Aw das naar nieuwsquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Vorige week moest onze kat naar de dierenarts om z'n gebit op te laten knappen.
Tijdens dat gebeuren hebben ze een gezwel in z'n bek gevonden en toen een biopsie daarvan gedaan.
Vandaag de uitslag gekregen, het arme beest heeft kanker![]()
Ze geven hem nog 2 a 3 maanden.
Hij is nu 12quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:35 schreef Soempie het volgende:![]()
Hoe oud is de kat? Helemaal onverwachts dus.
12 is eigenlijk wel te jong vind ikquote:
Ja, volgens mij is het ook nog best jong.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
12 is eigenlijk wel te jong vind ik
Uhuhquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:41 schreef Soempie het volgende:
Nem, als ik een ander kapsel wil kan ik dus eerst een foto naar jou sturen om een en ander uit te proberen.
Die kale is ook een fotoshop he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Of dit?
[ afbeelding ]
Wat je met Photoshop al niet kan doen
Zou je denken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die kale is ook een fotoshop he?
Ja, daarom ook. Veel te jong en tot er naar het gebit werd gekeken is er dus niks gemerkt... dat maakt het helemaal naar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat beest is gewoon nog heel actief en vrolijk, dus het is nog veel te vroeg, maar ja, je doet er zo weinig aan
Moeten we eerst weten wanneer die isquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je denken?
Kom naar de meet en je weet het.
Dus je bent niet kaal.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou je denken?
Kom naar de meet en je weet het.
En april is een drukke maand voor me, maar ik wil er wel bij zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moeten we eerst weten wanneer die is
Schijnt idd niet weggehaald te kunnen worden neequote:
Gezien de niet al te enthousiaste reacties hier is het maar goed van niet, denk je niet?quote:
Hey, daar zag ik er gisteren nog een paar van in Cold Feetquote:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, daar zag ik er gisteren nog een paar van in Cold Feet
Iets met squashquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.![]()
Een goeie gehaktbal is altijd welkomquote:Ik kan elke dag wel een gehaktbal eten.Gehaktballen in soep, heel pittige met rijst, lekker bij aardappels en groenten, gehaktballen met een dipsaus, etc, etc.
Weten we meteen waarom je pas op zoek was naar zwem shorts in plaats van een wickedweaselquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oerwoud niet, maar stoppels... ach, boeiend![]()
[..]
epilerenik heb ook zo'n ding, gebruik 'm nooit
Respect voor de mensen die er tegen kunnen
Epilerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar wel elke week mijn kop scheren
Zal ik je een geheimpje vertellen? Op je benen kriebelt het, in je oksels doet het zeerquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan krijg ik allemaal rode uitslag.
Van hars ook.
En ik heb een epileerding, maar dat duurt uren voor ik klaar ben. Na elke halve centimeter hups ik eerst een rondje door de kamer.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weten we meteen waarom je pas op zoek was naar zwem shorts in plaats van een wickedweasel
Mjah, hangt van je pijngrens af denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef B.ertha het volgende:
Zal ik je een geheimpje vertellen? Op je benen kriebelt het, in je oksels doet het zeerZeker als je het niet bijhoudt.
Maar het loont wel
Ik voorspel een negatief antwoord zelfs als de uitkomst positief isquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik fietste vandaag in de buurt van het ziekenhuis en toen keek iemand mij aan met een blik van: "Verrek, ik herken jou." Maar ze zei niks. En nu ben ik dus nieuwsgierig of ik wyccie heb gespot, want de dame in kwestie heb ik al wel vaker gezien daar en ze voldoet aan de weinige kenmerken die ik van wyccie ken
Dus wyccie, was jij het? Om half drie ongeveer?
Inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik voorspel een negatief antwoord zelfs als de uitkomst positief is
Wyccie, dat is toch dat meisje dat overal foto's van zichzelf neerzet en iedereen wil laten weten wie ze is?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wyccie is eigenlijk een loodgieter van 2 meter 10quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik fietste vandaag in de buurt van het ziekenhuis en toen keek iemand mij aan met een blik van: "Verrek, ik herken jou." Maar ze zei niks. En nu ben ik dus nieuwsgierig of ik wyccie heb gespot, want de dame in kwestie heb ik al wel vaker gezien daar en ze voldoet aan de weinige kenmerken die ik van wyccie ken
Dus wyccie, was jij het? Om half drie ongeveer?
mwah, daar kan ze best antwoord op geven. Ik weet dan toch nog niks? En het was gewoon een leuke meid, dus er valt ook niks negatiefs te zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wyccie is eigenlijk een loodgieter van 2 meter 10
Ik heb een uitdaging voor je:quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Of dit?
[ afbeelding ]
1) het is een leuke (quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een uitdaging voor je:
[ afbeelding ]
Ik wil een andere kleur haar, een ander model haar (hier zit het saai) of kort haar
En nee, ik had geen betere foto en jullie weten toch al allemaal hoe ik er uit zie
En stiekum kraamverzorger:quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wyccie is eigenlijk een loodgieter van 2 meter 10
Je had toch veel donkerder haar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een uitdaging voor je:
[ afbeelding ]
Ik wil een andere kleur haar, een ander model haar (hier zit het saai) of kort haar
En nee, ik had geen betere foto en jullie weten toch al allemaal hoe ik er uit zie
Ik wil niet per se anders, misschien gewoon wat mooier. Krullen lijkt me wel wat, maar dan geen poedelkrullenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) het is een leuke (/
) foto.
2) ja, ik weet hoe je er uit ziet, heb je zelfs een keer ontmoet![]()
3) ik ben groot voorstander van mooi, lang haar. Bij jou ziet het er leuk uit, lekker vlot, mooie kleur![]()
Maar als je dan toch iets anders wil: is een lichtbruin met een klein beetje blond niet een optie?
Ik heb je hyves nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil niet per se anders, misschien gewoon wat mooier. Krullen lijkt me wel wat, maar dan geen poedelkrullen
En normaal gesproken (als ik het net heb gewassen en geen staart heb gehad), is het veel dikker, dat is mooier. Zie mijn hyve
deze. Bij de rest klopt de fotokleur niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Of dit?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:42 schreef iamredleader het volgende:
Ow, Nem: Tinuviel roept na het zien van de foto:
"o jee, wat erg!"
En nu ben ik wieberen
Uh, je weet dat er een paar honderd medische studenten rondlopen daar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef B.ertha het volgende:
de dame in kwestie heb ik al wel vaker gezien daar
Rustig avondjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat? Is er na 23:26 niet meer gepost? Tssk!
ja, maar dat ze me vaker opvalt zou wat kunnen zeggen, misschienquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uh, je weet dat er een paar honderd medische studenten rondlopen daar?En dan heb je ook nog zo'n duizend medewerkers.
![]()
Ik ben vandaag niet eens in de buurt van het ziekenhuis geweest. Dus misschien was het een andere Fokker. Je kunt natuurlijk door iedereen herkend worden.
Hehe, ik heb een keer Sunchaser zien lopen in Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |