Relletjequote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef SCH het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd robbie, je hebt dit relletje gemist, jammer maar leer er mee leven
Zodat jij ook een keer kunt winnenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef Breach het volgende:
Gordon, waarom doe je trouwens niet meer mee met de onderschrift-competitie?
Met SCH in de juryquote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zodat jij ook een keer kunt winnen
Heb 'm gewaarschuwd in het topic, als 'ie zo doorgaat worden z'n posts aangepast. Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zouden jullie deze user misschien een beetje in de gaten willen houden. Dat hij met kritiek komt op Heracles is niet erg, maar hij probeert ons uit te lokken met kreten die inhoudelijk totaal onjuist en ongegrond zijn.
Door m'n knieën gaan bij SCH? Ik dacht het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
Topic loopt aardig.
Omduwen grensrechter: 15 jaar stadionverbod
Item in het journaal en in het sportjournaal.
De modjes hoeven niet op hun knieën. Maar zou wel leuk zijn.
Okay. Je weet niet of het bij mij dan wel of niet goed geweest was, in ieder geval bedankt voor je uitleg.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij het topic van tong was ik er snel bij, daardoor kwamen er niet veel posts en kon ik 'm doorsturen naar Randverschijnselen. Daarnaast was het gewoon een kopie van teletekst.
Daarna was dat topic van SCH er. Ongeveer 30 posts toen ik 't voor het eerst zag, maar veel waren offtopic en gingen vooral over het feit dat deze open was en die van tong dicht ed. Toen gooide ik 'm op slot met wederom een verwijzing naar Randverschijnselen. Vervolgens wilde ik de OP van SCH, waar wel degelijk werk aan was besteed, kopiëren naar Randverschijnselen. Dit doe ik meestal wel.
Hier kwam het door omstandigheden niet van.
Niet dat het dan bij jou goed was geweest, maar aangezien ik er niet meer was om te reageren doe ik het gewoon even alsnog.
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Door m'n knieën gaan bij SCH? Ik dacht het niet
Tja, dat schijnt er bij VBL FB nogal bij te horen. Iedereen heeft ergens een mening over en zal ook niet gauw nalaten deze te posten.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay. Je weet niet of het bij mij dan wel of niet goed geweest was, in ieder geval bedankt voor je uitleg.
Ik wil nog wel zeggen dat dit soort dingen vaak escaleren en vaak veel groter worden doordat we ons er allemaal zo mee bemoeien, mijzelf incluis. Het gaat niet om iets groots maar door de vaak wat cynische en narrige reacties over en weer, wordt het een beetje verbeten. Ik zal met mezelf in gepsrek gaan om dat gedrag te veranderen
Een 15-jaar-ban graag.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan post ik de foto's later in Hools, word ik geband, iedereen tevreden
Dat sjimz me 'niet goed wijs' noemt en 'dat nu ook heel zeker weet' daar ga ik vannacht toch echt wakker van liggenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, dat schijnt er bij VBL FB nogal bij te horen. Iedereen heeft ergens een mening over en zal ook niet gauw nalaten deze te posten.
Dat is nu eenmaal zo en ik denk dat je je daar gewoon niet teveel van moet aantrekken.
Bij iemand als sjimz kun je daar wel boven staan toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat sjimz me 'niet goed wijs' noemt en 'dat nu ook heel zeker weet' daar ga ik vannacht toch echt wakker van liggen
Welke slowchat ?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij iemand als sjimz kun je daar wel boven staan toch?
Overigens is de slowchat nu wel weer mooi geweest
Net zoals ik een matennaaier benquote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat sjimz me 'niet goed wijs' noemt en 'dat nu ook heel zeker weet' daar ga ik vannacht toch echt wakker van liggen
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gordon is duidelijk genoeg geweest, verder spelen mag in de zandbak op MSN of via PM.
Er lopen hier anders genoeg jokers rondquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Blawh het volgende:
Maar deze creche is zo goed beveiligd, daar kun je de kids nog met een gerust hart droppen.
Wie ?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Er lopen hier anders genoeg jokers rond
Is dicht.quote:
TerroRobbie de Tweede.quote:
Done.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax topic #1187 Het kan dooien, het kan vriezen
Kan een modje de TT even van He naar Het veranderen. Bedankt.
Nee hoor, sorry voor het misverstand, is paar jaar terug ook gebeurd met Manchester Unitedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Breach het volgende:
FC Limburg Discussietopic #4: Fusie Roda en Fortuna.
Troll
Wat voor namen moet er dan komenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Dos37 het volgende:
Het Fortuna Sittard en Roda JC topic kunnen nu ook wel samengevoegd worden
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Dos37 het volgende:
Het Fortuna Sittard en Roda JC topic kunnen nu ook wel samengevoegd worden
Ja maar elke reacties als: "Ja, en?" . Het is niet alleen dit topicquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vind 't wel meevallen. Tuurlijk, een post bestaande uit meer dan 1 zin zou leuk zijn, maar dit valt wel mee.
Sowieso voegt jorien helemaal niets toe aan VBL behalve ergernis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar elke reacties als: "Ja, en?" . Het is niet alleen dit topic
O, sta jij boven mij? Dat je dat kan bepalen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso voegt jorien helemaal niets toe aan VBL behalve ergernis.
Kan jij niet gewoon wegblijven uit dat topic als je niets zinnigs te melden hebt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax topic #1187 Het kan dooien, het kan vriezen
Kan het wat minder met dat woord?
please
af en toe een plaatje was leuk, maar nu wordt er maar te pas en te onpas in beeld gesproken. Daar ergert men zich aan. Vooral in de mate waarin het nu steeds gebeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met plaatjes? Je kan toch ook iets in beeld zeggen wat je anders met woorden zegt?
Ik snap het nu, ik snapte het niet omdat al die andere plaatjes wel bleven staan, maar die zijn nu ook weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik word een beetje moet van al die baggerplaatjes. Echt heel tof dat je Paint kunt hanteren, maar doe dat lekker in ONZ.
Zoals gezegd, soms vergeet je iets in de drukte.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap het nu, ik snapte het niet omdat al die andere plaatjes wel bleven staan, maar die zijn nu ook weg.
Heb 'm gewaarschuwd in het topic, het was inderdaad overdreven veel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gordon, kun je je niet beter bezig gaan houden met het verwijderen van de posts van Rumille? Hij blijft maar schelden.
Hij hoeft niet niet 4x gericht op mij te schelden met haven mongool, opkankeren, kakkerlak, optyfen etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb 'm gewaarschuwd in het topic, het was inderdaad overdreven veel.
Maar verwijderen gaat weer wat ver, 'zoiets hoort bij de emotie van het voetbal'.
Ja, omdat ik vergat te slotten en die ander toen wel erg veel meer reacties had. Wat raad je dat toch knapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deze was eerder...
Live Eredivisieverslagen #134 Waar is Gordon nou?
Maar het valt wel te raden waarom deze dicht gaat
Toen ik net begon, verwijderde ik dat soort posts, toen was ik volgens iedereen echter triest bezig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij hoeft niet niet 4x gericht op mij te schelden met haven mongool, opkankeren, kakkerlak, optyfen etc.
En dat was dus gericht op de persoon en niet in het algemeen.
Reactie graag op mijn vorige vraag. Waarom mag er 4x op een persoon gescholden worden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, omdat ik vergat te slotten en die ander toen wel erg veel meer reacties had. Wat raad je dat toch knap
En nog wel met dodelijke ziektesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Reactie graag op mijn vorige vraag. Waarom mag er 4x op een persoon gescholden worden?
Dat was gewoon 1 keer dat er gescholden wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen ik net begon, verwijderde ik dat soort posts, toen was ik volgens iedereen echter triest bezig.
klopt, verwijderd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #134: Sulejmani op links werkt!
Niet normaal
Zal wel weer afgedaan worden als "in de emotie van de wedstrijd"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit gaat echt te ver.
Erediviie Livescore topic: LLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL
Welnee, zie jij ze ajax fans bannen vanavond?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat het vanavond bans gaat regenen
Dudequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welnee, zie jij ze ajax fans bannen vanavond?
ik heb een screenshot gemaakt van zijn reactie
stuur hem zo wel naar een FA
Inderdaad.quote:
Oke ik ben benieuwd, maar gezien mijn slechte ervaringen met de VBL mods, stuur ik hem persoonlijk ook maar ff doorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Prosac het volgende:
Jongens, even rustig, ik heb het in de peiling en er is nu het e.e.a. naar achteren, ik heb nog veel te editten overigens
Ze zouden jou beter bannen, hypocriete kutkneusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke ik ben benieuwd, maar gezien mijn slechte ervaringen met de VBL mods, stuur ik hem persoonlijk ook maar ff door
Daar was ik het volledig mee eens. Af en toe is leuk, maar als het een en al baggeren met plaatjes wordt, moet je gewoon even consequent alles weghalen. Anders krijg je weer gezeik dat de ene wel blijft staan en de ander niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zet het beleid van Gordon dan ook even door. Die haalde alle plaatjes enzo ook weg.
doe datquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke ik ben benieuwd, maar gezien mijn slechte ervaringen met de VBL mods, stuur ik hem persoonlijk ook maar ff door
Raymania doet dat ook altijd, mag dat niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax topic #1189 Waar Sarpong schittert :')
Zo'n PI gaat nergens over...
Gek he, je lokt het zelf weer uit met je trol.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Mensen wensen mij dingen toe ik liever niet heb
[..]
Raymania doet dat ook altijd, mag dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |