quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:28 schreef MaJo het volgende:
@nem er staat op de site dat een hond er behoorlijk onzeker van van worden.
doet me trouwens denken aan onze vorige hond. Die schrok op een gegeven moment van de prullenbak![]()
Enne pics inderdaad!
Dusquote:Een hond met verouderde hersenen kan onzeker worden, is ook wat sneller angstig. Beloon dit gedrag niet door hem zielig te vinden, maar wees er wel voor dit arme dier. Geef hem zelfvertrouwen waar mogelijk, en een extra knuffel op zijn tijd kan nooit kwaad
Daar moest ik gisteren ook aan denkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
@Fritzl: dat was wel te verwachten. Fritzl klinkt trouwens verdacht veel als Frutsel...die hield ook van kinderen
Kun je ook niet kennenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Frutsel zegt me niks... jeugdsentiment voor de oudere generatie?
quote:
Goed zoquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:32 schreef MaJo het volgende:
Fritzl schuldig bevonden aan alle aanklachten
uitspraak: levenslangPervert
![]()
![]()
Denk je nou echt dat ik daar over zou liegen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:55 schreef Soempie het volgende:
je hebt echt je haar eraf laten halen.
En bedanktquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Als Nem ooit gezocht wordt, kunnen wij nu een mugshot leveren
Uhuhquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:59 schreef MaJo het volgende:
Wow dat is wel echt kaaldacht ook dat het niet helemaal zo zou zijn
lijkt me wel lekker met dit weer
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Als Nem ooit gezocht wordt, kunnen wij nu een mugshot leveren
Nee maar wel elke week mijn kop scherenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
Wel makkelijk. Als je het zo houdt hoef je nooit meer naar de kapper.
Had je dat streepje maar nieten moeten zettenquote:
Dat went.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar wel elke week mijn kop scheren
Het is dat ik meen te weten dat Wiebel een kaal hoofd heeft, anders zou ik vraagtekens bij deze post zettenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is dat ik meen te weten dat Wiebel een kaal hoofd heeft, anders zou ik vraagtekens bij deze post zetten
ahquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik haal z'n haar eens per twee of drie weken weg.
Dat moet niet, dat doe jequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:14 schreef Soempie het volgende:
Moet je nagaan Nem. Eens per twee weken. Ik moet m'n benen elke dag doen.
Tijd voor ontharingscremequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:14 schreef Soempie het volgende:
Moet je nagaan Nem. Eens per twee weken. Ik moet m'n benen elke dag doen.
Mja, oke. Maar stoppels of een oerwoud zijn niet zo fijn.quote:
Dan krijg ik allemaal rode uitslag.quote:
oerwoud niet, maar stoppels... ach, boeiendquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, oke. Maar stoppels of een oerwoud zijn niet zo fijn.
epilerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan krijg ik allemaal rode uitslag.
Van hars ook.
En ik heb een epileerding, maar dat duurt uren voor ik klaar ben. Na elke halve centimeter hups ik eerst een rondje door de kamer.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:21 schreef Etcetera het volgende:
oerwoud niet, maar stoppels... ach, boeiend![]()
't Is wel even wennenquote:
Echt hoorquote:
Pit lijkt me een man met een huid van asbest.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt hoor
Ik draag nooit rokjes, alleen zomers korte broeken en Pitt couldn't care less
Ik geloof je wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt hoor
Ik draag nooit rokjes, alleen zomers korte broeken en Pitt couldn't care less
Probeer eens een scheerapparaat met messen. Kan je een hoop tijd schelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof je wel.![]()
Ik scheer trouwens ook in de winter elke dag m'n benen.
Altijd handig, zo'n lijstjequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Disney_mothers
Vorige keer ging prima toch? En dan ben je gelijk van het hele gezeik af, geen problemen meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
Mijn laatste 2 verstandskiezen moeten ook exit![]()
Mja, moet nu wel naar het ziekenhuis omdat de ene heel moeilijk ligtquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige keer ging prima toch? En dan ben je gelijk van het hele gezeik af, geen problemen meer
Wanneer moeten ze eruit?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja, moet nu wel naar het ziekenhuis omdat de ene heel moeilijk ligt
Truequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het enigzins een geruststelling is, je bent in een ziekenhuis in betere handen dan bij je tandarts.
Ik heb trouwens ooit gehoord dat je een algehele verdoving kunt krijgen. Weet jij daar wat van?quote:
Ben je wel administrator? Heb je genoeg rechten met dit accountquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan SPSS niet installeren omdat ik op mijn eigen computer niets in de Windows-map mag installeren
En ik heb het wel nodig... zometeen maar even de oude pc aansluiten
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben je wel administrator? Heb je genoeg rechten met dit account
Ik moet nog een afspraak makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer moeten ze eruit?
Als het enigzins een geruststelling is, je bent in een ziekenhuis in betere handen dan bij je tandarts.
En als je alle andere accounts uitzet danquote:
Als je de afspraak maakt zou ik er even naar informeren als ik jou wasquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet nog een afspraak makenheb nu een spuit gekregen en moet het een paar dagen spoelen met waterstofperoxide. Pas als de ontsteking weg is kunnen de kiezen er uit
ik zei trouwens per ongeluk verstandvlees tegen de tandarts, daar moest ie wel om lachen![]()
en ach, zo erg als de eerste keer kan het nooit worden, dat hou ik me maar voor
En waarom wil je het persé in de Windowsmap zetten?quote:
Geen andere accounts aanwezig. Heb er nu maar zo'n hilarische, onpraktische en mogelijk een klein beetje gevaarlijke setup van gemaakt. Oude pc staat nu in een hoekje want alleen daar had ik nog voldoende stopcontacten vrij, router staat nu op de leuning van een stoel want anders kwam het niet uit met kabels enzovoorts. Lachen joh!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En als je alle andere accounts uitzet dan
Dat wil ik niet, dat wil die brakke installer van SPSS. Map of schijf veranderen haalt niks uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom wil je het persé in de Windowsmap zetten?
Je borsthaar?quote:
Nee, mijn baardhaar natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, mijn baardhaar natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Aw das naar nieuwsquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Vorige week moest onze kat naar de dierenarts om z'n gebit op te laten knappen.
Tijdens dat gebeuren hebben ze een gezwel in z'n bek gevonden en toen een biopsie daarvan gedaan.
Vandaag de uitslag gekregen, het arme beest heeft kanker![]()
Ze geven hem nog 2 a 3 maanden.
Hij is nu 12quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:35 schreef Soempie het volgende:![]()
Hoe oud is de kat? Helemaal onverwachts dus.
12 is eigenlijk wel te jong vind ikquote:
Ja, volgens mij is het ook nog best jong.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
12 is eigenlijk wel te jong vind ik
Uhuhquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:41 schreef Soempie het volgende:
Nem, als ik een ander kapsel wil kan ik dus eerst een foto naar jou sturen om een en ander uit te proberen.
Die kale is ook een fotoshop he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Of dit?
[ afbeelding ]
Wat je met Photoshop al niet kan doen
Zou je denken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die kale is ook een fotoshop he?
Ja, daarom ook. Veel te jong en tot er naar het gebit werd gekeken is er dus niks gemerkt... dat maakt het helemaal naar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat beest is gewoon nog heel actief en vrolijk, dus het is nog veel te vroeg, maar ja, je doet er zo weinig aan
Moeten we eerst weten wanneer die isquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je denken?
Kom naar de meet en je weet het.
Dus je bent niet kaal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je denken?
Kom naar de meet en je weet het.
En april is een drukke maand voor me, maar ik wil er wel bij zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moeten we eerst weten wanneer die is
Schijnt idd niet weggehaald te kunnen worden neequote:
Gezien de niet al te enthousiaste reacties hier is het maar goed van niet, denk je niet?quote:
Hey, daar zag ik er gisteren nog een paar van in Cold Feetquote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, daar zag ik er gisteren nog een paar van in Cold Feet
Iets met squashquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.![]()
Een goeie gehaktbal is altijd welkomquote:Ik kan elke dag wel een gehaktbal eten.Gehaktballen in soep, heel pittige met rijst, lekker bij aardappels en groenten, gehaktballen met een dipsaus, etc, etc.
Weten we meteen waarom je pas op zoek was naar zwem shorts in plaats van een wickedweaselquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oerwoud niet, maar stoppels... ach, boeiend![]()
[..]
epilerenik heb ook zo'n ding, gebruik 'm nooit
Respect voor de mensen die er tegen kunnen
Epilerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar wel elke week mijn kop scheren
Zal ik je een geheimpje vertellen? Op je benen kriebelt het, in je oksels doet het zeerquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan krijg ik allemaal rode uitslag.
Van hars ook.
En ik heb een epileerding, maar dat duurt uren voor ik klaar ben. Na elke halve centimeter hups ik eerst een rondje door de kamer.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weten we meteen waarom je pas op zoek was naar zwem shorts in plaats van een wickedweasel
Mjah, hangt van je pijngrens af denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef B.ertha het volgende:
Zal ik je een geheimpje vertellen? Op je benen kriebelt het, in je oksels doet het zeerZeker als je het niet bijhoudt.
Maar het loont wel
Ik voorspel een negatief antwoord zelfs als de uitkomst positief isquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik fietste vandaag in de buurt van het ziekenhuis en toen keek iemand mij aan met een blik van: "Verrek, ik herken jou." Maar ze zei niks. En nu ben ik dus nieuwsgierig of ik wyccie heb gespot, want de dame in kwestie heb ik al wel vaker gezien daar en ze voldoet aan de weinige kenmerken die ik van wyccie ken
Dus wyccie, was jij het? Om half drie ongeveer?
Inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik voorspel een negatief antwoord zelfs als de uitkomst positief is
Wyccie, dat is toch dat meisje dat overal foto's van zichzelf neerzet en iedereen wil laten weten wie ze is?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wyccie is eigenlijk een loodgieter van 2 meter 10quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik fietste vandaag in de buurt van het ziekenhuis en toen keek iemand mij aan met een blik van: "Verrek, ik herken jou." Maar ze zei niks. En nu ben ik dus nieuwsgierig of ik wyccie heb gespot, want de dame in kwestie heb ik al wel vaker gezien daar en ze voldoet aan de weinige kenmerken die ik van wyccie ken
Dus wyccie, was jij het? Om half drie ongeveer?
mwah, daar kan ze best antwoord op geven. Ik weet dan toch nog niks? En het was gewoon een leuke meid, dus er valt ook niks negatiefs te zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wyccie is eigenlijk een loodgieter van 2 meter 10
Ik heb een uitdaging voor je:quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Of dit?
[ afbeelding ]
1) het is een leuke (quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een uitdaging voor je:
[ afbeelding ]
Ik wil een andere kleur haar, een ander model haar (hier zit het saai) of kort haar
En nee, ik had geen betere foto en jullie weten toch al allemaal hoe ik er uit zie
En stiekum kraamverzorger:quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wyccie is eigenlijk een loodgieter van 2 meter 10
Je had toch veel donkerder haar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil een andere kleur haar, een ander model haar (hier zit het saai) of kort haar
En nee, ik had geen betere foto en jullie weten toch al allemaal hoe ik er uit zie
Ik wil niet per se anders, misschien gewoon wat mooier. Krullen lijkt me wel wat, maar dan geen poedelkrullenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) het is een leuke (/
) foto.
2) ja, ik weet hoe je er uit ziet, heb je zelfs een keer ontmoet![]()
3) ik ben groot voorstander van mooi, lang haar. Bij jou ziet het er leuk uit, lekker vlot, mooie kleur![]()
Maar als je dan toch iets anders wil: is een lichtbruin met een klein beetje blond niet een optie?
Ik heb je hyves nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil niet per se anders, misschien gewoon wat mooier. Krullen lijkt me wel wat, maar dan geen poedelkrullen
En normaal gesproken (als ik het net heb gewassen en geen staart heb gehad), is het veel dikker, dat is mooier. Zie mijn hyve
deze. Bij de rest klopt de fotokleur niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Of dit?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:42 schreef iamredleader het volgende:
Ow, Nem: Tinuviel roept na het zien van de foto:
"o jee, wat erg!"
En nu ben ik wieberen
Uh, je weet dat er een paar honderd medische studenten rondlopen daar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef B.ertha het volgende:
de dame in kwestie heb ik al wel vaker gezien daar
Rustig avondjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat? Is er na 23:26 niet meer gepost? Tssk!
ja, maar dat ze me vaker opvalt zou wat kunnen zeggen, misschienquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uh, je weet dat er een paar honderd medische studenten rondlopen daar?En dan heb je ook nog zo'n duizend medewerkers.
![]()
Ik ben vandaag niet eens in de buurt van het ziekenhuis geweest. Dus misschien was het een andere Fokker. Je kunt natuurlijk door iedereen herkend worden.
Hehe, ik heb een keer Sunchaser zien lopen in Den Haag.
Dat zegt ook niks hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef Soempie het volgende:
En B. ik zou je haar niet kort doen of een andere kleur. Je hebt juist mooi lang haar en een kleur waar ik jaloers op ben.
Nog vijftienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef Soempie het volgende:
Als ik 50+ familie had, dan zou ik je helpen, maar ik kan niemand bedenken die het in zou kunnen vullen voor je.
Succes in elk geval. Hoeveel mensen moet je hebben?
Ik zal eens kijken of ik mijn vader zo gek kan krijgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor school moet ik een enquête houden onder 50+-ers. Nu zijn er vast wel SC'ers met familieleden in deze categorie. Zouden jullie deze enquête kunnen verspreiden onder jullie familie? Invullen mag op de pc, mijn e-mailadres wil ik wel per PM sturen als jullie deze nog niet hebben. Bedankt alvast!
Ik zal vanmiddag eens kijken maar ik vind het wel leuk zoquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof, dank je!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik mijn vader zo gek kan krijgen.
Welke twee had je gekozen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren een bierproeverij gehad met 10 speciaalbieren. Iedereen moest een bier meenemen en dan kon er gestemd worden. Het bier met de meeste stemmen komt de komende 2 maanden op een speciale tap. Het was de eerste bijeenkomst...en mijn keuzebier heeft gewonnen
De nummer 2 was een bier dat ik toevallig óók geintroduceerd heb. Dus met mijn smaak schijnt het wel goed te zitten
Ik heb de Postel Tripel meegenomen en een vriendin had de Rosenberg Tripel meegenomen.quote:
Hm, van die lijst heb ik alleen de Quadrupel wel es gehad, en die was gewoon "op tijd". Ik heb in februari 2006 een aantal flessen gekocht: een daarvan heb ik bewaard, en die ga ik niet drinken voor hij vijf jaar in de kast heeft gestaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de Postel Tripel meegenomen en een vriendin had de Rosenberg Tripel meegenomen.
Dead Man Ale
Jessenhofke
Postel Tripel
Rosenberg Tripel
Vicardin
Gouden Carolus Ambrio
Feestbier ()
Troublette
La Trappe Quadruppel, 2 jaar over datum (lekker!!)
En 1 ben ik even kwijt.
Het waren hele kleine glaasjes en dat is maar goed ook. Gisteren waren het 10 bieren maar eigenlijk hadden het er 13 moeten zijn(en dat is gewoon teveel)
Er komt over enkele maanden trouwens een Quadruppel op de tap die 4 jaar over tijd is. Hou je lokale taps in de gaten
Heel goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm, van die lijst heb ik alleen de Quadrupel wel es gehad, en die was gewoon "op tijd". Ik heb in februari 2006 een aantal flessen gekocht: een daarvan heb ik bewaard, en die ga ik niet drinken voor hij vijf jaar in de kast heeft gestaan
Wat een leuke actie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren een bierproeverij gehad met 10 speciaalbieren. Iedereen moest een bier meenemen en dan kon er gestemd worden. Het bier met de meeste stemmen komt de komende 2 maanden op een speciale tap. Het was de eerste bijeenkomst...en mijn keuzebier heeft gewonnen
De nummer 2 was een bier dat ik toevallig óók geintroduceerd heb. Dus met mijn smaak schijnt het wel goed te zitten
Zekerquote:
Wandelen met de kleine?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef iamredleader het volgende:
Yes, weekend!een fijne middag allemaal, het is prachtig weer en ik ga lekker naar huis
quote:
Ik zal eens vragen aan mijn ouders, 51 en 52.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor school moet ik een enquête houden onder 50+-ers. Nu zijn er vast wel SC'ers met familieleden in deze categorie. Zouden jullie deze enquête kunnen verspreiden onder jullie familie? Invullen mag op de pc, mijn e-mailadres wil ik wel per PM sturen als jullie deze nog niet hebben. Bedankt alvast!
wat is er eigenlijk nou ooit van je eigen bier gekomen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, ik vraag me af of (vooral mijn moeder) dit gaat begrijpen. Ik zie een word document met antwoordcategorieën en vlakjes voor open antwoorden, maar ik kan ze niet invullen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen aan mijn ouders, 51 en 52.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Vorige week moest onze kat naar de dierenarts om z'n gebit op te laten knappen.
Tijdens dat gebeuren hebben ze een gezwel in z'n bek gevonden en toen een biopsie daarvan gedaan.
Vandaag de uitslag gekregen, het arme beest heeft kanker![]()
Ze geven hem nog 2 a 3 maanden.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Lente indeed![]()
Vriendje is naar de kapper geweest en ziet er weer
uit
Mijn oudersIk wou dat er een andere smiley was om mijn verbazing uit te drukken want
does not covers it at all
Jullie weten dat ik een pc zoek heM'n vriend drukte me vandaag, thuis, een advertentie onder m'n neus voor een complete pc (incl. toetsenbord/muis/beeldscherm) voor 400 euro. Dual Core, mooi. Zegt m'n moeder ineens: het is voor school he? Ja, onder andere. 'Dan kunnen wij hem ook wel betalen'.
Ik ben nog steeds verbaasd
Geen ideequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien dachten je ouders dat je een schandalig duur ding in gedachten had
Of ik praat gewoon te moeilijkquote:Of ze zaten gewoon nooit op te letten
Ik snap ook niet alles hoorquote:Ik kan niet zeggen dat ik alles begrijp wat er op die site staat maar hij ziet er mooi uit, en die 7 usbpoorten lijkt me ook fijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Volgende week vrijdag zing ik met het studentenkoor ( + 2 andere muziekverenigingen hier) in de Oosterpoort, in de grote zaal, en ik hoorde dat het compleet uitverkocht is![]()
![]()
![]()
Nee, god bewaar me, ik vond een duet op een bruiloft met 20 man publiek al verschrikkelijk, laat staan zoietsquote:
Ik zou zo'n beetje in m'n broek schijten geloof ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, god bewaar me, ik vond een duet op een bruiloft met 20 man publiek al verschrikkelijk, laat staan zoiets
Maar wel heel erg cool! Grote zaal is al tof om te mogen zingen, maar als ie ook nog uitverkocht is, is echt het kersje op de slagroom
Ik dus ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou zo'n beetje in m'n broek schijten geloof ikIk heb al zwaar de zenuwen bij een presentatie voor m'n klasgenoten
Zegt me allemaal niksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Maar als het voorbij is valt het altijd mee he
http://charlievalentinethemovie.com/
'Charlie Valentine was gangster, a gunfighter, a womanizer and a pretty fine chef...
