Een inktzwarte dag waarop mijn passie, mijn grote liefde sinds ik een kleuter was van me afgenomen is. Ik kan het amper geloven, maar vaststaat dat ik nooit meer één stap in het PLS zal zetten.quote:
alsof vi een graadmeter is of iets klopt ofnietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Adamo144 het volgende:
gecondoleerd, alhoewel er 'nog' niks zeker is, op www.vi.nl staat nog niks vermeld
www.vi.nl ......quote:
'Akkoord over fusie Roda JC en Fortuna Sittard'
03/02/2009 11:11
Roda JC en Fortuna Sittard gaan volgend seizoen op in een nieuw op te richten fusieclub. De stuurgroep die het samengaan heeft onderzocht, adviseerde positief, meldt De Limburger.
Dinsdag komt de stuurgroep met een verklaring waarin het samengaan van de Limburgse clubs definitief wordt bekrachtigd. Het Limburgse Dagblad heeft via bronnen te horen gekregen dat een groep ondernemers bereid is te investeren in de fusieclub. Om welke bedragen het gaat is nog niet bekend, maar de stuurgroep had al aangegeven dat er met een begroting van minimaal twintig miljoen euro gewerkt dient te worden.
Roda JC was tot voor kort tegenstander van het samengaan, maar zou maandagavond akkoord gegaan zijn met het voorstel. Het personeel van Fortuna Sittard heeft inmiddels al een uitleg gekregen over de fusie.
Fortuna Sittard bezet momenteel de vijftiende plaats in de Jupiler League. Roda JC staat op de zestiende plaats in de Eredivisie.
quote:
quote:
haha geweldig, en nu eigen clubje maken ?quote:
komt de gloryhunter weer...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha geweldig, en nu eigen clubje maken ?
Ik Heb Een Clubje Opgericht Voor Mensen zonder club Ik Heb Een Clubje Opgericht, Je Hoort Er Bij![]()
De laatste die op een topic als dit moet reageren is een Feijenoord supporter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha geweldig, en nu eigen clubje maken ?
Ik Heb Een Clubje Opgericht Voor Mensen zonder club Ik Heb Een Clubje Opgericht, Je Hoort Er Bij![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
De laatste die op een topic als dit moet reageren is een Feijenoord supporter.
dat die andere 4 zich dan maar realiseren dat ze zich dan nooit meer in kerkrade en omgeving hoeven te vertonen als ze dit doordrukken. En dat is geen dreigement maar een nuchtere constateringquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef RD4 het volgende:
2 van de 6 stichtingsleden zijn 100% zeker tegen, de 4 anderen twijfelen. Zij zijn op dit moment de enige die de fusie nog tegen kunnen houden. Bij een stemming moet er een absolute meerderheid zijn. Dat ze hun (Roda) hart nu eens laten spreken!
Inderdaad, maar dat zal nu vast en zeker niet meer gebeuren aangezien de KNVB haar nieuwe paradepaardje in de Eredivisie wil zien. Je zult zien dat de club waar ik tot vanochtend supporter van was ineens dubieuze strafschoppen etc. mee krijgt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:51 schreef Biertjuhhhh het volgende:
dan maar degraderen dit jaar
idd dat zie ik dus ook gebeurenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat zal nu vast en zeker niet meer gebeuren aangezien de KNVB haar nieuwe paradepaardje in de Eredivisie wil zien. Je zult zien dat de club waar ik tot vanochtend supporter van was ineens dubieuze strafschoppen etc. mee krijgt.
In de titelbalkquote:
Dat is inderdaad de bedoeling, maar verder niet relevant meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef Adamo144 het volgende:
maar opzich, wanneer zou deze nieuwe club dan het levenslicht moeten zien? volgend seizoen al?
en jij een serieus verhaal ophangen over dat je absoluut niet naar de nieuwe club gaat en het schandalig vindt dat het zo gegaan is allemaal..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef planethugo het volgende:
wsu site was natuurlijk zwaar overbelast, mooie gelegenheid om terecht op zwart te gaan.
net bij t stadion geweest, vankan is absoluut tegen een fusie, ze moeten nog 1 iemand van de stichting over de streep halen en dan gaat het hele plan niet door, dan is namelijk 3-3 en beslist de voorzitter, vankan dus.
natuurlijk overal pers aanwezig, komen ze vragen of je ook naar de nieuwe club gaat.... en dat vragen ze dan ook met zo een zelfvoldane smile op t gezicht
Nee, we zijn serieus op zwart. Maar we zijn nog bereikbaar, just need to know howquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef planethugo het volgende:
wsu site was natuurlijk zwaar overbelast, mooie gelegenheid om terecht op zwart te gaan.
Zo'n smile waarvan je een enorme zin krigjt om dat gezicht finaal te verbouwen!quote:natuurlijk overal pers aanwezig, komen ze vragen of je ook naar de nieuwe club gaat.... en dat vragen ze dan ook met zo een zelfvoldane smile op t gezicht
Zoeng Hollänsche vusjmoelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, we zijn serieus op zwart. Maar we zijn nog bereikbaar, just need to know how
[..]
Zo'n smile waarvan je een enorme zin krigjt om dat gezicht finaal te verbouwen!
Zolang de stichting nog geen definitief oordeel heeft gegeven ben ik voor een nieuw topic...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
Dit topic is bijna vol en het is de vraag of er een nieuw geopend moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |