Veel succes dan maar, hoe staat het met de kamerjacht in leeuwarden?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:00 schreef Nesle het volgende:
Ik heb om 15u mondeling over literatuur van Engels en Frans..![]()
Ik heb dus nog ff!
Maf. Lukt het nu wel?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik probeer de laatste pagina van dit topic te openen loopt mn browser vast
Specs! Specs! En misschien gaat het overzetten sneller hiermeequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:Nieuwe pc is binnen
![]()
* Etcetera gaat data overzetten van oude HD's naar Externe HD's om daarna op nieuwe pc te parkeren
Ik zal alle specs plaatsen als ik dat ding draaiend hebquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Specs! Specs! En misschien gaat het overzetten sneller hiermee
Hij doet overdreven lief om zo te voorkomen dat één van de twaalf kandidaten er met zijn salaris vandoor gaat. Meestal hebben de kandidaten zijn truc wel door, maar soms laten de kandidaten zich makkelijk overreden door die snoodaard zodat niemand naar huis gaat met 4000 pond.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een irritante presentatorik heb het niet uitgekeken.....
Op m'n werk wilde het niet, nu thuis heb ik geen problemen meer.quote:
Oeh leuk, wat voor restaurant?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op m'n werk wilde het niet, nu thuis heb ik geen problemen meer.
Maar ik ben weer weg, vanavond uit eten
Is je Vista ook 64? Want anders heb je niets aan meer dan 3 GB geheugen. Ik heb er ook 4 maar een gewone Vista, dus die gebruikt er maar 3.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Windows geinstalleerdEerst XP, aankomend weekend/volgende week ga ik Vista draaien
DualCore AMD Athlon 64 X2, 2700 MHz 5200+
ATI Radeon X1200 Series (700 MB) (onboard, moet nog een nieuwe kopen)
3Gb geheugen (zitten maar 2 slots inga uitvogelen hoe ik de 2 andere slots er ook in krijg, wil wel alles eruit halen natuurlijk
)
250Gb Maxtor Sata schijf
Gigabit kaartje
* Etcetera is happy
Dat wordt geregeldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is je Vista ook 64? Want anders heb je niets aan meer dan 3 GB geheugen. Ik heb er ook 4 maar een gewone Vista, dus die gebruikt er maar 3.
Oh vast, maar als je de nieuwste games wilt draaien zul je wel moetenquote:
Goh, vertel eens? Waarom?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Vista => Fail.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wordt geregeldPitt had een versie gedownload, maar die was verneukt, dus even zoeken naar een andere
Maar het wordt idd de 64x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |