Het gaat ook weer wat beterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Leuk, MaJo, maar denk aan je zelf, niet alleen aan de *ping*ping*
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:08 schreef MaJo het volgende:
Tof LB dat je in een volle zaal gaat optreden
ik heb ooit voor een zaal van 500+ man solo gezongen. Doodeng maar ook heel tof
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef MaJo het volgende:
Het gaat ook weer wat betervooral met een uur pauze is het goed te doen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, afgewezen bij de sollicitatieIk heb het daar ook een beetje op aangestuurd, dus ik ben in het geheel niet teleurgesteld
Bij boulder? je ha dgene zin om 4 jaar in colorado te zitten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, afgewezen bij de sollicitatieIk heb het daar ook een beetje op aangestuurd, dus ik ben in het geheel niet teleurgesteld
Waarom heb je dan gesolliciteerdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef Soempie het volgende:
In een maand tijd ben ik 4 kg afgevallen. Heb er niet eens m'n best op gedaan. Pas sinds een week dat ik wat fanatieker doe.![]()
En B. ik zou je haar niet kort doen of een andere kleur. Je hebt juist mooi lang haar en een kleur waar ik jaloers op ben.
Gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:13 schreef iamredleader het volgende:
Nem, mocht je dit op tijd zien:
Alfabetspel #14
Even helpen
Vandaag ff nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:44 schreef iamredleader het volgende:zullen we dan gelijk het onderwerp maar even afmaken?
Ik dacht na m'n post nog: dat ligt gewoon aan weegschaalschommelingen. MAARquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:03 schreef Soempie het volgende:
Dit was sowieso al m'n geluksdag, want ik had vanmorgen 2 funnies op m'n boterham met hagelslag.![]()
![]()
Nee het is gewoon een complotquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:06 schreef iamredleader het volgende:gefeliciteerd!
Dat overkomt mij nou nooit
of is het omdat ik nooit hagelslag met funny's koop?
Denk niet dat ie lang openblijft of direct schopje ONZquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
--> TRU <--
Idee voor een nieuw topic aldaar?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:16 schreef Soempie het volgende:
IARL je moet nu je papa bent het goede voorbeeld geven hoor.
We laten het zeker niet op z'n beloop, als het niet gaat dan gaat het niet, dus dan maar een spuitje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ongeacht de leeftijd, het lijkt me vreselijk om te weten dat je beest zoiets in zn bekje heeft en dat ie niet lang meer te leven heeft.
Laten jullie het op zn beloop of krijgt hij eventueel een spuitje?
Waarschijnlijk 1000, tenzij het een zaal vol piraten is, glazen ogen tellen nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]echt?? Respect
Wat voor optreden was dat? 500 man is veel ogen die je aanstaren, brrrrrrr
Neuh aangegeven dat ik er maar tot september benquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gewoon tijdens het gesprek iets geks gedaan of zo?
Hoe ging het trouwens woensdagavond?
Oh dit was een andere sollicitatie dacht dat je het over die van woensdag hadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh aangegeven dat ik er maar tot september ben
Nahja, ik heb wel een baantje nodig, dus als ik dan toch werd aangenomen, dan was dat wel weer okee geweest
Ging goed woensdagavond, kan elk moment wat horen
Das misschien wel een handige training jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer weg, vandaag straftraining 'hoe schiet ik op doel ipv ver over en naast'
En dan heb je hier een gekke gast die in twee lemmings exact hetzelfde post.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef iamredleader het volgende:
Gekken die overal "gast" achterzetten
Ik kon het niet laten(naar aanleiding van Gasten die overal "gek" achterzetten )
Voor straf zou je achter een muur moeten staan en toekijken hoe je ploeggenoten wel raak schieten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer weg, vandaag straftraining 'hoe schiet ik op doel ipv ver over en naast'
Altijd gaan werken in zo'n geval. Ik zit liever op mn werk gaar en inproductief te zijn dan thuisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef MaJo het volgende:
Meuning
dilemma: net door mijn werk gebeld of ik tot sluit kan blijven ipv half 4. Ik voel me alleen niet echt lekker. Aan de andere kant heb ik het geld hard nodig. What to do?
Ik denk dat je sowieso goed moet zoeken als je tegenwoordig een moederbord wil vinden waar nog geen gigabit lan kaart onboard op zit. Dat heb je dus niet nodig waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Linkje
Onboard videokaart gaat eruit, ik wil sowieso 1TB aan schijfruimte hebben en ik zit te denken aan 1Gb kaartje voor het lannen. Dat soort dingen betaal ik dan (duh) zelf natuurlijk.
Ik weet echt niet waar het ineens vandaan kwam, heb al een tijdje terug over de plannen verteld![]()
Eindexamenconcert van muziekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]echt?? Respect
Wat voor optreden was dat? 500 man is veel ogen die je aanstaren, brrrrrrr
Die straftraining was echt niet voor mij alleenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor straf zou je achter een muur moeten staan en toekijken hoe je ploeggenoten wel raak schieten.
Recht voor je gezicht.
Ik durf het bijna niet te vragen...............quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eindexamenconcert van muziekde hele school was er
vond laatst de cd terug, en het klinkt best goed
op het huwelijk van red ook voor een man of 100 gezongen
Het verschil met jou en MaJo is dat jij daarna gauw weer herstelt en weer gewoon fit bent, maar dat MaJo eigenlijk nooit fit is en altijd heel lang moe, misselijk en ziekig blijft. Geen goed advies dus, Wg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:39 schreef Whiteguy het volgende:
Altijd gaan werken in zo'n geval. Ik zit liever op mn werk gaar en inproductief te zijn dan thuis
Levert het tenminste nog wat op. Behalve geld ook nog eens waardering... ('zo ziek en toch nog komen... respect man')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |