Waarom niet ?quote:
Ik heb altijd al een schurfthekel aan dis club gehad. Zelfs in de tijd van Wastora en de gebroeders Molenaar.quote:
Zegt iemand die zomaar van Ajax-supporter een ADO den Haag aanhanger wordt omdat ie in den Haag ging wonen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat twente kampioen gaat worden.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Armageddon het volgende:
second that (als PSV supporter)quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef golfer het volgende:
Ik gun het AZ absoluut niet.
Zou wel leuk zijn jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
second that (als PSV supporter)
Heb mijn hoop op Twente gevestigd, hopelijk laat AZ het op het laatse moment weer liggen.
Dat is misschien beter gezegd ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gun niemand het behalve Ajax.
Wel denk ik momenteel dat AZ het meest verdienende is om de titel te behalen en mits het team bij elkaar gehouden wordt, vooral incl keeper en El Hamdaoui, een redelijke kans heeft iets te zoeken in Europa.
Ik heb genoten van het AZ begin jaren 80quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een schurfthekel aan dis club gehad. Zelfs in de tijd van Wastora en de gebroeders Molenaar.
Met Scheringa als eigenaar hebben ze het grootst mogelijke budget.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
Geld speelt altijd een grote rol.
AZ doet het gewoon goed met het beschikbarer budget
Van de competitie? Verre van hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Met Scheringa als eigenaar hebben ze het grootst mogelijke budget.
In potentie wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van de competitie? Verre van hoor.
Dan moet AZ wel snel beginnen met punten verspelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Armageddon het volgende:
Ten eerste is dat dus niet feitelijk en dus niet realistisch. Ten tweede vraag ik me ten zeerste af of Scheringa, zeker in het huidige klimaat er ineens 30 miljoen bij gaat pompen.quote:
Nou, volgens mij is een investering een goeie voetballer een vrij veilige investering tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ten eerste is dat dus niet feitelijk en dus niet realistisch. Ten tweede vraag ik me ten zeerste af of Scheringa, zeker in het huidige klimaat er ineens 30 miljoen bij gaat pompen.
Hun budget ligt lager dan dat van Ajaxquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Met Scheringa als eigenaar hebben ze het grootst mogelijke budget.
Dan mag je wel elke dag naar de kerk gaan wil dat nog gaan gebeurenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
ik gun het AZ niet, maar Ajax nog minder. PSV dient kampioen te worden!
Bij Ajax zat in de succesjaren het stadion half vol.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef Noshiba het volgende:
Ik gun het niemand allemaal om aparte redenen.
Het is ook niet zo van al moet het dan die maar, dat werkt niet voor mij.
Maar vooral omdat ze bij AZ van die walgelijke supporters hebben die vroeger bij ons zaten en er dan niet vooruit komen. Ik vind het prima als je voor een andere club word maar ga dan niet zo laf worden en zeggen jaa ik kom al vanaf 81 in de hout, want daar zijn er nog maar een paar van over en daar kan ik prima mee praten de meeste vinden het zelf ook jammer dat er veelsteveel successupporters komen maar dat word te niet gedaan door het voetbal dat ze spelen.
Scheringa heeft zijn lesje wel geleerd na vorig seizoen ja. Toen werd er alleen al in de aanval een miljoen of 15-20 uitgegeven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ten eerste is dat dus niet feitelijk en dus niet realistisch. Ten tweede vraag ik me ten zeerste af of Scheringa, zeker in het huidige klimaat er ineens 30 miljoen bij gaat pompen.
Financiėn van voetbalclubs in 2008/2009.
Ajax 65 milj, AZ 28 miljoen.
Er loopt er nog eentje met tatoeage rondquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
Az zal het helaas wel worden en dan zal de arrogantie daar niet uit te staan zijn. Die supportertjes daar worden nog wel een keer op hun plek gezet als ze die monden niet dicht houden..
En de anderen niet. En vooral dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan moet AZ wel snel beginnen met punten verspelen.
Hoezo? Dat kan toch met het geld wat ze krijgen uit de CL?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Scheringa heeft zijn lesje wel geleerd na vorig seizoen ja. Toen werd er alleen al in de aanval een miljoen of 15-20 uitgegeven.
Maar įls AZ straks landskampioen is en de CL ingaat, zie ik Scheringa wel weer investeren hoor.
Ik denk dat het niet eens zozeer aan Van Basten ligt. Ze hebben gewoon voor de zoveelste keer weer slecht ingekocht. Dit team zou met geen enkele trainer kampioen worden volgens mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef HeatWave het volgende:
Voor van gaal zou ik het het ultieme bewijs van zijn gelijk vinden, de manier om te laten zien dat ze debiel zijn bij Ajax om van Basten aan te stellen.
Ja, die kan dan alleen even het jaartal laten veranderenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Er loopt er nog eentje met tatoeage rond...
Nou, dat zegt het al. Een club als Ajax of PSV zou het CL-geld nodig hebben om gaten te dichten in de begroting en zo, tenzij zij een lucratieve transferzomer hebben. Bij AZ kan men dat gewoon rechtstreeks gebruiken voor transfers.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo? Dat kan toch met het geld wat ze krijgen uit de CL?
Daarbij heeft Ajax nog vele miljoenen op de bank waar Scheringa een deel van zijn persoonlijk vermogen terug in de bank heeft moeten steken vanwege de kredietcrisisquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Financiėn van voetbalclubs in 2008/2009.
Ajax 65 milj, AZ 28 miljoen.
Ik hoop AZ op 1, Ajax op 2 en Heerenveen op 3.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:44 schreef knep het volgende:
Ik gun het AZ wel dit jaar, hopelijk PSV dan wel tweede ().
de kerk schijnt weinig verstand te hebben van Joden tegenwoordig, dus daar heb ik weinig aanquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan mag je wel elke dag naar de kerk gaan wil dat nog gaan gebeuren
idd en dat is ook nog lastig genoegquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de anderen niet. En vooral dat zie ik niet gebeuren.
Laat staan om te hopen dat PSV kampioen wordt want 5x op rij zit er echt niet in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kerk schijnt weinig verstand te hebben van Joden tegenwoordig, dus daar heb ik weinig aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |