SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of bekend is wanneer deze FFs waren maar Jack had het ook wel op een rijtje, die is later pas gaan doordraaien.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Agrafes het volgende:
Kate zou het dan ook wel over Ben gehad hebben in die slotscene van seizoen 3, toen ze vertelde dat ze snel naar huis moest omdat 'hij' anders iets zou gaan vermoeden. Wel opvallend dat Kate en Sayid hun leven in de toekomst wel op orde hebben en Jack en Hurley niet, heeft dat iets met samenwerking met Ben te maken?
Dit is daarom ook een USA topic >_>quote:Op zondag 17 februari 2008 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wel een beetje spoilerige titel voor de niet US volgers.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dit is daarom ook een USA topic >_>
Nou, Sayid's leven is niet echt op orde naar mijn mening. Hij reist de wereld af om mensen te vermoorden voor Ben. En van Kate weten we nog niet zoveel, maar volgens mij gaan de flashfowards in aflevering 4 over haar, dus dan zullen we het wel zien.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Agrafes het volgende:
Kate zou het dan ook wel over Ben gehad hebben in die slotscene van seizoen 3, toen ze vertelde dat ze snel naar huis moest omdat 'hij' anders iets zou gaan vermoeden. Wel opvallend dat Kate en Sayid hun leven in de toekomst wel op orde hebben en Jack en Hurley niet, heeft dat iets met samenwerking met Ben te maken?
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan de tsunami van 26 december doen, die moet daar toch ook langskomen zou je denken. Ik dacht zelfs gelezen hebben dat de schrijvers daar inderdaad rekening mee hielden.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:28 schreef Symer het volgende:
Als de tijdlijn op lostpedia klopt is het nu 24 december op het eiland, bijna kerstavond dus. Ben benieuwd of ze daar volgende week iets aan doen.
Ja maar mensen zien dit topic en dus ook de TT in hun actieve topics?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dit is daarom ook een USA topic >_>
Oh.. ik heb afgelopen nacht maar 5 uurtjes geslapen, blijkbaar nog niet helemaal wakker... jullie hadden over de TTquote:Op zondag 17 februari 2008 15:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar mensen zien dit topic en dus ook de TT in hun actieve topics?
Denk na...
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef Haunter het volgende:
Oja,
Volgens IMDBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael is al sinds seizoen 3 wegquote:Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef Sanderrrr het volgende:
Hoe komt Said ineens in Berlijn terecht?
En waar is Michael gebleven? (niet handig zo'n lange break)
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef Haunter het volgende:
Oja,
Volgens IMDBYukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Aventura het volgende:
[..]InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Die vind ik net zo erg.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.
Dat zeg ik, is al zolang geleden, wat is er met hem gebeurd dat ie weg is?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Michael is al sinds seizoen 3 weg?
Toevallig vond ik Eko ook best irritant jaquote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Stelletje negerhaters.
Mr Ekoquote:Op zondag 17 februari 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toevallig vond ik Eko ook best irritant ja
Daar is hij heen gefietst?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:13 schreef Sanderrrr het volgende:
Hoe komt Said ineens in Berlijn terecht?
En waar is Michael gebleven? (niet handig zo'n lange break)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |