Hoezo? Aflevering 1 t/m 3 vond ik prima tot uitmuntend, alleen deze aflevering vond ik minder. Het leek minder slim geschreven, het heen en weer flashen van eilandtijd begint irritant te worden en de verhaallijn op het vaste land was dit keer niet boeiend. Vond het gewoon een matige aflevering, mag het?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Andere mening is natuurlijk leuk en interessant maar ik geef je dan nu alvast een tip: STOP GELIJK MET LOST KIJKEN! Gewoon lekker in 2010 alles bekijken en lezen en daarna zeggen: zie je, ik had gelijk!
Want ik denk dat jij je vanaf nu iedere aflevering gaat irriteren aan bepaalde zaken. En dan kan jij je die irritatie beter besparen!
Nee, je moet NU stoppen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Aflevering 1 t/m 3 vond ik prima tot uitmuntend, alleen deze aflevering vond ik minder. Het leek minder slim geschreven, het heen en weer flashen van eilandtijd begint irritant te worden en de verhaallijn op het vaste land was dit keer niet boeiend. Vond het gewoon een matige aflevering, mag het?
Idd, goeie TT lijkt me! En Hurley in dat gevangenispakquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Time travel is a bitch!![]()
Gave ep!
Moet je nog is kijken en dan op die kerel achter Hurley lettenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:14 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Idd, goeie TT lijkt me! En Hurley in dat gevangenispak![]()
quote:I think they want their boat back!
Ow, wacht even.. dit is Lost, niet Battlestar Galacticaquote:All this has happened before, all this will happen again
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Itisbanging het volgende:heb ik iets gemist of is dit een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit mocht het een spoiler zijn dan zet ik hem alvast in spoiler tags"Veni, vidi, vici."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k*nker nu zit ik weer van alles te verzinnen en kan niet wachten op volgende week![]()
btw, die 720p versies zijn .mkv files ofzo, kan je die makkelijk converten naar avi / xvid / divx zodat ik ze op mn xbox kan bekijken als bestand zoals dat kan met avi / xvid / divx? (en dan nog wel de kwaliteit behouden?)
Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef OmeCo het volgende:
hoop niet dat lost zelfde einde krijgt als de game (via domus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef TC03 het volgende:
Dat is niet makkelijk te converteren, maar je kan toch gewoon de DivX-versie downloaden?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:16 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef OmeCo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Voor de Xbox 360 kan je het beste dit programmaatje gebruiken. Binnen vijf minuutjes ben je klaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef OmeCo het volgende:
[..]
scheelt een hoop kwaliteit denk, aangezien ik tog een HD TV heb
kheb al wat gevonden ^^ encode360
kut kwaliteit :S nja dan hou ik het maar avi's van 350mb, geen zin om lang te zitte kloten =)quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor de Xbox 360 kan je het beste dit programmaatje gebruiken. Binnen vijf minuutjes ben je klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |