Waarom niet ?quote:
Ik heb altijd al een schurfthekel aan dis club gehad. Zelfs in de tijd van Wastora en de gebroeders Molenaar.quote:
Zegt iemand die zomaar van Ajax-supporter een ADO den Haag aanhanger wordt omdat ie in den Haag ging wonen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat twente kampioen gaat worden.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Armageddon het volgende:
second that (als PSV supporter)quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef golfer het volgende:
Ik gun het AZ absoluut niet.
Zou wel leuk zijn jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
second that (als PSV supporter)
Heb mijn hoop op Twente gevestigd, hopelijk laat AZ het op het laatse moment weer liggen.
Dat is misschien beter gezegd ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gun niemand het behalve Ajax.
Wel denk ik momenteel dat AZ het meest verdienende is om de titel te behalen en mits het team bij elkaar gehouden wordt, vooral incl keeper en El Hamdaoui, een redelijke kans heeft iets te zoeken in Europa.
Ik heb genoten van het AZ begin jaren 80quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een schurfthekel aan dis club gehad. Zelfs in de tijd van Wastora en de gebroeders Molenaar.
Met Scheringa als eigenaar hebben ze het grootst mogelijke budget.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
Geld speelt altijd een grote rol.
AZ doet het gewoon goed met het beschikbarer budget
Van de competitie? Verre van hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Met Scheringa als eigenaar hebben ze het grootst mogelijke budget.
In potentie wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van de competitie? Verre van hoor.
Dan moet AZ wel snel beginnen met punten verspelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Armageddon het volgende:
Ten eerste is dat dus niet feitelijk en dus niet realistisch. Ten tweede vraag ik me ten zeerste af of Scheringa, zeker in het huidige klimaat er ineens 30 miljoen bij gaat pompen.quote:
Nou, volgens mij is een investering een goeie voetballer een vrij veilige investering tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ten eerste is dat dus niet feitelijk en dus niet realistisch. Ten tweede vraag ik me ten zeerste af of Scheringa, zeker in het huidige klimaat er ineens 30 miljoen bij gaat pompen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |