abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56776735

"Lost" is een serie die drie jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat clich� maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.

Seizoen 4
4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
4.03 - 14 februari - The Economist
4.04 - 21 februari - Eggland
4.05 - 28 februari - The Constant
4.06 - 06 maart - The Other Woman
4.07 - 13 maart - Ji Yeon
4.08 - 24 april - Meet Kevin Johnson
4.09 - 01 mei
4.10 - 08 mei
4.11 - 15 mei
4.12 - 22 mei
4.13 - 29 mei

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a d�j� vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call d�j� vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #60 - Good Vibrations
  • LOST [USA] # 61 - And now we wait...
  • LOST [USA] # 62...and wait...
  • Lost [USA] #63: Still Lost...
  • Lost [USA] #64: February the story continues
  • Lost [USA] #65:Met stakingen
  • Lost [USA] #66 Vermaken met online spellen.
  • Lost [USA] #67 - Returns with season 4!
  • Lost [USA] #68 - They are not who they say they are.
  • [Lost [USA] #69] Streams en Torrents strafbaar

***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter

[ Bericht 4% gewijzigd door Jivis op 16-02-2008 20:18:05 ]
  • Amen.
    pi_56776812
    Leuke TT, de uitspraak van Hurley over "that break dance thing you do with your legs" was ook leuk .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:13:43 #3
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56776833
    Foutje onderaan de OP.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56776843
    Ik hoopte al dat deze quote gebruikt zou worden
    Please sir. When moon? When Mustang?
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:14:57 #5
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56776872
    Waarom staat Charlie nou nog steeds in die fucking OP? Luie TSsen altijd hier.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_56776880
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:09 schreef Jivis het volgende:
    Nu kunne jullie wel heel gespeeld verbaasd gaan doen, maar er is gewoon een keiharde afspraak gemaakt en die komen jullie nu niet na.
    Heeft een productieleider weer ergens een handtekening ondergezet waar ik niks van weet?

"Gij zult geen conclusies trekken uit een aflevering van 2 weken geleden"?
    pi_56776881
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Foutje onderaan de OP.
    In de TT ook, het is "Sawyer" .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_56776905
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:14 schreef Marble het volgende:
    Waarom staat Charlie nou nog steeds in die fucking OP? Luie TSsen altijd hier.
    Charlie kwam de vorige aflevering nog voor, dus waarom zou je hem er nu al uithalen? Hurley ziet hem nog in zijn illusies.
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_56776977
    Kan de TT niet fixxen .
    Amen.
    pi_56777020
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Charlie kwam de vorige aflevering nog voor, dus waarom zou je hem er nu al uithalen? Hurley ziet hem nog in zijn illusies.
    Idd, bovendien heeft nog niet iedereen hier de 1e aflevering van dit seizoen gezien. Die kunnen nu nog mooi even terugzoeken wie die Charlie ook alweer was

Trouwens, het staat je vrij hem eruit te halen Marble
    pi_56777162
    TT

Ja, een tvp
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56777212
    Leuke TT en Lost
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:28:12 #13
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56777241
    Leuke TT.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:36:23 #14
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56777493
    Hihi, mensen die er serieus op in gingen net.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:37:01 #15
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56777513
    En leuke TT Die breakdance thing was ook leuk ja.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_56777657
    Wat me opviel in de laatste aflevering is dat Faraday geen last had van tijdsverschil bij het telefoneren met die andere persoon op de boot.
    Alles op de grond lijkt prima te gaan. Pas wanneer er dingen door de lucht gaan gebeuren er vreemde dingen; testraket met gek tijdsverschil, oceanic 815 die neerstort, helikopter met landproblemen.

Zou dit ook 1 van de redenen zijn waarom Ben een duikboot gebruikte om te reizen i.p.v. een vliegtuig?

(Hij koos natuurlijk ook voor een duikboot om onopvallender te reizen)
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:46:10 #17
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56777771
    Ik was vorige week begonnen met plaatjes van nieuwe personages toe te voegen in dezelfde stijl van mijn huidige plaatjes hier, maar ik vraag me af wie blijvertjes zijn en wie niet (zodat ik niet nutteloos bezig ben)
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:51:02 #18
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56777870
    Zou je dan niet gewoon een paar afleveringen wachten. Dan is dat wel duidelijk.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:01:36 #19
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56778181
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Zou je dan niet gewoon een paar afleveringen wachten. Dan is dat wel duidelijk.
    Ja, dat doe ik nu ook. Tot de stop kijk ik wel even, en zal dan de OP wel even aanpassen.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:20:50 #20
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_56778760
    mooie quote
    ff wachten nog
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:27:04 #21
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56778977
    Toffe quote idd! Maar misschien wel spoilerig voor de NL-kijkers.
    pi_56779036
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:42 schreef Biff-Tannen het volgende:
    Wat me opviel in de laatste aflevering is dat Faraday geen last had van tijdsverschil bij het telefoneren met die andere persoon op de boot.
    Alles op de grond lijkt prima te gaan. Pas wanneer er dingen door de lucht gaan gebeuren er vreemde dingen; testraket met gek tijdsverschil, oceanic 815 die neerstort, helikopter met landproblemen.

Zou dit ook 1 van de redenen zijn waarom Ben een duikboot gebruikte om te reizen i.p.v. een vliegtuig?

(Hij koos natuurlijk ook voor een duikboot om onopvallender te reizen)
    Het zal meer te maken hebben dat de communicatie via elektromagnetische signalen verloopt die, nu The Looking Glass ze niet meer blokkeerd, gewoon vrijwel realtime overkomen.

De vraag is dan ook wat de reden is dat de raket er zo lang over deed. Misschien is er een (kunstmatig) zwart gat dat op de een of andere manier de tijd en afstand vergroot in tegenstelling tot wat de buitenwereld waarneemt. Al zou dan het elektromagnetisch signaal van de telefoon ook beïnvloed moeten worden.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56779089
    teej
    veej
    peej
    pi_56779335
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Haunter het volgende:
    Toffe quote idd! Maar misschien wel spoilerig voor de NL-kijkers.
    Was het eerste wat ik dacht ja . Misschien toch maar veranderen?
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 21:30 schreef Shrien het volgende:
    teej
    veej
    peej
    Als het écht zo moeilijk is om een ontopic-zin eruit te persen, moet je misschien je bookmarkfunctie maar gebruiken.

Ik vind de nieuwe verhaallijnen erg spannend, verbazingwekkend veel verrassende nieuwe elementen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ze me nu voor het eerst iets te wazig worden. Ik weet dat het het begin van het seizoen is en alles dus lekker opgebouwd wordt, maar ze gaan wel echt naar een hoogtepunt toe en ik hoop maar dat ze dat wel mooi afwerken.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:46:32 #25
    165802 Reki
    no comment.
    pi_56779569
    Leuke TT
    zie ondertitel :)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')