Relletjequote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef SCH het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd robbie, je hebt dit relletje gemist, jammer maar leer er mee leven
Zodat jij ook een keer kunt winnenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef Breach het volgende:
Gordon, waarom doe je trouwens niet meer mee met de onderschrift-competitie?
Met SCH in de juryquote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zodat jij ook een keer kunt winnen
Heb 'm gewaarschuwd in het topic, als 'ie zo doorgaat worden z'n posts aangepast. Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zouden jullie deze user misschien een beetje in de gaten willen houden. Dat hij met kritiek komt op Heracles is niet erg, maar hij probeert ons uit te lokken met kreten die inhoudelijk totaal onjuist en ongegrond zijn.
Door m'n knieën gaan bij SCH? Ik dacht het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
Topic loopt aardig.
Omduwen grensrechter: 15 jaar stadionverbod
Item in het journaal en in het sportjournaal.
De modjes hoeven niet op hun knieën. Maar zou wel leuk zijn.
Okay. Je weet niet of het bij mij dan wel of niet goed geweest was, in ieder geval bedankt voor je uitleg.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij het topic van tong was ik er snel bij, daardoor kwamen er niet veel posts en kon ik 'm doorsturen naar Randverschijnselen. Daarnaast was het gewoon een kopie van teletekst.
Daarna was dat topic van SCH er. Ongeveer 30 posts toen ik 't voor het eerst zag, maar veel waren offtopic en gingen vooral over het feit dat deze open was en die van tong dicht ed. Toen gooide ik 'm op slot met wederom een verwijzing naar Randverschijnselen. Vervolgens wilde ik de OP van SCH, waar wel degelijk werk aan was besteed, kopiëren naar Randverschijnselen. Dit doe ik meestal wel.
Hier kwam het door omstandigheden niet van.
Niet dat het dan bij jou goed was geweest, maar aangezien ik er niet meer was om te reageren doe ik het gewoon even alsnog.
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Door m'n knieën gaan bij SCH? Ik dacht het niet
Tja, dat schijnt er bij VBL FB nogal bij te horen. Iedereen heeft ergens een mening over en zal ook niet gauw nalaten deze te posten.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay. Je weet niet of het bij mij dan wel of niet goed geweest was, in ieder geval bedankt voor je uitleg.
Ik wil nog wel zeggen dat dit soort dingen vaak escaleren en vaak veel groter worden doordat we ons er allemaal zo mee bemoeien, mijzelf incluis. Het gaat niet om iets groots maar door de vaak wat cynische en narrige reacties over en weer, wordt het een beetje verbeten. Ik zal met mezelf in gepsrek gaan om dat gedrag te veranderen
Een 15-jaar-ban graag.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan post ik de foto's later in Hools, word ik geband, iedereen tevreden
Dat sjimz me 'niet goed wijs' noemt en 'dat nu ook heel zeker weet' daar ga ik vannacht toch echt wakker van liggenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, dat schijnt er bij VBL FB nogal bij te horen. Iedereen heeft ergens een mening over en zal ook niet gauw nalaten deze te posten.
Dat is nu eenmaal zo en ik denk dat je je daar gewoon niet teveel van moet aantrekken.
Bij iemand als sjimz kun je daar wel boven staan toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat sjimz me 'niet goed wijs' noemt en 'dat nu ook heel zeker weet' daar ga ik vannacht toch echt wakker van liggen
Welke slowchat ?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bij iemand als sjimz kun je daar wel boven staan toch?
Overigens is de slowchat nu wel weer mooi geweest
Net zoals ik een matennaaier benquote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat sjimz me 'niet goed wijs' noemt en 'dat nu ook heel zeker weet' daar ga ik vannacht toch echt wakker van liggen
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gordon is duidelijk genoeg geweest, verder spelen mag in de zandbak op MSN of via PM.
Er lopen hier anders genoeg jokers rondquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Blawh het volgende:
Maar deze creche is zo goed beveiligd, daar kun je de kids nog met een gerust hart droppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |