idd, of dat ze met ze allen weer in het vliegtuig zitten en dat ze allemaal weten wat er komen gaat. en dat het eindigt met zo'n flash ofzo, you never know! is dit overigens het laatste seizoen? mag hopen van nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:29 schreef NiekL het volgende:
[..]
Ik zou het juist super gaaf vinden
Nee...is een andere boot.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef OmeCo het volgende:
en die boten die ze gepakt hadden vanaf 't strand, is dat niet die boot waarmee die dochter van ben en sawyer vanaf het andere eiland kwamen toen ze 'gevangen' zaten??maar dat lijkt me ook weer stug aangezien der een fles water van al jazeera in zat
![]()
Nee, er komt ook nog een seizoen 6. S5 en 6 krijgen beiden 16 afleveringen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
idd, of dat ze met ze allen weer in het vliegtuig zitten en dat ze allemaal weten wat er komen gaat. en dat het eindigt met zo'n flash ofzo, you never know! is dit overigens het laatste seizoen? mag hopen van niet
dan in de regen "i take that back"quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:45 schreef 7eVeNL het volgende:
Wat een heerlijke aflevering, wel vrij voorspelbaar, dat van roussoe dan, maar ben wel erg benieuwd wat sun haar aandeel is in dit verhaal, en hoe nu verder? en die quotes van Saywer zijn ook goud waard hoor,
THANK YOU LORD!!![]()
Nu weer even een weekje uit zitten,
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan in de regen "i take that back"
Zeventien toch? Vanwege de staking.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee, er komt ook nog een seizoen 6. S5 en 6 krijgen beiden 16 afleveringen.
Euh?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:19 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jack moet zijn kleren nog even omwisselen![]()
Ik blijf erbij dat Jack om een reden midden in de jungle lag ipv op het strand.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben één van de langst meelopende posters in deze reeks.
het was ook slecht te horen met goede audioquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
Door slechte audio heb ik I take that back gewoon gemist
Nouuuuuuuu, ik ga niet met mn oor tegen een box aanzitten om iets te horenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:47 schreef pfaf het volgende:
Mja, even focussen natuurlijk, want je kon verwachten dat hij iets zou zeggen dat terug zou gaan op z'n vorige opmerking.
Was het geluid zo slecht? Da's wel kut dan ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu, ik ga niet met mn oor tegen een box aanzitten om iets te horen
Klonk vaak heel gedempt, alsof je je oren 3 jaar geleden al had moeten laten uitspuitenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was het geluid zo slecht? Da's wel kut dan ja.
had je niet de goede versie gedownload?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Klonk vaak heel gedempt, alsof je je oren 3 jaar geleden al had moeten laten uitspuiten
dat is sonde, had je beter kunnen wachten totdat Lost "klaar" is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Jullie gaan echt snel met deze topics, maarja, ben nu bezig met ep 4.
Ik heb gisteren trouwens de boxset van seizoen 1 t/m 4 gekocht, ik voel me licht gestoord.
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had je niet de goede versie gedownload?
Dat duurt nog meer dan een jaar...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:48 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat is sonde, had je beter kunnen wachten totdat Lost "klaar" is.
ik dload die altijd dus geen last vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.
720![]()
720p had ook slecht geluidquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.
720![]()
Idd, maar geen compressie dus iig beter dan die andere.quote:
Kunnen we het niet over iets inhoudelijks hebben? Anders ga je maar naar DIGquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Schei toch allemaal uit met je 720 manVooral die mensen die daarna gaan janken 'Boo hooo ik kan geen 350mb meer kijjjjjjjjken man, kan elke pixel tellen, omg wat een helllllllllll om zoiets te moeten kijken boo hoo
"
Werkelijk.
Oe! Uw retoriek en argumentatie maakt iedere verdere poging u te overtuigen overbodig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Schei toch allemaal uit met je 720 manVooral die mensen die daarna gaan janken 'Boo hooo ik kan geen 350mb meer kijjjjjjjjken man, kan elke pixel tellen, omg wat een helllllllllll om zoiets te moeten kijken boo hoo
"
Werkelijk.
het beeld is niet altijd beter want ik heb vaak wazige versies gehad maar het kwaliteit van het geluid vaak wel dan een van 300 mbquote:
Allemaal al bekend; De ijsbeer was onderdeel van Dharma experimenten met betrekking tot klimaatverandering, het rookmonster is een geautomatiseerd beveiligingsmechanisme om de expeditieleden te beschermen en Walt is terug in de VS bij zijn oma...quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:41 schreef Fronsertje het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoorden van seizoen 1;
Waar kwam die ijsbeer vandaan
waar is het ongelovelijke rookmonster gebleven en wat was het precies
gaan we ooit nog verder met het Walt verhaal...
Ze blijven maar nieuwe vragen opwerpen....het wordt iig voor mij steeds onduidelijker.
Neemt niet weg dat ik iedere keer weer vol verwachting op de nieuwe ep wacht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik zou zeggen probeer het eensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
"
Werkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja die was wel mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:02 schreef marcel-o het volgende:
er zat soms n vreemde fase verschuiving in het geluid.
en t was verre van stereo![]()
Die kop van Jin toen ie merkte dat t de "French Chick" was in de jonge jaren![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:05 schreef tralalala het volgende:
Van promotie foto's van de volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Die vergelijking met Prey is al vaker gemaakt, maar de producers ontkende dat Smokey iets met nano-technologie te maken had. Maarja, tijdreizen ontkende ze aanvankelijk ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:58 schreef Young_David het volgende:
Het monster heeft ook wat weg van de monsters uit prooi (michael crichton) ... die kunnen ook de vorm van mensen aannemen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef Shrien het volgende:
De Franse dialogen, ze ouwehoeren wat over 'the numbers'Dus duidelijk op zoek naar het eiland, was dat al bekend? Niet toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die scene op het strand kon ik overigens nog verbazingwekkend goed verstaan, 10 jaar na m'n laatste Fransles.![]()
Je m'appelle Hara. En ik kan vragen hoe het met een tosti gaat. Ik heb er dus niets van begrepenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus duidelijk op zoek naar het eiland, was dat al bekend? Niet toch?
Die scene op het strand kon ik overigens nog verbazingwekkend goed verstaan, 10 jaar na m'n laatste Fransles.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve het internet dan hè.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je m'appelle Hara. En ik kan vragen hoe het met een tosti gaat. Ik heb er dus niets van begrepen
Cheers.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef Symer het volgende:
Dat was idd al bekend. Rousseau vertelde tegen Hurley dat ze op onderzoek uitgingen nadat ze de nummers op de radio hoorden.
Hoop het niet. Krijgen we weer zo'n stomme verhaallijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:14 schreef Frenkel het volgende:
Gaan Julliet en Saywer nog aanpappen?
nee ze had geen contact met de vader en ze wilde het niet alleen doen geloof ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben Claire toch niet dood zien gaan
En wie weet hoe t met haar moeder zat? Dacht dat de dood van haar moeder de druppel was om t kind weg te geven?
Ja, maar ik vind het nogal frappant dat we haar niet dood hebben zien gaan. Daarom vrees ik ook dat Michael nog wel eens terug kan komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef OmeCo het volgende:
ze zit met jacob en jack's pa in die cabin toch (of jacob is jacks pa?) lijkt mij dat ze dood is, of dat willen de makers je doen geloven
(werkt wel
)
Daar is ook nog iets vreemds mee. Claire's moeder raakte in een coma na een auto-ongeluk toen Claire nog een tiener was. Ze heeft daarna jarenlang in coma gelegen (iig tot Claire met vlucht 815 meeging) zonder veel hoop dat ze ooit nog wakker zou worden. Een paar maanden later (als de 06 gered zijn) is ze ineens volledig gerevalideerd en reist ze vrolijk de halve wereld over.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
En wie weet hoe t met haar moeder zat? Dacht dat de dood van haar moeder de druppel was om t kind weg te geven?
Volgens mij is het ook haar tante die we de hele tijd zien. Dezelfde vrouw die in seizoen 2 Christian Shepard wegjoeg toen hij claire wilde zien... Oh nee toch niet, net op Lostpedia gechecked, het is wel degelijk claire's moeder... tja dan is de revalidatie wel erg snel en goed verlopen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
ik moet nog steeds die ep kijken godverdommequote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef OmeCo het volgende:
ze zit met jacob en jack's pa in die cabin toch (of jacob is jacks pa?) lijkt mij dat ze dood is, of dat willen de makers je doen geloven
(werkt wel
)
sawyer heeft altijd hilarische momentenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:32 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering, alleen de vasteland-storyline was niet erg boeiend. Sawyer had een paar hilarische momenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |