Ja mijn post is heel erg, kut kampertjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax topic #1189 Waar Sarpong schittert :')
Mensen wensen mij dingen toe ik liever niet heb
[..]
Raymania doet dat ook altijd, mag dat niet?
Nee, geen troll, ik post wat er aan de hand is, net als Raymania gebruik ik een standaard icoontje voor mijn berichten tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek he, je lokt het zelf weer uit met je trol.
Hopelijk zien de mods en FA's dat anders in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, geen troll, ik post wat er aan de hand is, net als Raymania gebruik ik een standaard icoontje voor mijn berichten tegenwoordig
Haal ze weg dan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar was ik het volledig mee eens. Af en toe is leuk, maar als het een en al baggeren met plaatjes wordt, moet je gewoon even consequent alles weghalen. Anders krijg je weer gezeik dat de ene wel blijft staan en de ander niet.
Weer zo'n matig excuus van jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, geen troll, ik post wat er aan de hand is, net als Raymania gebruik ik een standaard icoontje voor mijn berichten tegenwoordig
Daarom helpen wij hemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:42 schreef denthemen het volgende:
DK, prosac heeft meer te doen door internethelden zoals jij en je broer jorien
Sorry, wat is daar mis mee ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef _Mike_ het volgende:
als je echt wilt helpen stop je met al die uitlokkende posts en concentreer je je op je club. VBL is geen reet meer aan door types als jou en Jorienquote:
Echt waar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry, wat is daar mis mee ?
Feiten kloppen hoor
Ohquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Okee. En nu is het in FB even helemaal klaar. Als iets je niet aanstaat mag je dat nog altijd posten, maar er wordt even niet meer gereageerd op elkaar. Daar schieten we helemaal niets mee op.
Eindelijk duidelijkheidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Prosac het volgende:
Ook hier maar even.
Zullen we de doodsverwensingen weer even laten, er zijn nu wel genoeg VBL leden voor een tijdje weg!
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef denthemen het volgende:
Prosac, goed dat doodsverwensingen een ban opleveren maar nemen jullie alle provocerende opmerkingen ook mee naar achter? 1 keer kan, maar het zijn steeds weer dezelfde
daar begint het steeds mee , VBL is toch steeds minder leuk zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Check.quote:
Wil je dat kinderachtige wijzen naar G_S wel even laten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gordon hier nog wat plaatjes voor jou uit het livetopic
Erediviie Livescore topic: LLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL
check. Wij ook, maar even druk met andere posts verwijderen en editten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Hey, ik weet hoe druk het soms kan zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
check. Wij ook, maar even druk met andere posts verwijderen en editten.
maar dat ik weet dat jullie aandacht er op gericht is, dat is genoegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Net of dat ooit zo anders was?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
daar begint het steeds mee , VBL is toch steeds minder leuk zo
Leuk he moderator zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heerlijk, zeker nu mijn eerste ban-aanvragen allemaal gehonoreerd zijn.
Soms wel. Kan ik mij nog vaag herinneren. Vooral als je niet al te veel bans hoeft te laten uitdelen en het op een andere manier kan oplossen.quote:
In golfers tijd was alles beter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat je nog steeds denkt dat het anders kan, knap.
Niet beter. Ook niet echt anders. Hooguit iets minder druk.quote:
iets?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet beter. Ook niet echt anders. Hooguit iets minder druk.
Toen kon je elkaar nog gewoon met de voornaam aansprekenquote:
Pretty good score for a tuesday.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heerlijk, zeker nu mijn eerste ban-aanvragen allemaal gehonoreerd zijn.
Toen had alleen de elite een computer en kostte een post minimaal een kwartier.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet beter. Ook niet echt anders. Hooguit iets minder druk.
quote:
VBL nu met 1 mod.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
In die tijd was het not done om meer dan 1 mod op een forumonderdeel te hebben. Dat wilde de leiding niet.
Doc en ik zijn de eerste duo-mods geworden.
Zeg je dat nou enkel om deze post? Het grote Heerenveentopic # 42 - Groeten uit Amsterdamquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, maar volgens mij zit golfer nog vast in de tijd 2003 t/m 2005, waarin VBL echt niets was vergeleken met nu. Kijk even voor de gein naar een grafiekje van Bruce van de postaantallen over de jaren heen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat je nog steeds denkt dat het anders kan, knap.
Hey jorientje, je vergeet je standaard icoontje!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg je dat nou enkel om deze post? Het grote Heerenveentopic # 42 - Groeten uit Amsterdam.
Ja, maar wel in de 'sfeer van de post' hè.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee![]()
Goedemorgen,
Jij gebruikt het in iedere post toch?
Oke bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar wel in de 'sfeer van de post' hè.
Nou, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de tip.
Als ik jou een tip mag geven, je hebt je bezochte wedstrijden nog niet bijgewerkt in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou iemand dit misschien aan de OP willen toevoegen van het Heracles topic.
Waar hoort het dan? In het Ajax topic?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:44 schreef denthemen het volgende:
Het Grote PSV Topic #364: Zonder manco weer naar boven! Die hoort niet in dat topic thuis lijkt me,
Als hij het ergens wilt neerzetten, dan in het Ajax topic ja, maar dat maakt het alleen maar triesterquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar hoort het dan? In het Ajax topic?
Wat een kut beleid hier, mijn post en van die andere Ajacied worden verwijderd omdat ik zeg dat Jorien het zelf maar eens moet voelen nadat hij lacht om een gebroken sleutelbeen van De Jong?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja mijn post is heel erg, kut kampertje
Check.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Grote AH-eredivisie Plaatjes (Ruil-)topic #2
Jongens, de layout
Geen probleem, maar ik dacht dat dat gewoon handiger zou zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Check.
@denthemen: je hebt 'm zelf gewoon ge-edit, dan kan het best blijven staan.
Hier Gorden nog steeds wat plaatjes en filmpjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gordon hier nog wat plaatjes voor jou uit het livetopic
Erediviie Livescore topic: LLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL
Ligt aan de trollfactor denk ik. Als die aanwezig is, zullen de mods hem snel sluitenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Als ik een 'denthemen-fantopic' open, wordt dat dan direct weer gesloten?
Mis ik iets?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Plaatjes die er niets meer te maken hebben mag ook niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Ligt aan de trollfactor denk ik. Als die aanwezig is, zullen de mods hem snel sluiten
Doe maar niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
Help mee: Houdt VBL leuk en gezellig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is een live topic ( daar ging de post om )
Waarom krijgt hij zo botte reactie dan?
Oke, dank jequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Incl PI en reactie verderop is het een geintje. Niets om je druk over te maken.
Klopt. Het is gebiedende wijs dus dat is altijd de stam van het werkwoordquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef SCH het volgende:
BS, niet om te zeiken en het is een goed topic maar het is volgens mij Houd, zonder een t.
Waarom nou het Denthemen fan topicquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef SCH het volgende:
BS, niet om te zeiken en het is een goed topic maar het is volgens mij Houd, zonder een t.
Jaap Stam in dit geval.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Klopt. Het is gebiedende wijs dus dat is altijd de stam van het werkwoord
Waarom een boos-icoontje? Ik vind je tof en dat wilde ik uitdrukken maar het zakt alweerquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom nou het Denthemen fan topic?
Dan verander ik hem voor jequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom een boos-icoontje? Ik vind je tof en dat wilde ik uitdrukken maar het zakt alweer
Bij de post of bij het feit dat hij weet waar jij woont? Die post editten of verwijderen gaat daar echt niets aan veranderen hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik voel me hier niet zo gemakkelijk bij![]()
Live Eredivisieverslagen #138
Dat hij zo dreigend zegt dat hij weet waar ik woonquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij de post of bij het feit dat hij weet waar jij woont? Die post editten of verwijderen gaat daar echt niets aan veranderen hoor.
Jij weet toch dat hij weet waar jij woont? Dat wist je al voor die post volgens mij. Bovendien staat er eenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat hij zo dreigend zegt dat hij weet waar ik woon
Zou kunnen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok dat er daar ook een slotje op was gekomen.
Geen slotje graagquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok dat er daar ook een slotje op was gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |