het was ook slecht te horen met goede audioquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:37 schreef Harajuku. het volgende:
Door slechte audio heb ik I take that back gewoon gemist
Nouuuuuuuu, ik ga niet met mn oor tegen een box aanzitten om iets te horenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:47 schreef pfaf het volgende:
Mja, even focussen natuurlijk, want je kon verwachten dat hij iets zou zeggen dat terug zou gaan op z'n vorige opmerking.
Was het geluid zo slecht? Da's wel kut dan ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu, ik ga niet met mn oor tegen een box aanzitten om iets te horen
Klonk vaak heel gedempt, alsof je je oren 3 jaar geleden al had moeten laten uitspuitenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Was het geluid zo slecht? Da's wel kut dan ja.
had je niet de goede versie gedownload?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Klonk vaak heel gedempt, alsof je je oren 3 jaar geleden al had moeten laten uitspuiten
dat is sonde, had je beter kunnen wachten totdat Lost "klaar" is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Jullie gaan echt snel met deze topics, maarja, ben nu bezig met ep 4.
Ik heb gisteren trouwens de boxset van seizoen 1 t/m 4 gekocht, ik voel me licht gestoord.
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had je niet de goede versie gedownload?
Dat duurt nog meer dan een jaar...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:48 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat is sonde, had je beter kunnen wachten totdat Lost "klaar" is.
ik dload die altijd dus geen last vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.
720![]()
720p had ook slecht geluidquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had wegens de audio de 720 versie maar eens gedownload ipv de 350.
720![]()
Idd, maar geen compressie dus iig beter dan die andere.quote:
Kunnen we het niet over iets inhoudelijks hebben? Anders ga je maar naar DIGquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Schei toch allemaal uit met je 720 manVooral die mensen die daarna gaan janken 'Boo hooo ik kan geen 350mb meer kijjjjjjjjken man, kan elke pixel tellen, omg wat een helllllllllll om zoiets te moeten kijken boo hoo
"
Werkelijk.
Oe! Uw retoriek en argumentatie maakt iedere verdere poging u te overtuigen overbodig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Schei toch allemaal uit met je 720 manVooral die mensen die daarna gaan janken 'Boo hooo ik kan geen 350mb meer kijjjjjjjjken man, kan elke pixel tellen, omg wat een helllllllllll om zoiets te moeten kijken boo hoo
"
Werkelijk.
het beeld is niet altijd beter want ik heb vaak wazige versies gehad maar het kwaliteit van het geluid vaak wel dan een van 300 mbquote:
Allemaal al bekend; De ijsbeer was onderdeel van Dharma experimenten met betrekking tot klimaatverandering, het rookmonster is een geautomatiseerd beveiligingsmechanisme om de expeditieleden te beschermen en Walt is terug in de VS bij zijn oma...quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:41 schreef Fronsertje het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoorden van seizoen 1;
Waar kwam die ijsbeer vandaan
waar is het ongelovelijke rookmonster gebleven en wat was het precies
gaan we ooit nog verder met het Walt verhaal...
Ze blijven maar nieuwe vragen opwerpen....het wordt iig voor mij steeds onduidelijker.
Neemt niet weg dat ik iedere keer weer vol verwachting op de nieuwe ep wacht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik zou zeggen probeer het eensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
"
Werkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |