Heeft een productieleider weer ergens een handtekening ondergezet waar ik niks van weet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:09 schreef Jivis het volgende:
Nu kunne jullie wel heel gespeeld verbaasd gaan doen, maar er is gewoon een keiharde afspraak gemaakt en die komen jullie nu niet na.
In de TT ook, het is "Sawyer"quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Foutje onderaan de OP.
Charlie kwam de vorige aflevering nog voor, dus waarom zou je hem er nu al uithalen? Hurley ziet hem nog in zijn illusies.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:14 schreef Marble het volgende:
Waarom staat Charlie nou nog steeds in die fucking OP? Luie TSsen altijd hier.
Idd, bovendien heeft nog niet iedereen hier de 1e aflevering van dit seizoen gezien. Die kunnen nu nog mooi even terugzoeken wie die Charlie ook alweer wasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Charlie kwam de vorige aflevering nog voor, dus waarom zou je hem er nu al uithalen? Hurley ziet hem nog in zijn illusies.
Ja, dat doe ik nu ook. Tot de stop kijk ik wel even, en zal dan de OP wel even aanpassen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zou je dan niet gewoon een paar afleveringen wachten. Dan is dat wel duidelijk.
Het zal meer te maken hebben dat de communicatie via elektromagnetische signalen verloopt die, nu The Looking Glass ze niet meer blokkeerd, gewoon vrijwel realtime overkomen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:42 schreef Biff-Tannen het volgende:
Wat me opviel in de laatste aflevering is dat Faraday geen last had van tijdsverschil bij het telefoneren met die andere persoon op de boot.
Alles op de grond lijkt prima te gaan. Pas wanneer er dingen door de lucht gaan gebeuren er vreemde dingen; testraket met gek tijdsverschil, oceanic 815 die neerstort, helikopter met landproblemen.
Zou dit ook 1 van de redenen zijn waarom Ben een duikboot gebruikte om te reizen i.p.v. een vliegtuig?
(Hij koos natuurlijk ook voor een duikboot om onopvallender te reizen)
Was het eerste wat ik dacht jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Haunter het volgende:
Toffe quote idd! Maar misschien wel spoilerig voor de NL-kijkers.
Als het écht zo moeilijk is om een ontopic-zin eruit te persen, moet je misschien je bookmarkfunctie maar gebruiken.quote:
Onopvallender voor wie?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:42 schreef Biff-Tannen het volgende:
Wat me opviel in de laatste aflevering is dat Faraday geen last had van tijdsverschil bij het telefoneren met die andere persoon op de boot.
Alles op de grond lijkt prima te gaan. Pas wanneer er dingen door de lucht gaan gebeuren er vreemde dingen; testraket met gek tijdsverschil, oceanic 815 die neerstort, helikopter met landproblemen.
Zou dit ook 1 van de redenen zijn waarom Ben een duikboot gebruikte om te reizen i.p.v. een vliegtuig?
De exacte zin weet ik niet meer, maar in ieder geval dat hij precies dezelfde richting moest vliegen en hoedanook daar niet van af moest wijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:15 schreef remlof het volgende:
Wat zei die wetenschapper (Daniel?) aan het eind nu tegen de helicopterpiloot? "Keep your bearing?" ofzo?
Wat hoogstwaarschijnlijk dezelfde richting is als Michael en Walt moesten varen. Bearing 235 ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
De exacte zin weet ik niet meer, maar in ieder geval dat hij precies dezelfde richting moest vliegen en hoedanook daar niet van af moest wijken.
325 was het, denk dat dat inderdaad dezelfde is.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat hoogstwaarschijnlijk dezelfde richting is als Michael en Walt moesten varen. Bearing 235 ofzo?
bearing ? is dat Engels voor koers ofzo ?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh echt ik snap d'r geen reet meer van
Bearing may refer to:quote:Op zondag 17 februari 2008 00:31 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
bearing ? is dat Engels voor koers ofzo ?
Denk je? Als je zoveel paspoorten hebt kan je vast ook wel je beginbestemming faken voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:42 schreef Biff-Tannen het volgende:
Ach welnee, wat zou dat spoileren dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wel een beetje spoilerige titel voor de niet US volgers.
Ben je sarcastisch?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:31 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
bearing ? is dat Engels voor koers ofzo ?
Dat er mensen van een boot op het eiland gaan komen. Op zich geen grote spoiler maar het zegt wel iets over de verhaallijn die komen gaat.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach welnee, wat zou dat spoileren dan?
Ja dat wordt een bier en tieten orgie, heb ik me laten influisterenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:28 schreef Symer het volgende:
Als de tijdlijn op lostpedia klopt is het nu 24 december op het eiland, bijna kerstavond dus. Ben benieuwd of ze daar volgende week iets aan doen.
Ik zat eerder te denken dat het Sawyer was naar wie ze terug moest.....quote:Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Agrafes het volgende:
Kate zou het dan ook wel over Ben gehad hebben in die slotscene van seizoen 3, toen ze vertelde dat ze snel naar huis moest omdat 'hij' anders iets zou gaan vermoeden. Wel opvallend dat Kate en Sayid hun leven in de toekomst wel op orde hebben en Jack en Hurley niet, heeft dat iets met samenwerking met Ben te maken?
Omdat door het tijdverschil de piloot zou kunnen denken dat hij verkeerd vliegt en dan van richting gaat veranderen. Daardoor zouden ze zonder brandstof de zee in kunnen belanden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
De exacte zin weet ik niet meer, maar in ieder geval dat hij precies dezelfde richting moest vliegen en hoedanook daar niet van af moest wijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of bekend is wanneer deze FFs waren maar Jack had het ook wel op een rijtje, die is later pas gaan doordraaien.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Agrafes het volgende:
Kate zou het dan ook wel over Ben gehad hebben in die slotscene van seizoen 3, toen ze vertelde dat ze snel naar huis moest omdat 'hij' anders iets zou gaan vermoeden. Wel opvallend dat Kate en Sayid hun leven in de toekomst wel op orde hebben en Jack en Hurley niet, heeft dat iets met samenwerking met Ben te maken?
Dit is daarom ook een USA topic >_>quote:Op zondag 17 februari 2008 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wel een beetje spoilerige titel voor de niet US volgers.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dit is daarom ook een USA topic >_>
Nou, Sayid's leven is niet echt op orde naar mijn mening. Hij reist de wereld af om mensen te vermoorden voor Ben. En van Kate weten we nog niet zoveel, maar volgens mij gaan de flashfowards in aflevering 4 over haar, dus dan zullen we het wel zien.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Agrafes het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan de tsunami van 26 december doen, die moet daar toch ook langskomen zou je denken. Ik dacht zelfs gelezen hebben dat de schrijvers daar inderdaad rekening mee hielden.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:28 schreef Symer het volgende:
Als de tijdlijn op lostpedia klopt is het nu 24 december op het eiland, bijna kerstavond dus. Ben benieuwd of ze daar volgende week iets aan doen.
Ja maar mensen zien dit topic en dus ook de TT in hun actieve topics?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dit is daarom ook een USA topic >_>
Oh.. ik heb afgelopen nacht maar 5 uurtjes geslapen, blijkbaar nog niet helemaal wakker... jullie hadden over de TTquote:Op zondag 17 februari 2008 15:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar mensen zien dit topic en dus ook de TT in hun actieve topics?
Denk na...
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef Haunter het volgende:
Oja,
Volgens IMDBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael is al sinds seizoen 3 wegquote:Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef Sanderrrr het volgende:
Hoe komt Said ineens in Berlijn terecht?
En waar is Michael gebleven? (niet handig zo'n lange break)
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef Haunter het volgende:
Oja,
Volgens IMDBYukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Aventura het volgende:
[..]InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Die vind ik net zo erg.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.
Dat zeg ik, is al zolang geleden, wat is er met hem gebeurd dat ie weg is?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Michael is al sinds seizoen 3 weg?
Toevallig vond ik Eko ook best irritant jaquote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Stelletje negerhaters.
Mr Ekoquote:Op zondag 17 februari 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toevallig vond ik Eko ook best irritant ja
Daar is hij heen gefietst?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef Sanderrrr het volgende:
Hoe komt Said ineens in Berlijn terecht?
En waar is Michael gebleven? (niet handig zo'n lange break)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan toch helemaal niet, dan kan je niet communiceren met de buitenwereld toch? Telefoongesprekken enz.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Overigens denk ik dat we de volgende aflevering ook horen dat de overlevenden jaren vermist zijn geweest. Dus hoewel het voor hen 90 dagen waren, zijn er in de echte wereld enkele jaren voorbij gegaan.
Zolang Sawyer maar blijft voorlopigquote:Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.
Beste post van vandaag.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Zolang Sawyer maar blijft voorlopig
Idd!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toevallig vond ik Eko ook best irritant ja
Mwoa, dat tijd anders loopt op het eiland is wel duidelijk, en toch kunnen ze inderdaad wel communiceren. Daar zal wel een verklaring voor komen denk ik...quote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, dan kan je niet communiceren met de buitenwereld toch? Telefoongesprekken enz.
Het lijkt me eerder dat er een barriëre tussen het eiland en de buitenwereld zit, die enkele zaken vervormen. Misschien genereert het eiland wel een soort Möbiusband die materie tijdelijk opsluit, denk aan Desmond die maar niet weg kon komen. Elektromagnetische straling zou dan wel een uitzondering vormen.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mwoa, dat tijd anders loopt op het eiland is wel duidelijk, en toch kunnen ze inderdaad wel communiceren. Daar zal wel een verklaring voor komen denk ik...
Maar dat verklaart weer niet echt waarom Richard bijvoorbeeld niet ouder is geworden in 40 jaar... Alhoewel mijn theorie dat ook niet echt doet bedenk ik me nuquote:Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat er een barriëre tussen het eiland en de buitenwereld zit, die enkele zaken vervormen. Misschien genereert het eiland wel een soort Möbiusband die materie tijdelijk opsluit, denk aan Desmond die maar niet weg kon komen. Elektromagnetische straling zou dan wel een uitzondering vormen.
Ja, ik zie ook de overeenkomsten. Alleen het lost-eiland is zo vaag dat het nog 30 andere theorieën incorporeert.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Waar ik steeds meer aan moet denken is The Langoliers. En het is duidelijk dat de producers fan zijn van King en ook vaak referenties gebruiken, dus misschien...
Vorige week werd mij wijsgemaakt dat de afgelopen aflevering Michael-centered zou zijn. Ik zou dan ook niet teveel waarde hechten aan de geruchten.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik weet het, ik ben een zeur, maar door hier te lezen weet ik dat de volgende aflevering waarschijnlijk over Kate gaat en dat er iets met Michael is. Had niet gehoeven, zeg maar.
Ik zie in de afgelopen topics niets over Kate en een volgende aflevering staanquote:Op maandag 18 februari 2008 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik weet het, ik ben een zeur, maar door hier te lezen weet ik dat de volgende aflevering waarschijnlijk over Kate gaat en dat er iets met Michael is. Had niet gehoeven, zeg maar.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Haunter het volgende:
Over die vorige spoiler van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zitten we al op de helft van het seizoen![]()
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Het seizoen heeft nog steeds 16 episodes, we zitten op de helft voor de break.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:20 schreef chansadres het volgende:
Volgende week zitten we al op de helft van het seizoen![]()
Fout! Ze hebben bekend gemaakt dat ze zo snel mogelijk beginnen. Daarbij hopen ze 12 episodes af te kunnen maken (4 erbij dus) maar als dat niet mogelijk is, dat ze dan gaan kijken wat ze gaan doen. 16 episodes gaat sowieso niet lukken.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het seizoen heeft nog steeds 16 episodes, we zitten op de helft voor de break.
Hoe de neuq weet jij nou door wie IK "quote:Op maandag 18 februari 2008 09:31 schreef BobbyJames het volgende:
Handig dat jullie het na die spoiler meteen overen Walt hebben!
Weet ik ook meteen wie er de volgende aflevering terugkomt
Ze willen blijkbaar niet langer wachten op 16 episodes. Ze willen op episode 12 een einde erin knallen. De andere 4 episodes zullen dan niet gemaakt worden en de informatie zal verspreid over de komende seizoenen verspreid worden. Maar als ze het niet op tijd afkrijgen dan zal dit seizoen maar 8 episodes tellen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat betekent toch meer vertraging, geen inkorting van 't seizoen? Dat zou pas echt
zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |