Nuttige post, als je dan geen nieuwe opentquote:
En jij was nooit met zo'n toffe TT gekomenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef fransbreda het volgende:
Ja sorry hoor , ik was er mee bezig maar de snelheid van fok werkt niet echt mee zeg maar.
Uiteindelijk is het toch weer goed gekomen.
[Centraal] Randverschijnselen #34 wordt het ook in besproken.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef tong80 het volgende:
Is dit echt niet discussiewaardig ?
Stadionverbod van 15 jaar voor De Graafschap-fan.
15 jaar is nogal wat.
Dit is toch het VBL-Forum ?
Wie klikt er in hemelsnaam op het de Graafschap topic ?
Ja leuk ook.quote:
Dat heet luiheidquote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef SCH het volgende:
Ik heb dus ook een topic erover geopend, zie nu pas dat er eerder 1 gesloten was. Lijkt me toch wel zinvol om het open te laten, hoe moet je in godsnaam anders iets over zo'n incident vinden??? Ik ga toch niet al die topics af over zoetis bijzonders?
Aangezien het tong80 topic ook al op slot ging lijkt het me dat EC gelijk heeft.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:55 schreef SCH het volgende:
Waar bemoei je je mee catjuh.
Dit is een apart bericht dat veel opschudding veroorzaakte. Waarom zou daar geen topic voor kunnen zijn?
Het gaat toch om de users? Die posten er dus....quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aangezien het tong80 topic ook al op slot ging lijkt het me dat EC gelijk heeft.
Ik kan het natuurlijk mis hebben.
Ja, een discussie die ook hier [Centraal] Randverschijnselen #34 bezig is.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat toch om de users? Die posten er dus....
Nou, dan op 2 plekkenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, een discussie die ook hier [Centraal] Randverschijnselen #34 bezig is.
Maar goed het is aan de modjes om te beslissen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het kan in het Randverschijnselen topic. Als tong 'm opent, en als SCH 'm opent.
Voor zoiets hebben we gewoon een centraal topic in VBL, ik zie niet in wat dit zo bijzonder maakt dat er een apart topic voor nodig is.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef tong80 het volgende:
Omduwen grensrechter: 15 jaar stadionverbod
Absurd
Dat komt uberhaupt niet in VBL, want dan is er vast een apart WK subforum.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ROBBEEEEEEEEEEEEEEEEN
WE ZIJN WERELDKAMPIOEN.
Gordon_Shumway :
'Dit kan ook in het randverschijnselen topic'
Het is net in het journaal.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor zoiets hebben we gewoon een centraal topic in VBL, ik zie niet in wat dit zo bijzonder maakt dat er een apart topic voor nodig is.
Dat niemand in het De Graafschap of Randverschijnselen topic komt, maakt wat dat betreft niet uit.
Het journaal, dat opent met het bericht dat er een nieuw nummer voor het Songfestival is gekozen?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is net in het journaal.
Noem eens een voetbalbericht buiten het ontslaan van Verbeek of Stevens dat het journaal haalt
Het gaat mij over het topic van SCH.quote:
Daar stond eerst wat andersquote:
Slechte replyquote:Op maandag 2 februari 2009 18:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat komt uberhaupt niet in VBL, want dan is er vast een apart WK subforum.
Nederland dat wereldkampioen wordt en het omduwen van een grensrechter vergelijken als het om het Randverschijnselentopic gaat is een goeie reply?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechte reply
Je vergeet trouwens de puntjes op de I te zetten.
Zoals wel vaker vandaag
Waarvan de helft offtopic was.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:19 schreef tong80 het volgende:
[Centraal] De Graafschap #24 Wij blijven erin!!
Stormlooptopic
Het topic van SCH had na een half uur al meer dan 300 views en dertig repleys
Niks klaarquote:Op maandag 2 februari 2009 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nederland dat wereldkampioen wordt en het omduwen van een grensrechter vergelijken als het om het Randverschijnselentopic gaat is een goeie reply?
tong, jouw topic zit dicht, het topic van SCH zit dicht. Reden: het kan in het Randverschijnselentopic, dat is daarvoor.
Klaar.
Een stadionverbod is niet uniek, een gek op het voetbalveld ook niet. En het gaat vooral om het Randverschijnselentopic, daar is ook gewoon een discussie over dit voorval.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks klaar
Het is een grote straf voor een voetbalvandaal.
Uniek zou ik zeggen in Nederland.
Nooit gebeurd dat er in Nederland zo'n straf is uitgesproken.
Discussievoer ten over.
Dat weet je zelf ook wel.
Je kunt alles wel centraal hyouden
Zie het de Graafschaptopic.
Nou lekker heftig discusieren daar
Dit is in de letterlijke zin een randverschijnsel.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een stadionverbod is niet uniek, een gek op het voetbalveld ook niet. En het gaat vooral om het Randverschijnselentopic, daar is ook gewoon een discussie over dit voorval.
Ja en als ze 27 jaar geleden schorsten op videobeelden was Schumacher geschorst. Kom op tong, de topics zitten op slot, het is in de ogen van de mods en wat users gewoon niet uniek genoeg voor een eigen topic.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is in de letterlijke zin een randverschijnsel.
Maar in het algemeen iets unieks in het Nederlandse voetbal.
Henk Bres zou ook 15 jaar niet bij ADO kunnen komen als ze het in het verleden hadden toegepast.
Dat heb ik nou bij die sfeerverslagen onzin. Maar goed, Tong is geen crew natuurlijk...quote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kom op tong, de topics zitten op slot, het is in de ogen van de mods en wat users gewoon niet uniek genoeg voor een eigen topic.
Het is dus gewoon om te pesten. Waarom veranderen moderators altijd van leuke users in zulke bureaucratische eikelgangers als ze blauw zijn. Dit is toch niet je normale doen?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarvan de helft offtopic was.
Kom op, het is klaar zo. Centrale topics bestaan al een hele tijd in VBL, het is niet alsof het uit het niets is.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:12 schreef sjimz het volgende:
Wie is er grensrechter in het amateurvoetbal ?
Nou Paul, op papier heb je misschien gelijk. Maar een tijdje terug is er bepaald dat dit soort zaken in het Randverschijnselen-topic terecht komen. Dit werkt eigenlijk prima. Het is ook bijzonder dat tijdens een zaalvoetbaltoernooi een sporthal wordt afgebroken, dit kwam ook in het nieuws, en kon daar prima besproken worden. Goede keuze dus van de mod.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef golfer het volgende:
Ik ben het in dit geval niet eens met de beslissing van de mods om de discussie over het incident van die 'supporter' in een ander centraal topic te laten plaatsvinden.
Het is vrij uniek wat er gisteren gebeurde en de strafmaat is dusdanig dat het in mijn ogen een apart discussietopic waard zou zijn.
Het is een vrij hot apart item (ook in het gewone journaal) en binnen niet alleen het De Graafschaptopic interessant om over te discussiëren.
Ik snap dat het misschien lullig is om op een genomen besluit terug te komen, maar denk dat jullie er verstandig aan doen hier apart over te laten discussiëren.
Wat is er mis met aparte topics? Vergaat de wereld dan ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou Paul, op papier heb je misschien gelijk. Maar een tijdje terug is er bepaald dat dit soort zaken in het Randverschijnselen-topic terecht komen. Dit werkt eigenlijk prima. Het is ook bijzonder dat tijdens een zaalvoetbaltoernooi een sporthal wordt afgebroken, dit kwam ook in het nieuws, en kon daar prima besproken worden. Goede keuze dus van de mod.
Wat is er mis met het Randverschijnselen topic?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er mis met aparte topics? Vergaat de wereld dan ofzo?
Zie Sjimz.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er mis met aparte topics? Vergaat de wereld dan ofzo?
Weet ik veel in welk topic nu weer een discussie verstopt zit. Dit is een grote zaak, tot en met in het Journaal wordt er aandacht aan besteed, gewoon een topic over voetbalnieuws.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is er mis met het Randverschijnselen topic?
Misschien kunnen jullie beiden nog even antwoord op mijn vraag geven in plaats van een flauwe en ontwijkende tegenvraag te stellen.quote:
Misschien kun jij weer stoppen met dat geouwehoer. Alsof jou laatste zin serieus is.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie beiden nog even antwoord op mijn vraag geven in plaats van een flauwe en ontwijkende tegenvraag te stellen.
Waarom niet alles in 1 topic? Heel VBL?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een wanbeleid bij deze club, het is gewoon een chaos. Degradatie lonkt!
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nou dan gaan ze er volgend seizoen in begrotingspositie in hun competitie iig op vooruit, sportief wordt het een afgang volgend jaar. Wanneer kan ik mij aanmelden als jeugdspeler voor de amateurs uit Almelo?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bij degradatie zie ik het financieel heel somber in...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:30 schreef M.Melandri het volgende:
DS Heb medeleven met ze. Heracles zit vol met schulden, supporters maken zich alvast klaar voor een debacle.Bestuurders zijn al maanden op zoek naar noodoplossingen. Het HA schip zal tot op de bodem zakken.
Zouden jullie deze user misschien een beetje in de gaten willen houden. Dat hij met kritiek komt op Heracles is niet erg, maar hij probeert ons uit te lokken met kreten die inhoudelijk totaal onjuist en ongegrond zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef M.Melandri het volgende:
De financiele positie bij deze club verslechterd met de dag! Dagen van blinde paniek zijn aanstaande bij deze club.
Geef gewoon antwoord in plaats van te trollen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien kun jij weer stoppen met dat geouwehoer. Alsof jou laatste zin serieus is.
FB graag weer gebruiken waarvoor het bedoeld is
Haha leer typen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef SCH het volgende:
Wat is nou het belang Gordon om zo´n topic te slutien. Gewoon om te pesten=
Je bent er toch voor de users of is het de bedoeling dat we jouw enge regeltjes naleven. Was toch een prima topic=
Ik snap er echt niks van. W\at is er nou in godsnaam tegen dat topic, ik maak gvd een OP, ik zoek er filmpjes bij en dan flikker jij het zomaar op slot. Je moet maar dureven. ^
I
Ik troll niet. Het topic wordt gesloten omdat het in randverschijnselen kan. Dit wordt je uitgelegd door de moderator die hem sluit. Als je het zonde van je werk vindt, dan kopieer je de OP (ctrl+c) en daarna plak je hem in het andere topic (dat er speciaal voor geopend is door een andere user) d.m.v. ctrl+v.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord in plaats van te trollen.
Het is een serieuze vraag: ik was er verbaasd over dat er geen topic was over die grensrechter, dan open ik het , doe er moeite voor, en hoppa, wordt het weer gesloten. Wat is daar nou de lol van?
Als je iets verder had gekeken zag je dat eenzelfde topic van tong al op slot was gegaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord in plaats van te trollen.
Het is een serieuze vraag: ik was er verbaasd over dat er geen topic was over die grensrechter, dan open ik het , doe er moeite voor, en hoppa, wordt het weer gesloten. Wat is daar nou de lol van?
Nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik even wennen aan mijn nieuwe laptop?
Wat is er mis met een apart topic. Je geeft maar geen antwoord.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik troll niet. Het topic wordt gesloten omdat het in randverschijnselen kan. Dit wordt je uitgelegd door de moderator die hem sluit. Als je het zonde van je werk vindt, dan kopieer je de OP (ctrl+c) en daarna plak je hem in het andere topic (dat er speciaal voor geopend is door een andere user) d.m.v. ctrl+v.
Gaan we daar verder praten over het probleem. Sterker nog er werd daar al over gepraat. Dus blijkbaar weten anderen wel dat dat daar kan.
Net als dat we het randverschijnselen topic hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
Jullie hebben toch die slowchat nu om lekker te zeiken en je af te zetten 'tegen de ouderen' - dan zijn dit soort matennaiers acties toch niet meer nodig?
En waarom blijf jij hier doorjanken terwijl G_S al antwoord heeft gegeven?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
En waarom zijn jullie mod gebleven als je gewoon doorgaat met je gezeur en gezeik en denkt het allemaal zo goed te weten. Laat die mensen hun werk doen in plaats van de polizei uit te hangen, of wordt weer blauw als je zonodig macht wilt uitoefenen.
Gast. Het is tegen het beleid. Daar is beleid voor. Moderators zijn er om dat te bepalen. Dit keer viel het negatief voor je uit. Stop nou eens met je frustraties op internet te botvieren.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er mis met een apart topic. Je geeft maar geen antwoord.
Ben je in het echt ook zo volgzaam en doe je altijd precies wat je meester zegt? Braaf hoor. Nu maar naar bed dan.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En waarom blijf jij hier doorjanken terwijl G_S al antwoord heeft gegeven?
Beleidquote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Gast. Het is tegen het beleid. Daar is beleid voor. Moderators zijn er om dat te bepalen. Dit keer viel het negatief voor je uit. Stop nou eens met je frustraties op internet te botvieren.
Matennaaierquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Beleid
Regels zijn regels? Voetbalnieuws kan toch gewoon gepost worden. Stop jij eens met dat enorme matennaaiersgedrag en zoek een echte hobby in plaats van je zo in te likken.
Maar volgens jou zijn users er dus voor de moderators en niet andersom.
Het is fijn dat jullie het zo goed kunnen vinden, daar heb ik geen boodschap aan verder. Je hoort gewoon een forum voor de users te maken en om het al over beleid te gaan hebben in dezen, is toch echt van de zotte.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Matennaaier
Die moderators worden zga overspannen van dat gezanik en dat kinderachtige doorgaan. En ik vind het wel leuk om het jou dan uit te leggen.
En die laatste zin heb ik volgens mij ook niet gezegd. Verder uitleg mag je per PM doen. Heb net nog plek voor je vrijgemaakt
Jij ook weer veel postplezier toegewenst Jaapquote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is fijn dat jullie het zo goed kunnen vinden, daar heb ik geen boodschap aan verder. Je hoort gewoon een forum voor de users te maken en om het al over beleid te gaan hebben in dezen, is toch echt van de zotte.![]()
Maar succes met je regelneukerij hoor. En het voortdurend hier posten en users aangeven en verlinken en zoals sjimz de wannabee-moderator spelen. Zeer volwassen. Ga lekker slowchatten en zeiken over die oudjes die gewoon een topic over een voetbalnieuwsfeit openen, het is me toch een schande.
NEE IK ZAL WEL ZO ALTIJD GAAN RELLEN IN FB OMDAT IK TRIEST EN OUD BEN EN DAN HAAL IK ZO ÁL MIJN ROLATORVRIENDJES ERBIJ!1! MIJN TOPIC GESLOTEN HOE DURVEN ZE!!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo volgzaam en doe je altijd precies wat je meester zegt? Braaf hoor. Nu maar naar bed dan.
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven, dat is er blijkbaar ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij ook weer veel postplezier toegewenst Jaap
Nee, ik geef niet het antwoord dat jij wil horen. Nogmaals, gaarne per PM verder gaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven, dat is er blijkbaar ook niet.
Doe niet zo moderatorigquote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, ik geef niet het antwoord dat jij wil horen. Nogmaals, gaarne per PM verder gaan.
Dat is de reden. En dat weet jij ook wel. Ga dus nu maar weer Paul ofzo lastig vallen op MSN, maar niet meer hier graag.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo moderatorigJe hebt geen antwoord gegeven, alleen iets over beleid maar niet een reden.
Jij gaat door met geen antwoord geven. 'Dat is beleid' is geen reden, dat moet jij zelfs wel snappenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is de reden. En dat weet jij ook wel. Ga dus nu maar weer Paul ofzo lastig vallen op MSN, maar niet meer hier graag.
Sterktequote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef RayMania het volgende:
Dan lees ik ondertussen wat voor erge dingen er nou weer gebeurd zijn.
Oeh, dat staat in de OP.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Sterkte
De kern is dat er voetbalnieuws is en dat er blijkbaar geen topic over open mag. Maar dat het in een topic moet met heel veel andere dingen in de marge waardoor er geen echte discussie over kan ontstaan.
Zie vet.quote:Nieuwstopics openen en centrale topics.
De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.
Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.
Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.
Ja, maar ik wilde het ook nog even opschonen. En dat ga ik nu doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef Breach het volgende:
Heb je het topic al doorgelezen RM? Het slaat totaal nergens op wat erin besproken wordt..
Mwa, we kijken gewoon naar het onderwerp, de discussiewaarde, etc. Zie dat stukje tekst in de OP dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef sjimz het volgende:
Krijgt SCH toch zijn zin
Ga je nu weer rustig doen????
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:
Topic van SCH (meer reacties dan het eerdere topic van tong) is weer open.
We hebben even overlegd. Veel plezier.
Ach het is meer op de manier hoe hij weer verongelijkt gaat doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, we kijken gewoon naar het onderwerp, de discussiewaarde, etc. Zie dat stukje tekst in de OP dus.
Slotje kan altijd nog.
Gewoon ophouden met z'n allen, ik word er serieus simpel van. Topic is open, klaarquote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef sjimz het volgende:
Ach het is meer op de manier hoe hij weer verongelijkt gaat doen.
De hele wereld tegen SCH en Tong80.
Die gozer is gewoon niet goed wijs.
Zo dacht ik erover toen ik mod was en nu weet ik het zeker.
Altijd weer hetzelfde riedeltje.
Eerst verongelijkt doen, dan schelden. Het is onderhand een langspeelplaat geworden
Dat ie maar weer gauw aan het werk mag gaan
Dankjewel.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:
Topic van SCH (meer reacties dan het eerdere topic van tong) is weer open.
We hebben even overlegd. Veel plezier.
Hier heeft het iig blijkbaar nog zin. Dat pleit voor de mods.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vooral als men maar genoeg heisa maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Er wordt net zoveel geluisterd naar de opstandige kleuter als naar de zeurende bejaarde.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vooral als men maar genoeg heisa maakt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er wordt net zoveel geluisterd naar de opstandige kleuter als naar de zeurende bejaarde.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alles voor de users he.
Beetje mosterd na de maaltijd robbie, je hebt dit relletje gemist, jammer maar leer er mee levenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Golfer, tong80 en SCH wat zijn jullie zielig zeg
Bij het topic van tong was ik er snel bij, daardoor kwamen er niet veel posts en kon ik 'm doorsturen naar Randverschijnselen. Daarnaast was het gewoon een kopie van teletekst.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bedankt RayMania. Het ging mij echt niet om er over te zeiken en ik vind het jammer dat die indruk is ontstaan maar dat komt een beetje door de manier op en al die mensen die zich er mee gaan bemoeien en er een strijd van maken. Daar ga ik dan teveel in mee en dat moet ik niet doen.
Waar het mij om gaat: je hoort zo'n bericht (het was vandaag echt in alle journaals en bulleltins) en dan ga je even op FOK! kijken om er over door te praten en er meer over te weten en dan zie je geen topic. Ik denk niet dat het goed is dat je dan allerlei topics af moet voordat je weet waar de discussie gevoerd wordt. Voor FOK!-insiders is dat nog wel te doen, voor mensen die wat minder in al die centrale topics zitten, is dat een stuk lastiger. Voor mijn gevoel is het volstrekt logisch dat er dan een topic is over zoiets.
Relletjequote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef SCH het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd robbie, je hebt dit relletje gemist, jammer maar leer er mee leven
Zodat jij ook een keer kunt winnenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef Breach het volgende:
Gordon, waarom doe je trouwens niet meer mee met de onderschrift-competitie?
Met SCH in de juryquote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zodat jij ook een keer kunt winnen
Heb 'm gewaarschuwd in het topic, als 'ie zo doorgaat worden z'n posts aangepast. Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zouden jullie deze user misschien een beetje in de gaten willen houden. Dat hij met kritiek komt op Heracles is niet erg, maar hij probeert ons uit te lokken met kreten die inhoudelijk totaal onjuist en ongegrond zijn.
Door m'n knieën gaan bij SCH? Ik dacht het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
Topic loopt aardig.
Omduwen grensrechter: 15 jaar stadionverbod
Item in het journaal en in het sportjournaal.
De modjes hoeven niet op hun knieën. Maar zou wel leuk zijn.
Okay. Je weet niet of het bij mij dan wel of niet goed geweest was, in ieder geval bedankt voor je uitleg.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij het topic van tong was ik er snel bij, daardoor kwamen er niet veel posts en kon ik 'm doorsturen naar Randverschijnselen. Daarnaast was het gewoon een kopie van teletekst.
Daarna was dat topic van SCH er. Ongeveer 30 posts toen ik 't voor het eerst zag, maar veel waren offtopic en gingen vooral over het feit dat deze open was en die van tong dicht ed. Toen gooide ik 'm op slot met wederom een verwijzing naar Randverschijnselen. Vervolgens wilde ik de OP van SCH, waar wel degelijk werk aan was besteed, kopiëren naar Randverschijnselen. Dit doe ik meestal wel.
Hier kwam het door omstandigheden niet van.
Niet dat het dan bij jou goed was geweest, maar aangezien ik er niet meer was om te reageren doe ik het gewoon even alsnog.
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Door m'n knieën gaan bij SCH? Ik dacht het niet
Tja, dat schijnt er bij VBL FB nogal bij te horen. Iedereen heeft ergens een mening over en zal ook niet gauw nalaten deze te posten.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay. Je weet niet of het bij mij dan wel of niet goed geweest was, in ieder geval bedankt voor je uitleg.
Ik wil nog wel zeggen dat dit soort dingen vaak escaleren en vaak veel groter worden doordat we ons er allemaal zo mee bemoeien, mijzelf incluis. Het gaat niet om iets groots maar door de vaak wat cynische en narrige reacties over en weer, wordt het een beetje verbeten. Ik zal met mezelf in gepsrek gaan om dat gedrag te veranderen
Een 15-jaar-ban graag.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan post ik de foto's later in Hools, word ik geband, iedereen tevreden
Dat sjimz me 'niet goed wijs' noemt en 'dat nu ook heel zeker weet' daar ga ik vannacht toch echt wakker van liggenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, dat schijnt er bij VBL FB nogal bij te horen. Iedereen heeft ergens een mening over en zal ook niet gauw nalaten deze te posten.
Dat is nu eenmaal zo en ik denk dat je je daar gewoon niet teveel van moet aantrekken.
Bij iemand als sjimz kun je daar wel boven staan toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat sjimz me 'niet goed wijs' noemt en 'dat nu ook heel zeker weet' daar ga ik vannacht toch echt wakker van liggen
Welke slowchat ?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij iemand als sjimz kun je daar wel boven staan toch?
Overigens is de slowchat nu wel weer mooi geweest
Net zoals ik een matennaaier benquote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat sjimz me 'niet goed wijs' noemt en 'dat nu ook heel zeker weet' daar ga ik vannacht toch echt wakker van liggen
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gordon is duidelijk genoeg geweest, verder spelen mag in de zandbak op MSN of via PM.
Er lopen hier anders genoeg jokers rondquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Blawh het volgende:
Maar deze creche is zo goed beveiligd, daar kun je de kids nog met een gerust hart droppen.
Wie ?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Er lopen hier anders genoeg jokers rond
Is dicht.quote:
TerroRobbie de Tweede.quote:
Done.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax topic #1187 Het kan dooien, het kan vriezen
Kan een modje de TT even van He naar Het veranderen. Bedankt.
Nee hoor, sorry voor het misverstand, is paar jaar terug ook gebeurd met Manchester Unitedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Breach het volgende:
FC Limburg Discussietopic #4: Fusie Roda en Fortuna.
Troll
Wat voor namen moet er dan komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Dos37 het volgende:
Het Fortuna Sittard en Roda JC topic kunnen nu ook wel samengevoegd worden
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Dos37 het volgende:
Het Fortuna Sittard en Roda JC topic kunnen nu ook wel samengevoegd worden
Ja maar elke reacties als: "Ja, en?" . Het is niet alleen dit topicquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vind 't wel meevallen. Tuurlijk, een post bestaande uit meer dan 1 zin zou leuk zijn, maar dit valt wel mee.
Sowieso voegt jorien helemaal niets toe aan VBL behalve ergernis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar elke reacties als: "Ja, en?" . Het is niet alleen dit topic
O, sta jij boven mij? Dat je dat kan bepalen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso voegt jorien helemaal niets toe aan VBL behalve ergernis.
Kan jij niet gewoon wegblijven uit dat topic als je niets zinnigs te melden hebt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax topic #1187 Het kan dooien, het kan vriezen
Kan het wat minder met dat woord?
please
af en toe een plaatje was leuk, maar nu wordt er maar te pas en te onpas in beeld gesproken. Daar ergert men zich aan. Vooral in de mate waarin het nu steeds gebeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met plaatjes? Je kan toch ook iets in beeld zeggen wat je anders met woorden zegt?
Ik snap het nu, ik snapte het niet omdat al die andere plaatjes wel bleven staan, maar die zijn nu ook weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik word een beetje moet van al die baggerplaatjes. Echt heel tof dat je Paint kunt hanteren, maar doe dat lekker in ONZ.
Zoals gezegd, soms vergeet je iets in de drukte.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap het nu, ik snapte het niet omdat al die andere plaatjes wel bleven staan, maar die zijn nu ook weg.
Heb 'm gewaarschuwd in het topic, het was inderdaad overdreven veel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gordon, kun je je niet beter bezig gaan houden met het verwijderen van de posts van Rumille? Hij blijft maar schelden.
Hij hoeft niet niet 4x gericht op mij te schelden met haven mongool, opkankeren, kakkerlak, optyfen etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb 'm gewaarschuwd in het topic, het was inderdaad overdreven veel.
Maar verwijderen gaat weer wat ver, 'zoiets hoort bij de emotie van het voetbal'.
Ja, omdat ik vergat te slotten en die ander toen wel erg veel meer reacties had. Wat raad je dat toch knapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deze was eerder...
Live Eredivisieverslagen #134 Waar is Gordon nou?
Maar het valt wel te raden waarom deze dicht gaat
Toen ik net begon, verwijderde ik dat soort posts, toen was ik volgens iedereen echter triest bezig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij hoeft niet niet 4x gericht op mij te schelden met haven mongool, opkankeren, kakkerlak, optyfen etc.
En dat was dus gericht op de persoon en niet in het algemeen.
Reactie graag op mijn vorige vraag. Waarom mag er 4x op een persoon gescholden worden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, omdat ik vergat te slotten en die ander toen wel erg veel meer reacties had. Wat raad je dat toch knap
En nog wel met dodelijke ziektesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Reactie graag op mijn vorige vraag. Waarom mag er 4x op een persoon gescholden worden?
Dat was gewoon 1 keer dat er gescholden wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen ik net begon, verwijderde ik dat soort posts, toen was ik volgens iedereen echter triest bezig.
klopt, verwijderd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #134: Sulejmani op links werkt!
Niet normaal
Zal wel weer afgedaan worden als "in de emotie van de wedstrijd"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit gaat echt te ver.
Erediviie Livescore topic: LLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL
Welnee, zie jij ze ajax fans bannen vanavond?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat het vanavond bans gaat regenen
Dudequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welnee, zie jij ze ajax fans bannen vanavond?
ik heb een screenshot gemaakt van zijn reactie
stuur hem zo wel naar een FA
Inderdaad.quote:
Oke ik ben benieuwd, maar gezien mijn slechte ervaringen met de VBL mods, stuur ik hem persoonlijk ook maar ff doorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Prosac het volgende:
Jongens, even rustig, ik heb het in de peiling en er is nu het e.e.a. naar achteren, ik heb nog veel te editten overigens
Ze zouden jou beter bannen, hypocriete kutkneusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke ik ben benieuwd, maar gezien mijn slechte ervaringen met de VBL mods, stuur ik hem persoonlijk ook maar ff door
Daar was ik het volledig mee eens. Af en toe is leuk, maar als het een en al baggeren met plaatjes wordt, moet je gewoon even consequent alles weghalen. Anders krijg je weer gezeik dat de ene wel blijft staan en de ander niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zet het beleid van Gordon dan ook even door. Die haalde alle plaatjes enzo ook weg.
doe datquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke ik ben benieuwd, maar gezien mijn slechte ervaringen met de VBL mods, stuur ik hem persoonlijk ook maar ff door
Raymania doet dat ook altijd, mag dat niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax topic #1189 Waar Sarpong schittert :')
Zo'n PI gaat nergens over...
Gek he, je lokt het zelf weer uit met je trol.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Mensen wensen mij dingen toe ik liever niet heb
[..]
Raymania doet dat ook altijd, mag dat niet?
Ja mijn post is heel erg, kut kampertjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Mensen wensen mij dingen toe ik liever niet heb
[..]
Raymania doet dat ook altijd, mag dat niet?
Nee, geen troll, ik post wat er aan de hand is, net als Raymania gebruik ik een standaard icoontje voor mijn berichten tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he, je lokt het zelf weer uit met je trol.
Hopelijk zien de mods en FA's dat anders in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, geen troll, ik post wat er aan de hand is, net als Raymania gebruik ik een standaard icoontje voor mijn berichten tegenwoordig
Haal ze weg dan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar was ik het volledig mee eens. Af en toe is leuk, maar als het een en al baggeren met plaatjes wordt, moet je gewoon even consequent alles weghalen. Anders krijg je weer gezeik dat de ene wel blijft staan en de ander niet.
Weer zo'n matig excuus van jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, geen troll, ik post wat er aan de hand is, net als Raymania gebruik ik een standaard icoontje voor mijn berichten tegenwoordig
Daarom helpen wij hemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:42 schreef denthemen het volgende:
DK, prosac heeft meer te doen door internethelden zoals jij en je broer jorien
Sorry, wat is daar mis mee ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef _Mike_ het volgende:
als je echt wilt helpen stop je met al die uitlokkende posts en concentreer je je op je club. VBL is geen reet meer aan door types als jou en Jorienquote:
Echt waar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry, wat is daar mis mee ?
Feiten kloppen hoor
Ohquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Okee. En nu is het in FB even helemaal klaar. Als iets je niet aanstaat mag je dat nog altijd posten, maar er wordt even niet meer gereageerd op elkaar. Daar schieten we helemaal niets mee op.
Eindelijk duidelijkheidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Prosac het volgende:
Ook hier maar even.
Zullen we de doodsverwensingen weer even laten, er zijn nu wel genoeg VBL leden voor een tijdje weg!
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef denthemen het volgende:
Prosac, goed dat doodsverwensingen een ban opleveren maar nemen jullie alle provocerende opmerkingen ook mee naar achter? 1 keer kan, maar het zijn steeds weer dezelfde
daar begint het steeds mee , VBL is toch steeds minder leuk zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Check.quote:
Wil je dat kinderachtige wijzen naar G_S wel even laten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gordon hier nog wat plaatjes voor jou uit het livetopic
check. Wij ook, maar even druk met andere posts verwijderen en editten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Hey, ik weet hoe druk het soms kan zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
check. Wij ook, maar even druk met andere posts verwijderen en editten.
maar dat ik weet dat jullie aandacht er op gericht is, dat is genoegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Net of dat ooit zo anders was?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
daar begint het steeds mee , VBL is toch steeds minder leuk zo
Leuk he moderator zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heerlijk, zeker nu mijn eerste ban-aanvragen allemaal gehonoreerd zijn.
Soms wel. Kan ik mij nog vaag herinneren. Vooral als je niet al te veel bans hoeft te laten uitdelen en het op een andere manier kan oplossen.quote:
In golfers tijd was alles beter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat je nog steeds denkt dat het anders kan, knap.
Niet beter. Ook niet echt anders. Hooguit iets minder druk.quote:
iets?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet beter. Ook niet echt anders. Hooguit iets minder druk.
Toen kon je elkaar nog gewoon met de voornaam aansprekenquote:
Pretty good score for a tuesday.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heerlijk, zeker nu mijn eerste ban-aanvragen allemaal gehonoreerd zijn.
Toen had alleen de elite een computer en kostte een post minimaal een kwartier.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet beter. Ook niet echt anders. Hooguit iets minder druk.
quote:
VBL nu met 1 mod.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
In die tijd was het not done om meer dan 1 mod op een forumonderdeel te hebben. Dat wilde de leiding niet.
Doc en ik zijn de eerste duo-mods geworden.
Zeg je dat nou enkel om deze post? Het grote Heerenveentopic # 42 - Groeten uit Amsterdamquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, maar volgens mij zit golfer nog vast in de tijd 2003 t/m 2005, waarin VBL echt niets was vergeleken met nu. Kijk even voor de gein naar een grafiekje van Bruce van de postaantallen over de jaren heen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat je nog steeds denkt dat het anders kan, knap.
Hey jorientje, je vergeet je standaard icoontje!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg je dat nou enkel om deze post? Het grote Heerenveentopic # 42 - Groeten uit Amsterdam.
Ja, maar wel in de 'sfeer van de post' hè.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee![]()
Goedemorgen,
Jij gebruikt het in iedere post toch?
Oke bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar wel in de 'sfeer van de post' hè.
Nou, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de tip.
Als ik jou een tip mag geven, je hebt je bezochte wedstrijden nog niet bijgewerkt in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou iemand dit misschien aan de OP willen toevoegen van het Heracles topic.
Waar hoort het dan? In het Ajax topic?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:44 schreef denthemen het volgende:
Het Grote PSV Topic #364: Zonder manco weer naar boven! Die hoort niet in dat topic thuis lijkt me,
Als hij het ergens wilt neerzetten, dan in het Ajax topic ja, maar dat maakt het alleen maar triesterquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar hoort het dan? In het Ajax topic?
Wat een kut beleid hier, mijn post en van die andere Ajacied worden verwijderd omdat ik zeg dat Jorien het zelf maar eens moet voelen nadat hij lacht om een gebroken sleutelbeen van De Jong?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja mijn post is heel erg, kut kampertje
Check.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Grote AH-eredivisie Plaatjes (Ruil-)topic #2
Jongens, de layout
Geen probleem, maar ik dacht dat dat gewoon handiger zou zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Check.
@denthemen: je hebt 'm zelf gewoon ge-edit, dan kan het best blijven staan.
Hier Gorden nog steeds wat plaatjes en filmpjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gordon hier nog wat plaatjes voor jou uit het livetopic
Ligt aan de trollfactor denk ik. Als die aanwezig is, zullen de mods hem snel sluitenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Als ik een 'denthemen-fantopic' open, wordt dat dan direct weer gesloten?
Mis ik iets?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Plaatjes die er niets meer te maken hebben mag ook niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Ligt aan de trollfactor denk ik. Als die aanwezig is, zullen de mods hem snel sluiten
Doe maar niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Help mee: Houdt VBL leuk en gezellig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is een live topic ( daar ging de post om )
Waarom krijgt hij zo botte reactie dan?
Oke, dank jequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Incl PI en reactie verderop is het een geintje. Niets om je druk over te maken.
Klopt. Het is gebiedende wijs dus dat is altijd de stam van het werkwoordquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef SCH het volgende:
BS, niet om te zeiken en het is een goed topic maar het is volgens mij Houd, zonder een t.
Waarom nou het Denthemen fan topicquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef SCH het volgende:
BS, niet om te zeiken en het is een goed topic maar het is volgens mij Houd, zonder een t.
Jaap Stam in dit geval.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Klopt. Het is gebiedende wijs dus dat is altijd de stam van het werkwoord
Waarom een boos-icoontje? Ik vind je tof en dat wilde ik uitdrukken maar het zakt alweerquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom nou het Denthemen fan topic?
Dan verander ik hem voor jequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom een boos-icoontje? Ik vind je tof en dat wilde ik uitdrukken maar het zakt alweer
Bij de post of bij het feit dat hij weet waar jij woont? Die post editten of verwijderen gaat daar echt niets aan veranderen hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik voel me hier niet zo gemakkelijk bij![]()
Live Eredivisieverslagen #138
Dat hij zo dreigend zegt dat hij weet waar ik woonquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij de post of bij het feit dat hij weet waar jij woont? Die post editten of verwijderen gaat daar echt niets aan veranderen hoor.
Jij weet toch dat hij weet waar jij woont? Dat wist je al voor die post volgens mij. Bovendien staat er eenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat hij zo dreigend zegt dat hij weet waar ik woon
Zou kunnen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok dat er daar ook een slotje op was gekomen.
Geen slotje graagquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok dat er daar ook een slotje op was gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |