Over 15 jaar dan he?!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarschijnlijk ook de oudste persoon met een SV.
Geen uitkaartregistratie dus, kan die Felix ook nog mee als ie wilquote:Op zaterdag 14 februari speel De Graafschap het belangrijke uitduel tegen ADO Den Haag. Door de lokale driehoek in Den Haag is een verplichte buscombi opgelegd. De kaartverkoop voor dit duel begint op zaterdag 7 februari.
Verplichte buscombi
Voor deze wedstrijd is een verplichte buscombiregeling (BUS) van toepassing. De bussen vertrekken op de wedstrijddag om 16.30 uur vanaf Stadion De Vijverberg (aan de Lijsterbeslaan zijde).
Verkoopinformatie
Start verkoop TicketBox:
zaterdag 7 februari, 09.00 uur
Start verkoop stadion:
maandag 9 februari, 09.00 uur
Toegangsprijzen:
BUS: ¤ 25,00
Bijzonderheden:
(S)CC verplicht, max. 1 kaart p.p.
De kassa is op de wedstrijddag gesloten
Nou al denk ik, kerel zag er best oud uit.quote:
Mensen die financieel de Graafschap aan de rand van een faillissement hebben gebracht, dat zijn clubvernielers. Iemand die een stap op het veld zet en een bodycheck geeft niet. Niet zo tof doen. Een beetje alles in de goede verhoudingen blijven zien en niet zo meegaan met de waan van de dag als een schaap.quote:
quote:PSV stalt Wuytens bij De Graafschap
Geschreven op maandag, 2 februari om 19:21
De Graafschap heeft binnen deze transferperiode opnieuw een kwaliteitsinjectie gedaan. De club uit Doetinchem huurt Stijn Wuytens voor de rest van het seizoen van PSV en is daarmee de vierde versterking voor het elftal van Henk van Stee. De negentienjarige middenvelder heeft bij de Eindhovenaren momenteel weinig perspectief op speeltijd. “Dit is de gewenste versterking waarnaar wij zo lang op zoek waren. Hij is een middenvelder met diepgang die direct van meerwaarde is voor de huidige selectie”, aldus technisch directeur Leen Looyen aan Voetbal International. De Graafschap wist zich eerder te verzekeren van Ben Sahar, Muslu Nalbantoglu en Henrico Drost.
Wuytens debuteerde dit seizoen in de hoofdmacht van PSV. Onder leiding van de inmiddels vertrokken Huub Stevens kreeg de Belg een basisplek bij de landskampioen (elf duels in totaal) en maakte hij ook zijn opwachting in de Champions League (drie wedstrijden). De jeugdinternational heeft bij PSV, waar hij ook zijn jeugdopleiding genoot, nog een contract tot medio 2012.
ik vind het ook veel te zwaar. tuurlijk is het niet goed wat die kerel heeft gedaan én moet hij daarvoor gestraft worden. Stadionverbod, prima. Maar 15 jaar?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef xJapser het volgende:
Buitenproportioneel inderdaad. Ik heb nog nooit iemand gezien die een buschauffeur het licht uit de ogen mept (mishandeling dus) en 15 jaar de bus niet meer in mag.
Zal denk ik wel meevallen. De combi naar Utrecht is overdreven, maar die naar Den Haag gewoon logisch. En op Vitesse na hebben we de rest van het seizoen gewoon alles eigen vervoer lijkt me hoor, het zou me tenminste erg verbazen... En ik heb van een kennis bij Twente gehoord dat ze hebben aangegeven bij De Graafschap dat we bij de kwartfinale in de beker op volledig vrij vervoer mogen komen, zou erg mooi zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat ik ook weer zie gebeuren is dat we nu helemaal nergens meer combiloos heen mogen.
Deze halve gare kan de Graafschap best een boete opleveren. Wellicht een boete van 20.000 euro. Daar hadden ze ook een verdediger voor kunnen huren.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Mensen die financieel de Graafschap aan de rand van een faillissement hebben gebracht, dat zijn clubvernielers. Iemand die een stap op het veld zet en een bodycheck geeft niet. Niet zo tof doen. Een beetje alles in de goede verhoudingen blijven zien en niet zo meegaan met de waan van de dag als een schaap.
Leg eens uit, mij ontgaat de logica namelijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:32 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
De combi naar Utrecht is overdreven, maar die naar Den Haag gewoon logisch.
Ik ben geen moraalridder en doe zeker niet tof, ik ben tof.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Mensen die financieel de Graafschap aan de rand van een faillissement hebben gebracht, dat zijn clubvernielers. Iemand die een stap op het veld zet en een bodycheck geeft niet. Niet zo tof doen. Een beetje alles in de goede verhoudingen blijven zien en niet zo meegaan met de waan van de dag als een schaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |