Ja, terwijl er gister toch echt 2 druppels gevallen zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Deze week wel voetballen TM?
Ikquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wie van jullie is er wel eens in San Francisco geweest en heeft tips wat je daar allemaal gezien moet hebben?
Vriendje en ik zijn bezig wat plannen op te stellen voor ons bezoek aan SF maar hebben allebei geen flauw idee
Dat is dus de reden dat ik er nog steeds niets mee gedaan hebquote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het moet best grappig zijnMaar het staat me een beetje tegen om een boek te kopen om het daarna te vernielen
Yoghi
Dat kun je instellenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:29 schreef Etcetera het volgende:
Net Guitar Hero gespeeldIk ben links, de gitaar was rechts
Oftewel, het Oprah-fenomeenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kan DWDD wel om geld gaan vragen bij boekwinkels en cd-winkels. Alles wat daar besproken wordt/optreedt, verkoopt als een tierelier.
Ik lees zo nog even mijn boekenweekgeschenk uit.
Hmmm ik ben spuit 11 geloof ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik noem dat het Oprah-effect.
En nog een advies: bewaar het boekenweekgeschenk voor morgen, dan kun je het gebruiken als geldig vervoersbewijs.
- Coit Tower (via de achterkant omhoog klimmen, dat is mooiquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wie van jullie is er wel eens in San Francisco geweest en heeft tips wat je daar allemaal gezien moet hebben?
Vriendje en ik zijn bezig wat plannen op te stellen voor ons bezoek aan SF maar hebben allebei geen flauw idee
Oeh, gisteren ook nog gespeeld. Met z'n 2-en.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:29 schreef Etcetera het volgende:
Net Guitar Hero gespeeldIk ben links, de gitaar was rechts
Uitslapenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik er nog steeds niets mee gedaan heb
word net wakker. Heerlijk om weer eens uit te slapen
Voor de deur kunnen verkopen. Was binnen 1 minuut gedaanquote:Op zondag 15 maart 2009 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uitslapen
Kaartje nog kunnen verpatsen? Of een willekeurige voorbijganger blij gemaakt?
Tja, je bent toerist of je bent 't nietquote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geloof dat we ongeveer hetzelfde rijtje hadden Nem
Ja, maar als je dan toch naar de haven gaat, dan kom je gewoon langs Lombard en kun je er even doorheen lopen. Is wel zo leuk.quote:En met een Zoomlens kan je Lombard street zo zien van Coit Tower
Dat is rapquote:Op zondag 15 maart 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de deur kunnen verkopen. Was binnen 1 minuut gedaan
bronquote:Brand
De paniek ontstond door een rookwolk, afkomstig van een auto-uitlaat. Een aantal modellen dacht dat er sprake was van brand en zette het op een gillen. Hierop volgde de massale paniek.
Een getuige vertelt dat de situatie nog meer uit de hand liep toen een man uit een auto sprong en aan de tassen van de meisjes begon te trekken.
Ja dat zeiden ze ook maar dan zaten de knoppen aan de verkeerde kant enzoquote:
Omfgquote:Op zondag 15 maart 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
Echt, dit ziet eruit als een HELE slechte film
[..]
bron
No problemoquote:Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Nem, ook bedankt voor de tips!
Wat heeft Fok nou weer allemaal in een post erbij geprutst? Superveel icoontjes terwijl bijna niemand van ons dat allemaal in heeft gevuld
Ja, maar die zitten niet met 100 tegelijk in de San Fran baaiquote:Op zondag 15 maart 2009 18:21 schreef Etcetera het volgende:
geiten ook
Ik zit in het huis van mn schoonouders te wachten tot mn vriend thuiskomt en dan gaan we lekker in de auto zitten op weg naar Groningenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef Etcetera het volgende:
Wat ben je aan het doen dan?
Ik heb net een huisje schoongemaakt: dweilen, vegen, opruimen, the works.
Ah op die manierquote:Op zondag 15 maart 2009 18:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zit in het huis van mn schoonouders te wachten tot mn vriend thuiskomt en dan gaan we lekker in de auto zitten op weg naar Groningen![]()
We hebben het weekend hier doorgebracht, mn vriend had wat afspraken en ik wilde wel even de stad in samen, dus we zijn hier geweest terwijl zijn ouders een weekendje weg waren.
We zitten al in het noordenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:56 schreef LadyBlack het volgende:
Maar jullie gaan dus ook weer richting het noorden vanavond?
Zal wel even slepen worden dan in die huisjes als ik dat zo lees over de 'aanpassingen' die jullie hebben gedaan
Wat zijn jullie braafquote:Op zondag 15 maart 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah op die manierKun je die klokken niet stil zetten
[..]
We zitten al in het noordenWe zijn in Drenthe
En we zijn alweer uitgesleeptGisteren is de tafel die we van huisje A hadden geleend om in huisje B te gourmetten al teruggebracht, vanmiddag heb ik de kamer gedweild en hebben ze de bank weer teruggezet
Enige wat nu nog terug moet is het bestek dat na het gourmetten in huisje B is blijven liggen
Met een borg van 500 euro die je eigenlijk niet kunt missen wordt je wel braaf hoorquote:
Ik kop het wel weer in: dat vraagt om foto'squote:Op zondag 15 maart 2009 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh dat valt mee inderdaad. Hier is gelukkig een afwasmachine![]()
Dit is nou namelijk echt een huis waar ik niet zou willen afwassen of schoonmaken. Ik maak me sterk dat niemand ooit zo'n propvol huis heeft gezien als ditEr zijn maar een paar plekken waar je echt normaal rond kunt lopen ipv manoevreren tussen de meubels
En de keuken is geheel in die traditie ook afgeladen met allemaal apparaten, en een collectie trommels en blikjes uit de jaren 70... mijn schoonmoeder heeft weggooi-issues zeg maar
Goed puntquote:Op zondag 15 maart 2009 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Met een borg van 500 euro die je eigenlijk niet kunt missen wordt je wel braaf hoor
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt
Ik geloof niet dat wij onze borg hebben teruggezien
Nou vooruitquote:Op zondag 15 maart 2009 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry geen foto's, dat vind ik dan weer niet netjes
Jullie moeten me maar op mn blauwe ogen geloven
Een paar welquote:En 4x afwassen in 3 dagen, dan zou ik er ook schijtziek van zijnIk neem aan dat de rest ook flink de handen uit de mouwen heeft gestoken?
Nee, een erg leuke coverbandquote:
Dat ga ik nu dus ook doenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nog een stukje lezen, heb mn boek bijna uit maar ik wil door blijven lezen
Het draaide toch om het innerlijk?quote:
Hebben die geen inhoud meer nadat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nu nog een ratingsysteem in de fobos en het feest is compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |