Hoe laat was dat dan? En wat zeiden ze bij de kalver? Volgende keer even smsenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een fantastisch boek
[..]
Ik ben zowel langs Kalverstraat als leidsestraat geweest, geen van beide jou aangetroffenBij de kalverstraat heb ik het zelfs gevraagd
Ik heb binnekort een proefles paaldansen![]()
Net door een vriendin aangemeld
Die heb ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat moet wel lukken dan met een boekMisschien dat ik dan wel Wreck this Journal haal/bestel
Het moet best grappig zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 05:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die heb ikgekocht in Ohio
heb er nog niets mee gedaan alleen
Huh, dat lijkt me ook niet goed?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Lekker
Ik ben snotverkoudenElke keer als ik nies of gewoon eens diep adem haal doet het pijn links in m'n rug bij m'n long
Ben deze week verkouden geworden. Als het me te lang duurt ga ik er wel even mee heen hoor, maar ik heb het wel vaker gehad als ik verkouden was dus maak me er niet zo druk omquote:Op zondag 15 maart 2009 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Huh, dat lijkt me ook niet goed?ben je al heel lang verkouden ofzo? Want dan doen mijn ribben wel eens zeer van het hoesten.
quote:Customer: *on the phone* “I know you aren’t tech support, but I have an easy
question.”
Me: “Ok…”
Customer: “How do you make the @ symbol…you know, for the email?”
Me: “You hold the shift key and press 2.”
Customer: “Won’t that just make a capital 2?”
Me: “…”
quote:
Ja, terwijl er gister toch echt 2 druppels gevallen zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Deze week wel voetballen TM?
Ikquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wie van jullie is er wel eens in San Francisco geweest en heeft tips wat je daar allemaal gezien moet hebben?
Vriendje en ik zijn bezig wat plannen op te stellen voor ons bezoek aan SF maar hebben allebei geen flauw idee
Dat is dus de reden dat ik er nog steeds niets mee gedaan hebquote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het moet best grappig zijnMaar het staat me een beetje tegen om een boek te kopen om het daarna te vernielen
Yoghi
Dat kun je instellenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:29 schreef Etcetera het volgende:
Net Guitar Hero gespeeldIk ben links, de gitaar was rechts
Oftewel, het Oprah-fenomeenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kan DWDD wel om geld gaan vragen bij boekwinkels en cd-winkels. Alles wat daar besproken wordt/optreedt, verkoopt als een tierelier.
Ik lees zo nog even mijn boekenweekgeschenk uit.
Hmmm ik ben spuit 11 geloof ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik noem dat het Oprah-effect.
En nog een advies: bewaar het boekenweekgeschenk voor morgen, dan kun je het gebruiken als geldig vervoersbewijs.
- Coit Tower (via de achterkant omhoog klimmen, dat is mooiquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wie van jullie is er wel eens in San Francisco geweest en heeft tips wat je daar allemaal gezien moet hebben?
Vriendje en ik zijn bezig wat plannen op te stellen voor ons bezoek aan SF maar hebben allebei geen flauw idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |