Heb hem buiten handbereik gelegd anders blijf ik etenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een zak naast me liggen. Heb 'm maar dichtgevouwen.
Kijk. Aan zulke mensen hebben we iets. Working class hero!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Altijd gaan werken in zo'n geval. Ik zit liever op mn werk gaar en inproductief te zijn dan thuis
Levert het tenminste nog wat op. Behalve geld ook nog eens waardering... ('zo ziek en toch nog komen... respect man')
Goed dat je het zegt, dankan ik er naar kijken. Alleen niet nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tim, ik vraag me af of (vooral mijn moeder) dit gaat begrijpen. Ik zie een word document met antwoordcategorieën en vlakjes voor open antwoorden, maar ik kan ze niet invullen?
Of ben ik nou dom?
WIl je het best opsturenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen...............
ik blijf dan doorgaans ook heel lang moe misselijk en ziek hoor. ik verheug me overigens nu al op morgen 08:30. zzzquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het verschil met jou en MaJo is dat jij daarna gauw weer herstelt en weer gewoon fit bent, maar dat MaJo eigenlijk nooit fit is en altijd heel lang moe, misselijk en ziekig blijft. Geen goed advies dus, Wg.
Net uit de kroeg komen rollen? wat is er mogen dan? werk?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik blijf dan doorgaans ook heel lang moe misselijk en ziek hoor. ik verheug me overigens nu al op morgen 08:30. zzz
ergens half mei wordt het toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:13 schreef Yurithemaster het volgende:
mayo/PS wanneer gaan we nou meeten dan?jullie zullen toch ooit een datum moeten prikken
Volgende week, na de wedstrijd, straftraining:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer weg, vandaag straftraining 'hoe schiet ik op doel ipv ver over en naast'
Ik kan niet vinden wat voor mobo er nou exact in zit, maar een Gb kaartje kost iets van 25 euro geloof ik dus dat wil nog welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso goed moet zoeken als je tegenwoordig een moederbord wil vinden waar nog geen gigabit lan kaart onboard op zit. Dat heb je dus niet nodig waarschijnlijk.
Tofquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@cetera: Ik vind 3GB RAM in dit geval vreemd, omdat de Athlon X2 volgens mij dual channel ondersteunt en ik me geen reepjes van 1,5GB kan herinneren.
Voor de rest denk ik dat het voor de prijs een goede deal is. Maar wel dat je meer harde schijfruimte en een andere videokaart nodig hebt
Ik lees het nu pasquote:Faber: "In de VS hebben we een totaal nieuwe economische school en het heet de Zimbabwe-school. Het is uitgevonden door een van de grootste leiders van deze wereld, Robert Mugabe, die zijn land economisch totaal vernietigde. En dat is het monetaire beleid waar de VS op het moment naar streven. De huidige oplossing van de Amerikaanse centrale bank wanneer er iets mis gaat is het printen van geld. En als dat niets oplost printen ze meer geld. En als het dan nog slechter gaat printen ze nóg meer geld."
Met harde schijven is het haast zo: koop er een van een euro of 100, wacht tot die helemaal vol is en koop er dan een met de dubbele capaciteit voor 100 euroquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgende week, na de wedstrijd, straftraining:
Hoe schiet ik naast de keeper en in het doel
[..]
Ik kan niet vinden wat voor mobo er nou exact in zit, maar een Gb kaartje kost iets van 25 euro geloof ik dus dat wil nog wel
[..]
TofGeheugen kan ik er ook nog wel bijlappen, die videokaart werd sowieso al vervangen en ik heb gewoon meer schijfruimte nodig
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met harde schijven is het haast zo: koop er een van een euro of 100, wacht tot die helemaal vol is en koop er dan een met de dubbele capaciteit voor 100 euro
1 TB kost tegenwoordig ongeveer 80 euro, over een jaar of wat zal je voor die prijs wel 2 TB kunnen krijgenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat is best een goede theorie
Maar aangezien ik van plan ben om hoe dan ook minimaal 150Gb over te zetten (NCIS
) naar m'n nieuwe pc, gaat dat met mijn tempo iets harder
Spaans.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nickelodeon zendt nu Lola & Virginia uit in een taal die ik nogal Zweeds vind klinken
Net als met beeldschermenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1 TB kost tegenwoordig ongeveer 80 euro, over een jaar of wat zal je voor die prijs wel 2 TB kunnen krijgen
Om en nabij. Mijn 22" was ongeveer 180, zonder DVI zijn ze goedkoper te krijgenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Net als met beeldschermenPaar jaar geleden legde je nog minimaal 500 euro neer voor 24", tegenwoordig is dat iets van 200?
Op deze heb ik wel gigabit, maar niet op de andere pc en ook niet op de router die er tussen zitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Het kost echt geen drol hoorLaatste keer dat ik bij Azerty checkte 23 euro
En dat is al een tijdje geleden
waarom dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:42 schreef Yurithemaster het volgende:
* Heeft geen rede meer om naar zaterdag middagen uit te kijken
Doe ik als ik niet vergeet te kijken en downloaden ben ik te lui voorquote:
Ja, maar drie biertjes op ofzo.. maar toch stiekem laat gewordenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net uit de kroeg komen rollen? wat is er mogen dan? werk?
Het heeft alleen zo ontzettend weinig zin om er twee in te hebben nietwaar ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden wat voor mobo er nou exact in zit, maar een Gb kaartje kost iets van 25 euro geloof ik dus dat wil nog wel
Heb weer een meh dagquote:
Ja maar dit is statistiek en dat vind ik normaal geweldigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat van geen zin hebben om te leren herken ik wel
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien vrolijkt dit je op (ik blijf deze briljant vinden)
![]()
Zeer oud maar blijft leuk jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien vrolijkt dit je op (ik blijf deze briljant vinden)
![]()
Het Gb kaartje is dan ook vooral bedoeld voor tijdens het lannenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het heeft alleen zo ontzettend weinig zin om er twee in te hebben nietwaar ?
Bovendien moet je ook wel even opletten dat je kabels (cat6) en switch/router dan ook gigabit moeten ondersteunen, anders schiet je er nog niks mee op. Ik heb hier netjes gigabit lan, gigabit kabels, en een 100mbit dsl modem/router. Oftewel alles draait vrolijk 100mbit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |