Vorige keer ging prima toch? En dan ben je gelijk van het hele gezeik af, geen problemen meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
Mijn laatste 2 verstandskiezen moeten ook exit![]()
Mja, moet nu wel naar het ziekenhuis omdat de ene heel moeilijk ligtquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige keer ging prima toch? En dan ben je gelijk van het hele gezeik af, geen problemen meer
Wanneer moeten ze eruit?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja, moet nu wel naar het ziekenhuis omdat de ene heel moeilijk ligt
Truequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het enigzins een geruststelling is, je bent in een ziekenhuis in betere handen dan bij je tandarts.
Ik heb trouwens ooit gehoord dat je een algehele verdoving kunt krijgen. Weet jij daar wat van?quote:
Ben je wel administrator? Heb je genoeg rechten met dit accountquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan SPSS niet installeren omdat ik op mijn eigen computer niets in de Windows-map mag installeren
En ik heb het wel nodig... zometeen maar even de oude pc aansluiten
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben je wel administrator? Heb je genoeg rechten met dit account
Ik moet nog een afspraak makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer moeten ze eruit?
Als het enigzins een geruststelling is, je bent in een ziekenhuis in betere handen dan bij je tandarts.
En als je alle andere accounts uitzet danquote:
Als je de afspraak maakt zou ik er even naar informeren als ik jou wasquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet nog een afspraak makenheb nu een spuit gekregen en moet het een paar dagen spoelen met waterstofperoxide. Pas als de ontsteking weg is kunnen de kiezen er uit
ik zei trouwens per ongeluk verstandvlees tegen de tandarts, daar moest ie wel om lachen![]()
en ach, zo erg als de eerste keer kan het nooit worden, dat hou ik me maar voor
En waarom wil je het persé in de Windowsmap zetten?quote:
Geen andere accounts aanwezig. Heb er nu maar zo'n hilarische, onpraktische en mogelijk een klein beetje gevaarlijke setup van gemaakt. Oude pc staat nu in een hoekje want alleen daar had ik nog voldoende stopcontacten vrij, router staat nu op de leuning van een stoel want anders kwam het niet uit met kabels enzovoorts. Lachen joh!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En als je alle andere accounts uitzet dan
Dat wil ik niet, dat wil die brakke installer van SPSS. Map of schijf veranderen haalt niks uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom wil je het persé in de Windowsmap zetten?
Je borsthaar?quote:
Nee, mijn baardhaar natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, mijn baardhaar natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Aw das naar nieuwsquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Vorige week moest onze kat naar de dierenarts om z'n gebit op te laten knappen.
Tijdens dat gebeuren hebben ze een gezwel in z'n bek gevonden en toen een biopsie daarvan gedaan.
Vandaag de uitslag gekregen, het arme beest heeft kanker![]()
Ze geven hem nog 2 a 3 maanden.
Hij is nu 12quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:35 schreef Soempie het volgende:![]()
Hoe oud is de kat? Helemaal onverwachts dus.
12 is eigenlijk wel te jong vind ikquote:
Ja, volgens mij is het ook nog best jong.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
12 is eigenlijk wel te jong vind ik
Uhuhquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:41 schreef Soempie het volgende:
Nem, als ik een ander kapsel wil kan ik dus eerst een foto naar jou sturen om een en ander uit te proberen.
Die kale is ook een fotoshop he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Of dit?
[ afbeelding ]
Wat je met Photoshop al niet kan doen
Zou je denken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die kale is ook een fotoshop he?
Ja, daarom ook. Veel te jong en tot er naar het gebit werd gekeken is er dus niks gemerkt... dat maakt het helemaal naar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat beest is gewoon nog heel actief en vrolijk, dus het is nog veel te vroeg, maar ja, je doet er zo weinig aan
Moeten we eerst weten wanneer die isquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je denken?
Kom naar de meet en je weet het.
Dus je bent niet kaal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je denken?
Kom naar de meet en je weet het.
En april is een drukke maand voor me, maar ik wil er wel bij zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moeten we eerst weten wanneer die is
Schijnt idd niet weggehaald te kunnen worden neequote:
Gezien de niet al te enthousiaste reacties hier is het maar goed van niet, denk je niet?quote:
Hey, daar zag ik er gisteren nog een paar van in Cold Feetquote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, daar zag ik er gisteren nog een paar van in Cold Feet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |