abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65659133
Waarschijnlijk ook de oudste persoon met een SV.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:47:17 #177
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65659205
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarschijnlijk ook de oudste persoon met een SV.
Over 15 jaar dan he?!
kloep kloep
pi_65660047
quote:
Op zaterdag 14 februari speel De Graafschap het belangrijke uitduel tegen ADO Den Haag. Door de lokale driehoek in Den Haag is een verplichte buscombi opgelegd. De kaartverkoop voor dit duel begint op zaterdag 7 februari.
Verplichte buscombi
Voor deze wedstrijd is een verplichte buscombiregeling (BUS) van toepassing. De bussen vertrekken op de wedstrijddag om 16.30 uur vanaf Stadion De Vijverberg (aan de Lijsterbeslaan zijde).
Verkoopinformatie
Start verkoop TicketBox:
zaterdag 7 februari, 09.00 uur
Start verkoop stadion:
maandag 9 februari, 09.00 uur
Toegangsprijzen:
BUS: ¤ 25,00
Bijzonderheden:
(S)CC verplicht, max. 1 kaart p.p.
De kassa is op de wedstrijddag gesloten
Geen uitkaartregistratie dus, kan die Felix ook nog mee als ie wil
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65661073
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Over 15 jaar dan he?!
Nou al denk ik, kerel zag er best oud uit.
pi_65661240
Spijt is koeieschijt, hoe haalt die Felix Schaufeli het in z'n hoofd om een grensrechter omver te beuken, echt respectloos...
pi_65664142
Ik vind het zwaar terecht. Het is een hele duidelijke regel dat je als supporter helemaal niks op het veld te zoeken hebt. En als je dan ook nog een een grensrechter omver beukt, ga je echt heel ver.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:08:35 #182
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_65664233
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

Clubvernieler.
Mensen die financieel de Graafschap aan de rand van een faillissement hebben gebracht, dat zijn clubvernielers. Iemand die een stap op het veld zet en een bodycheck geeft niet. Niet zo tof doen. Een beetje alles in de goede verhoudingen blijven zien en niet zo meegaan met de waan van de dag als een schaap.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:18:48 #183
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_65664504
Leve de invasie van de moraalridders
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 2 februari 2009 @ 18:37:04 #184
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65665104
Nog even er over nagedacht:
Feit is dat als je het veld betreedt zonder toestemming je als supporter een grote fout maakt.
En als je dan een speler/official belaagt ga je heel ver.
Maar de maatregelen die genoemd in de media en die de Graafschap die man oplegt is wel erg zwaar.
Een stadion verbod van 15 jaar is erg, erg lang. In 2024 mag hij weer naar binnen. En dan de geldboete: 1500 euro kan ik volgen. Maar dat verdere boetes die de Graafschap van KNVB opgelegd zou kunnen krijgen worden verhaald op die man, is wel over de top.
De vorige boete die de Graafschap kreeg was 10.000 euro. Dat zal nu in elk geval niet minder worden. Je kunt zo'n man niet zomaar 20.000 euro ofzo laten betalen. Dat is echt buiten proportie. Er zijn mensen die ergere dingen gedaan hebben en met minder ermee wegkomen.
En dan heb ik het nog helemaal niet over strafrechtelijke vervolging die het OM zal gaan doen.
Ok, een voorbeeld stellen, hard optreden, herhaling voorkomen. Ik snap het allemaal. Maar toch gaat het me wel erg ver.
kloep kloep
  maandag 2 februari 2009 @ 18:44:56 #185
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_65665396
Rechtsgelijkheid is een beginsel wat ze bij de bestrijding (zo zie ik het echt) van voetbalsupporters al jaren uit het oog zijn verloren.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:46:43 #186
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65665461
I.e.g. is hij vanavond aan het woord op Studio Sport (22.30 uur).
kloep kloep
  maandag 2 februari 2009 @ 18:56:36 #187
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_65665811
Buitenproportioneel inderdaad. Ik heb nog nooit iemand gezien die een buschauffeur het licht uit de ogen mept (mishandeling dus) en 15 jaar de bus niet meer in mag.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 19:14:01 #188
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_65666449
Ik lees net in het PSV topic en het bevestigde transfer topic dat Stijn Wuytens komt.

Alleen op de site staat nog niets.

Edit:
quote:
PSV stalt Wuytens bij De Graafschap
Geschreven op maandag, 2 februari om 19:21

De Graafschap heeft binnen deze transferperiode opnieuw een kwaliteitsinjectie gedaan. De club uit Doetinchem huurt Stijn Wuytens voor de rest van het seizoen van PSV en is daarmee de vierde versterking voor het elftal van Henk van Stee. De negentienjarige middenvelder heeft bij de Eindhovenaren momenteel weinig perspectief op speeltijd. “Dit is de gewenste versterking waarnaar wij zo lang op zoek waren. Hij is een middenvelder met diepgang die direct van meerwaarde is voor de huidige selectie”, aldus technisch directeur Leen Looyen aan Voetbal International. De Graafschap wist zich eerder te verzekeren van Ben Sahar, Muslu Nalbantoglu en Henrico Drost.

Wuytens debuteerde dit seizoen in de hoofdmacht van PSV. Onder leiding van de inmiddels vertrokken Huub Stevens kreeg de Belg een basisplek bij de landskampioen (elf duels in totaal) en maakte hij ook zijn opwachting in de Champions League (drie wedstrijden). De jeugdinternational heeft bij PSV, waar hij ook zijn jeugdopleiding genoot, nog een contract tot medio 2012.

[ Bericht 82% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 02-02-2009 19:32:08 ]
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:33:07 #189
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65667301
Bij het volgende topic hebben we een zilveren jubileum!
op www.superboeren.nl staat al meer info.
kloep kloep
pi_65668625
Stijn Wuytens... Goede voetballer, maar wel weer zo'n lichtgewicht. Na het mislopen van de deal met Siem toch het beste alternatief denk ik.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_65671638
Dat er al een alternatief is, is al mooi.

Wat ik wel grappig vind is dat die scheids aangifte heeft gedaan bij de politie van mishandeling. Wtf zeg als dit al mishandeling is. Verder denk ik dat de beslissing van de Graafschap om hem 15 jaar te geven mede veroorzaakt wordt door de 10 jaar van de KNVB je ziet nu dat de Graafschap alles doet om de indruk te wekken dit in het vervolg te voorkomen. Dat is opzich verstandig aangezien de KNVB de Graafschap altijd zwaar straft. Qua boete zou ik het ook proberen te verhalen op die supporter ik bedoel waarom zou de Graafschap nu 30.000 euro moeten betalen? Neemt niet weg dat het gewoonweg belachelijk is om hier 30.000 euro boete voor te geven. Ik denk dat als je die gast 2000 ofzo laat betalen in combinatie met een stadionverbod de boodschap ook wel duidelijk is.
Wat ik ook weer zie gebeuren is dat we nu helemaal nergens meer combiloos heen mogen.
  maandag 2 februari 2009 @ 21:13:09 #192
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_65671795
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef xJapser het volgende:
Buitenproportioneel inderdaad. Ik heb nog nooit iemand gezien die een buschauffeur het licht uit de ogen mept (mishandeling dus) en 15 jaar de bus niet meer in mag.
ik vind het ook veel te zwaar. tuurlijk is het niet goed wat die kerel heeft gedaan én moet hij daarvoor gestraft worden. Stadionverbod, prima. Maar 15 jaar?

De grensrechter heeft er, behalve een bizarre ervaring, niets aan over gehouden.
pi_65675311
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:

Wat ik ook weer zie gebeuren is dat we nu helemaal nergens meer combiloos heen mogen.
Zal denk ik wel meevallen. De combi naar Utrecht is overdreven, maar die naar Den Haag gewoon logisch. En op Vitesse na hebben we de rest van het seizoen gewoon alles eigen vervoer lijkt me hoor, het zou me tenminste erg verbazen... En ik heb van een kennis bij Twente gehoord dat ze hebben aangegeven bij De Graafschap dat we bij de kwartfinale in de beker op volledig vrij vervoer mogen komen, zou erg mooi zijn.
pi_65675357
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Mensen die financieel de Graafschap aan de rand van een faillissement hebben gebracht, dat zijn clubvernielers. Iemand die een stap op het veld zet en een bodycheck geeft niet. Niet zo tof doen. Een beetje alles in de goede verhoudingen blijven zien en niet zo meegaan met de waan van de dag als een schaap.
Deze halve gare kan de Graafschap best een boete opleveren. Wellicht een boete van 20.000 euro. Daar hadden ze ook een verdediger voor kunnen huren.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:49:49 #195
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_65678660
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:32 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

De combi naar Utrecht is overdreven, maar die naar Den Haag gewoon logisch.
Leg eens uit, mij ontgaat de logica namelijk.
pi_65682923
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65683020
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Ik ben geen moraalridder en doe zeker niet tof, ik ben tof.
Misschien moet jij het in de goede verhoudingen zien. Meneer probeert zijn straatje schoon te vegen door de schuld geddeltelijk bij De Graafschap te leggen omdat het hek (volgens hem) open was. Dat is niet netjes. Iedereen is verantwoordleijk voor zijn eigen daden.
Hiermee bezorgt hij De Graafschap wel een naam. Na het propjesgooien is dit alweer een opmerkeleijke actie bij ons die slecht uit gaat pakken. Van sympathieke club naar onsympathieke club gaan is erg makkelijk, de weg terug is een stuk makkelijker. Kijk bijvoorbeeld naar ADO waar al jaren niks noemenswaardigs gebeurt.

Misschien dat jullie het 'tof' en stoer vinden, maar persoonlijker vind ik het toffer als je als club bekent staat als een nette club waar je nog met de hele familie een wedstrijdje kan bezoeken.

Wuytens lijkt me op zich een goeie. Laten we eerlijk wteen, Schone wisten we ook niks van en had voorheen niks noemenswaardigs laten zien Wuytens heeft al 11 keer gespeeld deze seizoenshelft.
pi_65696281
Twente uit dus op 4 maart 18:30, beetje klote tijd
pi_65702226
Zeker weer een klote tijd maar goed combiloos ga ik er wel heen. Dan neem ik wel ff een halve dag vrij.
pi_65703151
Mooie tijd, ik kan mooi direct na het werk naar het stadion wandelen. Kut voor jullie, nu heb ik een keer geluk
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')