Die vent heeft ook penalty's gekregen voor schwalbe's . Gerechtigheid!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Onterecht afgekeurd van Suarez.
3 punten achter Twente (Als die verliezen natuurlijk) en 4 achter Ajaxquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef lookinforyou het volgende:
ALS we winnen donderdag (ach natuurlijk doen we dat) dan doen we erg goede zaken
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik wacht wel ff tot Feyenoord-PSV hoe het er voor staat. PSV gaat ook nog wel genoeg laten liggen.
Moet te doen zijn ..... toch ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef knep het volgende:
Winnen donderdag, hoe boeit me niet.
Als de poppetjes gewoon op de juiste plekken worden gezet, dan heeft PSV gewoon een prima team dat van iedereen zou moeten kunnen winnen (binnen Nederland)quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Moet te doen zijn ..... toch ?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
Zoals iemand in het livetopic al zei: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Suarez
Maar nu wel zelf gewoon winnen van ado.
Dat zijn goede .gif skillsquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:18 schreef ruud.nl het volgende:
Deze is ook wel geslaagd:
[ afbeelding ]
Maar goed, eerst donderdag zelf maar eens zien te winnen.
Hahahaha inderdaad!quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:31 schreef rubbereend het volgende:
nou voorlopig zijn de ramptoeristen uit Amsterdam wel ff weg hier
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:18 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik heb wel zin in Feyenoord-PSV. Hopelijk krijgen we de onderste ring weer, net als afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik wacht wel ff tot Feyenoord-PSV hoe het er voor staat. PSV gaat ook nog wel genoeg laten liggen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh ik heb wel zin in Feyenoord-PSV. Hopelijk krijgen we de onderste ring weer, net als afgelopen seizoen
Jammer dat die kwaliteit van die camera zo kut is, want moet ongeveer naast die gast gestaan hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dit?Ik ben er niet bij geweest, ga alleen naar thuis wedstrijden.
Ik kijk gewoon van wedstrijd tot wedstrijd, eerst morgen maar eens 3 punten zien te pakken. Dan zien we wel weer verder.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
Een beetje leedvermaak moet kunnen in het voetbal, het is maar een spelletjequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Gelukkig gaat het met jullie niet nog slechter, vaag hoor die kunstmatige haat.
Same here.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon van wedstrijd tot wedstrijd, eerst morgen maar eens 3 punten zien te pakken. Dan zien we wel weer verder.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:18 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Gelukkig gaat het met jullie niet nog slechter, vaag hoor die kunstmatige haat.
Nigga pleasz.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:55 schreef rubbereend het volgende:
Amrabat: 'Koeman zou geen verkeerde keuze zijn']
Jij wil Rijkaard of Gullit?quote:
samenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij wil Rijkaard of Gullit?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:55 schreef rubbereend het volgende:
Amrabat: 'Koeman zou geen verkeerde keuze zijn']
Niet per se. Geen Koeman iig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij wil Rijkaard of Gullit?
Ja oke, maar ik bedoel meer dat je na die periode ongeveer wel kan gaan inschatten of het de tweede plaats is waar PSV voor vecht, of dat het nog steeds amper op Europees voetbal staat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon van wedstrijd tot wedstrijd, eerst morgen maar eens 3 punten zien te pakken. Dan zien we wel weer verder.
Zie jij het gebeuren, ik niet!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wetzel zou toch ook wel hilarisch zijn!
Ja of Marco van Bastenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wetzel zou toch ook wel hilarisch zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |