Daar is ook nog iets vreemds mee. Claire's moeder raakte in een coma na een auto-ongeluk toen Claire nog een tiener was. Ze heeft daarna jarenlang in coma gelegen (iig tot Claire met vlucht 815 meeging) zonder veel hoop dat ze ooit nog wakker zou worden. Een paar maanden later (als de 06 gered zijn) is ze ineens volledig gerevalideerd en reist ze vrolijk de halve wereld over.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben Claire toch niet dood zien gaan
En wie weet hoe t met haar moeder zat? Dacht dat de dood van haar moeder de druppel was om t kind weg te geven?
Volgens mij is het ook haar tante die we de hele tijd zien. Dezelfde vrouw die in seizoen 2 Christian Shepard wegjoeg toen hij claire wilde zien... Oh nee toch niet, net op Lostpedia gechecked, het is wel degelijk claire's moeder... tja dan is de revalidatie wel erg snel en goed verlopen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben Claire toch niet dood zien gaan
En wie weet hoe t met haar moeder zat? Dacht dat de dood van haar moeder de druppel was om t kind weg te geven?
ik moet nog steeds die ep kijken godverdommequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef OmeCo het volgende:
ze zit met jacob en jack's pa in die cabin toch (of jacob is jacks pa?) lijkt mij dat ze dood is, of dat willen de makers je doen geloven
(werkt wel
)
sawyer heeft altijd hilarische momentenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:32 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering, alleen de vasteland-storyline was niet erg boeiend. Sawyer had een paar hilarische momenten.
nep dan lijkt mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
Een tattooartist in jail speelt ie volgens Google
Ben je dom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:04 schreef Bot13 het volgende:
Hahaha wtf!
En hoe heeft hij tattoos mogen nemen van ABC? Mogen ze dat allemaal weer gaan wegplamuren bij de opnames.
ene meneer Jackson lukt t ook om donkere kleuren weg te werkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
weg plamuren van tatoos werkt nietdan zou alles onderzitten zoveel als je dan nodig heb
ik moet het serieus eens opnieuw gaan kijken want ik weet niet eens meer hoe ze dood is gegaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Rousseau dood is
Check ook even de trailer van de volgende aflevering;)quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je heb kans dat hij het wel weet want hij is al op het eiland voordat locke terug is
en trouwens coole ep maar dat wachten telkens
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:52 schreef tralalala het volgende:
Promo van volgende week ziet er ook weer goed uit.
http://spoilerslost.blogs(...)-is-death-promo.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het een goede aflevering, ben erg benieuwd naar volgende week
[ Bericht 3% gewijzigd door remlof op 06-02-2009 19:09:57 (spoiler toegevoegd) ]Yankee go home!
Keamy en zijn team, toch? Door dat waterflesje eerst die knakkert en der dochter ontsnapt....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet het serieus eens opnieuw gaan kijken want ik weet niet eens meer hoe ze dood is gegaan
net gezien ben weet dus dat jin leeftquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:31 schreef Jonad het volgende:
[..]
Check ook even de trailer van de volgende aflevering;)
waarom je hoeft tog niet te kijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:04 schreef Addict89 het volgende:
Opmerkingen over promo's ook graag in spoilertags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |