Dat is al geweest. Mri-Scan in het ziekenhuis. Kun je niet lezen ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt nog een onderzoek naar hoop ik

Hahaha.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komt nog een onderzoek naar hoop ik

Dat zullen we nog weleens zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Toch gaan we winnen vanavond, gewoon omdat het moet!
 , eerder dit seizoen was het onderling ook al een leuke wedstrijd ook toen was het ook koud maar gelukkig hebben wij een dak
  , eerder dit seizoen was het onderling ook al een leuke wedstrijd ook toen was het ook koud maar gelukkig hebben wij een dak   

Ja, maar dat was Heerenveen's slechtste wedstrijd dit seizoen (nog slechter dan tegen twente), en voor Vitesse was dat één van de beste wedstrijden dit seizoen, kortom jullie mogen hopen op een puntje, maar als Heerenveen niet opeens zwaar verzwakt is dan zullen jullie gewoon doen wat jullie meestal al doen (VERLIEZEN). En dat 'wij' klopt niet. Dat stadion waar in Vitesse speelt is niet eens eigendom van de club, jullie zijn slechts huurders. Heerenveen in tegendeel...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat zullen we nog weleens zien, eerder dit seizoen was het onderling ook al een leuke wedstrijd ook toen was het ook koud maar gelukkig hebben wij een dak

Ik vond De Graafschap-thuis, ondanks de 2-0 overwinning, minstens net zo beroerd en misschien nog wel slechter dan tegen Vitesse..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:43 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ja, maar dat was Heerenveen's slechtste wedstrijd dit seizoen (nog slechter dan tegen twente), en voor Vitesse was dat één van de beste wedstrijden dit seizoen, kortom jullie mogen hopen op een puntje, maar als Heerenveen niet opeens zwaar verzwakt is dan zullen jullie gewoon doen wat jullie meestal al doen (VERLIEZEN). En dat 'wij' klopt niet. Dat stadion waar in Vitesse speelt is niet eens eigendom van de club, jullie zijn slechts huurders. Heerenveen in tegendeel...

Het zijn iets te veel positiewisselingen op korte termijn, ik zou bij ontbreken van Mika, Elm en Sibon echter de volgende opstelling wel eens willen zien:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:12 schreef One_conundrum het volgende:
Moeilijk opstelling vanaaf zonder mika en elm en miss Sibon, Pranjic zal wel zakken, maar dan hopen dan PH niet start...

quote:Trainer Trond Sollied heeft een basisplaats in zijn opstelling ingeruimd voor Arnór Smarason en Bonaventure Kalou (foto). Het tweetal verschijnt vanavond aan de aftrap van sc Heerenveen dat het vanaf 20.00 uur in het Gelredome opneemt tegen Vitesse. Gerald Sibon moet op de bank plaatsnemen.

Op dit moment bezig met een warming-up, dus neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:59 schreef SCH het volgende:
Is Jong a Pin nog steeds geblesseerd?

en lekker doorvoetballe als der collega-voetballers op de grond liggen...
 en lekker doorvoetballe als der collega-voetballers op de grond liggen... 

De gelukkigste heeft gewonnen denk ik.. Vitesse begon sterk, vlak voor en na rust wij een paar levensgrote kansen, maar wanneer je niet scoort dan roep je het noodlot over je af. En wéér mag een tegenstander vanaf links naar binnen trekken en de bal langs de verdediger buiten bereik van de keeper binnen schietenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat zullen we nog weleens zien, eerder dit seizoen was het onderling ook al een leuke wedstrijd ook toen was het ook koud maar gelukkig hebben wij een dak
 Ik hoop voor Michel Breuer dat het straks in de samenvatting een ander blijkt te zijn, want dit is al minstens de derde keer dat we er zo tegen een dure tegentreffer aanlopen..
 Ik hoop voor Michel Breuer dat het straks in de samenvatting een ander blijkt te zijn, want dit is al minstens de derde keer dat we er zo tegen een dure tegentreffer aanlopen..

14 maart, Spartaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
Kut....
Eigen schuld, maar wat een oncollegiaal stelletje voetballers daar #(*$U(*&%schoppers....
2e helft beter, maar pech in de afronding... Kalou en Henrique geen bal geraakt:S
Op naar NAC, owja, ed, wanneer koest do ek alwer net??

De Graafschap kan ik me niet meer herinneren (of was dat 2x Beerens, of in ieder geval twee counters in het begin), maar ze hebben wel vaker heel slecht gespeeld, maar als ze winnen dan maak ik me daar geen druk om.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik vond De Graafschap-thuis, ondanks de 2-0 overwinning, minstens net zo beroerd en misschien nog wel slechter dan tegen Vitesse..
Verzwakt zijn we al, door de blessure van Mika, het nog niet hersteld zijn van Elm en mogelijk het ontbreken van Sibon..
Over het stadion/dak.. Vitesse heeft veel financiële problemen gehad in het verleden. Zijn wij echter een betere club dan Vitesse daardoor? Gaan we er meer wedstrijden door winnen? En bedenk je eens hoe het is om in zo'n positie te zitten. Jij geniet ook van de huidige situatie van Roda JC en Fortuna Sittard? Of die van Eindhoven? Ga liever uit van je eigen kracht en steun je eigen club in plaats van negatief te doen over de tegenstander. Vooralsnog staat het dit seizoen 0-2 voor Vitesse.. Aan ons om dat vanavond recht te zetten

Die zich verstapte?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Grrmmpffff.... In samenvatting op t.v. blijkt het toch weer Breuer te zijn

Dat doelpunt van Vitesse begon met een speler die zich verstapte en daardoor de bal verloor, ik snap dat je Breuer graag overal de schuld van geeft maar hier kon hij niet zoveel aan doen - VdB stond ook wel een beetje ver uit zijn goal. Maar kan gebeuren, de afgelopen overwinningen blijven wel staan. Het is gewoon een mager seizoen en ik vind het nog steeds ongelooflijk dat we ondanks het belabberde spel zo hoog staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen flauw idee, ik weet wel dat het de teveelste keer is dit seizoen dat hij een aanvaller/middenvelder naar binnen laat komen en de bal in/richting de verre hoek laat krullen.. Dat we vanavond punten laten liggen is gezien het wedstriijdbeeld niet eens zo onterecht. Dat je op deze manier wéér een goal tegen krijgt en derhalve duur puntverlies lijdt is gewoon fok!king waardeloos..

VItesse had de betere kansen en ook veel meer dus op basis daarvan is het wel terrecht ( ook leuk als een H'veen supporter waarmee ik was dat nog ff bevestigd en je meteen weer feliciteert )quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De gelukkigste heeft gewonnen denk ik.. Vitesse begon sterk, vlak voor en na rust wij een paar levensgrote kansen, maar wanneer je niet scoort dan roep je het noodlot over je af. En wéér mag een tegenstander vanaf links naar binnen trekken en de bal langs de verdediger buiten bereik van de keeper binnen schietenIk hoop voor Michel Breuer dat het straks in de samenvatting een ander blijkt te zijn, want dit is al minstens de derde keer dat we er zo tegen een dure tegentreffer aanlopen..
 ( dat weer 6 punten pakt van Ajax hoe raar kan het voetbal zijn )
  ( dat weer 6 punten pakt van Ajax hoe raar kan het voetbal zijn )

Oh, dat bedoel je.. Geloof dat het Popov of Dingsdag was.. Niet de eerste keer overigens dat Vitesse bij een blessure door ging, echter dat is heden ten dage eerder regel dan uitzondering.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doelpunt van Vitesse begon met een speler die zich verstapte en daardoor de bal verloor,
Dit mag je me even uitleggen??quote:ik snap dat je Breuer graag overal de schuld van geeft
Ik constateer gewoon dat het de zoveelste keer is dit seizoen dat hij een tegenstander naar binnen laat draaien en schieten wat tot een tegendoelpunt leidt..quote:maar hier kon hij niet zoveel aan doen
Vandenbussche kon hier helemaal niets aan doen. Stond gewoon een prima pot te keepen, als een van de weinige positieve uitzonderingen..quote:- VdB stond ook wel een beetje ver uit zijn goal.
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Maar kan gebeuren, de afgelopen overwinningen blijven wel staan. Het is gewoon een mager seizoen en ik vind het nog steeds ongelooflijk dat we ondanks het belabberde spel zo hoog staan.

Hun hebben nog een voetbalclubquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:07 schreef DarkShine het volgende:
Groeten uit Arnhem?

Goed voor Roda dat ze verloren hebben, degradatie is namelijk een doodsteek voor de fusie...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hun hebben nog een voetbalclub

http://www.leeuwardercour(...)er_Popov_aangehoudenquote:Heerenveen-speler Popov aangehouden
Verdediger Goran Popov van SC Heerenveen is zaterdagnacht door de politie aangehouden in het centrum van Heerenveen. Dat meldt Omrop Fryslân op de website. De Macedonische international zat met drank op achter het stuur en reed met twee lekke banden tegen het verkeer in.
Het is nog niet bekend of Popov zich voor de rechtbank moet verantwoorden. Wel moet de verdediger verplicht een cursus (Educatieve Maatregel Alcohol) volgen tegen het gebruik van alcohol in het verkeer.

Eens, maar met twee lekke banden tegen het verkeer in issehhh... hoesseggie dat ook alweer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef MaxPower het volgende:
Persoonlijk vind ik het niet om te lachen. Ik heb een bloedhekel aan alcohol in het verkeer..

Met twee lekke banden tegen het verkeer in gaan rijden, je moet wel ENORM dronken zijn om dat te gaan doen.. Of de man is gewoon hardstikke gek in de kop..quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef MaxPower het volgende:
Persoonlijk vind ik het niet om te lachen. Ik heb een bloedhekel aan alcohol in het verkeer..

Ik mag hopen dat er vanuit de club ook nog wel een sanctie volgt. Prima dat je een zege op Ajax nog even viert in 'de stad' (lees: het dorp Heerenveen), je moet echter ook je grenzen kennen.
 Ik mag hopen dat er vanuit de club ook nog wel een sanctie volgt. Prima dat je een zege op Ajax nog even viert in 'de stad' (lees: het dorp Heerenveen), je moet echter ook je grenzen kennen.

Dat is dus alvast niet gebeurd, hij speelde afgelopen dinsdagquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:02 schreef SCH het volgende:
buiten de ploeg zetten. Dat had sowieso allang gemoeten vanwege zijn spel

Dat vind ik inderdaad schandalig. Dat er vanuit onze zo heilig in stand gehouden fatsoensclub niet eens een sanctie staat op dronken een auto besturen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is dus alvast niet gebeurd, hij speelde afgelopen dinsdag

Ik dacht exact hetzelfdequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met twee lekke banden tegen het verkeer in gaan rijden, je moet wel ENORM dronken zijn om dat te gaan doen..

De lijntjes met de politie zijn zo kort dat ze dat vermoedelijk al wisten toen hij zijn roes nog lag uit te slapen. De heren agenten komen op maandagochtend ook altijd gezellig op de koffie om de probleemgevalletjes onder de supporters van het afgelopen weekend te bespreken. En dan moet het beschadigde imago van de club altijd wel ferm verdedigd worden..quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:23 schreef SCH het volgende:
De vraag is wanneer de club het wist.
Ik ga denk even een mailtje sturen aan oom Yme.

Een beetje vergelijkbaar met Krstev. Toevallig ook een Macedoniër.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Lees net dit in de Leeuwarder Courant:
[..]
http://www.leeuwardercour(...)er_Popov_aangehouden

Helemaal met je eens, als je in staat bent met twee lekke banden te gaan spookrijden, ben je ook in staat iemand dood te rijden. Keihard straffen zo'n figuur.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad schandalig. Dat er vanuit onze zo heilig in stand gehouden fatsoensclub niet eens een sanctie staat op dronken een auto besturen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |