abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65666717
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:18 schreef Breach het volgende:

[..]

Zie Sjimz.
Misschien kunnen jullie beiden nog even antwoord op mijn vraag geven in plaats van een flauwe en ontwijkende tegenvraag te stellen.

Waarom niet alles in 1 topic? Heel VBL?
pi_65666771
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien kunnen jullie beiden nog even antwoord op mijn vraag geven in plaats van een flauwe en ontwijkende tegenvraag te stellen.

Waarom niet alles in 1 topic? Heel VBL?
Misschien kun jij weer stoppen met dat geouwehoer. Alsof jou laatste zin serieus is.

FB graag weer gebruiken waarvoor het bedoeld is
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65666804
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een wanbeleid bij deze club, het is gewoon een chaos. Degradatie lonkt!
[..]

quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Nou dan gaan ze er volgend seizoen in begrotingspositie in hun competitie iig op vooruit, sportief wordt het een afgang volgend jaar. Wanneer kan ik mij aanmelden als jeugdspeler voor de amateurs uit Almelo?
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:37 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Bij degradatie zie ik het financieel heel somber in...
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 00:30 schreef M.Melandri het volgende:
DS Heb medeleven met ze. Heracles zit vol met schulden, supporters maken zich alvast klaar voor een debacle.Bestuurders zijn al maanden op zoek naar noodoplossingen. Het HA schip zal tot op de bodem zakken.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef M.Melandri het volgende:
De financiele positie bij deze club verslechterd met de dag! Dagen van blinde paniek zijn aanstaande bij deze club.
Zouden jullie deze user misschien een beetje in de gaten willen houden. Dat hij met kritiek komt op Heracles is niet erg, maar hij probeert ons uit te lokken met kreten die inhoudelijk totaal onjuist en ongegrond zijn.
pi_65666859
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:21 schreef Breach het volgende:

[..]

Misschien kun jij weer stoppen met dat geouwehoer. Alsof jou laatste zin serieus is.

FB graag weer gebruiken waarvoor het bedoeld is
Geef gewoon antwoord in plaats van te trollen.

Het is een serieuze vraag: ik was er verbaasd over dat er geen topic was over die grensrechter, dan open ik het , doe er moeite voor, en hoppa, wordt het weer gesloten. Wat is daar nou de lol van?
pi_65666932
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef SCH het volgende:
Wat is nou het belang Gordon om zo´n topic te slutien. Gewoon om te pesten=
Je bent er toch voor de users of is het de bedoeling dat we jouw enge regeltjes naleven. Was toch een prima topic=

Ik snap er echt niks van. W\at is er nou in godsnaam tegen dat topic, ik maak gvd een OP, ik zoek er filmpjes bij en dan flikker jij het zomaar op slot. Je moet maar dureven. ^

I
Haha leer typen.

En tong koop wat minder enters.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_65666955
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Haha leer typen.
Mag ik even wennen aan mijn nieuwe laptop?
pi_65666967
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is een serieuze vraag: ik was er verbaasd over dat er geen topic was over die grensrechter, dan open ik het , doe er moeite voor, en hoppa, wordt het weer gesloten. Wat is daar nou de lol van?
Ik troll niet. Het topic wordt gesloten omdat het in randverschijnselen kan. Dit wordt je uitgelegd door de moderator die hem sluit. Als je het zonde van je werk vindt, dan kopieer je de OP (ctrl+c) en daarna plak je hem in het andere topic (dat er speciaal voor geopend is door een andere user) d.m.v. ctrl+v.

Gaan we daar verder praten over het probleem. Sterker nog er werd daar al over gepraat. Dus blijkbaar weten anderen wel dat dat daar kan.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65666969
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je iets verder had gekeken zag je dat eenzelfde topic van tong al op slot was gegaan.
Maar goed, ik ga me er maar niet meer mee bemoeien.
pi_65667002
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Mag ik even wennen aan mijn nieuwe laptop?
Nee.
pi_65667038
Jullie hebben toch die slowchat nu om lekker te zeiken en je af te zetten 'tegen de ouderen' - dan zijn dit soort matennaiers acties toch niet meer nodig?
pi_65667059
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik troll niet. Het topic wordt gesloten omdat het in randverschijnselen kan. Dit wordt je uitgelegd door de moderator die hem sluit. Als je het zonde van je werk vindt, dan kopieer je de OP (ctrl+c) en daarna plak je hem in het andere topic (dat er speciaal voor geopend is door een andere user) d.m.v. ctrl+v.

Gaan we daar verder praten over het probleem. Sterker nog er werd daar al over gepraat. Dus blijkbaar weten anderen wel dat dat daar kan.
Wat is er mis met een apart topic. Je geeft maar geen antwoord.
pi_65667075
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
Jullie hebben toch die slowchat nu om lekker te zeiken en je af te zetten 'tegen de ouderen' - dan zijn dit soort matennaiers acties toch niet meer nodig?
Net als dat we het randverschijnselen topic hebben
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65667099
En waarom zijn jullie mod gebleven als je gewoon doorgaat met je gezeur en gezeik en denkt het allemaal zo goed te weten. Laat die mensen hun werk doen in plaats van de polizei uit te hangen, of wordt weer blauw als je zonodig macht wilt uitoefenen.
pi_65667185
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
En waarom zijn jullie mod gebleven als je gewoon doorgaat met je gezeur en gezeik en denkt het allemaal zo goed te weten. Laat die mensen hun werk doen in plaats van de polizei uit te hangen, of wordt weer blauw als je zonodig macht wilt uitoefenen.
En waarom blijf jij hier doorjanken terwijl G_S al antwoord heeft gegeven?
pi_65667210
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er mis met een apart topic. Je geeft maar geen antwoord.
Gast. Het is tegen het beleid. Daar is beleid voor. Moderators zijn er om dat te bepalen. Dit keer viel het negatief voor je uit. Stop nou eens met je frustraties op internet te botvieren.
pi_65667226
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

En waarom blijf jij hier doorjanken terwijl G_S al antwoord heeft gegeven?
Ben je in het echt ook zo volgzaam en doe je altijd precies wat je meester zegt? Braaf hoor. Nu maar naar bed dan.
pi_65667266
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef Breach het volgende:

[..]

Gast. Het is tegen het beleid. Daar is beleid voor. Moderators zijn er om dat te bepalen. Dit keer viel het negatief voor je uit. Stop nou eens met je frustraties op internet te botvieren.
Beleid

Regels zijn regels? Voetbalnieuws kan toch gewoon gepost worden. Stop jij eens met dat enorme matennaaiersgedrag en zoek een echte hobby in plaats van je zo in te likken.

Maar volgens jou zijn users er dus voor de moderators en niet andersom.
pi_65667361
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Beleid

Regels zijn regels? Voetbalnieuws kan toch gewoon gepost worden. Stop jij eens met dat enorme matennaaiersgedrag en zoek een echte hobby in plaats van je zo in te likken.

Maar volgens jou zijn users er dus voor de moderators en niet andersom.
Matennaaier

Die moderators worden zga overspannen van dat gezanik en dat kinderachtige doorgaan. En ik vind het wel leuk om het jou dan uit te leggen.

En die laatste zin heb ik volgens mij ook niet gezegd. Verder uitleg mag je per PM doen. Heb net nog plek voor je vrijgemaakt
pi_65667450
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:34 schreef Breach het volgende:

[..]

Matennaaier

Die moderators worden zga overspannen van dat gezanik en dat kinderachtige doorgaan. En ik vind het wel leuk om het jou dan uit te leggen.

En die laatste zin heb ik volgens mij ook niet gezegd. Verder uitleg mag je per PM doen. Heb net nog plek voor je vrijgemaakt
Het is fijn dat jullie het zo goed kunnen vinden, daar heb ik geen boodschap aan verder. Je hoort gewoon een forum voor de users te maken en om het al over beleid te gaan hebben in dezen, is toch echt van de zotte.

Maar succes met je regelneukerij hoor. En het voortdurend hier posten en users aangeven en verlinken en zoals sjimz de wannabee-moderator spelen. Zeer volwassen. Ga lekker slowchatten en zeiken over die oudjes die gewoon een topic over een voetbalnieuwsfeit openen, het is me toch een schande.
pi_65667541
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is fijn dat jullie het zo goed kunnen vinden, daar heb ik geen boodschap aan verder. Je hoort gewoon een forum voor de users te maken en om het al over beleid te gaan hebben in dezen, is toch echt van de zotte.

Maar succes met je regelneukerij hoor. En het voortdurend hier posten en users aangeven en verlinken en zoals sjimz de wannabee-moderator spelen. Zeer volwassen. Ga lekker slowchatten en zeiken over die oudjes die gewoon een topic over een voetbalnieuwsfeit openen, het is me toch een schande.
Jij ook weer veel postplezier toegewenst Jaap
pi_65667546
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben je in het echt ook zo volgzaam en doe je altijd precies wat je meester zegt? Braaf hoor. Nu maar naar bed dan.
NEE IK ZAL WEL ZO ALTIJD GAAN RELLEN IN FB OMDAT IK TRIEST EN OUD BEN EN DAN HAAL IK ZO ÁL MIJN ROLATORVRIENDJES ERBIJ!1! MIJN TOPIC GESLOTEN HOE DURVEN ZE!! . DAT IS ECHT EEN VEEL BETERE OPLOSSING!!!
pi_65667848
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:38 schreef Breach het volgende:

[..]

Jij ook weer veel postplezier toegewenst Jaap
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven, dat is er blijkbaar ook niet.
pi_65667969
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven, dat is er blijkbaar ook niet.
Nee, ik geef niet het antwoord dat jij wil horen. Nogmaals, gaarne per PM verder gaan.
pi_65668075
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef Breach het volgende:

[..]

Nee, ik geef niet het antwoord dat jij wil horen. Nogmaals, gaarne per PM verder gaan.
Doe niet zo moderatorig Je hebt geen antwoord gegeven, alleen iets over beleid maar niet een reden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')