Gewone tijdelijke baan tot school begintquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Jammer
En was dat voor een gewone baan? Of stage?
Jee, zou het leuk vinden als je komtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil best naar een meet komen maar ik wil eerst graag weten waar ie gehouden wordt. Als dat Amsterdam blijft wil ik eerst een vriend daar vragen of ie dan ook thuis is en of ik daar dan kan pitten
Nee, ik moet ook zeggen dat hij wel een heel aparte manier van schrijven heeft, het pakt me eigenlijk niet echt, maar toch lees ik wel graag door.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:50 schreef wyccie het volgende:
Heb je meer boeken van Thomése gelezen?
Wat voor stijl? Wat voor schrijvers heb je zelf gelezen en vond je wel wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar als je nog literair verantwoorde aanraders hebt dan roep je maar
Je houdt niet van vunzige boekjes?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Jan Wolkers gaat hem niet worden, de rest zal ik me eens een beetje in verdiepen![]()
Ik heb Youtube maar weer eens aangezet.quote:Vanavond trouwens naar een CCR coverbandje
Ik hou niet van Jan Wolkersquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je houdt niet van vunzige boekjes?![]()
[..]
Ik heb Youtube maar weer eens aangezet.
CCR komt overigens ook in een andere vorm voor in het boek A Long Way Down van Nick Hornby.
In dat boek heb je vier personen die afzonderlijk van elkaar besluiten zelfmoord te plegen door van het dak van een hoog gebouw te springen. Doordat ze daar allemaal tegelijk zijn, komt daar dus niks van terecht. Uiteindelijk worden ze door dat incident beroemd. Beetje vaag als ik het zelf zo lees.Het is een komisch verhaal.
Maar één van die mensen is dus een jongen die liegt over zijn reden om zelfmoord te plegen, hij vertelt dat hij ongeneeslijk ziek is: hij heeft CCR. Klinkt voor de anderen als een enge ziekte, maar het was dus gewoon Creedence Clearwater Revival.
Dat vond ik echt een fantastisch boekquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je houdt niet van vunzige boekjes?![]()
[..]
Ik heb Youtube maar weer eens aangezet.
CCR komt overigens ook in een andere vorm voor in het boek A Long Way Down van Nick Hornby.
In dat boek heb je vier personen die afzonderlijk van elkaar besluiten zelfmoord te plegen door van het dak van een hoog gebouw te springen. Doordat ze daar allemaal tegelijk zijn, komt daar dus niks van terecht. Uiteindelijk worden ze door dat incident beroemd. Beetje vaag als ik het zelf zo lees.Het is een komisch verhaal.
Maar één van die mensen is dus een jongen die liegt over zijn reden om zelfmoord te plegen, hij vertelt dat hij ongeneeslijk ziek is: hij heeft CCR. Klinkt voor de anderen als een enge ziekte, maar het was dus gewoon Creedence Clearwater Revival.
Ik ben zowel langs Kalverstraat als leidsestraat geweest, geen van beide jou aangetroffenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
ik ben echt zo ontzettend dood
stond echt half te tukken in de winkel
de manager zat weer lekker te pushen dus dat hielp ook niet echt mee
mijn huisgenootje zorgt voor eten als ik thuiskom en daarna duik ik mijn bed in om lekker een paar uurtjes te tukken
Ik noem dat het Oprah-effect.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kan DWDD wel om geld gaan vragen bij boekwinkels en cd-winkels. Alles wat daar besproken wordt/optreedt, verkoopt als een tierelier.
Ik lees zo nog even mijn boekenweekgeschenk uit.
Nog een hele week, tot en met komende zaterdag dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Tot hoe lang is de Boekenweek? Ik wil het Boekenweekgeschenk op zich wel hebben maar weet niet of ik op tijd weer geld heb![]()
Ik weet niet of ik het wel zo relaxed vind om morgen met de trein te gaan reizen, het wordt druk in de trein.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
En nog een advies: bewaar het boekenweekgeschenk voor morgen, dan kun je het gebruiken als geldig vervoersbewijs.
In mijn geval wordt het ook een probleem.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog een hele week, tot en met komende zaterdag dus.
[..]
Ik weet niet of ik het wel zo relaxed vind om morgen met de trein te gaan reizen, het wordt druk in de trein.
Hehe, best schattig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
Whehe Geheugenkaartjes lezen via cardreader in laptop: hoe?
Dat is inderdaad wat flauw.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
Onze plaatselijk bibliotheek heeft een mooie actieAls je nu lid wordt, krijg je
- een boekenbon van 5 euro
- het boekenweekgeschenk
- en je mag gratis reizen morgen met je boekenweekgeschenk
Seriouslyalsof dat laatse hún idee is
Bij mij is het 20,2 graden. Met twee T-shirts merk je niet dat dat relatief koud is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
De eerstvolgende keer dat ik naar een dierentuin ga is het in elk geval niet die in Emmen![]()
Het is momenteel 30,5 graden in ons huisjeOpen haard
quote:Tech Support: “Thank you for calling ****. This is ****, how can I help you?”
Customer: “Oh my God, my water pipes burst open over my server room! What the hell do I do?!”
Tech Support: “Your office water pipes burst over your server room?”
Customer: “Yes! What the h*** do I do?!”
Tech Support: “Call the fire department! Why are you calling me?!”
Vind ik niet echt wat voor jou. Still, veel plezier gewenstquote:[b]Op zaterdag 14 maart 2009 20:31
Ik heb binnenkort een proefles paaldansen![]()
Net door een vriendin aangemeld
Hoe laat was dat dan? En wat zeiden ze bij de kalver? Volgende keer even smsenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een fantastisch boek
[..]
Ik ben zowel langs Kalverstraat als leidsestraat geweest, geen van beide jou aangetroffenBij de kalverstraat heb ik het zelfs gevraagd
Ik heb binnekort een proefles paaldansen![]()
Net door een vriendin aangemeld
Die heb ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat moet wel lukken dan met een boekMisschien dat ik dan wel Wreck this Journal haal/bestel
Het moet best grappig zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 05:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die heb ikgekocht in Ohio
heb er nog niets mee gedaan alleen
Huh, dat lijkt me ook niet goed?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Lekker
Ik ben snotverkoudenElke keer als ik nies of gewoon eens diep adem haal doet het pijn links in m'n rug bij m'n long
Ben deze week verkouden geworden. Als het me te lang duurt ga ik er wel even mee heen hoor, maar ik heb het wel vaker gehad als ik verkouden was dus maak me er niet zo druk omquote:Op zondag 15 maart 2009 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Huh, dat lijkt me ook niet goed?ben je al heel lang verkouden ofzo? Want dan doen mijn ribben wel eens zeer van het hoesten.
quote:Customer: *on the phone* “I know you aren’t tech support, but I have an easy
question.”
Me: “Ok…”
Customer: “How do you make the @ symbol…you know, for the email?”
Me: “You hold the shift key and press 2.”
Customer: “Won’t that just make a capital 2?”
Me: “…”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |