Dan gaan we voor het eerst, sinds we in San Siro wonnen, Europees!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hmm stel AZ wordt kampioen en Roda verliest de finale van AZ... wat dan?
Klopt, Roda heeft dit jaar helemaal niks te klagenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef NoMercy285 het volgende:
thuis tegen Volendam in de kwartfinale..
Voor Roda zal het wel geen makkie worden, maar het was alweer de best mogelijke loting.. we hebben dit jaar écht niks te klagen (WII thuis en 2 keer tegen amateurs)
wer strongskaal va dizze tuup...quote:Op donderdag 29 januari 2009 03:38 schreef blonchi het volgende:
[..]
Klopt, Roda heeft dit jaar helemaal niks te klagen
x2quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
wer strongskaal va dizze tuup...
In uitwedstrijden, in Kerkrade levert het op de beruchte 1-5 in 1991 na zelden problemen op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef DarkShine het volgende:
Moet zeer zeker te doen zijn, vergeet echter niet dat FC Volendam onze angstgegner is...!
Maar echt makkelijk gaat het ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In uitwedstrijden, in Kerkrade levert het op de beruchte 1-5 in 1991 na zelden problemen op.
en kijk hoe dat afliep..quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
x2
Prima loting al dachten we dat natuurlijk ook van Lienden vorige keer
Precies en in een halve finale geef ik ons zelfs uit altijd wel een kans. Dit elftal is prima in staat om zich voor één wedstrijd op te laden en als een tegenstander denkt het varkentje wel even te wassen kunnen we het iedereen moeilijk maken. Maar goed, eerst Volendam en dan verder denken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef planethugo het volgende:
ach zo is er altijd wel wat te verzinnen, is iig de meest ideale loting, nu hopen dat we winnen en thuis loten voor de halve finale en dan kan t toch nog een geslaagd seizoen worden, als we nacompetitie ontlopen![]()
ook met dit matige elftal hoeven we thuis voor niemand bang te zijn
Koom hei, kriesse ing tsóngekoessquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
wer strongskaal va dizze tuup...
quote:Fans stellen bestuurders Roda aansprakelijk
FINANCIËN ‘Problemen gevolg van wanbeleid’
De West Side Ultra’s en het Fanproject stellen de Raad van Commissarissen, het dagelijks bestuur, de Stichting Roda JC en de Stichting Administratiekantoor Holding Roda JC BV aansprakelijk wegens wanbeleid in geval van een faillissement van Roda JC. Advocaat Bjorn Jegers heeft zijn collega Jay Mookhram (advocaat van de Stichting) daarvan schriftelijk op de hoogte gebracht.
De supportersverenigingen zijn bang dat de Stichting (het hoogste orgaan binnen Roda) te snel instemt met een fusie. „Mijn cliënten willen voorkomen dat de Stichting zich laat overbluffen”, aldus Segers. „Ze verwachten dat de Stuurgroep Topvoetbal Limburg concludeert dat gezien de financiële situatie een fusie de enige optie is. In dat geval wil ik bekijken welke juridische acties we kunnen ondernemen.
Want die slechte financiële situatie is wel veroorzaakt door degenen die er nu zitten.”
Volgens de twee supportersverenigingen kan de club nagenoeg niet meer aan de betalingsverplichtingen voldoen en kan door schuldeisers een faillissement worden aangevraagd.
Ze willen zo snel mogelijk met de Stichting in gesprek over de huidige stand van zaken. „Ik betwist dat Roda in een toestand verkeert dat het ophoudt te betalen”, aldus Mookhram. „Als seizoenkaarthouders zijn de supporters crediteuren. Op basis van de wetgeving kunnen zij bestuurders, die in hun ogen foute beslissingen hebben genomen, aansprakelijk stellen. Maar ik acht de kans op slagen niet groot. Bovendien begrijp ik niet dat de supporters zo ongeduldig zijn. De Stichting wacht op de conclusies van de Stuurgroep.
Dan pas kan ze een besluit nemen, niet eerder. Maar als de supporters met de Stichting willen praten, kan dat altijd.”
Volgens de WSU en het Fanproject zijn de financiële problemen waarmee Roda kampt te wijten aan het ‘wanbeleid dat door diverse geledingen is gevoerd’. Huub Narinx liet gisteren weten de brief nog niet te hebben gezien. „Ik wil er daarom ook niet op reageren”, aldus de algemeen directeur.
Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
quote:Stadionverboden bij Roda
Roda JC heeft twee fans een stadionverbod opgelegd naar aanleiding van de problemen tijdens de wedstrijd tegen FC Groningen in december vorig jaar.
De KNVB heeft de straf overgenomen.
Eén supporter heeft een landelijk verbod gekregen van één jaar, een ander wordt gedurende twee jaar de toegang tot de stadions in Nederland ontzegd.
Een aantal fans probeerde in de tweede helft (zonder succes) de hoofdtribune te bereiken en richtte zijn woede op voorzitter Servé Kuijer.
quote:ADO effectief op Kaalheide
0-2 Vrouwen Roda JC blijven verliezen in eredivisie
Vooraf gaven de voetbalsters van Roda JC zich een kans tegen ADO Den Haag. Immers, eerder in de competitie werd de tegenstander tweemaal op een gelijkspel gehouden. Maar gisteravond had de Haagse opponent aan twee kansen genoeg om de punten binnen te halen: 0-2.
Het verlies van Roda JC was opnieuw onnodig. ADO, de ploeg is aan een sterke reeks bezig in de eredivisie, had slechts twee doelkansen nodig om de Kerkraadse ploeg achter zich te laten. Voor de pauze ging de thuisploeg verdedigend gruwelijk in de fout, toen doelvrouwe Sandra Swinkels een lage voorzet slecht verwerkte. Jill Wilmot, de kleine architect van de Haagse ploeg, was er als de kippen bij om het presentje in het lege doel te tikken.
Op het harde en deels gladde kunstgrasveld kwam Roda JC voor de pauze niet aan aanvallend voetbal toe. Zoals zo vaak werd de bal al in de opbouwfase verspeeld, waardoor de voorwaartsen op een eiland stonden.
In de tweede helft zette Roda de tegenstander onder druk. Een grote kans kreeg Annika Pluijmen, haar omhaal belandde op de lat. Het vele balbezit leverde echter weinig rendament op, al dwong Miranda Valkenburg met afstandschoten de ADO-keepster tot een fraaie save.
In de enige kans na de pauze lieten de gasten zien hoe je effectief met de kansen moet omgaan. Uit een voorzet van Wilmot kopte Grimberg Grimberg geheel vrijstaand achter doelvrouwe Swinkels. Daarmee was de wedstrijd gespeeld. Beide teams hanteerden in de slotfase veelvuldig de lange bal, waardoor het duel als de bekende nachtkaars uitging.
Eredivisie vrouwen
Roda JC 0 ADO Den Haag 2
5. Jill Wilmot 0-1; 70. Lisanne Grimberg 0-2. Scheidsrechter: De Goeij. Toeschouwers: 150.
Roda JC: Swinkels; Plantaz; Vromen (60. Heiligers); Gilissen; Hennen; Schepens (73. Demandt; Valkenberg (82. Aerts); Pluijmen; Harmsen; Kocacinar; De Kort.
Belooft 'gezellig' te worden...quote:
Als we ons nu al defaitistisch gaan gedragen kunnen we ons beter alvast terugtrekken uit de beker.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef planethugo het volgende:
niet overdrijven, dit elftal is tot niet zoveel in staat, en dit seizoen zéker niet in uitwedstrijden
Denk zo rond de 50/60 wat ik vanochtend hoorde. Toch wel handig vrij vervoer. Mooi rond een uurtje of 3 al weg hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Belooft 'gezellig' te worden...
Komt er trouwens veel man mee?
Tjonge jonge, ik zal er wel een extra voor je drinken of twee of drie of......quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
kweet niet of ik vanavond kan komen kijken, aangezien ik moet werken, hopelijk is het niet zo druk waardoor ik iig de 2e helft nog kan komen
Ik zal rond 19uur eens een pils op je drinken, en dan doorgaan tot ik naar huis ga.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:33 schreef Biertjuhhhh het volgende:
kweet niet of ik vanavond kan komen kijken, aangezien ik moet werken, hopelijk is het niet zo druk waardoor ik iig de 2e helft nog kan komen
Bij winst trek je in ieder geval Heracles de degradatiezone in en kun je naar boven kijken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:33 schreef planethugo het volgende:
over een overwinning gesproken, dat is toch zeker nodig vandaag anders kun je het al bijna vergeten, de concurrenten zitten de laatste tijd ook niet stil en sprokkelen wel puntjes.
In de mail van Mijn Roda gaf Harm aan met dezelfde opstelling als vorige week te willen starten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij winst trek je in ieder geval Heracles de degradatiezone in en kun je naar boven kijken.
Ik hoop wel dat Oper speelt, heeft iemand al een opstelling gezien?
Dat is dan knap stom van Harm.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In de mail van Mijn Roda gaf Harm aan met dezelfde opstelling als vorige week te willen starten.
quote:Huub Narinx is onbereikbaar
"Ik ben bezig met een onderzoek naar een Roda JC stand alone versie!"
Voor het dameselftal?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:33 schreef planethugo het volgende:
Lasse Nilsson naar arnhem. Dat was nu iemand voor ons geweest
Harm leest mee.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:29 schreef iehlaak het volgende:
Oh ja. Zou er misschien iemand op corners willen oefenen?
Twee doelpunten uit corners, dat is volgens mij sinds de Franse tijd niet meer gebeurd bij Rodaquote:
viel mij ook op. hadouir niets eens de supporters komt bedanken, vorige week in heerenveen ook nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:06 schreef DarkShine het volgende:
Hadouir, waarom niet gewisseld? Waarom eigenlijk in de basis ?!
Marcel de Jong, wanneer leert hij nu eens dat hij NIET aan de buitenkant moet dekken? Stond daar toch weer continu en liet de binnenkant volledig open... Nog een triest moment in de 2de helft was toen hij een duel verloor vlak bij de 16 van Heracles en op zijn ooie dooie gemak terug sjokte en toekeek hoe Heracles de tegenaanval inzette...
Bodor, welke bal van hem is, op de 1-0 na, aangekomen?
Oper, laten zien dat hij hoe dan ook in de basis hoort!
Waarom taaide Hadouir en Vormer trouwens direct na het duel af? Vormer laat tijdens het aftaaien nog iets zien wat op bedanken lijkt...
Mee eens, een speler als Hadouir heb je gewoon nodig, helaas is ie nog veel te wisselvallig en lijkt ie zich ook niet gelukkig te voelen. Hij moet eigenlijk de bepalende man zijn maar is dat veel te weinig. Weinig zelfkritiek misschien? Toch zie ik liever 2 types van hem in de basis als 0quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En DS, de vraag waarom Hadouir in de basis staat is een retorische vraag neem ik aan? Als ik trainer van Roda was zou hij 1 van de eerste namen zijn die ik noteerde voor de basisopstelling, dat hij niet een in Kerkrade o zo geliefde draver als Peter van Houdt is beschouw ik juist als een meerwaarde.
quote:Oper bewijst zijn waarde in cruciaal kelderduel
BROODNODIG Roda JC boekt belangrijke zege op machteloos Heracles
Roda JC heeft de eerste van de talloze finales van de tweede competitiehelft gewonnen. In een wedstrijd die bol stond van de slordigheden en fouten werd Heracles met 3-1 geklopt. Met een hoofdrol voor Andres Oper.
Oper kende totnogtoe een uiterst matig seizoen. De 31-jarige Est was zelden helemaal blessurevrij, kwakkelde met zijn vorm en zat vaker op de bank dan hem lief was.
Gisteren stond hij er weer eens vanaf het begin en meteen bewees hij zijn waarde. De spits vervulde bijna ongezien, maar slim een rol bij de 1-0, nam de 2-0 zelf voor zijn rekening en legde de 3-0 op een presenteerblaadje. Dan heb je het als spits voortreffelijk gedaan.
Daarmee kreeg Roda wat het wilde.
Niet met goed voetbal, maar daar zal niemand in de huidige situatie wakker van liggen. Door de broodnodige overwinning ziet de wereld er namelijk ineens een stuk rooskleuriger uit. De formatie van Harm van Veldhoven klom naar de vijftiende plaats en (nog belangrijker) heeft nog maar drie punten achterstand op Heracles. En dat is de nummer elf van de eredivisie.
Het draaide gisteren niet om goed positiespel, veel kansen en attractief voetbal. Wat telde was het resultaat. Het is begrijpelijk dat men zich bij Roda vastklampt aan het competitieprogramma. Naast Ajax komen alleen nog middenmoters (FC Utrecht en Willem II) en de degradatieconcurrenten (na Heracles ook nog Sparta, ADO Den Haag, De Graafschap en FC Volendam) op bezoek. Hoewel elke trainer, conform les 1 op de cursus, de eerstvolgende wedstrijd bombardeert tot de belangrijkste en niet verder wenst te kijken, zijn in Kerkrade ongetwijfeld de nodige calculaties uitgevoerd. De punten zullen vooral op eigen bodem gepakt moeten worden. Als dat (tegen met name de op papier minder sterke ploegen) lukt, dan moet aan het einde van de rit minimaal plek vijftien haalbaar zijn. Maar dan mag Roda zich amper een misstap permitteren tegen de directe concurrenten.
Want als je thuis verzaakt tegen dit soort ploegen, tegen wie denkt Roda dan wel nog punten te kunnen sprokkelen?
Vrij snel werd duidelijk dat met name de thuisploeg de druk van het moeten winnen als een loden last met zich mee torste. Te vaak werd de bal simpel ingeleverd, te vaak gingen elementaire zaken fout. Heracles voetbalde in de eerste helft makkelijker, maar leek besmet met hetzelfde virus dat Roda vorige week in zijn greep had: de gasten wisten zelden gevaarlijk te worden. Roda kreeg daarentegen wel kansen. Nadat Anouar Hadouir na een klein kwartier had verzuimd de gastheren op 1-0 te brengen, was het in de 26ste minuut wel raak. Boldizsar Bodor slingerde een corner voor het doel, Oper zette slim een blok voor keeper Martin Pieckenhagen en Eric Addo knikte binnen. Nog geen twee minuten later had Sekou Cissé de stand naar 2-0 kunnen tillen, maar de aanvaller stuitte op Pieckenhagen. De voorsprong gaf Roda niet de gehoopte rust, maar omdat de bezoekers geen gevaar wisten te stichten werd schadevrij de tweede helft gehaald.
Die was nog geen acht minuten oud toen het duel beslist was.
Oper kopte een corner bij de tweede paal binnen en legde even later breed op Cissé: 3-0. Na een applauswissel voor Oper, bepaalde invaller Vojtech Schulmeister de eindstand vlak voor tijd op 3-1.
Eredivisie Roda JC 3
Roda JC 3 Heracles 1
26. Addo 1-0, 50. Oper 2-0, 53. Cissé 3-0, 89. Schulmeister 3-1. Scheidsrechter: Van Meenen. Toeschouwers: 13.840. Gele kaart: Hadouir en Janssen (Roda), Quansah en Boakye (Heracles).
Roda JC: Castro; Delorge (46. Linssen), De Fauw, Addo en De Jong; Janssen, Meeuwis en Bodor; Hadouir, Oper (86. Vormer) en Cissé (67. Yulu-Matondo).
Heracles: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Quansah en De Vries; Breukers, Van den Bergh (70. Schulmeister) en Fledderus; Douglas (70. Bajer), Dost en Hakola (84. John).
Roda zit echt behoorlijk in financieel zwaar weer... Vanavond is die vergadering waar de stuurgroep bij is. Hoop dat ik dan weer iets meer hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef DarkShine het volgende:
De FCL geruchten, deze ochtend, op Rodajcfans & Fortunahome zijn niet echt positief voor een zelfstandig voortbestaan...
Heb ik even gemist. Welke geruchten zijn er?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef DarkShine het volgende:
De FCL geruchten, deze ochtend, op Rodajcfans & Fortunahome zijn niet echt positief voor een zelfstandig voortbestaan...
Tijdens het lopende seizoen wil men zo min mogelijk naar buiten brengen. Slecht voor de prestaties van het team, gevaarlijk met supporters en veel exposure in de media.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef planethugo het volgende:
hadouir moet zich niet zo aanstellen, het publiek(ik tenminste) heeft helemaal niet de pik op 'm. Ik zie hem graag voetballen, alleen moet HIJ nu eens constant gaan presteren want dat doet hij dus al anderhalf jaar niet. 1 op de 5 wedstrijden goed of bepalend zijn is veel en veel te weinig.
En Vormer? Wat een klein kind, staat ie 2 wedstrijden niet erop begint ie te miepen, wat denkt ie wel niet, dat ie maradonna is? Tis een aardige verdedigende middenvelder die zich nog heel erg moet ontwikkelen om van het predikaat Talent af te komen. Ook zijn reactie na een volkomen logische tactische wissel tegen Lienden was belachelijk. Komt over als een verwend kind, maar beste vormer het is nu tijd om een vent te worden!
Overigens benieuwd wat uit dat stichtinggesprek met t bestuur vanavond komt(tenminste dat is wat er speelt als ik t goed begrijp), misselijkmakend dat er steeds weer nieuwe dingen bijkomen, alles weeeeeer uitgesteld wordt en de supporters totaal niet op de hoogte gehouden worden
Een inktzwarte dag waarop mijn passie, mijn grote liefde sinds ik een kleuter was van me afgenomen is. Ik kan het amper geloven, maar vaststaat dat ik nooit meer één stap in het PLS zal zetten.quote:
alsof vi een graadmeter is of iets klopt ofnietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Adamo144 het volgende:
gecondoleerd, alhoewel er 'nog' niks zeker is, op www.vi.nl staat nog niks vermeld
www.vi.nl ......quote:
'Akkoord over fusie Roda JC en Fortuna Sittard'
03/02/2009 11:11
Roda JC en Fortuna Sittard gaan volgend seizoen op in een nieuw op te richten fusieclub. De stuurgroep die het samengaan heeft onderzocht, adviseerde positief, meldt De Limburger.
Dinsdag komt de stuurgroep met een verklaring waarin het samengaan van de Limburgse clubs definitief wordt bekrachtigd. Het Limburgse Dagblad heeft via bronnen te horen gekregen dat een groep ondernemers bereid is te investeren in de fusieclub. Om welke bedragen het gaat is nog niet bekend, maar de stuurgroep had al aangegeven dat er met een begroting van minimaal twintig miljoen euro gewerkt dient te worden.
Roda JC was tot voor kort tegenstander van het samengaan, maar zou maandagavond akkoord gegaan zijn met het voorstel. Het personeel van Fortuna Sittard heeft inmiddels al een uitleg gekregen over de fusie.
Fortuna Sittard bezet momenteel de vijftiende plaats in de Jupiler League. Roda JC staat op de zestiende plaats in de Eredivisie.
quote:
quote:
haha geweldig, en nu eigen clubje maken ?quote:
komt de gloryhunter weer...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha geweldig, en nu eigen clubje maken ?
Ik Heb Een Clubje Opgericht Voor Mensen zonder club Ik Heb Een Clubje Opgericht, Je Hoort Er Bij![]()
De laatste die op een topic als dit moet reageren is een Feijenoord supporter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
haha geweldig, en nu eigen clubje maken ?
Ik Heb Een Clubje Opgericht Voor Mensen zonder club Ik Heb Een Clubje Opgericht, Je Hoort Er Bij![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
De laatste die op een topic als dit moet reageren is een Feijenoord supporter.
dat die andere 4 zich dan maar realiseren dat ze zich dan nooit meer in kerkrade en omgeving hoeven te vertonen als ze dit doordrukken. En dat is geen dreigement maar een nuchtere constateringquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:30 schreef RD4 het volgende:
2 van de 6 stichtingsleden zijn 100% zeker tegen, de 4 anderen twijfelen. Zij zijn op dit moment de enige die de fusie nog tegen kunnen houden. Bij een stemming moet er een absolute meerderheid zijn. Dat ze hun (Roda) hart nu eens laten spreken!
Inderdaad, maar dat zal nu vast en zeker niet meer gebeuren aangezien de KNVB haar nieuwe paradepaardje in de Eredivisie wil zien. Je zult zien dat de club waar ik tot vanochtend supporter van was ineens dubieuze strafschoppen etc. mee krijgt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:51 schreef Biertjuhhhh het volgende:
dan maar degraderen dit jaar
idd dat zie ik dus ook gebeurenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat zal nu vast en zeker niet meer gebeuren aangezien de KNVB haar nieuwe paradepaardje in de Eredivisie wil zien. Je zult zien dat de club waar ik tot vanochtend supporter van was ineens dubieuze strafschoppen etc. mee krijgt.
In de titelbalkquote:
Dat is inderdaad de bedoeling, maar verder niet relevant meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef Adamo144 het volgende:
maar opzich, wanneer zou deze nieuwe club dan het levenslicht moeten zien? volgend seizoen al?
en jij een serieus verhaal ophangen over dat je absoluut niet naar de nieuwe club gaat en het schandalig vindt dat het zo gegaan is allemaal..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef planethugo het volgende:
wsu site was natuurlijk zwaar overbelast, mooie gelegenheid om terecht op zwart te gaan.
net bij t stadion geweest, vankan is absoluut tegen een fusie, ze moeten nog 1 iemand van de stichting over de streep halen en dan gaat het hele plan niet door, dan is namelijk 3-3 en beslist de voorzitter, vankan dus.
natuurlijk overal pers aanwezig, komen ze vragen of je ook naar de nieuwe club gaat.... en dat vragen ze dan ook met zo een zelfvoldane smile op t gezicht
Nee, we zijn serieus op zwart. Maar we zijn nog bereikbaar, just need to know howquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef planethugo het volgende:
wsu site was natuurlijk zwaar overbelast, mooie gelegenheid om terecht op zwart te gaan.
Zo'n smile waarvan je een enorme zin krigjt om dat gezicht finaal te verbouwen!quote:natuurlijk overal pers aanwezig, komen ze vragen of je ook naar de nieuwe club gaat.... en dat vragen ze dan ook met zo een zelfvoldane smile op t gezicht
Zoeng Hollänsche vusjmoelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, we zijn serieus op zwart. Maar we zijn nog bereikbaar, just need to know how
[..]
Zo'n smile waarvan je een enorme zin krigjt om dat gezicht finaal te verbouwen!
Zolang de stichting nog geen definitief oordeel heeft gegeven ben ik voor een nieuw topic...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
Dit topic is bijna vol en het is de vraag of er een nieuw geopend moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |