Ik dacht een keer aardig te zijn, plemp jij snel de lapo neerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:30 schreef wyccie het volgende:
Is het niet streng verboden om alvast een nieuw topic te openen als de oude nog niet vol is?
AKQ SC #560: Sappige roddels
Ik wist niet dat jij per se de laatste wilde zijn. Ik wil mijn plek wel afstaan, maar dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht een keer aardig te zijn, plemp jij snel de lapo neer
Als er geen roddels ZIJN, dan worden ze wel gemaakt. Dat snap je wel tochquote:
Ik ken er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:36 schreef Soempie het volgende:
Ik ken de sappigste roddels, maar ben niet bij de minimeet.
Dat zijn immers de beste roddelsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als er geen roddels ZIJN, dan worden ze wel gemaakt. Dat snap je wel toch
Postenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:02 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een kaart gekregen van m'n nichtje uit Engeland. Op de voorkant een foto van ons met slingers enzo. Maar naast haar lijkt het net of ik een enorm hoofd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een groot hoofd en een grote neus.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Het gekke is dat ze een zus heeft en daar lijkt ze helemaal niet op. En ik lijk helemaal niet op haar moeder (mijn zus).quote:
Hoe oud is je zus dan Soemp? Want zo te zien verschillen jij en je nichtje niet zoveel van leeftijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gekke is dat ze een zus heeft en daar lijkt ze helemaal niet op. En ik lijk helemaal niet op haar moeder (mijn zus).
M'n nichtje is zelfs 4 jaar ouder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe oud is je zus dan Soemp? Want zo te zien verschillen jij en je nichtje niet zoveel van leeftijd
Het is weekend, wil je niet van die moeilijk zinnen posten?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Soempie het volgende:
En om het helemaal ingewikkeld te maken is m'n zus ook m'n pleegmoeder en m'n nichtje dus zo'n beetje m'n zus.
dat is wel behoorlijk apart zegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:32 schreef Soempie het volgende:
En om het helemaal ingewikkeld te maken is m'n zus ook m'n pleegmoeder en m'n nichtje dus zo'n beetje m'n zus.
Ah ik snap hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n nichtje is zelfs 4 jaar ouder.![]()
M'n zus is begin 50. We hebben dezelfde vader, maar niet dezelfde moeder.
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
ik had denk ik toch beter even door kunnen lopen naar de sneltrein majo
echt rap gaat deze niet
Alleen white en ik op dit momentquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:02 schreef wyccie het volgende:
Wtf? Is iedereen hier mobiel aan het internetten?![]()
Ben ik de enige die nog gewoon thuis achter een pc zit en op een toetsenbord typt?
inmiddels bijna thuis, aansluiting met bus was ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is minderwaar ben je nu? Ik ben al in utrecht
Dat zeiden mijn broer en zus ook al, maar ook dat ie best gruwelijk is soms. Weet niet of het dan echt iets voor mij is...quote:
heeft hij toevallig een witte baard, dikke buik en een rood outfit en een paar rendieren bij zich ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:36 schreef MaJo het volgende:
Er zit een man in de bus die zegt al 26 minuten ACHTER ELKAAR 'oh oh oh, lachen lachen lachen'![]()
ik kan echt niet tegen geluiden die zich de hele tijd herhalen maar hier word ik echt nog tien keer gekker van
![]()
heb mijn muziek aanstaan maar hoor het nog in mijn hoofd
Maar wel naar electro luisterenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:36 schreef MaJo het volgende:
Er zit een man in de bus die zegt al 26 minuten ACHTER ELKAAR 'oh oh oh, lachen lachen lachen'![]()
ik kan echt niet tegen geluiden die zich de hele tijd herhalen maar hier word ik echt nog tien keer gekker van
![]()
heb mijn muziek aanstaan maar hoor het nog in mijn hoofd
Nope, dan had ik er nog om kunnen lachenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
heeft hij toevallig een witte baard, dikke buik en een rood outfit en een paar rendieren bij zich ?
hoh oh oh
Ik heb ook geen mobiel internet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:02 schreef wyccie het volgende:
Ben ik de enige die nog gewoon thuis achter een pc zit en op een toetsenbord typt?
laat ik het anders formuleren: ik kan niet tegen geluiden die er niet horen die met een vast ritme steeds terugkomen. Iemand die met z'n pen zit te tikken bijvoorbeeld. Op de een of andere manier kan mijn hoofd dat gewoon niet aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wel naar electro luisteren
Dat is trouwens een mooi bruggetje om te zeggen dat er een kaartje voor Rauw in je brievenbus zit.
Ik snap hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
laat ik het anders formuleren: ik kan niet tegen geluiden die er niet horen die met een vast ritme steeds terugkomen. Iemand die met z'n pen zit te tikken bijvoorbeeld. Op de een of andere manier kan mijn hoofd dat gewoon niet aan
ik had het eerst ook met het tikken van mijn vaders hart. Maar inmiddels ben ik eraan gewend en vind ik het zelfs rustgevend
quote:
Mijn vader heeft twee metalen hartkleppenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
Het tikken van je vaders hart? Waardoor kun jij dat horen dan?
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vader heeft twee metalen hartkleppenje hoort dus de hele dag *tik tik, tik tik*
Was wel even wennen jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat lijkt me inderdaad heel erg wennen dan! Voor je vader ook trouwens.........
Thanks, het is echt een schatjequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vader heeft twee metalen hartkleppenje hoort dus de hele dag *tik tik, tik tik*
En dan toch al zo lang in je avatar?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nice!
Ik heb m een tijd geleden ook gekeken, voor het eerst () en ik vond het echt een heerlijk gedateerde film.... en zo'n typische vrouwenrol van Audrey Hepburn
Ik ben van de plaatjes hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan toch al zo lang in je avatar?
Ik vind die kat gaaf
Ik had trouwens pas na een kwartier door dat de buurman Hannibal uit The A-Team is
En nu verder
Nee zat in de treinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een dag treinen? Ben je soms spotter? Ik heb het toevallig vandaag not over treinspotters gehad (![]()
)
Oh? Dat zijn goeie regels om in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee zat in de treinhad ook nog 30 min vertraging heen en terug dus kan gelukkig wel de heft van mn kaartje terug krijgen
Had eerder gezegt dat jullie gingen minimeeten dan had ik er bij kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
Heyik zit hier met whiteguy en ps in de kroeg
over jullie te roddelen
Heb je nou gewoon in de winkel gestaan en niets gezegd?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had eerder gezegt dat jullie gingen minimeeten dan had ik er bij kunnen zijn![]()
Werk je trouwens bij de Lush in de kalverstraat en stond je rond 10 voor 2 achter de kassa?
Ha, nu krijgen we toch nog roddels!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon in de winkel gestaan en niets gezegd?
Ik krijg een flashback naar een bepaalde Groningen-meet
Nee ik liep voorbij en zag toevallig de winkel dus gluurde even naar binnen tijdens het voorbij gaan en zag iemand achter de kassa staan die misschien wel eens majo kon zijn. maar had geen tijd om even te stoppen was al laat door vertraging.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon in de winkel gestaan en niets gezegd?
Ik krijg een flashback naar een bepaalde Groningen-meet
Ik een tijdje via de laptop, maar nu weer vanaf de ouderwetsche PC.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:02 schreef wyccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |