Ben is niet de biologische vader. Maar is haar adoptie vader (om het zomaar te noemen) nadat the Others Alex van Rousseau hadden ontvoerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:11 schreef Terechtplus1 het volgende:
Deze episode roept weer zoveel vragen op![]()
Maar ik vraag me echt af hoe Ben de vader kan zijn van het kind van Danielle, aangezien ben als kind naar het eiland is gekomen, en Danielle al zwanger is als ze crasht
Verder vraag ik me af wat sawyer en co. gaan doen als ze Jin zien, het zou logisch zijn dat ze denken dat hij de Jin uit het verleden is
Heb je dat uit een voorgaande episode?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben is niet de biologische vader. Maar is haar adoptie vader (om het zomaar te noemen) nadat the Others Alex van Rousseau hadden ontvoerd.
ja dat is het vorige seizoen aan bod gekomen...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:33 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Heb je dat uit een voorgaande episode?
Dat is gewoon algemene Lost kennis. Specifieke episode dat het aanbod komt weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:33 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Heb je dat uit een voorgaande episode?
omdat ik ook geen beter woord ervoor kon verzinnen.quote:(om het zomaar te noemen)
Dan denk ik dat ze het toch wel ietwat vreemd zullen vinden dat Jin in 1988 al op het eiland was.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:11 schreef Terechtplus1 het volgende:
Verder vraag ik me af wat sawyer en co. gaan doen als ze Jin zien, het zou logisch zijn dat ze denken dat hij de Jin uit het verleden is
Wat was het voorspelbare? Dat die Fransen Daniëlle en co waren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:48 schreef Paul99 het volgende:
Vermakelijke ep.
Helaas waren veel dingen een beetje voorspelbaar maar dat mocht de pret niet drukken.
Tot nu toe is het evengoed een geweldig seizoen!
Als er weer een flash komt is het geen 1988 meer, en dan weten ze mss niet welke tijd het dan is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ze het toch wel ietwat vreemd zullen vinden dat Jin in 1988 al op het eiland was.
onder andere.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat was het voorspelbare? Dat die Fransen Daniëlle en co waren?
Kate moet terug, want Aaron werdt geboren op het eiland (en Claire was daarvóór al zwanger). Omdat er niks mag/kan veranderen aan de tijdlijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:14 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar welk recht heeft Ben trouwens om te vervolgen voor voogdij? Hij heeft ook geen genetische band met Aaron... Plus ik vind het een beetje een omslachtige manier om Aaron en Kate weer naar het eiland te krijgen.
The Others stelen haar als ze heel jong is. Daardoor groeit ze op bij The Others met Ben als vader. Nee ze hebben dus geen seks gehad...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:11 schreef Terechtplus1 het volgende:
Maar ik vraag me echt af hoe Ben de vader kan zijn van het kind van Danielle, aangezien ben als kind naar het eiland is gekomen, en Danielle al zwanger is als ze crasht
Ok, dat is inderdaad wel een goede reden, maar ik wil graag weten waarom Ben wettelijk gezien aanspraak zou mogen maken op de voogdij van Aaron. Ok, Kate is geen biologische familie, maar Ben ook niet. Daarbij vind ik het een nogal omslachtige manier om ze beide terug te krijgen op het eiland.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:29 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Kate moet terug, want Aaron werdt geboren op het eiland (en Claire was daarvóór al zwanger). Omdat er niks mag/kan veranderen aan de tijdlijn.
Kate heeft ook echt daadwerkelijk invloed kunnen uitoefenen op gebeurtenissen (faith/destiny) en dat kan een baby niet (behalve als het op 't eiland geboren wordt, dan is de bevruchting, het feit dat er een kindje geboren gaat worden, al een happening).
Denk ik.
Weer een illusie armerquote:Op zondag 8 februari 2009 10:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
The Others stelen haar als ze heel jong is. Daardoor groeit ze op bij The Others met Ben als vader. Nee ze hebben dus geen seks gehad...
Ach, zolang Kate maar gelooftquote:Op zondag 8 februari 2009 10:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ok, dat is inderdaad wel een goede reden, maar ik wil graag weten waarom Ben wettelijk gezien aanspraak zou mogen maken op de voogdij van Aaron. Ok, Kate is geen biologische familie, maar Ben ook niet. Daarbij vind ik het een nogal omslachtige manier om ze beide terug te krijgen op het eiland.
Are you seriousquote:
Seizoen 1quote:Op zondag 8 februari 2009 10:51 schreef Wheelgunner het volgende:
En ik ben weer seizoen 1 aan het kijken, en heb weer flink gelachen om deze scene:
Hurleyquote:Op zondag 8 februari 2009 10:51 schreef Wheelgunner het volgende:
En ik ben weer seizoen 1 aan het kijken, en heb weer flink gelachen om deze scene:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |