Kan jij niet gewoon wegblijven uit dat topic als je niets zinnigs te melden hebt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax topic #1187 Het kan dooien, het kan vriezen
Kan het wat minder met dat woord?
please
af en toe een plaatje was leuk, maar nu wordt er maar te pas en te onpas in beeld gesproken. Daar ergert men zich aan. Vooral in de mate waarin het nu steeds gebeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met plaatjes? Je kan toch ook iets in beeld zeggen wat je anders met woorden zegt?
Ik snap het nu, ik snapte het niet omdat al die andere plaatjes wel bleven staan, maar die zijn nu ook weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik word een beetje moet van al die baggerplaatjes. Echt heel tof dat je Paint kunt hanteren, maar doe dat lekker in ONZ.
Zoals gezegd, soms vergeet je iets in de drukte.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap het nu, ik snapte het niet omdat al die andere plaatjes wel bleven staan, maar die zijn nu ook weg.
Heb 'm gewaarschuwd in het topic, het was inderdaad overdreven veel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gordon, kun je je niet beter bezig gaan houden met het verwijderen van de posts van Rumille? Hij blijft maar schelden.
Hij hoeft niet niet 4x gericht op mij te schelden met haven mongool, opkankeren, kakkerlak, optyfen etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb 'm gewaarschuwd in het topic, het was inderdaad overdreven veel.
Maar verwijderen gaat weer wat ver, 'zoiets hoort bij de emotie van het voetbal'.
Ja, omdat ik vergat te slotten en die ander toen wel erg veel meer reacties had. Wat raad je dat toch knapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Deze was eerder...
Live Eredivisieverslagen #134 Waar is Gordon nou?
Maar het valt wel te raden waarom deze dicht gaat
Toen ik net begon, verwijderde ik dat soort posts, toen was ik volgens iedereen echter triest bezig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij hoeft niet niet 4x gericht op mij te schelden met haven mongool, opkankeren, kakkerlak, optyfen etc.
En dat was dus gericht op de persoon en niet in het algemeen.
Reactie graag op mijn vorige vraag. Waarom mag er 4x op een persoon gescholden worden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, omdat ik vergat te slotten en die ander toen wel erg veel meer reacties had. Wat raad je dat toch knap
En nog wel met dodelijke ziektesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Reactie graag op mijn vorige vraag. Waarom mag er 4x op een persoon gescholden worden?
Dat was gewoon 1 keer dat er gescholden wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen ik net begon, verwijderde ik dat soort posts, toen was ik volgens iedereen echter triest bezig.
klopt, verwijderd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Live Eredivisieverslagen #134: Sulejmani op links werkt!
Niet normaal
Zal wel weer afgedaan worden als "in de emotie van de wedstrijd"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit gaat echt te ver.
Erediviie Livescore topic: LLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL
Welnee, zie jij ze ajax fans bannen vanavond?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat het vanavond bans gaat regenen
Dudequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welnee, zie jij ze ajax fans bannen vanavond?
ik heb een screenshot gemaakt van zijn reactie
stuur hem zo wel naar een FA
Inderdaad.quote:
Oke ik ben benieuwd, maar gezien mijn slechte ervaringen met de VBL mods, stuur ik hem persoonlijk ook maar ff doorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Prosac het volgende:
Jongens, even rustig, ik heb het in de peiling en er is nu het e.e.a. naar achteren, ik heb nog veel te editten overigens
Ze zouden jou beter bannen, hypocriete kutkneusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke ik ben benieuwd, maar gezien mijn slechte ervaringen met de VBL mods, stuur ik hem persoonlijk ook maar ff door
Daar was ik het volledig mee eens. Af en toe is leuk, maar als het een en al baggeren met plaatjes wordt, moet je gewoon even consequent alles weghalen. Anders krijg je weer gezeik dat de ene wel blijft staan en de ander niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zet het beleid van Gordon dan ook even door. Die haalde alle plaatjes enzo ook weg.
doe datquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke ik ben benieuwd, maar gezien mijn slechte ervaringen met de VBL mods, stuur ik hem persoonlijk ook maar ff door
Raymania doet dat ook altijd, mag dat niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax topic #1189 Waar Sarpong schittert :')
Zo'n PI gaat nergens over...
Gek he, je lokt het zelf weer uit met je trol.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Mensen wensen mij dingen toe ik liever niet heb
[..]
Raymania doet dat ook altijd, mag dat niet?
Ja mijn post is heel erg, kut kampertjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Mensen wensen mij dingen toe ik liever niet heb
[..]
Raymania doet dat ook altijd, mag dat niet?
Nee, geen troll, ik post wat er aan de hand is, net als Raymania gebruik ik een standaard icoontje voor mijn berichten tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he, je lokt het zelf weer uit met je trol.
Hopelijk zien de mods en FA's dat anders in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, geen troll, ik post wat er aan de hand is, net als Raymania gebruik ik een standaard icoontje voor mijn berichten tegenwoordig
Haal ze weg dan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar was ik het volledig mee eens. Af en toe is leuk, maar als het een en al baggeren met plaatjes wordt, moet je gewoon even consequent alles weghalen. Anders krijg je weer gezeik dat de ene wel blijft staan en de ander niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |