abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:56:22 #51
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65688824
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Komt nog een onderzoek naar hoop ik
Dat is al geweest. Mri-Scan in het ziekenhuis. Kun je niet lezen ofzo?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:10:58 #52
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65689264
Naar die ajax speler (duh)
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:12:10 #53
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65689311
pi_65690981
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Komt nog een onderzoek naar hoop ik
Hahaha.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65695701
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Toch gaan we winnen vanavond, gewoon omdat het moet!
Dat zullen we nog weleens zien , eerder dit seizoen was het onderling ook al een leuke wedstrijd ook toen was het ook koud maar gelukkig hebben wij een dak
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:43:57 #56
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65697008
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat zullen we nog weleens zien , eerder dit seizoen was het onderling ook al een leuke wedstrijd ook toen was het ook koud maar gelukkig hebben wij een dak
Ja, maar dat was Heerenveen's slechtste wedstrijd dit seizoen (nog slechter dan tegen twente), en voor Vitesse was dat één van de beste wedstrijden dit seizoen, kortom jullie mogen hopen op een puntje, maar als Heerenveen niet opeens zwaar verzwakt is dan zullen jullie gewoon doen wat jullie meestal al doen (VERLIEZEN). En dat 'wij' klopt niet. Dat stadion waar in Vitesse speelt is niet eens eigendom van de club, jullie zijn slechts huurders. Heerenveen in tegendeel...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:12:35 #57
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65698064
Moeilijk opstelling vanaaf zonder mika en elm en miss Sibon, Pranjic zal wel zakken, maar dan hopen dan PH niet start...
pi_65699124
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:43 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Ja, maar dat was Heerenveen's slechtste wedstrijd dit seizoen (nog slechter dan tegen twente), en voor Vitesse was dat één van de beste wedstrijden dit seizoen, kortom jullie mogen hopen op een puntje, maar als Heerenveen niet opeens zwaar verzwakt is dan zullen jullie gewoon doen wat jullie meestal al doen (VERLIEZEN). En dat 'wij' klopt niet. Dat stadion waar in Vitesse speelt is niet eens eigendom van de club, jullie zijn slechts huurders. Heerenveen in tegendeel...
Ik vond De Graafschap-thuis, ondanks de 2-0 overwinning, minstens net zo beroerd en misschien nog wel slechter dan tegen Vitesse..
Verzwakt zijn we al, door de blessure van Mika, het nog niet hersteld zijn van Elm en mogelijk het ontbreken van Sibon..
Over het stadion/dak.. Vitesse heeft veel financiële problemen gehad in het verleden. Zijn wij echter een betere club dan Vitesse daardoor? Gaan we er meer wedstrijden door winnen? En bedenk je eens hoe het is om in zo'n positie te zitten. Jij geniet ook van de huidige situatie van Roda JC en Fortuna Sittard? Of die van Eindhoven? Ga liever uit van je eigen kracht en steun je eigen club in plaats van negatief te doen over de tegenstander. Vooralsnog staat het dit seizoen 0-2 voor Vitesse.. Aan ons om dat vanavond recht te zetten
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65699248
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:12 schreef One_conundrum het volgende:
Moeilijk opstelling vanaaf zonder mika en elm en miss Sibon, Pranjic zal wel zakken, maar dan hopen dan PH niet start...
Het zijn iets te veel positiewisselingen op korte termijn, ik zou bij ontbreken van Mika, Elm en Sibon echter de volgende opstelling wel eens willen zien:
Vandenbussche; Janmaat, Bak Nielsen, Dingsdag; Breuer; Grindheim, Svec, Popov; Beerens, Smarason, Pranjic.

Janmaat zal echter wel op de bank zitten, zodat Popov linksback blijft en Breuer rechtsback. Smarason/Pranjic op linkshalf/linksvoor. Kalou, Ingelsten of Paulo in de spits.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:49:56 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65699377
Met Paulo als derde keuze idd
pi_65699759
Is Jong a Pin nog steeds geblesseerd?
pi_65703147
Kalou in de basis dus...
quote:
Trainer Trond Sollied heeft een basisplaats in zijn opstelling ingeruimd voor Arnór Smarason en Bonaventure Kalou (foto). Het tweetal verschijnt vanavond aan de aftrap van sc Heerenveen dat het vanaf 20.00 uur in het Gelredome opneemt tegen Vitesse. Gerald Sibon moet op de bank plaatsnemen.
pi_65706025
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:59 schreef SCH het volgende:
Is Jong a Pin nog steeds geblesseerd?
Op dit moment bezig met een warming-up, dus nee
pi_65710986
Kut....
Eigen schuld, maar wat een oncollegiaal stelletje voetballers daar #(*$U(*&%schoppers....
Fijne actie van drost en lekker doorvoetballe als der collega-voetballers op de grond liggen...
Niet onterecht verloren, mja.... 1e helft slecht,
2e helft beter, maar pech in de afronding... Popov, Smarason, Henrique?? Kalou en Henrique echt geen bal geraakt:S
Dat wat P2BDF zegt, breuer

[ Bericht 27% gewijzigd door orchideusstuifmeelsnuiver op 03-02-2009 23:29:22 ]
pi_65711028
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

De gelukkigste heeft gewonnen denk ik.. Vitesse begon sterk, vlak voor en na rust wij een paar levensgrote kansen, maar wanneer je niet scoort dan roep je het noodlot over je af. En wéér mag een tegenstander vanaf links naar binnen trekken en de bal langs de verdediger buiten bereik van de keeper binnen schieten Ik hoop voor Michel Breuer dat het straks in de samenvatting een ander blijkt te zijn, want dit is al minstens de derde keer dat we er zo tegen een dure tegentreffer aanlopen..
pi_65711058
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
Kut....
Eigen schuld, maar wat een oncollegiaal stelletje voetballers daar #(*$U(*&%schoppers....
2e helft beter, maar pech in de afronding... Kalou en Henrique geen bal geraakt:S
Op naar NAC, owja, ed, wanneer koest do ek alwer net??
14 maart, Sparta
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:27:58 #67
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65712751
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ik vond De Graafschap-thuis, ondanks de 2-0 overwinning, minstens net zo beroerd en misschien nog wel slechter dan tegen Vitesse..
Verzwakt zijn we al, door de blessure van Mika, het nog niet hersteld zijn van Elm en mogelijk het ontbreken van Sibon..
Over het stadion/dak.. Vitesse heeft veel financiële problemen gehad in het verleden. Zijn wij echter een betere club dan Vitesse daardoor? Gaan we er meer wedstrijden door winnen? En bedenk je eens hoe het is om in zo'n positie te zitten. Jij geniet ook van de huidige situatie van Roda JC en Fortuna Sittard? Of die van Eindhoven? Ga liever uit van je eigen kracht en steun je eigen club in plaats van negatief te doen over de tegenstander. Vooralsnog staat het dit seizoen 0-2 voor Vitesse.. Aan ons om dat vanavond recht te zetten
De Graafschap kan ik me niet meer herinneren (of was dat 2x Beerens, of in ieder geval twee counters in het begin), maar ze hebben wel vaker heel slecht gespeeld, maar als ze winnen dan maak ik me daar geen druk om.

Je hebt wel gelijk dat het negatief doen tegen de tegenstander niet echt goed is, maar ik heb nou eenmaal tegen een aantal clubs een (niet rationele) hekel. Vitesse hoort daarbij omdat ze een verkeerde uitstraling hebben naar mij toe (wat vooral door het verleden komt, maar dat blijft kleven). Roda JC, mag ik sinds mei 1997 niet meer. Ik zit er nog steeds mee dat we toen verloren hebben in de finale (al zal roda het best verdiend hebben). En PSV heb ik toevallig ook gewoon een hekel aan omdat ik een hekel heb aan Eindhoven en ook omdat ze naar mijn mening meerdere keren onterecht kampioen zijn geworden (en nog wat redenen). Verder heb ik ook nog een hekel aan FC Volendam... Geheel te wijten aan de plaats waar ze vandaan komen (en niet alleen zij..)

Zeer jammer van Heerenveen, maar gewoon weer eens heel slecht gevoetbald. Al had die van Smarason er echt in gemoeten. Dit snel vergeten, volgende keer beter!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_65712904
Jammer - was een echte 0-0 wedstrijd maar dan een bevlieging van iemand met individuele klasse. Hadden wij tegen Ajax, had Vitesse met Hofs.

Maar ook wel veel pech. Goed herpakt in de tweede helft en ongelooflijk dat die bal van Henrique er niet in gaat. Wat is die Van Veldhuizen een naar ventje zeg. Maar jammer, we hadden de kans om dichter bij Ajax te komen. Maar we leven toch al boven onze stand dus...niet te veel gezeurd.

Mooi dat Pranjic van de week zelf over de beker begon, dat hij die graag in zijn laatste seizoen bij Heerenveen wilde winnen - dus dat leeft blijkbaar.
pi_65714367
Grrmmpffff.... In samenvatting op t.v. blijkt het toch weer Breuer te zijn
pi_65714411
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Grrmmpffff.... In samenvatting op t.v. blijkt het toch weer Breuer te zijn
Die zich verstapte?
pi_65714588
Geen flauw idee, ik weet wel dat het de teveelste keer is dit seizoen dat hij een aanvaller/middenvelder naar binnen laat komen en de bal in/richting de verre hoek laat krullen.. Dat we vanavond punten laten liggen is gezien het wedstriijdbeeld niet eens zo onterecht. Dat je op deze manier wéér een goal tegen krijgt en derhalve duur puntverlies lijdt is gewoon fok!king waardeloos..
pi_65716171
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen flauw idee, ik weet wel dat het de teveelste keer is dit seizoen dat hij een aanvaller/middenvelder naar binnen laat komen en de bal in/richting de verre hoek laat krullen.. Dat we vanavond punten laten liggen is gezien het wedstriijdbeeld niet eens zo onterecht. Dat je op deze manier wéér een goal tegen krijgt en derhalve duur puntverlies lijdt is gewoon fok!king waardeloos..
Dat doelpunt van Vitesse begon met een speler die zich verstapte en daardoor de bal verloor, ik snap dat je Breuer graag overal de schuld van geeft maar hier kon hij niet zoveel aan doen - VdB stond ook wel een beetje ver uit zijn goal. Maar kan gebeuren, de afgelopen overwinningen blijven wel staan. Het is gewoon een mager seizoen en ik vind het nog steeds ongelooflijk dat we ondanks het belabberde spel zo hoog staan.
pi_65716258
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

De gelukkigste heeft gewonnen denk ik.. Vitesse begon sterk, vlak voor en na rust wij een paar levensgrote kansen, maar wanneer je niet scoort dan roep je het noodlot over je af. En wéér mag een tegenstander vanaf links naar binnen trekken en de bal langs de verdediger buiten bereik van de keeper binnen schieten Ik hoop voor Michel Breuer dat het straks in de samenvatting een ander blijkt te zijn, want dit is al minstens de derde keer dat we er zo tegen een dure tegentreffer aanlopen..
VItesse had de betere kansen en ook veel meer dus op basis daarvan is het wel terrecht ( ook leuk als een H'veen supporter waarmee ik was dat nog ff bevestigd en je meteen weer feliciteert )

Op het eind van de wedstrijd hadden jullie ook wel grote kansen een shot van Paulo Henrique op de paal en Sibon net over uit een vrije trap het zorgde ook nog even voor onrust in de verdediging.

Maar mij hoor je niet klagen 6 punten pakken tegen H'veen ( dat weer 6 punten pakt van Ajax hoe raar kan het voetbal zijn )
pi_65717059
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat doelpunt van Vitesse begon met een speler die zich verstapte en daardoor de bal verloor,
Oh, dat bedoel je.. Geloof dat het Popov of Dingsdag was.. Niet de eerste keer overigens dat Vitesse bij een blessure door ging, echter dat is heden ten dage eerder regel dan uitzondering.
quote:
ik snap dat je Breuer graag overal de schuld van geeft
Dit mag je me even uitleggen??
quote:
maar hier kon hij niet zoveel aan doen
Ik constateer gewoon dat het de zoveelste keer is dit seizoen dat hij een tegenstander naar binnen laat draaien en schieten wat tot een tegendoelpunt leidt..
quote:
- VdB stond ook wel een beetje ver uit zijn goal.
Vandenbussche kon hier helemaal niets aan doen. Stond gewoon een prima pot te keepen, als een van de weinige positieve uitzonderingen..
quote:
Maar kan gebeuren, de afgelopen overwinningen blijven wel staan. Het is gewoon een mager seizoen en ik vind het nog steeds ongelooflijk dat we ondanks het belabberde spel zo hoog staan.
Dat ben ik dan wel weer met je eens
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:07:52 #75
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65721549
Groeten uit Arnhem?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:08:25 #76
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65721562
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:07 schreef DarkShine het volgende:
Groeten uit Arnhem?
Hun hebben nog een voetbalclub
pi_65721577
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:07 schreef DarkShine het volgende:
Groeten uit Arnhem?
Groeten uit Sittard?
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:09:42 #78
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65721583
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hun hebben nog een voetbalclub
Goed voor Roda dat ze verloren hebben, degradatie is namelijk een doodsteek voor de fusie...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65749148
Jan de Jonge terug bij Heerenveen als trainer van het 2de .
pi_65750615
Hij was al terug bij Heerenveen, als hoofd opleidingen. Hij is nu trainer van 2e geworden
pi_65761084
Die Hans de Jong bakte er natuurlijk weining van. Mooi dat ze maatregelen hebben genomen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 februari 2009 @ 13:43:42 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65764946
Lees net dit in de Leeuwarder Courant:
quote:
Heerenveen-speler Popov aangehouden
Verdediger Goran Popov van SC Heerenveen is zaterdagnacht door de politie aangehouden in het centrum van Heerenveen. Dat meldt Omrop Fryslân op de website. De Macedonische international zat met drank op achter het stuur en reed met twee lekke banden tegen het verkeer in.

Het is nog niet bekend of Popov zich voor de rechtbank moet verantwoorden. Wel moet de verdediger verplicht een cursus (Educatieve Maatregel Alcohol) volgen tegen het gebruik van alcohol in het verkeer.
http://www.leeuwardercour(...)er_Popov_aangehouden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65765345
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:57:04 #84
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65765445
pi_65766782
Persoonlijk vind ik het niet om te lachen. Ik heb een bloedhekel aan alcohol in het verkeer..
pi_65766847
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef MaxPower het volgende:
Persoonlijk vind ik het niet om te lachen. Ik heb een bloedhekel aan alcohol in het verkeer..
Eens, maar met twee lekke banden tegen het verkeer in issehhh... hoesseggie dat ook alweer?

Priceless
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_65767295
Wat is dat toch met die Heerenveen-spelers, dat gezuip en gefeest zo vaak.

Iemand die het nog topsport durft te noemen?
pi_65767475
Popov.
pi_65767518
Jeeezus .
pi_65767555
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef MaxPower het volgende:
Met twee lekke banden tegen het verkeer in gaan rijden, je moet wel ENORM dronken zijn om dat te gaan doen.. Of de man is gewoon hardstikke gek in de kop..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65767573
Pfff... Lekker Goran Ik mag hopen dat er vanuit de club ook nog wel een sanctie volgt. Prima dat je een zege op Ajax nog even viert in 'de stad' (lees: het dorp Heerenveen), je moet echter ook je grenzen kennen.
pi_65767818
Wat een clown. Maar wat MaxPower zegt - schandalig en boete en buiten de ploeg zetten. Dat had sowieso allang gemoeten vanwege zijn spel
pi_65768285
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:02 schreef SCH het volgende:
buiten de ploeg zetten. Dat had sowieso allang gemoeten vanwege zijn spel
Dat is dus alvast niet gebeurd, hij speelde afgelopen dinsdag
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:38:34 #94
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65769094
Leer die vent fietsen
pi_65770245
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is dus alvast niet gebeurd, hij speelde afgelopen dinsdag
Dat vind ik inderdaad schandalig. Dat er vanuit onze zo heilig in stand gehouden fatsoensclub niet eens een sanctie staat op dronken een auto besturen.
pi_65770646
De vraag is wanneer de club het wist.

Ik ga denk even een mailtje sturen aan oom Yme.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:27:37 #97
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65770800
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Met twee lekke banden tegen het verkeer in gaan rijden, je moet wel ENORM dronken zijn om dat te gaan doen..
Ik dacht exact hetzelfde
Planning:
-
pi_65771114
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:23 schreef SCH het volgende:
De vraag is wanneer de club het wist.

Ik ga denk even een mailtje sturen aan oom Yme.
De lijntjes met de politie zijn zo kort dat ze dat vermoedelijk al wisten toen hij zijn roes nog lag uit te slapen. De heren agenten komen op maandagochtend ook altijd gezellig op de koffie om de probleemgevalletjes onder de supporters van het afgelopen weekend te bespreken. En dan moet het beschadigde imago van de club altijd wel ferm verdedigd worden..
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:37:34 #99
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65771170
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Lees net dit in de Leeuwarder Courant:
[..]

http://www.leeuwardercour(...)er_Popov_aangehouden
Een beetje vergelijkbaar met Krstev. Toevallig ook een Macedoniër.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_65772892
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad schandalig. Dat er vanuit onze zo heilig in stand gehouden fatsoensclub niet eens een sanctie staat op dronken een auto besturen.
Helemaal met je eens, als je in staat bent met twee lekke banden te gaan spookrijden, ben je ook in staat iemand dood te rijden. Keihard straffen zo'n figuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')