quote:Bij de dienst parkeerbeheer in Hilversum werd donderdag per koerier een Limburgse vlaai bezorgd. Bij de taart zat een kaartje met de tekst "smul ervan, een tevreden burger die trots is op jullie correcte strenge handhaving".
Na het eten van de vlaai kregen de 8 parkeerwachters spontaan ernstige diarree. Uit onderzoek van de VWA bleek een behoorlijke hoeveelheid laxeermiddel in de lekkernij verstopt te zitten. Het laxeermiddel is niet gevaarlijk voor de gezondheid, maar de 8 medewerkers zijn wel direct met ziekteverlof gegaan.
Politie
De politie is een onderzoek gestart naar de herkomst van de bezorgde vlaai en is niet blij met deze "grap".
Bron:Spits
quote:De politie is een onderzoek gestart naar de herkomst van de bezorgde vlaai
Ik zou uberhaupt niets eten waar ik niet om gevraagd had of wat zomaar uit het niets bezorgd wordt. En dat sarcastische briefje erbij zegt al genoeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:54 schreef Holy_Goat het volgende:
komop zeg. Dat is gewoon vergiftiging.
Overigens zou ik zelf ook wel inzien, zeker door dat briefje, dat je er niet van moest eten
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:05 schreef Frollo het volgende:
Ja grappig hoor, what's next? Een conducteur die klappen krijgt? Iemand van de sociale dienst die over de balie getrokken en op zijn bek gepeut wordt? Een bomaanslag op een politiebureau? Want ja, regels gelden altijd voor anderen en niet voor mij.
Het is echt heel eenvoudig om geen parkeerbon te krijgen: gewoon een kaartje trekken en niet ergens gaan staan waar je niet mag staan. Als je dat niet kan is dat toch echt je eigen schuld.
Al staat buiten kijf dat die parkeerwachters zelf ook even hadden moeten nadenken.
Je hebt wel gelijk, je moet niet de uitvoerende instantie aanpakken maar degene die de regeltjes verzinnen. Hier in Den Haag wil die klote SP voor de hele stad betaald parkeren invoeren, ze willen onze mooie stad achter de duinen veranderen in een tweede Pyongyangquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:05 schreef Frollo het volgende:
Ja grappig hoor, what's next? Een conducteur die klappen krijgt? Iemand van de sociale dienst die over de balie getrokken en op zijn bek gepeut wordt? Een bomaanslag op een politiebureau? Want ja, regels gelden altijd voor anderen en niet voor mij.
Het is echt heel eenvoudig om geen parkeerbon te krijgen: gewoon een kaartje trekken en niet ergens gaan staan waar je niet mag staan. Als je dat niet kan is dat toch echt je eigen schuld.
Al staat buiten kijf dat die parkeerwachters zelf ook even hadden moeten nadenken.
Eens. Dan maar een moraalridder.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:05 schreef Frollo het volgende:
Tja dat is waar, de mensen achter de schermen blijven meestal buiten schot. Toch is het zo dat als je een pact sluit met de duivel je zelf ook zult brandenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:11 schreef buachaille het volgende:
Je hebt wel gelijk, je moet niet de uitvoerende instantie aanpakken maar degene die de regeltjes verzinnen. Hier in Den Haag wil die klote SP voor de hele stad betaald parkeren invoeren, ze willen onze mooie stad achter de duinen veranderen in een tweede Pyongyang![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:05 schreef Frollo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |