Die is toch niet op het eiland geboren?quote:Op zondag 8 februari 2009 12:03 schreef KneiterS het volgende:
Ik vroeg me af, Sun is inmiddels toch ook bevallen? Moet dat kind dan ook niet mee terug?
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die is toch niet op het eiland geboren?
Ik heb de baby van Sun nog niet gezien dit seizoen. En het is 3 jaar later, dus mss is er wat gebeurd, en is dat de reden dat Sun Ben wil vermoorden.quote:Op zondag 8 februari 2009 12:03 schreef KneiterS het volgende:
Ik vroeg me af, Sun is inmiddels toch ook bevallen? Moet dat kind dan ook niet mee terug?
Denk het niet, in seizoen 4 was de baby bij de moeder van Sun, zal nu ook wel zo zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Ik heb de baby van Sun nog niet gezien dit seizoen. En het is 3 jaar later, dus mss is er wat gebeurd, en is dat de reden dat Sun Ben wil vermoorden.
Sun wil wraak op Ben omdat ze denkt dat Ben achter Jin's dood zit ofzo?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Ik heb de baby van Sun nog niet gezien dit seizoen. En het is 3 jaar later, dus mss is er wat gebeurd, en is dat de reden dat Sun Ben wil vermoorden.
Ondanks dat het kind 3 jaar oud is liet Sun Kate een babyfoto zien. Op zich wel vreemd.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:56 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Denk het niet, in seizoen 4 was de baby bij de moeder van Sun, zal nu ook wel zo zijn.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Ondanks dat het kind 3 jaar oud is liet Sun Kate een babyfoto zien. Op zich wel vreemd.
Ik meen dat ze erbij zei dat het een baby foto was van het kind. Al blijft het dan nog raar waarom dat het geen recente is.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef OmeCo het volgende:
[..]
*jackpot* iets mee gebeurd denk, en nu wil sun wraak
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:10 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig leeft Jin nog, kunnen ze een nieuwe maken
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef OmeCo het volgende:
[..]
![]()
moet ie der wel op 't eiland vol blaffen hea, anders lukt 't ze niet
Ik vond de recap van deze meneer ook wel goed.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Jovatov het volgende:
E's recap is er weerhierzo
Goed leesvoer
Spin zou best wel stom en onlogisch zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou, of tijdreizen naar een tijd waarin ie nog leeft... of zich door zo'n spin laten bijten en dus helemaal niet doodgaan maar alleen langdurig in coma zeg maar ofzoiets lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:05 schreef Ladylicious het volgende:
Recaps van Seanie B!![]()
http://www.youtube.com/user/smolesiuk
net zoiets als de vader van Jack, die kwam ook in een kist mee naar het eiland en "leefde" weer.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef EvilMarc het volgende:
Wat ik me nu afvraag is hoe Locke het voor elkaar gaat krijgen om weer op te staan uit de dood als de o6 weer terug op het eiland zijn.
Judas, brother!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Haha, ik zapte net langs die Christelijke zender Family 7, en wie zag ik daar als Jezus in de verfilmde bijbelverhalen? Desmond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |