SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan toch helemaal niet, dan kan je niet communiceren met de buitenwereld toch? Telefoongesprekken enz.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Overigens denk ik dat we de volgende aflevering ook horen dat de overlevenden jaren vermist zijn geweest. Dus hoewel het voor hen 90 dagen waren, zijn er in de echte wereld enkele jaren voorbij gegaan.
Zolang Sawyer maar blijft voorlopigquote:Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang Walt maar weer terug komt spoedig.
Beste post van vandaag.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Zolang Sawyer maar blijft voorlopig
Idd!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toevallig vond ik Eko ook best irritant ja
Mwoa, dat tijd anders loopt op het eiland is wel duidelijk, en toch kunnen ze inderdaad wel communiceren. Daar zal wel een verklaring voor komen denk ik...quote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, dan kan je niet communiceren met de buitenwereld toch? Telefoongesprekken enz.
Het lijkt me eerder dat er een barriëre tussen het eiland en de buitenwereld zit, die enkele zaken vervormen. Misschien genereert het eiland wel een soort Möbiusband die materie tijdelijk opsluit, denk aan Desmond die maar niet weg kon komen. Elektromagnetische straling zou dan wel een uitzondering vormen.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mwoa, dat tijd anders loopt op het eiland is wel duidelijk, en toch kunnen ze inderdaad wel communiceren. Daar zal wel een verklaring voor komen denk ik...
Maar dat verklaart weer niet echt waarom Richard bijvoorbeeld niet ouder is geworden in 40 jaar... Alhoewel mijn theorie dat ook niet echt doet bedenk ik me nuquote:Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat er een barriëre tussen het eiland en de buitenwereld zit, die enkele zaken vervormen. Misschien genereert het eiland wel een soort Möbiusband die materie tijdelijk opsluit, denk aan Desmond die maar niet weg kon komen. Elektromagnetische straling zou dan wel een uitzondering vormen.
Ja, ik zie ook de overeenkomsten. Alleen het lost-eiland is zo vaag dat het nog 30 andere theorieën incorporeert.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Waar ik steeds meer aan moet denken is The Langoliers. En het is duidelijk dat de producers fan zijn van King en ook vaak referenties gebruiken, dus misschien...
Vorige week werd mij wijsgemaakt dat de afgelopen aflevering Michael-centered zou zijn. Ik zou dan ook niet teveel waarde hechten aan de geruchten.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik weet het, ik ben een zeur, maar door hier te lezen weet ik dat de volgende aflevering waarschijnlijk over Kate gaat en dat er iets met Michael is. Had niet gehoeven, zeg maar.
Ik zie in de afgelopen topics niets over Kate en een volgende aflevering staanquote:Op maandag 18 februari 2008 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik weet het, ik ben een zeur, maar door hier te lezen weet ik dat de volgende aflevering waarschijnlijk over Kate gaat en dat er iets met Michael is. Had niet gehoeven, zeg maar.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Haunter het volgende:
Over die vorige spoiler van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zitten we al op de helft van het seizoen![]()
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Het seizoen heeft nog steeds 16 episodes, we zitten op de helft voor de break.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:20 schreef chansadres het volgende:
Volgende week zitten we al op de helft van het seizoen![]()
Fout! Ze hebben bekend gemaakt dat ze zo snel mogelijk beginnen. Daarbij hopen ze 12 episodes af te kunnen maken (4 erbij dus) maar als dat niet mogelijk is, dat ze dan gaan kijken wat ze gaan doen. 16 episodes gaat sowieso niet lukken.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het seizoen heeft nog steeds 16 episodes, we zitten op de helft voor de break.
Hoe de neuq weet jij nou door wie IK "quote:Op maandag 18 februari 2008 09:31 schreef BobbyJames het volgende:
Handig dat jullie het na die spoiler meteen overen Walt hebben!
Weet ik ook meteen wie er de volgende aflevering terugkomt
Ze willen blijkbaar niet langer wachten op 16 episodes. Ze willen op episode 12 een einde erin knallen. De andere 4 episodes zullen dan niet gemaakt worden en de informatie zal verspreid over de komende seizoenen verspreid worden. Maar als ze het niet op tijd afkrijgen dan zal dit seizoen maar 8 episodes tellen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat betekent toch meer vertraging, geen inkorting van 't seizoen? Dat zou pas echt
zijn.
Het is toch al zo goed als zeker dat er meer dan 8 afleveringen komen? Na afl 7 wordt een pauze ingelast van 6 weken waarna er nog 6 afleveringen bijkomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar niet langer wachten op 16 episodes. Ze willen op episode 12 een einde erin knallen. De andere 4 episodes zullen dan niet gemaakt worden en de informatie zal verspreid over de komende seizoenen verspreid worden. Maar als ze het niet op tijd afkrijgen dan zal dit seizoen maar 8 episodes tellen.
Is de staking eigenlijk al 100% over? Daar had het mee te maken. Als de staking rond deze weken over zou zijn, was het mogelijk. Ik hoor nog maar vrij weinig meer van die staking.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is toch al zo goed als zeker dat er meer dan 8 afleveringen komen? Na afl 7 wordt een pauze ingelast van 6 weken waarna er nog 6 afleveringen bijkomen.
Zo staat het in de OP iig.
Die is idd over. De schrijvers zijn alweer bijeen en 10 maart beginnen ze weer met filmen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is de staking eigenlijk al 100% over? Daar had het mee te maken. Als de staking rond deze weken over zou zijn, was het mogelijk. Ik hoor nog maar vrij weinig meer van die staking.
Oke, dat had ik nog niet meegekregen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Die is idd over. De schrijvers zijn alweer bijeen en 10 maart beginnen ze weer met filmen.
Zo staat het idd ook in de OP, dat zal dan wel kloppen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Oke, dat had ik nog niet meegekregen.
TV.com geeft trouwens aan dat 24/4 episode 8 word uitgezonden. Dat zou een 6 weken break zijn.
Dat lijkt me vrij duidelijk, meeste mensenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe de neuq weet jij nou door wie IK ""
Die Matthew Abbadon speedet ook in OZquote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef MissBliss het volgende:
En nu kijk ik Oz en daar zitten zowel Eko als Michael in![]()
[/offtopic]
Eko speelt niet in OZ, Adebisi speelt in Lostquote:Op maandag 18 februari 2008 14:33 schreef Xurk het volgende:
[..]
Die Matthew Abbadon speedet ook in OZWeliswaar niet zo lang als Michael en Eko dat deden, maar toch wel een seizoentje [of anderhalf] als ik het me goed herinner... OZ blijkt gewoon een goede kweekvijver voor LOST-talent
Wow, dat zou wel echt betekenen dat de schrijvers inderdaad goed door hebben wat ze doenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan de tsunami van 26 december doen, die moet daar toch ook langskomen zou je denken. Ik dacht zelfs gelezen hebben dat de schrijvers daar inderdaad rekening mee hielden.
Tsunami???quote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog wat aan de tsunami van 26 december doen, die moet daar toch ook langskomen zou je denken. Ik dacht zelfs gelezen hebben dat de schrijvers daar inderdaad rekening mee hielden.
Mooi dat we een aflevering extra krijgen, die eigenlijk al buiten het gangbare TV-seizoen in Amerika valt! Maar toch is het kut dat de laatste drie afleveringen [11, 12 en 13] ook de verhaal-elementen van de oorspronkelijke 14, 15 en 16 moeten krijgen en deze laatste genoemde worden verdeeld over s5 en s6. Hierdoor krijgen we dus waarschijnlijk in s5 en s6 drie "filler" episodes, iets waar ik niet op hoopte gezien we drie korte seizoenen zouden krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef magnifor het volgende:
Seizoen 4 zal totaal 13 afleveringen bevatten en dus niet 12.
http://blog.lostpedia.com(...)des-of-season-4.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef alexremmers het volgende:
Ik heb een enorme spoiler voor jullie, ik denk te weten wie Kate met "hem"bedoeld,
als ze op het laatst van seizoen 3 tegen Jack zegt: Ik moet terug naar "HEM"anders mist hij me..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
Ze kunnen de verhaalelementen van 9-16 toch in 9-13 stoppen, en niet alleen in de laatste drie?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:16 schreef Xurk het volgende:
[..]
Mooi dat we een aflevering extra krijgen, die eigenlijk al buiten het gangbare TV-seizoen in Amerika valt! Maar toch is het kut dat de laatste drie afleveringen [11, 12 en 13] ook de verhaal-elementen van de oorspronkelijke 14, 15 en 16 moeten krijgen en deze laatste genoemde worden verdeeld over s5 en s6. Hierdoor krijgen we dus waarschijnlijk in s5 en s6 drie "filler" episodes, iets waar ik niet op hoopte gezien we drie korte seizoenen zouden krijgen.
Dat kunnen ze ook zeker, maar daardoor moet er wel wat verhaal opgeofferd worden, wat ze eigenlijk dit seizoen wilden vertellen, en dat is altijd jammer. En op die link die in de post stond die ik quotte staat onder andere het volgende:quote:Op maandag 18 februari 2008 21:10 schreef Jovatov het volgende:
Ze kunnen de verhaalelementen van 9-16 toch in 9-13 stoppen, en niet alleen in de laatste drie?
En zover ik weet zijn seizoen 5 en 6 gewoon nog de oorspronkelijke 16 dus geen fillers lijkt me.
Dit betekent dat s5 en s6 tezamen niet 32, maar 35 afleveringen zullen hebben, dus worden de drie "missing episodes' van dit seizoen verspreid over de andere nog overgebleven seizoenen. Daarom ben ik een klein beetje bang dat wat eigenlijk vette afleveringen voor dit seizoen hadden moeten worden, straks gewoon filler afleveringen gaan worden...quote:2) The entire order of 48 episodes for Seasons 4-5-6 will still be delivered-- that leaves 35 episodes to be split between Seasons 5-6.
Daar ben ik niet zo bang voor. Die 3 afleveringen hadden vast essentiële onthullingen, maar wel onthullingen die niet per sé in seizoen 4 gedaan hoeven te worden. De flashbacks van Rousseau bijvoorbeeld, of van het volk op de Black Rock.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef Xurk het volgende:
...
Dit betekent dat s5 en s6 tezamen niet 32, maar 35 afleveringen zullen hebben, dus worden de drie "missing episodes' van dit seizoen verspreid over de andere nog overgebleven seizoenen. Daarom ben ik een klein beetje bang dat wat eigenlijk vette afleveringen voor dit seizoen hadden moeten worden, straks gewoon filler afleveringen gaan worden...
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:38 schreef alexremmers het volgende:
Dat moet je dan maar snel gaan doen....eindelijk een "volwassen"opmerking van je!
Dus niet meer hier komen, gauw Prison break kijken voordat je naar bed moet!
Mensen die spoilers niet in spoiler-tags zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is het fucking probleem man?
explain anyone?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:31 schreef illusions het volgende:
ik snap echt niet wat die helikopter crew nou is komen doen, en wat die penny uitspookt met d'r zoekactie is me ook een raadsel..
het wordt vager en vager...maar het zal wel duidelijk worden allemaal
A 31 minute, 18 second time differencequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Gremen het volgende:
Heeft iemand nog opgelet hoeveel de timers nu van elkaar verschilde?
31 minuten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Gremen het volgende:
Heeft iemand nog opgelet hoeveel de timers nu van elkaar verschilde?
Ben benieuwd wat die Faraday allemaal nog gaat ontdekken
Ja. De crew is gestuurd door Abbadon (die neger) om Ben te halen. De vader van Penny is de baas van Abbadon.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
explain anyone?
die crew is gestuurt door Penny uiteindelijk toch? maar Penny wist niks van een boot
Waar werd dat duidelijk? Dat heb ik niet meegekregen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja. De crew is gestuurd door Abbadon (die neger) om Ben te halen. De vader van Penny is de baas van Abbadon.
Dat Find-815 spel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waar werd dat duidelijk? Dat heb ik niet meegekregen...
He bah, daarom heb ik ook een 'hekel' aan die tussendoor games. Leuk voor extra, maar essentiele plotlines moet je er niet in verwerken imho.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |