Ik blijf erbij dat het hun schuld was, niet die van mij. Zij zijn de aggressors. Mij treft geen blaam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:49 schreef Dhr.Jambers het volgende:
10 jaar later komen we bij dex aan de deur en zien we tot onze verbazing dat hij nog steeds ruzie heeft met zijn funnies..ze weigeren maar om uit het pak te komen.Vertel DeX..wat is de oorzaak hiervan? DeX : nouh het zit zo.. 10 jaar geleden wouden ze opeens niet meer eruit gekomen en sindsdien hebben we altyd een meningsverschil gehad..na veel gebekvecht hebben we besloten om elkaar een tydje niet meer aan te spreken en zo is dat nu nog steeds.( funny's staan op dezelfde plek op de gootsteen )
Werkt ook goed met pindakaas, schaal niet benodigd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:39 schreef Zrtlrnc het volgende:
Gooi het pak leeg in een schaal, lepel erbij en smullen maar
Over een half jaar, na vele duizenden telefoontjes naar de Venz Consumentenservice, stapt Venz af van hun "genetisch gemanipuleerde Survival-Funnies", omdat men te veel klaagde over een heuse oorlog tussen funnies en mensen. Het project is nu vervangen door een minder veeleisend soort funnies. Deze funnies staan hun hagelslag graag af, en gaan graag op vakantie met dezen en genen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Soempie het volgende:
Het probleem:
Wie belt?! wel ff opnemen en hier postenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:01 schreef Soempie het volgende:
Venz Consumentenservice: 0800-0223366
Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.![]()
Misschien dat ik morgen even bel om te kijken wat hun reactie is, maar ik weet niet zeker of ik het op kan nemen. Ik doe m'n best.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:09 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Wie belt?! wel ff opnemen en hier posten
morgen dan. tissal 5 uur geweest.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:15 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen even bel om te kijken wat hun reactie is, maar ik weet niet zeker of ik het op kan nemen. Ik doe m'n best.
en dan ga je serieus vragen hoe die funnies eruit moeten? OMFG dat is echt geweldig als je dat opneemtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:15 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen even bel om te kijken wat hun reactie is, maar ik weet niet zeker of ik het op kan nemen. Ik doe m'n best.
Ben ik wel van plan ja, moet ik even voor een maand Skype betalen, maar dat is twee euro ofzo. Een goed gesprek met een gemotiveerde medewerker van de Venz Consumentenservice is wel twee euro waard.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef ryangozer het volgende:
[..]
en dan ga je serieus vragen hoe die funnies eruit moeten? OMFG dat is echt geweldig als je dat opneemt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |