Oh dat doet de mijne ook wel eensquote:Op zondag 22 maart 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij deze pc zat een muis met balletje, die heb ik gewoon aangesloten. Hiervoor had ik een optische. Daarvan liep het pijltje wel eens weg over het scherm.
quote:Voor iemand die zo veel eet achter de pc doet mijn balletjesmuis het prima!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik heb wel eens uit verveling de kabel van een koptelefoon stuk gemaakt. Later dat weekend had ik daar wel spijt vanquote:Op zondag 22 maart 2009 02:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Bij de laatste muis die niet deed wat ik wilde heb ik z'n staart in 2 stukken gehakt
[maxima]quote:Op zondag 22 maart 2009 02:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens uit verveling de kabel van een koptelefoon stuk gemaakt. Later dat weekend had ik daar wel spijt van
Ik had al een nieuwe muis klaarliggenquote:Op zondag 22 maart 2009 02:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens uit verveling de kabel van een koptelefoon stuk gemaakt. Later dat weekend had ik daar wel spijt van
We mogen weer en daar zul je mij niet over horen klagenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is er deze week een excuus TM of moet je weer echt het veld op?
En wat doe jij zo vroeg op op zondag?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Joppe en Oosthuizen...
Rare jongens die Hollanders
Ik was een makreel, nee niet MaJo's laptop, aan het slachten en 2 broodjes makreel aan het etenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Make note, niet meer tegen TM zeggen dat je niet voetbalt. Dan hoor je in een keer niets meer.
Mjah maar om dat nou te zeggenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vragen is makkelijker
Hebben we een mooie afkorting voor: RTFM!
Even aankloppen voor je naar binnen gaat? Honger is honger lijkt mequote:Op zondag 22 maart 2009 14:00 schreef MaJo het volgende:
Dilemma:
mijn ouders hebben beneden een heftig gesprek met een vriend en wil ze daarbij niet storen. Maar ik heb vet honger![]()
what to do?
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:12 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik heb wat gegetenik ga zo met mijn moeder mee naar kantoor om daar te studeren. Daar is het zo saai dat ik niet afgeleid kan worden
Hoezeequote:Op zondag 22 maart 2009 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
we hebben zelf 2-1 gewonnen,de koploper verspeelde punten vanmiddag, we staan nu echt helemaal bovenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |