Daar lees je sneller overheenquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:52 schreef Harajuku. het volgende:
Welja, reageer op mij ipv de recap van 3 alinea's
Ja, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet ook altijd uit dit topic blijven als ik t nog niet gezien heb, maar goed hoor, ik zal spoilertags toevoegen.
Ik las de spoilerquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet. Maar vanavond vast wel
[..]
Dat mag best even in spoilertags, niet iedereen heeft vannacht kunnen kijken..
Spoilers!? Bullshit, als je nog niet hebt gekeken weet je dat je hier niet moet komen. Ik heb hem al gekeken en wil er dus mn ei over kwijt... Dat moet kunnen na het airen van een episode!quote:Ik moet ook altijd uit dit topic blijven als ik t nog niet gezien heb, maar goed hoor, ik zal spoilertags toevoegen
Schieten is voor mij nog steeds een raadsel, Danielle kon je natuurlijk zo radenquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:14 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Spoilers!? Bullshit, als je nog niet hebt gekeken weet je dat je hier niet moet komen. Ik heb hem al gekeken en wil er dus mn ei over kwijt... Dat moet kunnen na het airen van een episode!
Ontopic:
Prima seizoen tot nu toe! Weer een bovengemiddelde aflevering wat mij betreft! Ik had eigenlijk bij de schiet-boot al het vermoeden dat het Danielle was! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Jin weer naar een andere tijd flashed!? Het lijkt me dat hij voor die tijd de andere heeft gevonden? Ze zijn nu dus in 1988
Zou dat neusbloeden de sickness zijn?
Het off-island verhaal kan me nou niet echt heel erg boeien, het is dat we de karakters kennen maar het is op zich zelf geen uniek/bijzonder verhaal. Wat mij betreft gaan ze z.s.m. weer terug naar het eiland en krijgt het daar een spannende afloop...
P.S. als Jin nog kan leven kan Michael het ook
dat vind ik ook bij sommige ja, heel raar..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:57 schreef Mirel het volgende:
Sommige 720p's zijn best lelijk trouwens. Die van BSG en 24 zijn écht niet HD scherp. En het beeld zit vol met ruis. Apart.
Ik kijk het via ninjavideo, net zo scherp als je het download (behalve dan die 720p dan).quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:29 schreef Ladylicious het volgende:
Tvp, zo snel mogelijk downloaden!
ik kijk altijd de 720pquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:35 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik kijk het via ninjavideo, net zo scherp als je het download (behalve dan die 720p dan).
quote:Great, maybe they got a flight out of here to vegas tonight.
Het is denk ik zo omdat Jin nog het dek op rende dat hij er meer vanaf vloog door de explosie. Ik geloof dat Micheal bij de bommen zat dus die moet wel dood zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:47 schreef Nuna het volgende:
Alleen hoe kan het eigenlijk dat Jin nog leeft? Die boot ontplofte toch? Dan zou Jin dood moeten zijn.
nee want die waren er toen afgelaten toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:15 schreef Karina het volgende:
Als iedereen terug moet naar het eiland, dan zou Michael dus eigenlijk ook nog moeten leven (of niet, omdat hij daar is dood gegaan?) en Walt moet dan toch ook terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |