Tja, dat is alweer een tijdje geleden, en een andere divisie. Als hij goedkoop is, en niet teveel salaris vraagt, prima. Wat extra keuze kan geen kwaad. Maar de spoeling voorin is op het moment niet dun, en achterin wel, dus als ik daar de technische man was wist ik het wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:50 schreef Zapper het volgende:
Tamerus was anders behoorlijk succesvol en belangrijk voor HeraclesAltijd nog beter dan Dost, dus wat mij betreft welkom.
Tuurlijk, Everton is als linksbuiten ook nog altijd beter dan Willie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Willen ze Tamerus halen terwijl Everton op de tribune zit omdat ze genoeg spitsen hebben
Jaja, zal wel meer achter zitten dan genoeg spelers
Mijn PI bij die post wasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:02 schreef Blawh het volgende:
Trouwens, vinden jullie (Elwood en Zapper) serieus dat Gert moet nokken?![]()
, dus ik was verre van serieus. Wel vind ik Heerkes niet uitblinken in tactiek, zijn wissels zijn net als bij Brood vaak laat en voegen vaak niets toe. Bovendien heeft 'ie de uitstraling van een lege melkfles, denk niet dat veel mensen hem serieus nemen bij het zien van de interviews. Maar dat heeft natuurlijk niets met het spel van Heracles te maken.Wat doet die jongen allemaal in de auto van Heerkes?quote:
Dude, 17e begroting.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een wanbeleid bij deze club, het is gewoon een chaos. Degradatie lonkt!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:38 schreef Zapper het volgende:
Is er ook een hoge resolutie afbeelding van deze smiley? Dan zou ik 'm namelijk graag hier plaatsen.
Kneuzen.

Nou dan gaan ze er volgend seizoen in begrotingspositie in hun competitie iig op vooruit, sportief wordt het een afgang volgend jaar. Wanneer kan ik mij aanmelden als jeugdspeler voor de amateurs uit Almelo?quote:
Bij degradatie zie ik het financieel heel somber in...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:29 schreef Blawh het volgende:
Je bent hier niet in het Feyenoordtopic waar gehapt wordt op mislukte trolls.
Wat zit je nou te zeiken man. Dan moet je gewoon niet naar uitwedstrijden gaan, al helemaal niet zo'n teringeind ver van huis.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zucht, was om 2 uur terug in huis. Wat een kut voetbal. En daarvoor zit je 6 uur in de auto totaal en 2 uur in een koud sfeerloos stadion
Als het ieder jaar hetzelfde is dan betekent het ook dat we op het einde toch weer nacompetitie ontlopen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:44 schreef pfaf het volgende:
't Is ook ieder jaar hetzelfde. Geweldige start van het seizoen en met de week wordt het slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |