Help mee: Houdt VBL leuk en gezellig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is een live topic ( daar ging de post om )
Waarom krijgt hij zo botte reactie dan?
Oke, dank jequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Incl PI en reactie verderop is het een geintje. Niets om je druk over te maken.
Klopt. Het is gebiedende wijs dus dat is altijd de stam van het werkwoordquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef SCH het volgende:
BS, niet om te zeiken en het is een goed topic maar het is volgens mij Houd, zonder een t.
Waarom nou het Denthemen fan topicquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef SCH het volgende:
BS, niet om te zeiken en het is een goed topic maar het is volgens mij Houd, zonder een t.
Jaap Stam in dit geval.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Klopt. Het is gebiedende wijs dus dat is altijd de stam van het werkwoord
Waarom een boos-icoontje? Ik vind je tof en dat wilde ik uitdrukken maar het zakt alweerquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom nou het Denthemen fan topic?
Dan verander ik hem voor jequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom een boos-icoontje? Ik vind je tof en dat wilde ik uitdrukken maar het zakt alweer
Bij de post of bij het feit dat hij weet waar jij woont? Die post editten of verwijderen gaat daar echt niets aan veranderen hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik voel me hier niet zo gemakkelijk bij![]()
Live Eredivisieverslagen #138
Dat hij zo dreigend zegt dat hij weet waar ik woonquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij de post of bij het feit dat hij weet waar jij woont? Die post editten of verwijderen gaat daar echt niets aan veranderen hoor.
Jij weet toch dat hij weet waar jij woont? Dat wist je al voor die post volgens mij. Bovendien staat er eenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat hij zo dreigend zegt dat hij weet waar ik woon
Zou kunnen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok dat er daar ook een slotje op was gekomen.
Geen slotje graagquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok dat er daar ook een slotje op was gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |