SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Harajuku. op 05-02-2009 07:55:45 (:Z) ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Nee, blijkbaar niet. Maar vanavond vast welquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:32 schreef Harajuku. het volgende:
Dat mag best even in spoilertags, niet iedereen heeft vannacht kunnen kijken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Daar lees je sneller overheenquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:52 schreef Harajuku. het volgende:
Welja, reageer op mij ipv de recap van 3 alinea's
Ja, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet ook altijd uit dit topic blijven als ik t nog niet gezien heb, maar goed hoor, ik zal spoilertags toevoegen.
Ik las de spoilerquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet. Maar vanavond vast wel
[..]
Dat mag best even in spoilertags, niet iedereen heeft vannacht kunnen kijken..
Spoilers!? Bullshit, als je nog niet hebt gekeken weet je dat je hier niet moet komen. Ik heb hem al gekeken en wil er dus mn ei over kwijt... Dat moet kunnen na het airen van een episode!quote:Ik moet ook altijd uit dit topic blijven als ik t nog niet gezien heb, maar goed hoor, ik zal spoilertags toevoegen
Schieten is voor mij nog steeds een raadsel, Danielle kon je natuurlijk zo radenquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:14 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Spoilers!? Bullshit, als je nog niet hebt gekeken weet je dat je hier niet moet komen. Ik heb hem al gekeken en wil er dus mn ei over kwijt... Dat moet kunnen na het airen van een episode!
Ontopic:
Prima seizoen tot nu toe! Weer een bovengemiddelde aflevering wat mij betreft! Ik had eigenlijk bij de schiet-boot al het vermoeden dat het Danielle was! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Jin weer naar een andere tijd flashed!? Het lijkt me dat hij voor die tijd de andere heeft gevonden? Ze zijn nu dus in 1988
Zou dat neusbloeden de sickness zijn?
Het off-island verhaal kan me nou niet echt heel erg boeien, het is dat we de karakters kennen maar het is op zich zelf geen uniek/bijzonder verhaal. Wat mij betreft gaan ze z.s.m. weer terug naar het eiland en krijgt het daar een spannende afloop...
P.S. als Jin nog kan leven kan Michael het ook
dat vind ik ook bij sommige ja, heel raar..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:57 schreef Mirel het volgende:
Sommige 720p's zijn best lelijk trouwens. Die van BSG en 24 zijn écht niet HD scherp. En het beeld zit vol met ruis. Apart.
Ik kijk het via ninjavideo, net zo scherp als je het download (behalve dan die 720p dan).quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:29 schreef Ladylicious het volgende:
Tvp, zo snel mogelijk downloaden!
ik kijk altijd de 720pquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:35 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik kijk het via ninjavideo, net zo scherp als je het download (behalve dan die 720p dan).
quote:Great, maybe they got a flight out of here to vegas tonight.
Het is denk ik zo omdat Jin nog het dek op rende dat hij er meer vanaf vloog door de explosie. Ik geloof dat Micheal bij de bommen zat dus die moet wel dood zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:47 schreef Nuna het volgende:
Alleen hoe kan het eigenlijk dat Jin nog leeft? Die boot ontplofte toch? Dan zou Jin dood moeten zijn.
nee want die waren er toen afgelaten toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:15 schreef Karina het volgende:
Als iedereen terug moet naar het eiland, dan zou Michael dus eigenlijk ook nog moeten leven (of niet, omdat hij daar is dood gegaan?) en Walt moet dan toch ook terug?
Okay, dus dan "telt" het niet (ingewikkeld allemaal!)quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee want die waren er toen afgelaten toch?
volgens mij telde dat niet neequote:Op donderdag 5 februari 2009 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Okay, dus dan "telt" het niet (ingewikkeld allemaal!)
We weten nog dat Walt special is en dat dhr. Benthem daar nog op bezoek is geweest. Kans is dus dat later dit seizoen WAAAAAAAAALT weer een rol zal gaan spelen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:15 schreef Karina het volgende:
Als iedereen terug moet naar het eiland, dan zou Michael dus eigenlijk ook nog moeten leven (of niet, omdat hij daar is dood gegaan?) en Walt moet dan toch ook terug?
Misschien heeft hij wel dezelfde powers als Tony Almeida, Sara Tancredi of Khara Trace!? In goede series komt er altijd wel weer een dood iemand tot levenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef Harajuku. het volgende:
Als Michael niet dood blijft ga ik janken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:09 schreef Symer het volgende:
Hier staat beschreven wat de whispers zeggen. De inhoud van de gesprekken doet mij niet echt aan onze mensen denken.
Best eng.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:09 schreef Symer het volgende:
Hier staat beschreven wat de whispers zeggen. De inhoud van de gesprekken doet mij niet echt aan onze mensen denken.
Klopt: www.ajiraairways.comquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef Julien het volgende:
Dat logo op die fles water komt toch van een of ander internetspel,
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Klopt: www.ajiraairways.com
Ik neem aan dat het de vliegmaatschappij is waarmee de 06 terug op het eiland zijn gekomen.
quote:DESTINATION DESTINY
NOT SURE WHERE TO GO? Get lost in the wild wonder of the world and let time and space have no consequence. For $87 you’ll be whisked away to an unknown fateful destination of your destiny. China to Chicago, step aboard the grandest grab bag around. Upon arrival a brave new world will unfold right before your eyes. Pack light and prepare for the adventure of a lifetime as you experience the sensational world around us - only with Ajira Airlines’ DESTINATION: DESTINY.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:45 schreef Symer het volgende:
Ze maken ook nog eens dit soort reclame:lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Andere mening is natuurlijk leuk en interessant maar ik geef je dan nu alvast een tip: STOP GELIJK MET LOST KIJKEN! Gewoon lekker in 2010 alles bekijken en lezen en daarna zeggen: zie je, ik had gelijk!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:25 schreef Merkie het volgende:
Matige aflevering, elke keer als er een flash komt doen ze net alsof ze helemaal verbaasd zijn. Zomg, je kan ook twee maanden terug in de tijd reizen!1!1!!!11. En dat is nog niet alles, je kan ook ZESTIEN JAAR terug in de tijd!!1!!1!1! (insert Lost-geluidje met Lost-letters). En dat is dan de cliffhanger. Enige verrassing is dat Jin kennelijk niet dood is.
Yay!quote:Every time I read an intricately researched theory on LOST’s time travel element, the ‘constant’ device, and Cuse and Lindelof’s Laws of LOST-time relativity, I imagine this very troubling scene: Carlton and Damon sitting in a dimly lit office, reading those very same theories, muffling sinister self-satisfied guffaws as they realize that we’ve all ‘fallen for it.’ That part of my mind suspects we’re all marks in one of LOST’s bigger narrative-con games.
flashes-desmond1At some point - probably while researching how grifters do their job for Sawyer’s character - the LOST writers realized that this one particular social engineering game of ‘The Long Con’ can be particularly useful in their craft. And so, they sat about figuring out how to lull us all into a sense of ‘how things are’, so they could effectively pull the carpet out from under us many episodes later. For instance, consider how we were lead to believe that The Others were grubby bare-footed folks that seemed to be living in the wild. The fact that they occasionally appeared in clean clothes was the source for tons of speculation – they could have been Dharma, for instance.
When later season 3 opened in the bucolic village of mustard colored bungalows we would later refer to fondly as ‘otherville,’ we began to learn the truth about at least one aspect of The Others – but more importantly, we learned that we really didn’t know much to begin with.
The sheer genius of this sort of story-telling could arguabley be how well it extends a story that could probably be told in a much shorter span of time. With the grand distraction and myriad possibilities, LOST managed to keep us entertained and bemused by The Others actions without simply blurting out that they were a pocket civilization that ‘worshipped’ a deity named Jacob, needed fresh women for reproduction experiments, and strove to avert becoming ‘fools enslaved by time and space.’
This is all part of LOST’s genius, to distract us with possibilities (what is the strange Dharma station being guarded at that coastal camp?) that turn out to be nothing at all, or convincing us that we know where things are going only to take an abrupt exit. As a matter of craft, it is the show’s signature and it is a stylistic mark of the writers that they themselves cannot escape.
The conclusion can only be that time travel, LOST’s handbook of time travel rules, and any shenanigans thereof, will ultimately prove to be nothing more than an intersection to LOST’s final act. A clever way to show us the history of what will lead to ‘whatever happens’ in LOST’s endgame. A side effect of whatever island magic LOST”s brain trust has cooked up for the final hours of the show. Like any overarching series theme of LOST, there may be some overlapping elements, but in my mind there is as good a chance of time travel – or it’s rules – being of importance in the final season as there was of The Others walking around barefoot for Season 3, or Flashbacks being the only temporal device for season 4, or the freighter still being parked off shore of the island in season 5.
As I’m sure a lot of you will point out, there is no concrete evidence to support this idea. Or is there? Think of this, the season began with the skipping of a record – a metaphor, we suspect, for what is currently going on with the island. If that is true, putting the penny on the turntable arm is the end game for this season. Stopping the erratic time flashing so that the narrative can resume unabated, dropping our characters – incidentally – into the time frame that becomes LOST’s final playing field with information they couldn’t have had without this time travel diversion.
Hoezo? Aflevering 1 t/m 3 vond ik prima tot uitmuntend, alleen deze aflevering vond ik minder. Het leek minder slim geschreven, het heen en weer flashen van eilandtijd begint irritant te worden en de verhaallijn op het vaste land was dit keer niet boeiend. Vond het gewoon een matige aflevering, mag het?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Andere mening is natuurlijk leuk en interessant maar ik geef je dan nu alvast een tip: STOP GELIJK MET LOST KIJKEN! Gewoon lekker in 2010 alles bekijken en lezen en daarna zeggen: zie je, ik had gelijk!
Want ik denk dat jij je vanaf nu iedere aflevering gaat irriteren aan bepaalde zaken. En dan kan jij je die irritatie beter besparen!
Nee, je moet NU stoppen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Aflevering 1 t/m 3 vond ik prima tot uitmuntend, alleen deze aflevering vond ik minder. Het leek minder slim geschreven, het heen en weer flashen van eilandtijd begint irritant te worden en de verhaallijn op het vaste land was dit keer niet boeiend. Vond het gewoon een matige aflevering, mag het?
Idd, goeie TT lijkt me! En Hurley in dat gevangenispakquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Time travel is a bitch!![]()
Gave ep!
Moet je nog is kijken en dan op die kerel achter Hurley lettenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:14 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Idd, goeie TT lijkt me! En Hurley in dat gevangenispak![]()
quote:I think they want their boat back!
Ow, wacht even.. dit is Lost, niet Battlestar Galacticaquote:All this has happened before, all this will happen again
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Itisbanging het volgende:heb ik iets gemist of is dit een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit mocht het een spoiler zijn dan zet ik hem alvast in spoiler tags"Veni, vidi, vici."
k*nker nu zit ik weer van alles te verzinnen en kan niet wachten op volgende week![]()
btw, die 720p versies zijn .mkv files ofzo, kan je die makkelijk converten naar avi / xvid / divx zodat ik ze op mn xbox kan bekijken als bestand zoals dat kan met avi / xvid / divx? (en dan nog wel de kwaliteit behouden?)
Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef OmeCo het volgende:
hoop niet dat lost zelfde einde krijgt als de game (via domus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef TC03 het volgende:
Dat is niet makkelijk te converteren, maar je kan toch gewoon de DivX-versie downloaden?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:16 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef OmeCo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Voor de Xbox 360 kan je het beste dit programmaatje gebruiken. Binnen vijf minuutjes ben je klaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef OmeCo het volgende:
[..]
scheelt een hoop kwaliteit denk, aangezien ik tog een HD TV heb
kheb al wat gevonden ^^ encode360
kut kwaliteit :S nja dan hou ik het maar avi's van 350mb, geen zin om lang te zitte kloten =)quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor de Xbox 360 kan je het beste dit programmaatje gebruiken. Binnen vijf minuutjes ben je klaar.
Wat is er mis met de kwaliteit? Dat programmaatje codeert niks opnieuw volgens mij, het wordt alleen op een voor de Xbox begrijpbare manier opnieuw in elkaar gezet. De kwaliteit blijft onveranderd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:43 schreef OmeCo het volgende:
[..]
kut kwaliteit :S nja dan hou ik het maar avi's van 350mb, geen zin om lang te zitte kloten =)
ah ik dacht even ligt het aan mijn download.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:56 schreef Xrenity het volgende:
Rousseau
Te vet.
Geluidskwaliteit was trouwens slecht, maar scheen aan de uitzending te liggen.
Inderdaad, ik heb de hele tijd verwoed zitten kloten met andere players en de opties van audiocodecs.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:56 schreef Xrenity het volgende:
Rousseau
Te vet.
Geluidskwaliteit was trouwens slecht, maar scheen aan de uitzending te liggen.
Dank u voor deze openhartige openbaring, toen ik in iets andere woorden hetzelfde zei werd ik weggehoondquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef pfaf het volgende:
Redelijke aflevering. Wel erg voorspelbaar. Dat Ben achter Aaron aan zat was al zo klaar als wat, net als dat ze allen wel samen zouden komen. En die cliffhanger was helemaal matig, wie nog niet doorhad dat die Franse chick Rousseau was kijkt met z'n neus.
Wel tof dat Jin in hetzelfde parket zit als de andere tijdreizers!
Laten we het niveau hier een beetje hoog houden..quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef OmeCo het volgende:
kword scheitziek van dat gezeik op het vaste land, schiet die kate lekker dood, die baby derbij
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Shrien het volgende:
[..]
Laten we het niveau hier een beetje hoog houden..
Ben wordt neergeknald door Sunquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:26 schreef OmeCo het volgende:
[..]
tja sorrykben waarschijnlijk echt niet de enigste die dat denkt hoor
![]()
slaat toch nergens op, eerst had je beetje die drang dat kate wel naar 't eiland moest omdat ze anders aaron meenamen, nu weet ze dat ben 't was en nu zit je weer 5 afleveringen in LA
quote:
Inderdaad. Meestelijk: 'Oohhh God noo!'quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:44 schreef Jovatov het volgende:
Vette aflevering hoor! Jin is weer terug, joepie!
Verder lag ik compleet dubbel met Sawyer "I take that back!"
Zooo eens, als je die buik wegdenkt danquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:04 schreef magnifor het volgende:
Ik vind het een matige aflevering, dat gedoe met Aaron kan mij niet boeien. Lichtpunten in deze aflevering waren de onliners van Sawyer, Jin en Rousseau.
Overigens was Rousseau in 1988 best een lekker ding moet ik zeggen
Die flashes op het eiland vind ik irritant worden, moeten ze snel mee stoppen imo.
Kan niet wachten tot volgende week.
Als we een groep strandende Fransen te zien krijgen zullen de makers de onthulling dat het Rousseau is echt niet als verrassing bedoeld hebben. De verrassing is eerder dat Jin ook aan het tijdreizen is (en nog leeft).quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dank u voor deze openhartige openbaring, toen ik in iets andere woorden hetzelfde zei werd ik weggehoond.
Ben knows everything!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef Xurk het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe ze Sun zover willen gaan krijgen om mee terug te gaan. Niemand weet dat Jin nog leeft dus daarvoor doet ze het niet, en ze heeft een kind die ze echt niet gaat achterlaten of mee gaat nemen.
Mijn excuses.. dat is gewoon een verwachting / theorie van mij. Dat het uiteindelijk zo zal zijn dat ze op die manier terugkomen op het eiland. Men heeft het hier toch ook al over die site van hun etc. ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:44 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
heb ik iets gemist of is dit een spoiler?
edit mocht het een spoiler zijn dan zet ik hem alvast in spoiler tags
Dan neem ik mijn opmerking gelijk terug! Ik las het een beetje alsof je hetgeen wat op dit moment de essentie is van Lost ernstig vervelend vond. Vandaar de reactie, mi scuziquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Aflevering 1 t/m 3 vond ik prima tot uitmuntend, alleen deze aflevering vond ik minder. Het leek minder slim geschreven, het heen en weer flashen van eilandtijd begint irritant te worden en de verhaallijn op het vaste land was dit keer niet boeiend. Vond het gewoon een matige aflevering, mag het?
Hoe bedoel je dat van Faraday?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Jonad het volgende:
Vette aflevering, denk dat we in de komende afleveringen meer te weten komen over the disease van Rousseau haar mensen. Dit kon ook wel eens de bloedneuzen gaan verklaren.
Vind de theorie van Faraday met die bloedneuzen ook gaaf, zou betekenen dat de hele "rescue-party' waar hij deel van uit maakte eigenlijk andere motieven had om te komen (nu wisten we dat al wel, maar nog niet dat ze allemaal al eerder op het eiland waren)
Ben weet dat Jin nog leeft. Kan niet anders...quote:
het was niet de bedoeling dat die haai uit season 1 of 2 zichtbaar in beeld was (het dharma logo tenminste)quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beetje matige aflevering. De hele tijd dat geflash begin ik ook irritant te vinden. Er gebeurt iets interessants, hupsake flash, zodat we met vragen achter blijven. Ze worden beschoten, hupsake flash, zodat ze gered zijn. Beetje makkelijk als het mij vraagt.
Het verhaallijn met Kate en Aaron en de rest off-island was weinig boeiend. De cliffhanger dat het Rousseau was, was al duidelijk op het moment dat er Frans gepraat werd. En dat Jin toch ook nog leeft, vind ik ook jammer. Niets tegen Jin, verre van zelfs, maar vind het te veel een slechte twist dat een populair personage toch nog wel leeft.
Toen ze met dat bootje vaarde, hoopte ik eigenlijk dat de Dharma-haai even langs zou komen.
Die Miles blijft een koning.
Kwestie van status.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dank u voor deze openhartige openbaring, toen ik in iets andere woorden hetzelfde zei werd ik weggehoond.
De ijsberen waren gebracht door Dharma en werden in dezelfde kooien gevangen gehouden als Sawyer ook werd in s3 (?)quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:41 schreef Fronsertje het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoorden van seizoen 1;
Waar kwam die ijsbeer vandaan
waar is het ongelovelijke rookmonster gebleven en wat was het precies
gaan we ooit nog verder met het Walt verhaal...
Ze blijven maar nieuwe vragen opwerpen....het wordt iig voor mij steeds onduidelijker.
Neemt niet weg dat ik iedere keer weer vol verwachting op de nieuwe ep wacht hoor
je heb kans dat hij het wel weet want hij is al op het eiland voordat locke terug isquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef Xurk het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe ze Sun zover willen gaan krijgen om mee terug te gaan. Niemand weet dat Jin nog leeft dus daarvoor doet ze het niet, en ze heeft een kind die ze echt niet gaat achterlaten of mee gaat nemen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef OmeCo het volgende:
hoop niet dat lost zelfde einde krijgt als de game (via domus)Dat zou echt MEGA-suf zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo kleren omwisselen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:19 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jack moet zijn kleren nog even omwisselen![]()
Ik blijf erbij dat Jack om een reden midden in de jungle lag ipv op het strand.
idd, of dat ze met ze allen weer in het vliegtuig zitten en dat ze allemaal weten wat er komen gaat. en dat het eindigt met zo'n flash ofzo, you never know! is dit overigens het laatste seizoen? mag hopen van nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:29 schreef NiekL het volgende:
[..]
Ik zou het juist super gaaf vinden
Nee...is een andere boot.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef OmeCo het volgende:
en die boten die ze gepakt hadden vanaf 't strand, is dat niet die boot waarmee die dochter van ben en sawyer vanaf het andere eiland kwamen toen ze 'gevangen' zaten??maar dat lijkt me ook weer stug aangezien der een fles water van al jazeera in zat
![]()
Nee, er komt ook nog een seizoen 6. S5 en 6 krijgen beiden 16 afleveringen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
idd, of dat ze met ze allen weer in het vliegtuig zitten en dat ze allemaal weten wat er komen gaat. en dat het eindigt met zo'n flash ofzo, you never know! is dit overigens het laatste seizoen? mag hopen van niet
dan in de regen "i take that back"quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:45 schreef 7eVeNL het volgende:
Wat een heerlijke aflevering, wel vrij voorspelbaar, dat van roussoe dan, maar ben wel erg benieuwd wat sun haar aandeel is in dit verhaal, en hoe nu verder? en die quotes van Saywer zijn ook goud waard hoor,
THANK YOU LORD!!![]()
Nu weer even een weekje uit zitten,
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan in de regen "i take that back"
Zeventien toch? Vanwege de staking.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee, er komt ook nog een seizoen 6. S5 en 6 krijgen beiden 16 afleveringen.
Euh?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:19 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jack moet zijn kleren nog even omwisselen![]()
Ik blijf erbij dat Jack om een reden midden in de jungle lag ipv op het strand.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben één van de langst meelopende posters in deze reeks.
het was ook slecht te horen met goede audioquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
Door slechte audio heb ik I take that back gewoon gemist
Nouuuuuuuu, ik ga niet met mn oor tegen een box aanzitten om iets te horenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:47 schreef pfaf het volgende:
Mja, even focussen natuurlijk, want je kon verwachten dat hij iets zou zeggen dat terug zou gaan op z'n vorige opmerking.
Was het geluid zo slecht? Da's wel kut dan ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu, ik ga niet met mn oor tegen een box aanzitten om iets te horen
Klonk vaak heel gedempt, alsof je je oren 3 jaar geleden al had moeten laten uitspuitenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was het geluid zo slecht? Da's wel kut dan ja.
had je niet de goede versie gedownload?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Klonk vaak heel gedempt, alsof je je oren 3 jaar geleden al had moeten laten uitspuiten
dat is sonde, had je beter kunnen wachten totdat Lost "klaar" is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Jullie gaan echt snel met deze topics, maarja, ben nu bezig met ep 4.
Ik heb gisteren trouwens de boxset van seizoen 1 t/m 4 gekocht, ik voel me licht gestoord.
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had je niet de goede versie gedownload?
Dat duurt nog meer dan een jaar...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:48 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat is sonde, had je beter kunnen wachten totdat Lost "klaar" is.
ik dload die altijd dus geen last vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.
720![]()
720p had ook slecht geluidquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.
720![]()
Idd, maar geen compressie dus iig beter dan die andere.quote:
Kunnen we het niet over iets inhoudelijks hebben? Anders ga je maar naar DIGquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Schei toch allemaal uit met je 720 manVooral die mensen die daarna gaan janken 'Boo hooo ik kan geen 350mb meer kijjjjjjjjken man, kan elke pixel tellen, omg wat een helllllllllll om zoiets te moeten kijken boo hoo
"
Werkelijk.
Oe! Uw retoriek en argumentatie maakt iedere verdere poging u te overtuigen overbodig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Schei toch allemaal uit met je 720 manVooral die mensen die daarna gaan janken 'Boo hooo ik kan geen 350mb meer kijjjjjjjjken man, kan elke pixel tellen, omg wat een helllllllllll om zoiets te moeten kijken boo hoo
"
Werkelijk.
het beeld is niet altijd beter want ik heb vaak wazige versies gehad maar het kwaliteit van het geluid vaak wel dan een van 300 mbquote:
Allemaal al bekend; De ijsbeer was onderdeel van Dharma experimenten met betrekking tot klimaatverandering, het rookmonster is een geautomatiseerd beveiligingsmechanisme om de expeditieleden te beschermen en Walt is terug in de VS bij zijn oma...quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:41 schreef Fronsertje het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoorden van seizoen 1;
Waar kwam die ijsbeer vandaan
waar is het ongelovelijke rookmonster gebleven en wat was het precies
gaan we ooit nog verder met het Walt verhaal...
Ze blijven maar nieuwe vragen opwerpen....het wordt iig voor mij steeds onduidelijker.
Neemt niet weg dat ik iedere keer weer vol verwachting op de nieuwe ep wacht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik zou zeggen probeer het eensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
"
Werkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja die was wel mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:02 schreef marcel-o het volgende:
er zat soms n vreemde fase verschuiving in het geluid.
en t was verre van stereo![]()
Die kop van Jin toen ie merkte dat t de "French Chick" was in de jonge jaren![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:05 schreef tralalala het volgende:
Van promotie foto's van de volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Die vergelijking met Prey is al vaker gemaakt, maar de producers ontkende dat Smokey iets met nano-technologie te maken had. Maarja, tijdreizen ontkende ze aanvankelijk ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:58 schreef Young_David het volgende:
Het monster heeft ook wat weg van de monsters uit prooi (michael crichton) ... die kunnen ook de vorm van mensen aannemen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef Shrien het volgende:
De Franse dialogen, ze ouwehoeren wat over 'the numbers'Dus duidelijk op zoek naar het eiland, was dat al bekend? Niet toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die scene op het strand kon ik overigens nog verbazingwekkend goed verstaan, 10 jaar na m'n laatste Fransles.![]()
Je m'appelle Hara. En ik kan vragen hoe het met een tosti gaat. Ik heb er dus niets van begrepenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus duidelijk op zoek naar het eiland, was dat al bekend? Niet toch?
Die scene op het strand kon ik overigens nog verbazingwekkend goed verstaan, 10 jaar na m'n laatste Fransles.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve het internet dan hè.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je m'appelle Hara. En ik kan vragen hoe het met een tosti gaat. Ik heb er dus niets van begrepen
Cheers.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef Symer het volgende:
Dat was idd al bekend. Rousseau vertelde tegen Hurley dat ze op onderzoek uitgingen nadat ze de nummers op de radio hoorden.
Hoop het niet. Krijgen we weer zo'n stomme verhaallijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:14 schreef Frenkel het volgende:
Gaan Julliet en Saywer nog aanpappen?
nee ze had geen contact met de vader en ze wilde het niet alleen doen geloof ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben Claire toch niet dood zien gaan
En wie weet hoe t met haar moeder zat? Dacht dat de dood van haar moeder de druppel was om t kind weg te geven?
Ja, maar ik vind het nogal frappant dat we haar niet dood hebben zien gaan. Daarom vrees ik ook dat Michael nog wel eens terug kan komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef OmeCo het volgende:
ze zit met jacob en jack's pa in die cabin toch (of jacob is jacks pa?) lijkt mij dat ze dood is, of dat willen de makers je doen geloven
(werkt wel
)
Daar is ook nog iets vreemds mee. Claire's moeder raakte in een coma na een auto-ongeluk toen Claire nog een tiener was. Ze heeft daarna jarenlang in coma gelegen (iig tot Claire met vlucht 815 meeging) zonder veel hoop dat ze ooit nog wakker zou worden. Een paar maanden later (als de 06 gered zijn) is ze ineens volledig gerevalideerd en reist ze vrolijk de halve wereld over.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
En wie weet hoe t met haar moeder zat? Dacht dat de dood van haar moeder de druppel was om t kind weg te geven?
Volgens mij is het ook haar tante die we de hele tijd zien. Dezelfde vrouw die in seizoen 2 Christian Shepard wegjoeg toen hij claire wilde zien... Oh nee toch niet, net op Lostpedia gechecked, het is wel degelijk claire's moeder... tja dan is de revalidatie wel erg snel en goed verlopen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
ik moet nog steeds die ep kijken godverdommequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef OmeCo het volgende:
ze zit met jacob en jack's pa in die cabin toch (of jacob is jacks pa?) lijkt mij dat ze dood is, of dat willen de makers je doen geloven
(werkt wel
)
sawyer heeft altijd hilarische momentenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:32 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering, alleen de vasteland-storyline was niet erg boeiend. Sawyer had een paar hilarische momenten.
nep dan lijkt mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
Een tattooartist in jail speelt ie volgens Google
Ben je dom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef Bot13 het volgende:
Hahaha wtf!
En hoe heeft hij tattoos mogen nemen van ABC? Mogen ze dat allemaal weer gaan wegplamuren bij de opnames.
ene meneer Jackson lukt t ook om donkere kleuren weg te werkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
weg plamuren van tatoos werkt nietdan zou alles onderzitten zoveel als je dan nodig heb
ik moet het serieus eens opnieuw gaan kijken want ik weet niet eens meer hoe ze dood is gegaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Rousseau dood is
Check ook even de trailer van de volgende aflevering;)quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je heb kans dat hij het wel weet want hij is al op het eiland voordat locke terug is
en trouwens coole ep maar dat wachten telkens
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:52 schreef tralalala het volgende:
Promo van volgende week ziet er ook weer goed uit.
http://spoilerslost.blogs(...)-is-death-promo.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het een goede aflevering, ben erg benieuwd naar volgende week
[ Bericht 3% gewijzigd door remlof op 06-02-2009 19:09:57 (spoiler toegevoegd) ]
Keamy en zijn team, toch? Door dat waterflesje eerst die knakkert en der dochter ontsnapt....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet het serieus eens opnieuw gaan kijken want ik weet niet eens meer hoe ze dood is gegaan
net gezien ben weet dus dat jin leeftquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:31 schreef Jonad het volgende:
[..]
Check ook even de trailer van de volgende aflevering;)
waarom je hoeft tog niet te kijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:04 schreef Addict89 het volgende:
Opmerkingen over promo's ook graag in spoilertags.
Ik kijk in dit topic om afleveringen te bespreken die al zijn uitgezonden. Niet om spoilers uit promo te lezen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom je hoeft tog niet te kijken
Het is fysiek onmogelijk om naar tekst te kijken zonder het te lezen. Daarom zijn spoilertags ook uitgevonden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Omdat ik bewust geen promo's kijk en het daarom bijzonder irritant is als iemand, zonder waarschuwing en/of tags, gaat bespreken wat er de volgende aflevering gaat gebeuren. Het is ook gebruikelijk om dingen uit promo's in tags te zetten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sorry modje...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:01 schreef TC03 het volgende:
Het is echt zo simpel, alle informatie die gaat over een aflevering die nog niet in de VS is uitgezonden moet achter spoilertags. Promo's gaan ook over die aflevering, dus spoilertags.
[ afbeelding ]
Oh, hey. Het tegeltje!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:01 schreef TC03 het volgende:
Het is echt zo simpel, alle informatie die gaat over een aflevering die nog niet in de VS is uitgezonden moet achter spoilertags. Promo's gaan ook over die aflevering, dus spoilertags.
[ afbeelding ]
Claire lijkt me wel zeker dood, (Claire tegen Miles: ...At least I live ofzo, Miles: 'I wouldnt be so sure about that'. Plus dat Miles haar 's nachts gewoon had laten gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het nogal frappant dat we haar niet dood hebben zien gaan. Daarom vrees ik ook dat Michael nog wel eens terug kan komen!
promo is een filmpjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is fysiek onmogelijk om naar tekst te kijken zonder het te lezen. Daarom zijn spoilertags ook uitgevonden.
Mensen die bewust de promo's mijden stellen een tekstuele beschrijving daarvan derhalve niet echt op prijs.
Uit welke eps komen deze quotes?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Claire lijkt me wel zeker dood, (Claire tegen Miles: ...At least I live ofzo, Miles: 'I wouldnt be so sure about that'. Plus dat Miles haar 's nachts gewoon had laten gaan.
En Michael is ook gewoon dood. Die opmerking van Christian; You can go now, Michael zegt toch wel alles.
Maar...Jin
De tweede komt in elk geval zeker van de S4 finale, dat zegt Christian vlak voordat de bom ontploft op de boot.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:15 schreef Mirel het volgende:
Als het niet uitgezonden is dan ga je er niet over praten, klaar. En snap dan dat als iemand over een promo praat, dat dat irritant kan zijn, ook al is het promo een filmpje. Een reply erop is gewoon tekst..?
[..]
Uit welke eps komen deze quotes?
http://forum.fok.nl/topic/1252090quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:13 schreef MaJo het volgende:
Wat een vette epi weerEn ik had echt niet door dat het Danielle was
Maar ik ben moe
Bovendien ben ik echt zoveel vergeten, snap echt niet dat iedereen alles zo goed onthoudt. Men, sommige dingen heb ik vier jaar geleden gezien, dat weet ik echt niet meer hoor
Toen ze Frans begonnen te spreken dat ik al meteen dat het Danielle wasquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:13 schreef MaJo het volgende:
Wat een vette epi weerEn ik had echt niet door dat het Danielle was
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler ivm met foto's genomen op de set.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Toen Locke zei: "Does anyone speak french" had ik al door dat ze in de tijd van Rousseau warenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 07:53 schreef Nuna het volgende:
[..]
Toen ze Frans begonnen te spreken dat ik al meteen dat het Danielle was.
Hij was inderdaad goed jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Xurk het volgende:
Ik heb gisteren in de trein van mijn werk naar huis de nieuwste podcast geluisterd... die heb ik bijna net zoveel gemist als de afleveringen zelfIk heb ook een aantal keer hardop moeten lachen, die twee zijn zo hilarisch samen
Ben is niet de biologische vader. Maar is haar adoptie vader (om het zomaar te noemen) nadat the Others Alex van Rousseau hadden ontvoerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:11 schreef Terechtplus1 het volgende:
Deze episode roept weer zoveel vragen op![]()
Maar ik vraag me echt af hoe Ben de vader kan zijn van het kind van Danielle, aangezien ben als kind naar het eiland is gekomen, en Danielle al zwanger is als ze crasht
Verder vraag ik me af wat sawyer en co. gaan doen als ze Jin zien, het zou logisch zijn dat ze denken dat hij de Jin uit het verleden is
Heb je dat uit een voorgaande episode?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben is niet de biologische vader. Maar is haar adoptie vader (om het zomaar te noemen) nadat the Others Alex van Rousseau hadden ontvoerd.
ja dat is het vorige seizoen aan bod gekomen...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:33 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Heb je dat uit een voorgaande episode?
Dat is gewoon algemene Lost kennis. Specifieke episode dat het aanbod komt weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:33 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Heb je dat uit een voorgaande episode?
omdat ik ook geen beter woord ervoor kon verzinnen.quote:(om het zomaar te noemen)
Dan denk ik dat ze het toch wel ietwat vreemd zullen vinden dat Jin in 1988 al op het eiland was.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:11 schreef Terechtplus1 het volgende:
Verder vraag ik me af wat sawyer en co. gaan doen als ze Jin zien, het zou logisch zijn dat ze denken dat hij de Jin uit het verleden is
Wat was het voorspelbare? Dat die Fransen Daniëlle en co waren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:48 schreef Paul99 het volgende:
Vermakelijke ep.
Helaas waren veel dingen een beetje voorspelbaar maar dat mocht de pret niet drukken.
Tot nu toe is het evengoed een geweldig seizoen!
Als er weer een flash komt is het geen 1988 meer, en dan weten ze mss niet welke tijd het dan is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ze het toch wel ietwat vreemd zullen vinden dat Jin in 1988 al op het eiland was.
onder andere.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat was het voorspelbare? Dat die Fransen Daniëlle en co waren?
Kate moet terug, want Aaron werdt geboren op het eiland (en Claire was daarvóór al zwanger). Omdat er niks mag/kan veranderen aan de tijdlijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:14 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar welk recht heeft Ben trouwens om te vervolgen voor voogdij? Hij heeft ook geen genetische band met Aaron... Plus ik vind het een beetje een omslachtige manier om Aaron en Kate weer naar het eiland te krijgen.
The Others stelen haar als ze heel jong is. Daardoor groeit ze op bij The Others met Ben als vader. Nee ze hebben dus geen seks gehad...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:11 schreef Terechtplus1 het volgende:
Maar ik vraag me echt af hoe Ben de vader kan zijn van het kind van Danielle, aangezien ben als kind naar het eiland is gekomen, en Danielle al zwanger is als ze crasht
Ok, dat is inderdaad wel een goede reden, maar ik wil graag weten waarom Ben wettelijk gezien aanspraak zou mogen maken op de voogdij van Aaron. Ok, Kate is geen biologische familie, maar Ben ook niet. Daarbij vind ik het een nogal omslachtige manier om ze beide terug te krijgen op het eiland.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:29 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Kate moet terug, want Aaron werdt geboren op het eiland (en Claire was daarvóór al zwanger). Omdat er niks mag/kan veranderen aan de tijdlijn.
Kate heeft ook echt daadwerkelijk invloed kunnen uitoefenen op gebeurtenissen (faith/destiny) en dat kan een baby niet (behalve als het op 't eiland geboren wordt, dan is de bevruchting, het feit dat er een kindje geboren gaat worden, al een happening).
Denk ik.
Weer een illusie armerquote:Op zondag 8 februari 2009 10:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
The Others stelen haar als ze heel jong is. Daardoor groeit ze op bij The Others met Ben als vader. Nee ze hebben dus geen seks gehad...
Ach, zolang Kate maar gelooftquote:Op zondag 8 februari 2009 10:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ok, dat is inderdaad wel een goede reden, maar ik wil graag weten waarom Ben wettelijk gezien aanspraak zou mogen maken op de voogdij van Aaron. Ok, Kate is geen biologische familie, maar Ben ook niet. Daarbij vind ik het een nogal omslachtige manier om ze beide terug te krijgen op het eiland.
Are you seriousquote:
Seizoen 1quote:Op zondag 8 februari 2009 10:51 schreef Wheelgunner het volgende:
En ik ben weer seizoen 1 aan het kijken, en heb weer flink gelachen om deze scene:
Hurleyquote:Op zondag 8 februari 2009 10:51 schreef Wheelgunner het volgende:
En ik ben weer seizoen 1 aan het kijken, en heb weer flink gelachen om deze scene:
Die is toch niet op het eiland geboren?quote:Op zondag 8 februari 2009 12:03 schreef KneiterS het volgende:
Ik vroeg me af, Sun is inmiddels toch ook bevallen? Moet dat kind dan ook niet mee terug?
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die is toch niet op het eiland geboren?
Ik heb de baby van Sun nog niet gezien dit seizoen. En het is 3 jaar later, dus mss is er wat gebeurd, en is dat de reden dat Sun Ben wil vermoorden.quote:Op zondag 8 februari 2009 12:03 schreef KneiterS het volgende:
Ik vroeg me af, Sun is inmiddels toch ook bevallen? Moet dat kind dan ook niet mee terug?
Denk het niet, in seizoen 4 was de baby bij de moeder van Sun, zal nu ook wel zo zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Ik heb de baby van Sun nog niet gezien dit seizoen. En het is 3 jaar later, dus mss is er wat gebeurd, en is dat de reden dat Sun Ben wil vermoorden.
Sun wil wraak op Ben omdat ze denkt dat Ben achter Jin's dood zit ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Ik heb de baby van Sun nog niet gezien dit seizoen. En het is 3 jaar later, dus mss is er wat gebeurd, en is dat de reden dat Sun Ben wil vermoorden.
Ondanks dat het kind 3 jaar oud is liet Sun Kate een babyfoto zien. Op zich wel vreemd.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:56 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Denk het niet, in seizoen 4 was de baby bij de moeder van Sun, zal nu ook wel zo zijn.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Ondanks dat het kind 3 jaar oud is liet Sun Kate een babyfoto zien. Op zich wel vreemd.
Ik meen dat ze erbij zei dat het een baby foto was van het kind. Al blijft het dan nog raar waarom dat het geen recente is.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef OmeCo het volgende:
[..]
*jackpot* iets mee gebeurd denk, en nu wil sun wraak
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig leeft Jin nog, kunnen ze een nieuwe maken
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef OmeCo het volgende:
[..]
![]()
moet ie der wel op 't eiland vol blaffen hea, anders lukt 't ze niet
Ik vond de recap van deze meneer ook wel goed.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Jovatov het volgende:
E's recap is er weerhierzo
Goed leesvoer
Spin zou best wel stom en onlogisch zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou, of tijdreizen naar een tijd waarin ie nog leeft... of zich door zo'n spin laten bijten en dus helemaal niet doodgaan maar alleen langdurig in coma zeg maar ofzoiets lol
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:05 schreef Ladylicious het volgende:
Recaps van Seanie B!![]()
http://www.youtube.com/user/smolesiuk
net zoiets als de vader van Jack, die kwam ook in een kist mee naar het eiland en "leefde" weer.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef EvilMarc het volgende:
Wat ik me nu afvraag is hoe Locke het voor elkaar gaat krijgen om weer op te staan uit de dood als de o6 weer terug op het eiland zijn.
Judas, brother!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Haha, ik zapte net langs die Christelijke zender Family 7, en wie zag ik daar als Jezus in de verfilmde bijbelverhalen? Desmond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |