Wat is er mis met de kwaliteit? Dat programmaatje codeert niks opnieuw volgens mij, het wordt alleen op een voor de Xbox begrijpbare manier opnieuw in elkaar gezet. De kwaliteit blijft onveranderd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:43 schreef OmeCo het volgende:
[..]
kut kwaliteit :S nja dan hou ik het maar avi's van 350mb, geen zin om lang te zitte kloten =)
ah ik dacht even ligt het aan mijn download.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:56 schreef Xrenity het volgende:
Rousseau
Te vet.
Geluidskwaliteit was trouwens slecht, maar scheen aan de uitzending te liggen.
Inderdaad, ik heb de hele tijd verwoed zitten kloten met andere players en de opties van audiocodecs.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:56 schreef Xrenity het volgende:
Rousseau
Te vet.
Geluidskwaliteit was trouwens slecht, maar scheen aan de uitzending te liggen.
Dank u voor deze openhartige openbaring, toen ik in iets andere woorden hetzelfde zei werd ik weggehoondquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef pfaf het volgende:
Redelijke aflevering. Wel erg voorspelbaar. Dat Ben achter Aaron aan zat was al zo klaar als wat, net als dat ze allen wel samen zouden komen. En die cliffhanger was helemaal matig, wie nog niet doorhad dat die Franse chick Rousseau was kijkt met z'n neus.
Wel tof dat Jin in hetzelfde parket zit als de andere tijdreizers!
Laten we het niveau hier een beetje hoog houden..quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef OmeCo het volgende:
kword scheitziek van dat gezeik op het vaste land, schiet die kate lekker dood, die baby derbij
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Shrien het volgende:
[..]
Laten we het niveau hier een beetje hoog houden..
Ben wordt neergeknald door Sunquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:26 schreef OmeCo het volgende:
[..]
tja sorrykben waarschijnlijk echt niet de enigste die dat denkt hoor
![]()
slaat toch nergens op, eerst had je beetje die drang dat kate wel naar 't eiland moest omdat ze anders aaron meenamen, nu weet ze dat ben 't was en nu zit je weer 5 afleveringen in LA
quote:
Inderdaad. Meestelijk: 'Oohhh God noo!'quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:44 schreef Jovatov het volgende:
Vette aflevering hoor! Jin is weer terug, joepie!
Verder lag ik compleet dubbel met Sawyer "I take that back!"
Zooo eens, als je die buik wegdenkt danquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:04 schreef magnifor het volgende:
Ik vind het een matige aflevering, dat gedoe met Aaron kan mij niet boeien. Lichtpunten in deze aflevering waren de onliners van Sawyer, Jin en Rousseau.
Overigens was Rousseau in 1988 best een lekker ding moet ik zeggen
Die flashes op het eiland vind ik irritant worden, moeten ze snel mee stoppen imo.
Kan niet wachten tot volgende week.
Als we een groep strandende Fransen te zien krijgen zullen de makers de onthulling dat het Rousseau is echt niet als verrassing bedoeld hebben. De verrassing is eerder dat Jin ook aan het tijdreizen is (en nog leeft).quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dank u voor deze openhartige openbaring, toen ik in iets andere woorden hetzelfde zei werd ik weggehoond.
Ben knows everything!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef Xurk het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe ze Sun zover willen gaan krijgen om mee terug te gaan. Niemand weet dat Jin nog leeft dus daarvoor doet ze het niet, en ze heeft een kind die ze echt niet gaat achterlaten of mee gaat nemen.
Mijn excuses.. dat is gewoon een verwachting / theorie van mij. Dat het uiteindelijk zo zal zijn dat ze op die manier terugkomen op het eiland. Men heeft het hier toch ook al over die site van hun etc. ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:44 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
heb ik iets gemist of is dit een spoiler?
edit mocht het een spoiler zijn dan zet ik hem alvast in spoiler tags
Dan neem ik mijn opmerking gelijk terug! Ik las het een beetje alsof je hetgeen wat op dit moment de essentie is van Lost ernstig vervelend vond. Vandaar de reactie, mi scuziquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Aflevering 1 t/m 3 vond ik prima tot uitmuntend, alleen deze aflevering vond ik minder. Het leek minder slim geschreven, het heen en weer flashen van eilandtijd begint irritant te worden en de verhaallijn op het vaste land was dit keer niet boeiend. Vond het gewoon een matige aflevering, mag het?
Hoe bedoel je dat van Faraday?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Jonad het volgende:
Vette aflevering, denk dat we in de komende afleveringen meer te weten komen over the disease van Rousseau haar mensen. Dit kon ook wel eens de bloedneuzen gaan verklaren.
Vind de theorie van Faraday met die bloedneuzen ook gaaf, zou betekenen dat de hele "rescue-party' waar hij deel van uit maakte eigenlijk andere motieven had om te komen (nu wisten we dat al wel, maar nog niet dat ze allemaal al eerder op het eiland waren)
Ben weet dat Jin nog leeft. Kan niet anders...quote:
het was niet de bedoeling dat die haai uit season 1 of 2 zichtbaar in beeld was (het dharma logo tenminste)quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beetje matige aflevering. De hele tijd dat geflash begin ik ook irritant te vinden. Er gebeurt iets interessants, hupsake flash, zodat we met vragen achter blijven. Ze worden beschoten, hupsake flash, zodat ze gered zijn. Beetje makkelijk als het mij vraagt.
Het verhaallijn met Kate en Aaron en de rest off-island was weinig boeiend. De cliffhanger dat het Rousseau was, was al duidelijk op het moment dat er Frans gepraat werd. En dat Jin toch ook nog leeft, vind ik ook jammer. Niets tegen Jin, verre van zelfs, maar vind het te veel een slechte twist dat een populair personage toch nog wel leeft.
Toen ze met dat bootje vaarde, hoopte ik eigenlijk dat de Dharma-haai even langs zou komen.
Die Miles blijft een koning.
Kwestie van status.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dank u voor deze openhartige openbaring, toen ik in iets andere woorden hetzelfde zei werd ik weggehoond.
De ijsberen waren gebracht door Dharma en werden in dezelfde kooien gevangen gehouden als Sawyer ook werd in s3 (?)quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:41 schreef Fronsertje het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoorden van seizoen 1;
Waar kwam die ijsbeer vandaan
waar is het ongelovelijke rookmonster gebleven en wat was het precies
gaan we ooit nog verder met het Walt verhaal...
Ze blijven maar nieuwe vragen opwerpen....het wordt iig voor mij steeds onduidelijker.
Neemt niet weg dat ik iedere keer weer vol verwachting op de nieuwe ep wacht hoor
je heb kans dat hij het wel weet want hij is al op het eiland voordat locke terug isquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef Xurk het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe ze Sun zover willen gaan krijgen om mee terug te gaan. Niemand weet dat Jin nog leeft dus daarvoor doet ze het niet, en ze heeft een kind die ze echt niet gaat achterlaten of mee gaat nemen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef OmeCo het volgende:
hoop niet dat lost zelfde einde krijgt als de game (via domus)Dat zou echt MEGA-suf zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo kleren omwisselen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:19 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jack moet zijn kleren nog even omwisselen![]()
Ik blijf erbij dat Jack om een reden midden in de jungle lag ipv op het strand.
idd, of dat ze met ze allen weer in het vliegtuig zitten en dat ze allemaal weten wat er komen gaat. en dat het eindigt met zo'n flash ofzo, you never know! is dit overigens het laatste seizoen? mag hopen van nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:29 schreef NiekL het volgende:
[..]
Ik zou het juist super gaaf vinden
Nee...is een andere boot.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef OmeCo het volgende:
en die boten die ze gepakt hadden vanaf 't strand, is dat niet die boot waarmee die dochter van ben en sawyer vanaf het andere eiland kwamen toen ze 'gevangen' zaten??maar dat lijkt me ook weer stug aangezien der een fles water van al jazeera in zat
![]()
Nee, er komt ook nog een seizoen 6. S5 en 6 krijgen beiden 16 afleveringen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
idd, of dat ze met ze allen weer in het vliegtuig zitten en dat ze allemaal weten wat er komen gaat. en dat het eindigt met zo'n flash ofzo, you never know! is dit overigens het laatste seizoen? mag hopen van niet
dan in de regen "i take that back"quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:45 schreef 7eVeNL het volgende:
Wat een heerlijke aflevering, wel vrij voorspelbaar, dat van roussoe dan, maar ben wel erg benieuwd wat sun haar aandeel is in dit verhaal, en hoe nu verder? en die quotes van Saywer zijn ook goud waard hoor,
THANK YOU LORD!!![]()
Nu weer even een weekje uit zitten,
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan in de regen "i take that back"
Zeventien toch? Vanwege de staking.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee, er komt ook nog een seizoen 6. S5 en 6 krijgen beiden 16 afleveringen.
Euh?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:19 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jack moet zijn kleren nog even omwisselen![]()
Ik blijf erbij dat Jack om een reden midden in de jungle lag ipv op het strand.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben één van de langst meelopende posters in deze reeks.
het was ook slecht te horen met goede audioquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
Door slechte audio heb ik I take that back gewoon gemist
Nouuuuuuuu, ik ga niet met mn oor tegen een box aanzitten om iets te horenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:47 schreef pfaf het volgende:
Mja, even focussen natuurlijk, want je kon verwachten dat hij iets zou zeggen dat terug zou gaan op z'n vorige opmerking.
Was het geluid zo slecht? Da's wel kut dan ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu, ik ga niet met mn oor tegen een box aanzitten om iets te horen
Klonk vaak heel gedempt, alsof je je oren 3 jaar geleden al had moeten laten uitspuitenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was het geluid zo slecht? Da's wel kut dan ja.
had je niet de goede versie gedownload?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Klonk vaak heel gedempt, alsof je je oren 3 jaar geleden al had moeten laten uitspuiten
dat is sonde, had je beter kunnen wachten totdat Lost "klaar" is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Jullie gaan echt snel met deze topics, maarja, ben nu bezig met ep 4.
Ik heb gisteren trouwens de boxset van seizoen 1 t/m 4 gekocht, ik voel me licht gestoord.
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had je niet de goede versie gedownload?
Dat duurt nog meer dan een jaar...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:48 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat is sonde, had je beter kunnen wachten totdat Lost "klaar" is.
ik dload die altijd dus geen last vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.
720![]()
720p had ook slecht geluidquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.
720![]()
Idd, maar geen compressie dus iig beter dan die andere.quote:
Kunnen we het niet over iets inhoudelijks hebben? Anders ga je maar naar DIGquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Schei toch allemaal uit met je 720 manVooral die mensen die daarna gaan janken 'Boo hooo ik kan geen 350mb meer kijjjjjjjjken man, kan elke pixel tellen, omg wat een helllllllllll om zoiets te moeten kijken boo hoo
"
Werkelijk.
Oe! Uw retoriek en argumentatie maakt iedere verdere poging u te overtuigen overbodig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Schei toch allemaal uit met je 720 manVooral die mensen die daarna gaan janken 'Boo hooo ik kan geen 350mb meer kijjjjjjjjken man, kan elke pixel tellen, omg wat een helllllllllll om zoiets te moeten kijken boo hoo
"
Werkelijk.
het beeld is niet altijd beter want ik heb vaak wazige versies gehad maar het kwaliteit van het geluid vaak wel dan een van 300 mbquote:
Allemaal al bekend; De ijsbeer was onderdeel van Dharma experimenten met betrekking tot klimaatverandering, het rookmonster is een geautomatiseerd beveiligingsmechanisme om de expeditieleden te beschermen en Walt is terug in de VS bij zijn oma...quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:41 schreef Fronsertje het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoorden van seizoen 1;
Waar kwam die ijsbeer vandaan
waar is het ongelovelijke rookmonster gebleven en wat was het precies
gaan we ooit nog verder met het Walt verhaal...
Ze blijven maar nieuwe vragen opwerpen....het wordt iig voor mij steeds onduidelijker.
Neemt niet weg dat ik iedere keer weer vol verwachting op de nieuwe ep wacht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik zou zeggen probeer het eensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
"
Werkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja die was wel mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:02 schreef marcel-o het volgende:
er zat soms n vreemde fase verschuiving in het geluid.
en t was verre van stereo![]()
Die kop van Jin toen ie merkte dat t de "French Chick" was in de jonge jaren![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:05 schreef tralalala het volgende:
Van promotie foto's van de volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Die vergelijking met Prey is al vaker gemaakt, maar de producers ontkende dat Smokey iets met nano-technologie te maken had. Maarja, tijdreizen ontkende ze aanvankelijk ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:58 schreef Young_David het volgende:
Het monster heeft ook wat weg van de monsters uit prooi (michael crichton) ... die kunnen ook de vorm van mensen aannemen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef Shrien het volgende:
De Franse dialogen, ze ouwehoeren wat over 'the numbers'Dus duidelijk op zoek naar het eiland, was dat al bekend? Niet toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die scene op het strand kon ik overigens nog verbazingwekkend goed verstaan, 10 jaar na m'n laatste Fransles.![]()
Je m'appelle Hara. En ik kan vragen hoe het met een tosti gaat. Ik heb er dus niets van begrepenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus duidelijk op zoek naar het eiland, was dat al bekend? Niet toch?
Die scene op het strand kon ik overigens nog verbazingwekkend goed verstaan, 10 jaar na m'n laatste Fransles.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve het internet dan hè.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je m'appelle Hara. En ik kan vragen hoe het met een tosti gaat. Ik heb er dus niets van begrepen
Cheers.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef Symer het volgende:
Dat was idd al bekend. Rousseau vertelde tegen Hurley dat ze op onderzoek uitgingen nadat ze de nummers op de radio hoorden.
Hoop het niet. Krijgen we weer zo'n stomme verhaallijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:14 schreef Frenkel het volgende:
Gaan Julliet en Saywer nog aanpappen?
nee ze had geen contact met de vader en ze wilde het niet alleen doen geloof ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben Claire toch niet dood zien gaan
En wie weet hoe t met haar moeder zat? Dacht dat de dood van haar moeder de druppel was om t kind weg te geven?
Ja, maar ik vind het nogal frappant dat we haar niet dood hebben zien gaan. Daarom vrees ik ook dat Michael nog wel eens terug kan komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef OmeCo het volgende:
ze zit met jacob en jack's pa in die cabin toch (of jacob is jacks pa?) lijkt mij dat ze dood is, of dat willen de makers je doen geloven
(werkt wel
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |