abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56776735

"Lost" is een serie die drie jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat clich� maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.

Seizoen 4
4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
4.03 - 14 februari - The Economist
4.04 - 21 februari - Eggland
4.05 - 28 februari - The Constant
4.06 - 06 maart - The Other Woman
4.07 - 13 maart - Ji Yeon
4.08 - 24 april - Meet Kevin Johnson
4.09 - 01 mei
4.10 - 08 mei
4.11 - 15 mei
4.12 - 22 mei
4.13 - 29 mei

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a d�j� vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call d�j� vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #60 - Good Vibrations
  • LOST [USA] # 61 - And now we wait...
  • LOST [USA] # 62...and wait...
  • Lost [USA] #63: Still Lost...
  • Lost [USA] #64: February the story continues
  • Lost [USA] #65:Met stakingen
  • Lost [USA] #66 Vermaken met online spellen.
  • Lost [USA] #67 - Returns with season 4!
  • Lost [USA] #68 - They are not who they say they are.
  • [Lost [USA] #69] Streams en Torrents strafbaar

***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter

[ Bericht 4% gewijzigd door Jivis op 16-02-2008 20:18:05 ]
  • Amen.
    pi_56776812
    Leuke TT, de uitspraak van Hurley over "that break dance thing you do with your legs" was ook leuk .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:13:43 #3
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56776833
    Foutje onderaan de OP.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56776843
    Ik hoopte al dat deze quote gebruikt zou worden
    Please sir. When moon? When Mustang?
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:14:57 #5
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56776872
    Waarom staat Charlie nou nog steeds in die fucking OP? Luie TSsen altijd hier.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_56776880
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:09 schreef Jivis het volgende:
    Nu kunne jullie wel heel gespeeld verbaasd gaan doen, maar er is gewoon een keiharde afspraak gemaakt en die komen jullie nu niet na.
    Heeft een productieleider weer ergens een handtekening ondergezet waar ik niks van weet?

"Gij zult geen conclusies trekken uit een aflevering van 2 weken geleden"?
    pi_56776881
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Foutje onderaan de OP.
    In de TT ook, het is "Sawyer" .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_56776905
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:14 schreef Marble het volgende:
    Waarom staat Charlie nou nog steeds in die fucking OP? Luie TSsen altijd hier.
    Charlie kwam de vorige aflevering nog voor, dus waarom zou je hem er nu al uithalen? Hurley ziet hem nog in zijn illusies.
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_56776977
    Kan de TT niet fixxen .
    Amen.
    pi_56777020
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Charlie kwam de vorige aflevering nog voor, dus waarom zou je hem er nu al uithalen? Hurley ziet hem nog in zijn illusies.
    Idd, bovendien heeft nog niet iedereen hier de 1e aflevering van dit seizoen gezien. Die kunnen nu nog mooi even terugzoeken wie die Charlie ook alweer was

Trouwens, het staat je vrij hem eruit te halen Marble
    pi_56777162
    TT

Ja, een tvp
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56777212
    Leuke TT en Lost
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:28:12 #13
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56777241
    Leuke TT.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:36:23 #14
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56777493
    Hihi, mensen die er serieus op in gingen net.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:37:01 #15
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56777513
    En leuke TT Die breakdance thing was ook leuk ja.
    pi_56777657
    Wat me opviel in de laatste aflevering is dat Faraday geen last had van tijdsverschil bij het telefoneren met die andere persoon op de boot.
    Alles op de grond lijkt prima te gaan. Pas wanneer er dingen door de lucht gaan gebeuren er vreemde dingen; testraket met gek tijdsverschil, oceanic 815 die neerstort, helikopter met landproblemen.

Zou dit ook 1 van de redenen zijn waarom Ben een duikboot gebruikte om te reizen i.p.v. een vliegtuig?

(Hij koos natuurlijk ook voor een duikboot om onopvallender te reizen)
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:46:10 #17
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56777771
    Ik was vorige week begonnen met plaatjes van nieuwe personages toe te voegen in dezelfde stijl van mijn huidige plaatjes hier, maar ik vraag me af wie blijvertjes zijn en wie niet (zodat ik niet nutteloos bezig ben)
      zaterdag 16 februari 2008 @ 20:51:02 #18
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56777870
    Zou je dan niet gewoon een paar afleveringen wachten. Dan is dat wel duidelijk.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:01:36 #19
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56778181
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Zou je dan niet gewoon een paar afleveringen wachten. Dan is dat wel duidelijk.
    Ja, dat doe ik nu ook. Tot de stop kijk ik wel even, en zal dan de OP wel even aanpassen.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:20:50 #20
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_56778760
    mooie quote
    ff wachten nog
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:27:04 #21
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56778977
    Toffe quote idd! Maar misschien wel spoilerig voor de NL-kijkers.
    pi_56779036
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:42 schreef Biff-Tannen het volgende:
    Wat me opviel in de laatste aflevering is dat Faraday geen last had van tijdsverschil bij het telefoneren met die andere persoon op de boot.
    Alles op de grond lijkt prima te gaan. Pas wanneer er dingen door de lucht gaan gebeuren er vreemde dingen; testraket met gek tijdsverschil, oceanic 815 die neerstort, helikopter met landproblemen.

Zou dit ook 1 van de redenen zijn waarom Ben een duikboot gebruikte om te reizen i.p.v. een vliegtuig?

Het zal meer te maken hebben dat de communicatie via elektromagnetische signalen verloopt die, nu The Looking Glass ze niet meer blokkeerd, gewoon vrijwel realtime overkomen.

De vraag is dan ook wat de reden is dat de raket er zo lang over deed. Misschien is er een (kunstmatig) zwart gat dat op de een of andere manier de tijd en afstand vergroot in tegenstelling tot wat de buitenwereld waarneemt. Al zou dan het elektromagnetisch signaal van de telefoon ook beïnvloed moeten worden.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    pi_56779089
    teej
    veej
    peej
    pi_56779335
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Haunter het volgende:
    Toffe quote idd! Maar misschien wel spoilerig voor de NL-kijkers.
    Was het eerste wat ik dacht ja . Misschien toch maar veranderen?
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 21:30 schreef Shrien het volgende:
    teej
    veej
    peej
    Als het écht zo moeilijk is om een ontopic-zin eruit te persen, moet je misschien je bookmarkfunctie maar gebruiken.

Ik vind de nieuwe verhaallijnen erg spannend, verbazingwekkend veel verrassende nieuwe elementen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ze me nu voor het eerst iets te wazig worden. Ik weet dat het het begin van het seizoen is en alles dus lekker opgebouwd wordt, maar ze gaan wel echt naar een hoogtepunt toe en ik hoop maar dat ze dat wel mooi afwerken.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:46:32 #25
    165802 Reki
    no comment.
    pi_56779569
    Leuke TT
    zie ondertitel :)
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:46:42 #26
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56779573
    [mierenneukmodus]Oja, het is "Awesome, the ship sent us another Sawyer[/mierenneukmodus]

Ik zie trouwens in de laatste aflevering dat iedere nieuwe personage behalve Jeff Fahey (Frank Lapidus) tot de de crew behoort. Dan zal ik hun wel even fixen in de OP.

[ Bericht 33% gewijzigd door Haunter op 16-02-2008 21:53:02 ]
    pi_56780181
    quote:

Onopvallender voor wie?
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_56781093
    Voor de buitenwereld.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 23:15:11 #29
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56781949
    Wat zei die wetenschapper (Daniel?) aan het eind nu tegen de helicopterpiloot? "Keep your bearing?" ofzo?
      zaterdag 16 februari 2008 @ 23:16:18 #30
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_56781974
    Wat een gave aflerving, hadden we alles maar gezien dan wisten we alles al.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      zaterdag 16 februari 2008 @ 23:22:55 #31
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56782106
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:15 schreef remlof het volgende:
    Wat zei die wetenschapper (Daniel?) aan het eind nu tegen de helicopterpiloot? "Keep your bearing?" ofzo?
    De exacte zin weet ik niet meer, maar in ieder geval dat hij precies dezelfde richting moest vliegen en hoedanook daar niet van af moest wijken.
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 februari 2008 @ 00:00:47 #32
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56782879
    Ik ben bezig met E03.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_56782885
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:22 schreef Haunter het volgende:

[..]

De exacte zin weet ik niet meer, maar in ieder geval dat hij precies dezelfde richting moest vliegen en hoedanook daar niet van af moest wijken.
    Wat hoogstwaarschijnlijk dezelfde richting is als Michael en Walt moesten varen. Bearing 235 ofzo?
    pi_56783091
    Wel een beetje spoilerige titel voor de niet US volgers.
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 februari 2008 @ 00:17:20 #35
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56783143
    Oh echt ik snap d'r geen reet meer van
    pi_56783178
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:01 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Wat hoogstwaarschijnlijk dezelfde richting is als Michael en Walt moesten varen. Bearing 235 ofzo?
    325 was het, denk dat dat inderdaad dezelfde is.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_56783414
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Oh echt ik snap d'r geen reet meer van
    bearing ? is dat Engels voor koers ofzo ?
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 februari 2008 @ 00:33:02 #38
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56783444
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:31 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Bearing may refer to:

Bearing (navigation), a term for direction of an object versus a direction reference, e.g. true North
    Bearing (mechanical), a component that separates moving parts and takes a load
    Bearing (mental), may refer to an attitude to behave as sluggardly as a bear
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 februari 2008 @ 00:33:22 #39
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56783451
    Whehe, 'Gooooooooooooooooooooood'

zondag 17 februari 2008 @ 02:53:49 #40
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_56785136
    quote:
    Denk je? Als je zoveel paspoorten hebt kan je vast ook wel je beginbestemming faken voor de buitenwereld.
    2000 light years from home
      zondag 17 februari 2008 @ 02:57:36 #41
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56785166
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    Ach welnee, wat zou dat spoileren dan?
    pi_56785588
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:31 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Ben je sarcastisch?
      zondag 17 februari 2008 @ 08:50:43 #43
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56786340
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 02:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Ach welnee, wat zou dat spoileren dan?
    Dat er mensen van een boot op het eiland gaan komen. Op zich geen grote spoiler maar het zegt wel iets over de verhaallijn die komen gaat.
    Maargoed, van mij mag hij blijven zo.
    pi_56787491
    Ik irriteer me aan Daniel Faraday. Hij mompelt mij teveel onduidelijke brabbeltaal uit.

TVP
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_56787504
    Als de tijdlijn op lostpedia klopt is het nu 24 december op het eiland, bijna kerstavond dus. Ben benieuwd of ze daar volgende week iets aan doen.
    pi_56787527
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 11:28 schreef Symer het volgende:
    Als de tijdlijn op lostpedia klopt is het nu 24 december op het eiland, bijna kerstavond dus. Ben benieuwd of ze daar volgende week iets aan doen.
    Ja dat wordt een bier en tieten orgie, heb ik me laten influisteren
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_56788101
    Kate zou het dan ook wel over Ben gehad hebben in die slotscene van seizoen 3, toen ze vertelde dat ze snel naar huis moest omdat 'hij' anders iets zou gaan vermoeden. Wel opvallend dat Kate en Sayid hun leven in de toekomst wel op orde hebben en Jack en Hurley niet, heeft dat iets met samenwerking met Ben te maken?
      zondag 17 februari 2008 @ 12:13:37 #48
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_56788233
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Agrafes het volgende:
    Kate zou het dan ook wel over Ben gehad hebben in die slotscene van seizoen 3, toen ze vertelde dat ze snel naar huis moest omdat 'hij' anders iets zou gaan vermoeden. Wel opvallend dat Kate en Sayid hun leven in de toekomst wel op orde hebben en Jack en Hurley niet, heeft dat iets met samenwerking met Ben te maken?
    Ik zat eerder te denken dat het Sawyer was naar wie ze terug moest.....
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
    pi_56788239
    Waarom zou Sayid zn leven op orde hebben
    pi_56788512
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:22 schreef Haunter het volgende:

[..]

Omdat door het tijdverschil de piloot zou kunnen denken dat hij verkeerd vliegt en dan van richting gaat veranderen. Daardoor zouden ze zonder brandstof de zee in kunnen belanden.
    led nie op de spelvaudten!
    pi_56788638
    Tip voor de HD kijkers.
    Vandaag is er een 1080P release van Lost uitgekomen en er zullen dus waarschijnlijk ook 1080P releases op vrijdag uitkomen.
    Als je Full HD (1080P) kan je beter die dus kijken (Is wel 2 keer zo groot)
      zondag 17 februari 2008 @ 13:12:27 #52
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56789345
    Oja,

Volgens IMDB
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_56789453
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
      zondag 17 februari 2008 @ 13:20:34 #54
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56789486
    quote:
    Ik weet niet of bekend is wanneer deze FFs waren maar Jack had het ook wel op een rijtje, die is later pas gaan doordraaien.

En ik denk dat Kate naar Miles teruggaat
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_56789791
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
    [ afbeelding ]
    Voor ons is het echt vrijdag hoor?
      zondag 17 februari 2008 @ 14:45:05 #56
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_56791251
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    Dit is daarom ook een USA topic >_>
      zondag 17 februari 2008 @ 14:53:16 #57
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56791448
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 14:45 schreef Treveo het volgende:

[..]

pi_56791479
    quote:
    Nou, Sayid's leven is niet echt op orde naar mijn mening. Hij reist de wereld af om mensen te vermoorden voor Ben. En van Kate weten we nog niet zoveel, maar volgens mij gaan de flashfowards in aflevering 4 over haar, dus dan zullen we het wel zien.
    pi_56791664
    Wat een toffe episode. Ik herkende meteen Ben zijn stem op het einde. Hoe tof gewoon.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      zondag 17 februari 2008 @ 15:09:23 #60
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56791800
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 11:28 schreef Symer het volgende:
    Ik ben benieuwd of ze nog wat aan de tsunami van 26 december doen, die moet daar toch ook langskomen zou je denken. Ik dacht zelfs gelezen hebben dat de schrijvers daar inderdaad rekening mee hielden.
    pi_56791998
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 14:45 schreef Treveo het volgende:

[..]

Ja maar mensen zien dit topic en dus ook de TT in hun actieve topics?
    Denk na...
      zondag 17 februari 2008 @ 15:18:06 #62
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_56792015
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 15:16 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ja maar mensen zien dit topic en dus ook de TT in hun actieve topics?
    Denk na...
    Oh.. ik heb afgelopen nacht maar 5 uurtjes geslapen, blijkbaar nog niet helemaal wakker... jullie hadden over de TT
      zondag 17 februari 2008 @ 16:32:04 #63
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_56793829
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef Haunter het volgende:
    Oja,

Volgens IMDB
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
      zondag 17 februari 2008 @ 18:13:20 #64
    152953 Sanderrrr
    De r bleef hangen
    pi_56795949
    Hoe komt Said ineens in Berlijn terecht?

En waar is Michael gebleven? (niet handig zo'n lange break)
      zondag 17 februari 2008 @ 18:15:25 #65
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_56795991
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef Sanderrrr het volgende:

Michael is al sinds seizoen 3 weg ?
    2000 light years from home
      zondag 17 februari 2008 @ 18:23:28 #66
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_56796175
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef Haunter het volgende:
    Oja,

Volgens IMDB
    SPOILER
    Yuk
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 februari 2008 @ 18:25:49 #67
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56796227
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:23 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Yuk
    Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.
      zondag 17 februari 2008 @ 18:32:24 #68
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56796380
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Aventura het volgende:

[..]
    SPOILER
    Inderdaad
      zondag 17 februari 2008 @ 18:32:52 #69
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56796389
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.
    Die vind ik net zo erg.
    pi_56796477
    Stelletje negerhaters .
      zondag 17 februari 2008 @ 18:37:57 #71
    152953 Sanderrrr
    De r bleef hangen
    pi_56796505
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Michael is al sinds seizoen 3 weg ?
    Dat zeg ik, is al zolang geleden, wat is er met hem gebeurd dat ie weg is?
    pi_56796536
    Joran belde of ie ff met z'n boot wilde komen.
      zondag 17 februari 2008 @ 18:39:55 #73
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56796542
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    Stelletje negerhaters .
    Toevallig vond ik Eko ook best irritant ja
    pi_56796608
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Toevallig vond ik Eko ook best irritant ja
    Mr Eko .
    Ik vond z'n verhaallijn met z'n broertje kut . Voor de rest wel interessant character. RIP Mr Eko .
    pi_56796823
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef Sanderrrr het volgende:

Daar is hij heen gefietst? Wel blijven opletten he, het zijn flashforwards.
    pi_56796866
    Overigens denk ik dat we de volgende aflevering ook horen dat de overlevenden jaren vermist zijn geweest. Dus hoewel het voor hen 90 dagen waren, zijn er in de echte wereld enkele jaren voorbij gegaan.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')