Ik dacht een keer aardig te zijn, plemp jij snel de lapo neerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:30 schreef wyccie het volgende:
Is het niet streng verboden om alvast een nieuw topic te openen als de oude nog niet vol is?
AKQ SC #560: Sappige roddels
Ik wist niet dat jij per se de laatste wilde zijn. Ik wil mijn plek wel afstaan, maar dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht een keer aardig te zijn, plemp jij snel de lapo neer
Als er geen roddels ZIJN, dan worden ze wel gemaakt. Dat snap je wel tochquote:
Ik ken er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:36 schreef Soempie het volgende:
Ik ken de sappigste roddels, maar ben niet bij de minimeet.
Dat zijn immers de beste roddelsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als er geen roddels ZIJN, dan worden ze wel gemaakt. Dat snap je wel toch
Postenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:02 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een kaart gekregen van m'n nichtje uit Engeland. Op de voorkant een foto van ons met slingers enzo. Maar naast haar lijkt het net of ik een enorm hoofd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een groot hoofd en een grote neus.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Het gekke is dat ze een zus heeft en daar lijkt ze helemaal niet op. En ik lijk helemaal niet op haar moeder (mijn zus).quote:
Hoe oud is je zus dan Soemp? Want zo te zien verschillen jij en je nichtje niet zoveel van leeftijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gekke is dat ze een zus heeft en daar lijkt ze helemaal niet op. En ik lijk helemaal niet op haar moeder (mijn zus).
M'n nichtje is zelfs 4 jaar ouder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe oud is je zus dan Soemp? Want zo te zien verschillen jij en je nichtje niet zoveel van leeftijd
Het is weekend, wil je niet van die moeilijk zinnen posten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Soempie het volgende:
En om het helemaal ingewikkeld te maken is m'n zus ook m'n pleegmoeder en m'n nichtje dus zo'n beetje m'n zus.
dat is wel behoorlijk apart zegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Soempie het volgende:
En om het helemaal ingewikkeld te maken is m'n zus ook m'n pleegmoeder en m'n nichtje dus zo'n beetje m'n zus.
Ah ik snap hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n nichtje is zelfs 4 jaar ouder.![]()
M'n zus is begin 50. We hebben dezelfde vader, maar niet dezelfde moeder.
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
ik had denk ik toch beter even door kunnen lopen naar de sneltrein majo
echt rap gaat deze niet
Alleen white en ik op dit momentquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:02 schreef wyccie het volgende:
Wtf? Is iedereen hier mobiel aan het internetten?![]()
Ben ik de enige die nog gewoon thuis achter een pc zit en op een toetsenbord typt?
inmiddels bijna thuis, aansluiting met bus was ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is minderwaar ben je nu? Ik ben al in utrecht
Dat zeiden mijn broer en zus ook al, maar ook dat ie best gruwelijk is soms. Weet niet of het dan echt iets voor mij is...quote:
heeft hij toevallig een witte baard, dikke buik en een rood outfit en een paar rendieren bij zich ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:36 schreef MaJo het volgende:
Er zit een man in de bus die zegt al 26 minuten ACHTER ELKAAR 'oh oh oh, lachen lachen lachen'![]()
ik kan echt niet tegen geluiden die zich de hele tijd herhalen maar hier word ik echt nog tien keer gekker van
![]()
heb mijn muziek aanstaan maar hoor het nog in mijn hoofd
Maar wel naar electro luisterenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:36 schreef MaJo het volgende:
Er zit een man in de bus die zegt al 26 minuten ACHTER ELKAAR 'oh oh oh, lachen lachen lachen'![]()
ik kan echt niet tegen geluiden die zich de hele tijd herhalen maar hier word ik echt nog tien keer gekker van
![]()
heb mijn muziek aanstaan maar hoor het nog in mijn hoofd
Nope, dan had ik er nog om kunnen lachenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
heeft hij toevallig een witte baard, dikke buik en een rood outfit en een paar rendieren bij zich ?
hoh oh oh
Ik heb ook geen mobiel internet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:02 schreef wyccie het volgende:
Ben ik de enige die nog gewoon thuis achter een pc zit en op een toetsenbord typt?
laat ik het anders formuleren: ik kan niet tegen geluiden die er niet horen die met een vast ritme steeds terugkomen. Iemand die met z'n pen zit te tikken bijvoorbeeld. Op de een of andere manier kan mijn hoofd dat gewoon niet aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wel naar electro luisteren
Dat is trouwens een mooi bruggetje om te zeggen dat er een kaartje voor Rauw in je brievenbus zit.
Ik snap hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
laat ik het anders formuleren: ik kan niet tegen geluiden die er niet horen die met een vast ritme steeds terugkomen. Iemand die met z'n pen zit te tikken bijvoorbeeld. Op de een of andere manier kan mijn hoofd dat gewoon niet aan
ik had het eerst ook met het tikken van mijn vaders hart. Maar inmiddels ben ik eraan gewend en vind ik het zelfs rustgevend
quote:
Mijn vader heeft twee metalen hartkleppenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
Het tikken van je vaders hart? Waardoor kun jij dat horen dan?
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vader heeft twee metalen hartkleppenje hoort dus de hele dag *tik tik, tik tik*
Was wel even wennen jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat lijkt me inderdaad heel erg wennen dan! Voor je vader ook trouwens.........
Thanks, het is echt een schatjequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vader heeft twee metalen hartkleppenje hoort dus de hele dag *tik tik, tik tik*
En dan toch al zo lang in je avatar?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nice!
Ik heb m een tijd geleden ook gekeken, voor het eerst () en ik vond het echt een heerlijk gedateerde film.... en zo'n typische vrouwenrol van Audrey Hepburn
Ik ben van de plaatjes hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan toch al zo lang in je avatar?
Ik vind die kat gaaf
Ik had trouwens pas na een kwartier door dat de buurman Hannibal uit The A-Team is
En nu verder
Nee zat in de treinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een dag treinen? Ben je soms spotter? Ik heb het toevallig vandaag not over treinspotters gehad (![]()
)
Oh? Dat zijn goeie regels om in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee zat in de treinhad ook nog 30 min vertraging heen en terug dus kan gelukkig wel de heft van mn kaartje terug krijgen
Had eerder gezegt dat jullie gingen minimeeten dan had ik er bij kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
Heyik zit hier met whiteguy en ps in de kroeg
over jullie te roddelen
Heb je nou gewoon in de winkel gestaan en niets gezegd?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had eerder gezegt dat jullie gingen minimeeten dan had ik er bij kunnen zijn![]()
Werk je trouwens bij de Lush in de kalverstraat en stond je rond 10 voor 2 achter de kassa?
Ha, nu krijgen we toch nog roddels!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon in de winkel gestaan en niets gezegd?
Ik krijg een flashback naar een bepaalde Groningen-meet
Nee ik liep voorbij en zag toevallig de winkel dus gluurde even naar binnen tijdens het voorbij gaan en zag iemand achter de kassa staan die misschien wel eens majo kon zijn. maar had geen tijd om even te stoppen was al laat door vertraging.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon in de winkel gestaan en niets gezegd?
Ik krijg een flashback naar een bepaalde Groningen-meet
Ik een tijdje via de laptop, maar nu weer vanaf de ouderwetsche PC.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:02 schreef wyccie het volgende:
Is meetgeheim en mag alleen verteld worden tijdens andere meetsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha, nu krijgen we toch nog roddels!
Wat was er in Groningen??
nuh-uh!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha, nu krijgen we toch nog roddels!
Wat was er in Groningen??
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had eerder gezegt dat jullie gingen minimeeten dan had ik er bij kunnen zijn![]()
Werk je trouwens bij de Lush in de kalverstraat en stond je rond 10 voor 2 achter de kassa?
Ik had geen tijd want was al laat en je was bezig met een klant. En tis dat je laatst een nieuwe foto hebt geplaatst hier anders had ik je niet herkendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaheb de hele dag achter de kassa gestaan. Je had echt even hoi moeten zeggen
Ik gebruik af en toe WiFi op mijn telefoon, maar heb geen mobiel internetabonnement. Als ik post via de telefoon is dat meestal te herkennen doordat mijn eerste zin niet met een hoofdletter begintquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ook geen mobiel internet hoor![]()
Zit nu wel op een laptop trouwens, maar dat is ook al niet echt hightech meer he
Ik ben in het huis van mn schoonouders die op vakantie zijn, mn vriend en ik zijn hier dit weekend en dan zondagavond gaan we eindelijk weer lekker naar huisVakantie was leuk maar ik heb altijd zo'n zin om weer op mn eigen bank te ploffen en de kat weer op schoot te trekken...
Vetquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
nuh-uh!
Had je er maar moeten zijn
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is meetgeheim en mag alleen verteld worden tijdens andere meets
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had trouwens pas na een kwartier door dat de buurman Hannibal uit The A-Team is
Die zit ik nu net te bekijkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij heeft nu ook een wel aardige versie van Creep gemaakt
Van het lachen hoop ik want het origineel is wél een echt tranentrekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zit ik nu net te bekijkenMoet bijna janken
Wist trouwens niet dat hij een nieuwe show had, ben hem nu aan het binnenhalen
Waarvan? Dat hij het is of dat ik dat zo laat door heb?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Hehe, daar schrik ik een beetje van.
Ik heb het nu pas door, door jou. Dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Waarvan? Dat hij het is of dat ik dat zo laat door heb?
Ergste is nog wel dat zijn naam in KOEIENLETTERS in beeld stond en ik had het gewoon niet doorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het nu pas door, door jou. Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh we hebben ook nog een beamer
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik kwam juist terug van mijn dagje treinen en had hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee ik liep voorbij en zag toevallig de winkel dus gluurde even naar binnen tijdens het voorbij gaan en zag iemand achter de kassa staan die misschien wel eens majo kon zijn. maar had geen tijd om even te stoppen was al laat door vertraging.
Maar het is ook nog geen eind maart, hè.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
Hun 1e reactie: 'Oh werkt dat dan al'
![]()
![]()
Neuh, we waren er op zich op tijd, maar toen moesten er nog boodschappen gehaald worden en alles, daarna gegeten, toen kwam de rest van de groep en toen was het al bijna half 8 en het zwembad gaat om 8u dicht (veeeeel te vroeg trouwens, maar goed).quote:
True, maar zet die kastjes er dan ook niet neerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar het is ook nog geen eind maart, hè.
Mooi meegenomen dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:46 schreef Etcetera het volgende:
True, maar zet die kastjes er dan ook niet neerZit een mooi kastje in het tvmeubel, onder de radio, met 1 utp uitgang aan de voorkant
Ja dat moest getest worden
Wat was er vreemd dan? stel me zo voor de die twee jongens met een of andere 'nerd' vraag bij de receptie komen die de grietjes aldaar nooit kunnen wetenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
Ook zo mooi: in de folder/op de website stond dat er vanaf eind maart gratis internet zou zijn in die huisjes. En het werkt ook prima enzo (zelfs nadat we het netwerk hebben omgebouwd) maar er was wel iets aparts met de sessies. Dus zijn er 2 even wezen checken bij de receptie. Hun 1e reactie: 'Oh werkt dat dan al
'
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooi meegenomen dus.
Vannacht nog geen 4 uur slaap gehad, dus nu
Ze hadden daarom ook alleen maar gevraagd of het internet inderdaad gratis wasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat was er vreemd dan? stel me zo voor de die twee jongens met een of andere 'nerd' vraag bij de receptie komen die de grietjes aldaar nooit kunnen weten
Zie het al voor me dik ingewikkelde vraag en dan die receptiemiep met een bek vol tanden: UH UH dat moet ik even vragen hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:50 schreef Etcetera het volgende:
Ze hadden daarom ook alleen maar gevraagd of het internet inderdaad gratis wasZijn maar niet eens begonnen over die sessies
Ik heb een zus en een broer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik snap hethoe gaat het met je zus eigenlijk? Of heb je meer zussen?
We hebben van 's avonds laat tot diep in de nacht Lost gekeken.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft men geen zin of zit men enorme katten uit nog grotere bomen te kijken?
Wanneer kan/wil je meeten
Yuri: waarschijnlijk t/m 27 maart
Nem: 18/28 Maart, 4/22 April, 30 Mei kan ik sowieso NIET. Daar komt nog wat bij geloof ik.
TM: Niet op 10,11,17 en 18 april, verder gaat het waarschijnlijk wel lukken
Het is niet zijn normale mood neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
Willow en druk?
Dan zou ik ook wel denken dat er iets geks is
Zeker als je daarvan wakker schrikt.
Ik begin Vito steeds meer te waarderenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is niet zijn normale mood neehet gekke is wel dat alleen willow soms naast mijn bed staat, nooit Vito. En ik lag zo hard te slapen dat ik echt misselijk wakker werd
![]()
Nou, ik moet om 18:30 in Naaldwijk zijn met een lege maag. Ik denk dus dat het eten wordt en daarna naar het theater(komiek). Verder is er geen flikker te beleven in Naaldwijk namelijkquote:heb net een vriendin afgezegd waarmee ik vanavond zou eten. Maar ben zo moe, ik moet echt even tukken. Vanavond ook stappen dus dan moet ik wel een beetje fit zijn
bedankt voor het kaartje trouwens! Zal kijken of ik hem nog kan verkopenheb je al enig idee over vanavond?
Heb er zeker veel zin in inderdaad. De zaak waar ik nu werk is behoorlijk massaal, overdag restaurant met super groot terras, 's Avonds na diner op vrijdag en zaterdag een dansgelegenheid. Doordeweeks na diner, soort kroeg functie. Kaart is niet helemaal je van het.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo te zien heb je er zin in lub.
Is het een soortgelijke zaak waar je gaat werken (prijsniveau, kwaliteit e.d.) of iets heel anders?
En uiteraard goedemorgen allen.
Oeh spannendquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik begin Vito steeds meer te waarderen
[..]
Nou, ik moet om 18:30 in Naaldwijk zijn met een lege maag. Ik denk dus dat het eten wordt en daarna naar het theater(komiek). Verder is er geen flikker te beleven in Naaldwijk namelijk
Daarom heb ik het kaartje ook gestuurd want de kans dát ik vanavond in Utrecht ben is dus vrij klein
Bedenk me net wel dat Rascal dus volgende week is. Is dat nog een idee?
Ja ik dus ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh spannendben benieuwd wat je gaat doen
Ik bedoelde los, maar voor de meet ook geen gek ideequote:bedoel je Rascal voor de meet of los daarvan? Heb wel zin maar eerst maar eens kijken hoe het vanavond gaat
Gewone tijdelijke baan tot school begintquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Jammer
En was dat voor een gewone baan? Of stage?
Jee, zou het leuk vinden als je komtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil best naar een meet komen maar ik wil eerst graag weten waar ie gehouden wordt. Als dat Amsterdam blijft wil ik eerst een vriend daar vragen of ie dan ook thuis is en of ik daar dan kan pitten
Nee, ik moet ook zeggen dat hij wel een heel aparte manier van schrijven heeft, het pakt me eigenlijk niet echt, maar toch lees ik wel graag door.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:50 schreef wyccie het volgende:
Heb je meer boeken van Thomése gelezen?
Wat voor stijl? Wat voor schrijvers heb je zelf gelezen en vond je wel wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar als je nog literair verantwoorde aanraders hebt dan roep je maar
Je houdt niet van vunzige boekjes?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Jan Wolkers gaat hem niet worden, de rest zal ik me eens een beetje in verdiepen![]()
Ik heb Youtube maar weer eens aangezet.quote:Vanavond trouwens naar een CCR coverbandje
Ik hou niet van Jan Wolkersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je houdt niet van vunzige boekjes?![]()
[..]
Ik heb Youtube maar weer eens aangezet.
CCR komt overigens ook in een andere vorm voor in het boek A Long Way Down van Nick Hornby.
In dat boek heb je vier personen die afzonderlijk van elkaar besluiten zelfmoord te plegen door van het dak van een hoog gebouw te springen. Doordat ze daar allemaal tegelijk zijn, komt daar dus niks van terecht. Uiteindelijk worden ze door dat incident beroemd. Beetje vaag als ik het zelf zo lees.Het is een komisch verhaal.
Maar één van die mensen is dus een jongen die liegt over zijn reden om zelfmoord te plegen, hij vertelt dat hij ongeneeslijk ziek is: hij heeft CCR. Klinkt voor de anderen als een enge ziekte, maar het was dus gewoon Creedence Clearwater Revival.
Dat vond ik echt een fantastisch boekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je houdt niet van vunzige boekjes?![]()
[..]
Ik heb Youtube maar weer eens aangezet.
CCR komt overigens ook in een andere vorm voor in het boek A Long Way Down van Nick Hornby.
In dat boek heb je vier personen die afzonderlijk van elkaar besluiten zelfmoord te plegen door van het dak van een hoog gebouw te springen. Doordat ze daar allemaal tegelijk zijn, komt daar dus niks van terecht. Uiteindelijk worden ze door dat incident beroemd. Beetje vaag als ik het zelf zo lees.Het is een komisch verhaal.
Maar één van die mensen is dus een jongen die liegt over zijn reden om zelfmoord te plegen, hij vertelt dat hij ongeneeslijk ziek is: hij heeft CCR. Klinkt voor de anderen als een enge ziekte, maar het was dus gewoon Creedence Clearwater Revival.
Ik ben zowel langs Kalverstraat als leidsestraat geweest, geen van beide jou aangetroffenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
ik ben echt zo ontzettend dood
stond echt half te tukken in de winkel
de manager zat weer lekker te pushen dus dat hielp ook niet echt mee
mijn huisgenootje zorgt voor eten als ik thuiskom en daarna duik ik mijn bed in om lekker een paar uurtjes te tukken
Ik noem dat het Oprah-effect.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kan DWDD wel om geld gaan vragen bij boekwinkels en cd-winkels. Alles wat daar besproken wordt/optreedt, verkoopt als een tierelier.
Ik lees zo nog even mijn boekenweekgeschenk uit.
Nog een hele week, tot en met komende zaterdag dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Tot hoe lang is de Boekenweek? Ik wil het Boekenweekgeschenk op zich wel hebben maar weet niet of ik op tijd weer geld heb![]()
Ik weet niet of ik het wel zo relaxed vind om morgen met de trein te gaan reizen, het wordt druk in de trein.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
En nog een advies: bewaar het boekenweekgeschenk voor morgen, dan kun je het gebruiken als geldig vervoersbewijs.
In mijn geval wordt het ook een probleem.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog een hele week, tot en met komende zaterdag dus.
[..]
Ik weet niet of ik het wel zo relaxed vind om morgen met de trein te gaan reizen, het wordt druk in de trein.
Hehe, best schattig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
Whehe Geheugenkaartjes lezen via cardreader in laptop: hoe?
Dat is inderdaad wat flauw.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
Onze plaatselijk bibliotheek heeft een mooie actieAls je nu lid wordt, krijg je
- een boekenbon van 5 euro
- het boekenweekgeschenk
- en je mag gratis reizen morgen met je boekenweekgeschenk
Seriouslyalsof dat laatse hún idee is
Bij mij is het 20,2 graden. Met twee T-shirts merk je niet dat dat relatief koud is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
De eerstvolgende keer dat ik naar een dierentuin ga is het in elk geval niet die in Emmen![]()
Het is momenteel 30,5 graden in ons huisjeOpen haard
quote:Tech Support: “Thank you for calling ****. This is ****, how can I help you?”
Customer: “Oh my God, my water pipes burst open over my server room! What the hell do I do?!”
Tech Support: “Your office water pipes burst over your server room?”
Customer: “Yes! What the h*** do I do?!”
Tech Support: “Call the fire department! Why are you calling me?!”
Vind ik niet echt wat voor jou. Still, veel plezier gewenstquote:[b]Op zaterdag 14 maart 2009 20:31
Ik heb binnenkort een proefles paaldansen![]()
Net door een vriendin aangemeld
Hoe laat was dat dan? En wat zeiden ze bij de kalver? Volgende keer even smsenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een fantastisch boek
[..]
Ik ben zowel langs Kalverstraat als leidsestraat geweest, geen van beide jou aangetroffenBij de kalverstraat heb ik het zelfs gevraagd
Ik heb binnekort een proefles paaldansen![]()
Net door een vriendin aangemeld
Die heb ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat moet wel lukken dan met een boekMisschien dat ik dan wel Wreck this Journal haal/bestel
Het moet best grappig zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 05:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die heb ikgekocht in Ohio
heb er nog niets mee gedaan alleen
Huh, dat lijkt me ook niet goed?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Lekker
Ik ben snotverkoudenElke keer als ik nies of gewoon eens diep adem haal doet het pijn links in m'n rug bij m'n long
Ben deze week verkouden geworden. Als het me te lang duurt ga ik er wel even mee heen hoor, maar ik heb het wel vaker gehad als ik verkouden was dus maak me er niet zo druk omquote:Op zondag 15 maart 2009 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Huh, dat lijkt me ook niet goed?ben je al heel lang verkouden ofzo? Want dan doen mijn ribben wel eens zeer van het hoesten.
quote:Customer: *on the phone* “I know you aren’t tech support, but I have an easy
question.”
Me: “Ok…”
Customer: “How do you make the @ symbol…you know, for the email?”
Me: “You hold the shift key and press 2.”
Customer: “Won’t that just make a capital 2?”
Me: “…”
quote:
Ja, terwijl er gister toch echt 2 druppels gevallen zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Deze week wel voetballen TM?
Ikquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wie van jullie is er wel eens in San Francisco geweest en heeft tips wat je daar allemaal gezien moet hebben?
Vriendje en ik zijn bezig wat plannen op te stellen voor ons bezoek aan SF maar hebben allebei geen flauw idee
Dat is dus de reden dat ik er nog steeds niets mee gedaan hebquote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het moet best grappig zijnMaar het staat me een beetje tegen om een boek te kopen om het daarna te vernielen
Yoghi
Dat kun je instellenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:29 schreef Etcetera het volgende:
Net Guitar Hero gespeeldIk ben links, de gitaar was rechts
Oftewel, het Oprah-fenomeenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kan DWDD wel om geld gaan vragen bij boekwinkels en cd-winkels. Alles wat daar besproken wordt/optreedt, verkoopt als een tierelier.
Ik lees zo nog even mijn boekenweekgeschenk uit.
Hmmm ik ben spuit 11 geloof ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik noem dat het Oprah-effect.
En nog een advies: bewaar het boekenweekgeschenk voor morgen, dan kun je het gebruiken als geldig vervoersbewijs.
- Coit Tower (via de achterkant omhoog klimmen, dat is mooiquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wie van jullie is er wel eens in San Francisco geweest en heeft tips wat je daar allemaal gezien moet hebben?
Vriendje en ik zijn bezig wat plannen op te stellen voor ons bezoek aan SF maar hebben allebei geen flauw idee
Oeh, gisteren ook nog gespeeld. Met z'n 2-en.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:29 schreef Etcetera het volgende:
Net Guitar Hero gespeeldIk ben links, de gitaar was rechts
Uitslapenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik er nog steeds niets mee gedaan heb
word net wakker. Heerlijk om weer eens uit te slapen
Voor de deur kunnen verkopen. Was binnen 1 minuut gedaanquote:Op zondag 15 maart 2009 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uitslapen
Kaartje nog kunnen verpatsen? Of een willekeurige voorbijganger blij gemaakt?
Tja, je bent toerist of je bent 't nietquote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geloof dat we ongeveer hetzelfde rijtje hadden Nem
Ja, maar als je dan toch naar de haven gaat, dan kom je gewoon langs Lombard en kun je er even doorheen lopen. Is wel zo leuk.quote:En met een Zoomlens kan je Lombard street zo zien van Coit Tower
Dat is rapquote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de deur kunnen verkopen. Was binnen 1 minuut gedaan
bronquote:Brand
De paniek ontstond door een rookwolk, afkomstig van een auto-uitlaat. Een aantal modellen dacht dat er sprake was van brand en zette het op een gillen. Hierop volgde de massale paniek.
Een getuige vertelt dat de situatie nog meer uit de hand liep toen een man uit een auto sprong en aan de tassen van de meisjes begon te trekken.
Ja dat zeiden ze ook maar dan zaten de knoppen aan de verkeerde kant enzoquote:
Omfgquote:Op zondag 15 maart 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
Echt, dit ziet eruit als een HELE slechte film
[..]
bron
No problemoquote:Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Nem, ook bedankt voor de tips!
Wat heeft Fok nou weer allemaal in een post erbij geprutst? Superveel icoontjes terwijl bijna niemand van ons dat allemaal in heeft gevuld
Ja, maar die zitten niet met 100 tegelijk in de San Fran baaiquote:Op zondag 15 maart 2009 18:21 schreef Etcetera het volgende:
geiten ook
Ik zit in het huis van mn schoonouders te wachten tot mn vriend thuiskomt en dan gaan we lekker in de auto zitten op weg naar Groningenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef Etcetera het volgende:
Wat ben je aan het doen dan?
Ik heb net een huisje schoongemaakt: dweilen, vegen, opruimen, the works.
Ah op die manierquote:Op zondag 15 maart 2009 18:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zit in het huis van mn schoonouders te wachten tot mn vriend thuiskomt en dan gaan we lekker in de auto zitten op weg naar Groningen![]()
We hebben het weekend hier doorgebracht, mn vriend had wat afspraken en ik wilde wel even de stad in samen, dus we zijn hier geweest terwijl zijn ouders een weekendje weg waren.
We zitten al in het noordenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:56 schreef LadyBlack het volgende:
Maar jullie gaan dus ook weer richting het noorden vanavond?
Zal wel even slepen worden dan in die huisjes als ik dat zo lees over de 'aanpassingen' die jullie hebben gedaan
Wat zijn jullie braafquote:Op zondag 15 maart 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah op die manierKun je die klokken niet stil zetten
[..]
We zitten al in het noordenWe zijn in Drenthe
En we zijn alweer uitgesleeptGisteren is de tafel die we van huisje A hadden geleend om in huisje B te gourmetten al teruggebracht, vanmiddag heb ik de kamer gedweild en hebben ze de bank weer teruggezet
Enige wat nu nog terug moet is het bestek dat na het gourmetten in huisje B is blijven liggen
Met een borg van 500 euro die je eigenlijk niet kunt missen wordt je wel braaf hoorquote:
Ik kop het wel weer in: dat vraagt om foto'squote:Op zondag 15 maart 2009 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh dat valt mee inderdaad. Hier is gelukkig een afwasmachine![]()
Dit is nou namelijk echt een huis waar ik niet zou willen afwassen of schoonmaken. Ik maak me sterk dat niemand ooit zo'n propvol huis heeft gezien als ditEr zijn maar een paar plekken waar je echt normaal rond kunt lopen ipv manoevreren tussen de meubels
En de keuken is geheel in die traditie ook afgeladen met allemaal apparaten, en een collectie trommels en blikjes uit de jaren 70... mijn schoonmoeder heeft weggooi-issues zeg maar
Goed puntquote:Op zondag 15 maart 2009 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Met een borg van 500 euro die je eigenlijk niet kunt missen wordt je wel braaf hoor
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt
Ik geloof niet dat wij onze borg hebben teruggezien
Nou vooruitquote:Op zondag 15 maart 2009 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry geen foto's, dat vind ik dan weer niet netjes
Jullie moeten me maar op mn blauwe ogen geloven
Een paar welquote:En 4x afwassen in 3 dagen, dan zou ik er ook schijtziek van zijnIk neem aan dat de rest ook flink de handen uit de mouwen heeft gestoken?
Nee, een erg leuke coverbandquote:
Dat ga ik nu dus ook doenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nog een stukje lezen, heb mn boek bijna uit maar ik wil door blijven lezen
Het draaide toch om het innerlijk?quote:
Hebben die geen inhoud meer nadat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nu nog een ratingsysteem in de fobos en het feest is compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |