abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:04:25 #76
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_65769968
Time travel is a bitch!

Gave ep!
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:11:57 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65770244
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Itisbanging het volgende:

[..]

Andere mening is natuurlijk leuk en interessant maar ik geef je dan nu alvast een tip: STOP GELIJK MET LOST KIJKEN! Gewoon lekker in 2010 alles bekijken en lezen en daarna zeggen: zie je, ik had gelijk!

Want ik denk dat jij je vanaf nu iedere aflevering gaat irriteren aan bepaalde zaken. En dan kan jij je die irritatie beter besparen !
Hoezo? Aflevering 1 t/m 3 vond ik prima tot uitmuntend, alleen deze aflevering vond ik minder. Het leek minder slim geschreven, het heen en weer flashen van eilandtijd begint irritant te worden en de verhaallijn op het vaste land was dit keer niet boeiend. Vond het gewoon een matige aflevering, mag het?
2000 light years from home
pi_65770310
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo? Aflevering 1 t/m 3 vond ik prima tot uitmuntend, alleen deze aflevering vond ik minder. Het leek minder slim geschreven, het heen en weer flashen van eilandtijd begint irritant te worden en de verhaallijn op het vaste land was dit keer niet boeiend. Vond het gewoon een matige aflevering, mag het?
Nee, je moet NU stoppen!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65770329
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Time travel is a bitch!

Gave ep!
Idd, goeie TT lijkt me! En Hurley in dat gevangenispak
Dat van Rousseau was wel enigszins te verwachten, en Kate - Aaron begint een beetje Michael - Walt achtig te worden, maar verder toffe aflevering weer
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:16:22 #80
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65770387
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, je moet NU stoppen!
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:16:50 #81
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_65770405
Ik kan niet wachten!!!
opgezegd@fok.nl
pi_65770592
Weer een week wachten
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_65771006
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:14 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Idd, goeie TT lijkt me! En Hurley in dat gevangenispak
Moet je nog is kijken en dan op die kerel achter Hurley letten

En Miles tegen John
quote:
I think they want their boat back!
pi_65771356
quote:
All this has happened before, all this will happen again
Ow, wacht even.. dit is Lost, niet Battlestar Galactica

Kleine uitleg: blijkbaar kunnen de Losties in het verleden niets veranderen, dus zal het gebeuren, volgens Richard Alpert tegen Locke als ik het me goed herinner
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:44:48 #85
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_65771464
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Itisbanging het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik iets gemist of is dit een spoiler?

edit mocht het een spoiler zijn dan zet ik hem alvast in spoiler tags
"Veni, vidi, vici."
pi_65771736
Leuke aflevering. Zat er natuurlijk dik in dat die Franse chick Roussou moest zijn. Alleen jammer dat het vaste-land-verhaal niet echt kan boeien. Kate die een beetje semi-boos is dat ze haar alleen moeten laten. Dat begint steeds meer op het Waaaaaalt - Michael verhaal te lijken . Ik dacht misschien dat die schietende mannen van die boot 'The Others' waren op die beruchte nacht dat ze Waaaaaalt ( ) meenamen. Denk dat er daarom weer een tijdflash kwam (Juilliet ging immers schieten op die boot).
pi_65771837
Lekkere aflevering weer. Weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden dat Jin nog leeft, maar ben wel benieuwd naar het verhaal van het team van Rousseau..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_65772552
damn, vraag me af wie dat waren op die boot achter hen (sowieso niet rouseau's team (of hoe je dat schrijft) en die zate ook op zo'n luchtboot, ware die der eigenlijk wel 16jaar geleden? )

en die boten die ze gepakt hadden vanaf 't strand, is dat niet die boot waarmee die dochter van ben en sawyer vanaf het andere eiland kwamen toen ze 'gevangen' zaten?? maar dat lijkt me ook weer stug aangezien der een fles water van al jazeera in zat

hoop niet dat lost zelfde einde krijgt als de game (via domus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

k*nker nu zit ik weer van alles te verzinnen en kan niet wachten op volgende week

btw, die 720p versies zijn .mkv files ofzo, kan je die makkelijk converten naar avi / xvid / divx zodat ik ze op mn xbox kan bekijken als bestand zoals dat kan met avi / xvid / divx? (en dan nog wel de kwaliteit behouden?)
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:14:35 #89
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65772680
Dat is niet makkelijk te converteren, maar je kan toch gewoon de DivX-versie downloaden?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65772768
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef OmeCo het volgende:

hoop niet dat lost zelfde einde krijgt als de game (via domus)
SPOILER
SPOILER
pi_65772855
tvp.. download wil niet opschieten
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_65772963
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef TC03 het volgende:
Dat is niet makkelijk te converteren, maar je kan toch gewoon de DivX-versie downloaden?

scheelt een hoop kwaliteit denk, aangezien ik tog een HD TV heb

kheb al wat gevonden ^^ encode360
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:16 schreef tralalala het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Feyenoord Rotterdam
pi_65773073
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef OmeCo het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_65773167
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Symer het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:34:46 #95
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65773414
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef OmeCo het volgende:

[..]

scheelt een hoop kwaliteit denk, aangezien ik tog een HD TV heb

kheb al wat gevonden ^^ encode360
Voor de Xbox 360 kan je het beste dit programmaatje gebruiken. Binnen vijf minuutjes ben je klaar .
pi_65773697
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Voor de Xbox 360 kan je het beste dit programmaatje gebruiken. Binnen vijf minuutjes ben je klaar .
kut kwaliteit :S nja dan hou ik het maar avi's van 350mb, geen zin om lang te zitte kloten =)

[ Bericht 13% gewijzigd door OmeCo op 05-02-2009 17:59:10 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_65773963
Jin belandt weer tussen allerlei mensen die hij niet kan verstaan
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_65774483
Geweldige aflevering. Echt in mijn top 10 Lost-afleveringen. Als ik die had
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65774637
Misschien krijgen we ook nog wel wat te zien over "The black rock" zou wel vet zijn
pi_65774896
Vette aflevering, denk dat we in de komende afleveringen meer te weten komen over the disease van Rousseau haar mensen. Dit kon ook wel eens de bloedneuzen gaan verklaren.

Vind de theorie van Faraday met die bloedneuzen ook gaaf, zou betekenen dat de hele "rescue-party' waar hij deel van uit maakte eigenlijk andere motieven had om te komen (nu wisten we dat al wel, maar nog niet dat ze allemaal al eerder op het eiland waren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')