He was also the most dangerous, irresponsible scoundrel you ever met'
Met Michael Weatherly![]()
Het gaat ook weer wat beterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Leuk, MaJo, maar denk aan je zelf, niet alleen aan de *ping*ping*
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:08 schreef MaJo het volgende:
Tof LB dat je in een volle zaal gaat optreden
ik heb ooit voor een zaal van 500+ man solo gezongen. Doodeng maar ook heel tof
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef MaJo het volgende:
Het gaat ook weer wat betervooral met een uur pauze is het goed te doen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, afgewezen bij de sollicitatieIk heb het daar ook een beetje op aangestuurd, dus ik ben in het geheel niet teleurgesteld
Bij boulder? je ha dgene zin om 4 jaar in colorado te zitten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, afgewezen bij de sollicitatieIk heb het daar ook een beetje op aangestuurd, dus ik ben in het geheel niet teleurgesteld
Waarom heb je dan gesolliciteerdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef Soempie het volgende:
In een maand tijd ben ik 4 kg afgevallen. Heb er niet eens m'n best op gedaan. Pas sinds een week dat ik wat fanatieker doe.![]()
En B. ik zou je haar niet kort doen of een andere kleur. Je hebt juist mooi lang haar en een kleur waar ik jaloers op ben.
Gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:13 schreef iamredleader het volgende:
Nem, mocht je dit op tijd zien:
Alfabetspel #14
Even helpen
Vandaag ff nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:44 schreef iamredleader het volgende:zullen we dan gelijk het onderwerp maar even afmaken?
Ik dacht na m'n post nog: dat ligt gewoon aan weegschaalschommelingen. MAARquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:03 schreef Soempie het volgende:
Dit was sowieso al m'n geluksdag, want ik had vanmorgen 2 funnies op m'n boterham met hagelslag.![]()
![]()
Nee het is gewoon een complotquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:06 schreef iamredleader het volgende:gefeliciteerd!
Dat overkomt mij nou nooit
of is het omdat ik nooit hagelslag met funny's koop?
Denk niet dat ie lang openblijft of direct schopje ONZquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
--> TRU <--
Idee voor een nieuw topic aldaar?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:16 schreef Soempie het volgende:
IARL je moet nu je papa bent het goede voorbeeld geven hoor.
We laten het zeker niet op z'n beloop, als het niet gaat dan gaat het niet, dus dan maar een spuitje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ongeacht de leeftijd, het lijkt me vreselijk om te weten dat je beest zoiets in zn bekje heeft en dat ie niet lang meer te leven heeft.
Laten jullie het op zn beloop of krijgt hij eventueel een spuitje?
Waarschijnlijk 1000, tenzij het een zaal vol piraten is, glazen ogen tellen nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]echt?? Respect
Wat voor optreden was dat? 500 man is veel ogen die je aanstaren, brrrrrrr
Neuh aangegeven dat ik er maar tot september benquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gewoon tijdens het gesprek iets geks gedaan of zo?
Hoe ging het trouwens woensdagavond?
Oh dit was een andere sollicitatie dacht dat je het over die van woensdag hadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh aangegeven dat ik er maar tot september ben
Nahja, ik heb wel een baantje nodig, dus als ik dan toch werd aangenomen, dan was dat wel weer okee geweest
Ging goed woensdagavond, kan elk moment wat horen
Das misschien wel een handige training jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer weg, vandaag straftraining 'hoe schiet ik op doel ipv ver over en naast'
En dan heb je hier een gekke gast die in twee lemmings exact hetzelfde post.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef iamredleader het volgende:
Gekken die overal "gast" achterzetten
Ik kon het niet laten(naar aanleiding van Gasten die overal "gek" achterzetten )
Voor straf zou je achter een muur moeten staan en toekijken hoe je ploeggenoten wel raak schieten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer weg, vandaag straftraining 'hoe schiet ik op doel ipv ver over en naast'
Altijd gaan werken in zo'n geval. Ik zit liever op mn werk gaar en inproductief te zijn dan thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef MaJo het volgende:
Meuning
dilemma: net door mijn werk gebeld of ik tot sluit kan blijven ipv half 4. Ik voel me alleen niet echt lekker. Aan de andere kant heb ik het geld hard nodig. What to do?
Ik denk dat je sowieso goed moet zoeken als je tegenwoordig een moederbord wil vinden waar nog geen gigabit lan kaart onboard op zit. Dat heb je dus niet nodig waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Linkje
Onboard videokaart gaat eruit, ik wil sowieso 1TB aan schijfruimte hebben en ik zit te denken aan 1Gb kaartje voor het lannen. Dat soort dingen betaal ik dan (duh) zelf natuurlijk.
Ik weet echt niet waar het ineens vandaan kwam, heb al een tijdje terug over de plannen verteld![]()
Eindexamenconcert van muziekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]echt?? Respect
Wat voor optreden was dat? 500 man is veel ogen die je aanstaren, brrrrrrr
Die straftraining was echt niet voor mij alleenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor straf zou je achter een muur moeten staan en toekijken hoe je ploeggenoten wel raak schieten.
Recht voor je gezicht.
Ik durf het bijna niet te vragen...............quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eindexamenconcert van muziekde hele school was er
vond laatst de cd terug, en het klinkt best goed
op het huwelijk van red ook voor een man of 100 gezongen
Het verschil met jou en MaJo is dat jij daarna gauw weer herstelt en weer gewoon fit bent, maar dat MaJo eigenlijk nooit fit is en altijd heel lang moe, misselijk en ziekig blijft. Geen goed advies dus, Wg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
Altijd gaan werken in zo'n geval. Ik zit liever op mn werk gaar en inproductief te zijn dan thuis
Levert het tenminste nog wat op. Behalve geld ook nog eens waardering... ('zo ziek en toch nog komen... respect man')
Heb hem buiten handbereik gelegd anders blijf ik etenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een zak naast me liggen. Heb 'm maar dichtgevouwen.
Kijk. Aan zulke mensen hebben we iets. Working class hero!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Altijd gaan werken in zo'n geval. Ik zit liever op mn werk gaar en inproductief te zijn dan thuis
Levert het tenminste nog wat op. Behalve geld ook nog eens waardering... ('zo ziek en toch nog komen... respect man')
Goed dat je het zegt, dankan ik er naar kijken. Alleen niet nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tim, ik vraag me af of (vooral mijn moeder) dit gaat begrijpen. Ik zie een word document met antwoordcategorieën en vlakjes voor open antwoorden, maar ik kan ze niet invullen?
Of ben ik nou dom?
WIl je het best opsturenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen...............
ik blijf dan doorgaans ook heel lang moe misselijk en ziek hoor. ik verheug me overigens nu al op morgen 08:30. zzzquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het verschil met jou en MaJo is dat jij daarna gauw weer herstelt en weer gewoon fit bent, maar dat MaJo eigenlijk nooit fit is en altijd heel lang moe, misselijk en ziekig blijft. Geen goed advies dus, Wg.
Net uit de kroeg komen rollen? wat is er mogen dan? werk?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik blijf dan doorgaans ook heel lang moe misselijk en ziek hoor. ik verheug me overigens nu al op morgen 08:30. zzz
ergens half mei wordt het toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:13 schreef Yurithemaster het volgende:
mayo/PS wanneer gaan we nou meeten dan?jullie zullen toch ooit een datum moeten prikken
Volgende week, na de wedstrijd, straftraining:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan niet vinden wat voor mobo er nou exact in zit, maar een Gb kaartje kost iets van 25 euro geloof ik dus dat wil nog welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso goed moet zoeken als je tegenwoordig een moederbord wil vinden waar nog geen gigabit lan kaart onboard op zit. Dat heb je dus niet nodig waarschijnlijk.
Tofquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@cetera: Ik vind 3GB RAM in dit geval vreemd, omdat de Athlon X2 volgens mij dual channel ondersteunt en ik me geen reepjes van 1,5GB kan herinneren.
Voor de rest denk ik dat het voor de prijs een goede deal is. Maar wel dat je meer harde schijfruimte en een andere videokaart nodig hebt
Ik lees het nu pasquote:Faber: "In de VS hebben we een totaal nieuwe economische school en het heet de Zimbabwe-school. Het is uitgevonden door een van de grootste leiders van deze wereld, Robert Mugabe, die zijn land economisch totaal vernietigde. En dat is het monetaire beleid waar de VS op het moment naar streven. De huidige oplossing van de Amerikaanse centrale bank wanneer er iets mis gaat is het printen van geld. En als dat niets oplost printen ze meer geld. En als het dan nog slechter gaat printen ze nóg meer geld."
Met harde schijven is het haast zo: koop er een van een euro of 100, wacht tot die helemaal vol is en koop er dan een met de dubbele capaciteit voor 100 euroquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgende week, na de wedstrijd, straftraining:
Hoe schiet ik naast de keeper en in het doel
[..]
Ik kan niet vinden wat voor mobo er nou exact in zit, maar een Gb kaartje kost iets van 25 euro geloof ik dus dat wil nog wel
[..]
TofGeheugen kan ik er ook nog wel bijlappen, die videokaart werd sowieso al vervangen en ik heb gewoon meer schijfruimte nodig
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met harde schijven is het haast zo: koop er een van een euro of 100, wacht tot die helemaal vol is en koop er dan een met de dubbele capaciteit voor 100 euro
1 TB kost tegenwoordig ongeveer 80 euro, over een jaar of wat zal je voor die prijs wel 2 TB kunnen krijgenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat is best een goede theorie
Maar aangezien ik van plan ben om hoe dan ook minimaal 150Gb over te zetten (NCIS
) naar m'n nieuwe pc, gaat dat met mijn tempo iets harder
Spaans.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nickelodeon zendt nu Lola & Virginia uit in een taal die ik nogal Zweeds vind klinken
Net als met beeldschermenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1 TB kost tegenwoordig ongeveer 80 euro, over een jaar of wat zal je voor die prijs wel 2 TB kunnen krijgen
Om en nabij. Mijn 22" was ongeveer 180, zonder DVI zijn ze goedkoper te krijgenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Net als met beeldschermenPaar jaar geleden legde je nog minimaal 500 euro neer voor 24", tegenwoordig is dat iets van 200?
Op deze heb ik wel gigabit, maar niet op de andere pc en ook niet op de router die er tussen zitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Het kost echt geen drol hoorLaatste keer dat ik bij Azerty checkte 23 euro
En dat is al een tijdje geleden
waarom dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:42 schreef Yurithemaster het volgende:
* Heeft geen rede meer om naar zaterdag middagen uit te kijken
Doe ik als ik niet vergeet te kijken en downloaden ben ik te lui voorquote:
Ja, maar drie biertjes op ofzo.. maar toch stiekem laat gewordenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net uit de kroeg komen rollen? wat is er mogen dan? werk?
Het heeft alleen zo ontzettend weinig zin om er twee in te hebben nietwaar ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden wat voor mobo er nou exact in zit, maar een Gb kaartje kost iets van 25 euro geloof ik dus dat wil nog wel
Heb weer een meh dagquote:
Ja maar dit is statistiek en dat vind ik normaal geweldigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat van geen zin hebben om te leren herken ik wel
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien vrolijkt dit je op (ik blijf deze briljant vinden)
![]()
Zeer oud maar blijft leuk jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien vrolijkt dit je op (ik blijf deze briljant vinden)
![]()
Het Gb kaartje is dan ook vooral bedoeld voor tijdens het lannenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het heeft alleen zo ontzettend weinig zin om er twee in te hebben nietwaar ?
Bovendien moet je ook wel even opletten dat je kabels (cat6) en switch/router dan ook gigabit moeten ondersteunen, anders schiet je er nog niks mee op. Ik heb hier netjes gigabit lan, gigabit kabels, en een 100mbit dsl modem/router. Oftewel alles draait vrolijk 100mbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |