quote:Op zondag 25 januari 2009 15:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom is De nazi-wortels van Arafat in vredesnaam nog open? Hert gaat allang niet meer over de OP maar over de Hamas-Israel oorlog en daar zijn tig topics over.
quote:Kan de slowchat uit dit topic verwijderd worden? De discussie is anders niet meer te volgen.
topic is dood gebloed geen slot nodigquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef Tizitl het volgende:
Nikita levert niet echt een zinnige bijdrage in het topic advocaat Spong. Ik ben normaal niet zo van het mekkeren hier en als er bij iemand in het heetst van een debat er een persoonlijke aanval tussendoor schiet kan ik dat prima begrijpen.
Hier betreft het echter enkel een persoonlijke aanval zonder enige intentie tot een normaal debat..
Reageer dan ook normaal.quote:
is ook al veranderdquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:22 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Reageer dan ook normaal.
Ter informatie dit is de eerste keer dat ik in de feedback klaag maar die reactie van jou sloeg gewoon nergens op.
Iemand uitmaken voor rijstsubsidietrekker doe je maar ergens anders.
Waar jij de eerste keer in of aan zit zal mij aan m'n reet roesten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:22 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Reageer dan ook normaal.
Ter informatie dit is de eerste keer dat ik in de feedback klaag maar die reactie van jou sloeg gewoon nergens op.
Een persoonlijke vriend uitmaken voor idioot is uiteraard niet erg want hij strookt niet met jouw gedachtengoed?quote:Iemand uitmaken voor rijstsubsidietrekker doe je maar ergens anders.
wat dan,quote:
Ik ben god dus je doet maarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 06:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan heb er er ook vast geen moeite mee dat ik jou vrienden voor idioot uitmaak?
Als je het verschil niet ziet tussen iemand dom en idioot noemen heb ik echt met je te doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ben god dus je doet maar![]()
En je kent ze niet.
Overigens ben jij een persoonlijke vriend van Wilders, hij is een publiek figuur dus alles is mogelijk.
Maar goed de volgendde keer mod ik ook wanneer jij mijn persoonlijke vrienden Agnes kant, Wouter Bos en iedere willekeurige allochtoon voor dom uitmaakt![]()
Komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen iemand dom en idioot noemen heb ik echt met je te doen.
Overigens slaat je reaktie op de bekende lul en drumstel gezegde.
och, en ik zie dat Fok's super communist zich verder wil inlikken. Allemachtig wat een klapjosti is die kloon.
Als het toch op hetzelfde neerkomt................. ik vind je reactie idioot.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer.
Quote mij eens voor de lol waar ik dat zeg?quote:Is een reactie volgens jouw denkpatroon, omdat je toevallig een politiek of publiek figuur kent mag iemand daar opeens niets meer over zeggen![]()
Vooral doen, je zult weinig termen tegenkomen van mij als idioot......... Ik heb een afkeer van communistische denkwijzen door ervaring, mag dat ook al niet meer?quote:Lekker hypocriet ook als ik jouw reacties over de sp en kornuiten er eens bij haal
Nvm normaal discussiëren zonder te schelden is voor jou dus teveel gevraagd, weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waar jij de eerste keer in of aan zit zal mij aan m'n reet roesten.
[..]
Een persoonlijke vriend uitmaken voor idioot is uiteraard niet erg want hij strookt niet met jouw gedachtengoed?
Schop je hond en ga zelf blaffen wannabeemod.
Hmmm, jij vindt het ook heel normaal dat ik je vriend of vriendin voor idioot uitmaak zonder ertegen te ageren, weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:03 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Nvm normaal discussiëren zonder te schelden is voor jou dus teveel gevraagd, weet ik dat ook weer.
Niet zolang je dat op een normale manier doet, dat was alleen hier niet het geval.quote:Op zondag 8 februari 2009 08:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hmmm, jij vindt het ook heel normaal dat ik je vriend of vriendin voor idioot uitmaak zonder ertegen te ageren, weet ik dat ook weer.
Wat een rare kronkel zeg.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:24 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Niet zolang je dat op een normale manier doet, dat was alleen hier niet het geval.
Met het gemak waarmee jij conclusies trekt .quote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
joh, ga eens iets zinnigs doen voor je uitkering.
gaarne aanpassen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Burger betaaldt straks de rekening voor achterlijke bankiers!
Betaaldt kan ook nog, maar was niet zo bedoelt.
Probeer dat maar eens in NWS. Misschien krijg je dan wat topics naar POL.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Poetin zou hebben gedanst op ABBA
Iets voor GC?
Het lijkt er inderdaad op dat mods wel erg graag offtopic topics (quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens in NWS. Misschien krijg je dan wat topics naar POL.
Wasvergeten de d weg te halenquote:
Ik zou ook voor dt zijn in alle gevallen. Dan is het altijd goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wasvergeten de d weg te halen
mag jezelf ook doen hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie kan hier even die debiele plaatjes wissen. Het is geen Fancy-forum toch.
Burger betaalt straks de rekening voor achterlijke bankiers!
Waar ben jij mod van?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie kan hier even die debiele plaatjes wissen. Het is geen Fancy-forum toch.
Burger betaalt straks de rekening voor achterlijke bankiers!
crisis 2008quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar ben jij mod van?
Er worden constant foto's gepost. Vanwaar nu ineens deze klacht?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Reya het volgende:
[1548] Voor alle fans: Arnon Grunberg
Ik protesteer niet snel, maar een dergelijke foto posten gaat me toch wat te ver.
Ik kan ze de us election verkiezingen filter geven die werkt blijkbaar nog steedsquote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen jullie niet een Wilders sub-subforum aanmaken trouwens?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kampers en zigeuners. Het is jammer dat ze bestaan.
sarcasmequote:Op donderdag 26 februari 2009 12:10 schreef buachaille het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom dit: Advocaat Spong zolang blijft staan. Het zal ongetwijfeld 'grappig' bedoeld zijn maar ten enenmale ontgaat mij de NVU-humor.
Dat zal ongetwijfeld maar je kunt 'humor' niet overal voor gebruiken en al helemaal niet als je niet bereid bent het nader toe te lichten.quote:
klopt echter geen idee hoe en wat zal het eens aan een fa vragenquote:Op zondag 1 maart 2009 06:01 schreef popolon het volgende:
US Elections kan wel uit het filter.
Dat zeg jij. Ik wens me niet te laten betichten van zulk gedrag. Doe je werk als mod, of accepteer moddergooien van gelijke strekking.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik zie het probleem niet je bent toch homofoob
kom op je hebt iets tegen homo`s ga dat nu niet ontkennenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Ik wens me niet te laten betichten van zulk gedrag. Doe je werk als mod, of accepteer moddergooien van gelijke strekking.
Nee, heb ik niet. Ik heb iets tegen de politieke aanmoediging van homogedrag in maatschappelijk verband.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kom op je hebt iets tegen homo`s ga dat nu niet ontkennen
Kies je hier partij, mod?quote:Aoristus is FOK!'s huishomofoob, vooral niet te serieus nemen.
oke dan heb ik je altijd verkeerd begrepen, ik ben voor het beestje, naampje systeemquote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Ik heb iets tegen de politieke aanmoediging van homogedrag in maatschappelijk verband.
Dat neemt niet weg dat je kan weglopen voor je verantwoordelijkheden.
[..]
Kies je hier partij, mod?
Uh huh. Vandaar dat in POL mails worden ge-edit waarin iets te negatief over Wilders wordt gepraat en waarin een user vergelijken met Wilders zelfs als troll wordt gezien...quote:Op zondag 8 maart 2009 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
oke dan heb ik je altijd verkeerd begrepen, ik ben voor het beestje, naampje systeem
mailsquote:Op zondag 8 maart 2009 14:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uh huh. Vandaar dat in POL mails worden ge-edit waarin iets te negatief over Wilders wordt gepraat en waarin een user vergelijken met Wilders zelfs als troll wordt gezien...
Je staat duidelijk alleen in die opvatting, dus.
Meng je gerust in de discussie, daar moedigt Mwana ook toe aan.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
oke dan heb ik je altijd verkeerd begrepen, ik ben voor het beestje, naampje systeem
Overigens zag Mwana precies hetzelfde als ik
Ik vind de reactie eigenlijk wel gepast, hoe haal je het in je hoofd vertier voor anderen te verbieden omdat een paar gekken in scholen gaan schieten. Ik game zelf ook regelmatig, waarbij er echt niet op een lijk meer of minder gekeken wordt, en ik ben het echt zat om bij ieder schietincident op school te horen dat mijn vertier en plezier weer eens op de tocht staat doordat er weer een verbodsfundamentalist op staat om het leven voor anderen zuur te maken. Ik kan mij voorstellen dat je daar goed boos van wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Verbied schietspellen en ander geweldadig tuig.
Ziekelijk, kijk daar ff naar aub.
Ik had je hoog staan, tot deze reactie. Je mag het gerust 100% met me oneens zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind de reactie eigenlijk wel gepast, hoe haal je het in je hoofd vertier voor anderen te verbieden omdat een paar gekken in scholen gaan schieten. Ik game zelf ook regelmatig, waarbij er echt niet op een lijk meer of minder gekeken wordt, en ik ben het echt zat om bij ieder schietincident op school te horen dat mijn vertier en plezier weer eens op de tocht staat doordat er weer een verbodsfundamentalist op staat om het leven voor anderen zuur te maken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind de reactie eigenlijk wel gepast, hoe haal je het in je hoofd vertier voor anderen te verbieden omdat een paar gekken in scholen gaan schieten. Ik game zelf ook regelmatig, waarbij er echt niet op een lijk meer of minder gekeken wordt, en ik ben het echt zat om bij ieder schietincident op school te horen dat mijn vertier en plezier weer eens op de tocht staat doordat er weer een verbodsfundamentalist op staat om het leven voor anderen zuur te maken. Ik kan mij voorstellen dat je daar goed boos van wordt.
Sommige mensen drukken zich nu eenmaal wat minder genuanceerd uit als ze boos zijn. Als ik een willekeurige Rotterdamse havenarbeider vraag over een mening over de politiek dan krijg ik in 90 % van de gevallen ook een ongezouten mening, maar dat wil echt niet zeggen dat hij Balkenende ook echt tyfus toe wenst, en dat Bos binnenkort naar de oncoloog kan gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had je hoog staan, tot deze reactie. Je mag het gerust 100% met me eens zijn.
Hoe ziek kan jij zijn om anderen kanker toe te wensen?
Ga je mond spoelen.
Behoorlijk maar is geedit en genote dit ging idd te verquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had je hoog staan, tot deze reactie. Je mag het gerust 100% met me eens zijn.
Hoe ziek kan jij zijn om anderen kanker toe te wensen?
Ga je mond spoelen.
Dank.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Behoorlijk maar is geedit en genote dit ging idd te ver
Misschien handig dat als je het vuurtje weer opstookt zelf ook even komt kijken naar de "Inhoudelijke" argumenten tegen je planquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank.
Verder in OP oproep gedaan.
Verbied schietspellen en ander geweldadig tuig #2
Ik hoop dat je vinger aan de pols houdt, de reacties hier en daar zijn te gek voor woorden.
Wat een verdorvenheid. Wordt steeds gekker hier.
Ik zie EG nou niet als een ruziezoeker. Integendeel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:28 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Misschien handig dat als je het vuurtje weer opstookt zelf ook even komt kijken naar de "Inhoudelijke" argumenten tegen je plan
Een goede mod, rockske, is een mod die onzichtbaar is, dus wmb doet zij (zij? ik wist niet dat het een zij was...) het vooralsnog uit-ste-kend.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is Mwanatuba voor Mod als ze niet eens een tvp in het feedback topic heeft geplaatst?
Heeft ze zich al bemoeit met moderatie? Ik kan geen slotje of ingreep van haar bespeuren. Haar aanwezigheid is in ieder geval niet overweldigend te noemen.
Daarom is van jou ook niet eens bekend dat je modrechten hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een goede mod, rockske, is een mod die onzichtbaar is, dus wmb doet zij (zij? ik wist niet dat het een zij was...) het vooralsnog uit-ste-kend.
ik heb idd gezegd dat ze fb in de gaten moet houden, overigens doet zij zeer weinig met tvp`s dus misschien bookmarksquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is Mwanatuba voor Mod als ze niet eens een tvp in het feedback topic heeft geplaatst?
Heeft ze zich al bemoeit met moderatie? Ik kan geen slotje of ingreep van haar bespeuren. Haar aanwezigheid is in ieder geval niet overweldigend te noemen.
Daar zijn tenslotte die bookmarks voor ingevoerd, he? Dat er nog steeds users zijn die dat niet snappen en topics vervuilen met 'tvp's... tja.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik heb idd gezegd dat ze fb in de gaten moet houden, overigens doet zij zeer weinig met tvp`s dus misschien bookmarks
er zat trouwens een nadeel aan bookmarks en dat was de reden dat ik ze maar zelden gebruik, ik weet echter niet meer watquote:Op zondag 22 maart 2009 14:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daar zijn tenslotte die bookmarks voor ingevoerd, he? Dat er nog steeds users zijn die dat niet snappen en topics vervuilen met 'tvp's... tja.
zal eens kijken wie hem daar heen geschopt heeft.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:51 schreef Lyrebird het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik gelukkig ben met de beslising om mijn topic Nederlandse topclubs - of zijn het tobclus? te verplaatsen naar VBL. Het liep eigenlijk best aardig in POL, omdat het een POL topic is, terwijl die hooligans uit VBL er niks aan toegevoegd hebben.
Nope topic zakt binnen een dag onderaan en het hoeft niet allemaal serieuze koek te zijnquote:
Dat is waar. Ik heb momenteel ook een minder serieus topic lopen..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nope topic zakt binnen een dag onderaan en het hoeft niet allemaal serieuze koek te zijn
Al 39 topics lang.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb momenteel ook een minder serieus topic lopen..![]()
quote:
DS4 heeft het opgegeven. Hij gaat niet meer in op mijn post. Hij ziet namelijk steeds meer in dat hij alleen komt te staan. De volkswoede is groot, en dat zint DS4 niet. Ook durft hij niet voor de camera bij Nova prof. Grapperhaus onderuit te halen.Komt steeds met de een drogreden om iets niet te hoeven doen.quote:
Het is éen en al feedback wat ik geef.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit is feedback.
Grapjas.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
DS4 heeft het opgegeven. Hij gaat niet meer in op mijn post. Hij ziet namelijk steeds meer in dat hij alleen komt te staan. De volkswoede is groot, en dat zint DS4 niet. Ook durft hij niet voor de camera bij Nova prof. Grapperhaus onderuit te halen.Komt steeds met de een drogreden om iets niet te hoeven doen.
Welke oorlog?quote:Iedereen gelukkig nu? Dat de oorlog gewonnen lijkt?
Natuurlijk.quote:Het kon ook niet anders.....Ik hoop dat die topmanagers uitendelijk to inkeer komen. Zal wel moeten, ze blazen het systeem anders nog verder op.
Wie wilt dat?
Ik vrees dat vice versa die hoop allang vervlogen is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had je hoog staan, tot deze reactie.
Dat is men over het algemeen ook, gok ik, maak je geen zorgen.quote:Je mag het gerust 100% met me oneens zijn.
alleen in geval van spam, maar meestal worden ze weg geedit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:13 schreef thettes het volgende:
Het is toch policy om posts niet meer te verwijderen, ook niet op request? Ik heb anders nog een oude post in POL die van mij ook wel weg mag.
okquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wil hiermee even anticiperen:
Dit JOVD, Dwars en JD roepen jongeren o puit de FNV te stappen was uiteraard nofi bedoeld, en alles in het nette en even goede vrienden..
ik gok omdat het een gedichtje is en geen op waar we iets mee kunnenquote:
De OP is dan wel matig, niettemin datgene wat hij stelt komt bekend voor....quote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik gok omdat het een gedichtje is en geen op waar we iets mee kunnen
Hij krijgt nog een kans, als hij hier een fatsoenlijke op neer knalt dan plaats ik die wel en open ik het topic weer.quote:Op maandag 6 april 2009 10:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De OP is dan wel matig, niettemin datgene wat hij stelt komt bekend voor....
Toch jammer dat het topic geen kans krijgt.
Ik hoop dat ie het ziet.quote:Op maandag 6 april 2009 19:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij krijgt nog een kans, als hij hier een fatsoenlijke op neer knalt dan plaats ik die wel en open ik het topic weer.
Want het is idd een interessant onderwerp maar hier kun je te weinig mee
Omdat het gewoon wat tekst was die neergeplempt was, ik weinig kans zag tot een leuke invalshoek ter discussie. Ten eerste omdat de vraag erin uit zou gaan monden in 4 pagina's met uitsluitend "ja" of "nee". Daarnaast was de tweede post van TS een wedervraag waaruit ook niet echt de intentie sprak tot fijn discussiëren.quote:
Nou ja, ik heb wel eens erger gezien, topics die eigenlijk in onzin behoren en toch voor POL doorgingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat het gewoon wat tekst was die neergeplempt was, ik weinig kans zag tot een leuke invalshoek ter discussie. Ten eerste omdat de vraag erin uit zou gaan monden in 4 pagina's met uitsluitend "ja" of "nee". Daarnaast was de tweede post van TS een wedervraag waaruit ook niet echt de intentie sprak tot fijn discussiëren.
Is het zo goed?
Oh vast. Alleen waren er dan al 25 reacties en ging het "ergens" heen voordat een mod het in de gaten had misschien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:03 schreef poepa het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel eens erger gezien, topics die eigenlijk in onzin behoren en toch voor POL doorgingen.
centraal topic aangemaaktquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef MrKawada het volgende:
User http://forum.fok.nl/user/history/251495 opent topics met alleen copy paste SPAM.
naar gekekenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Actie: Rij wat vaker een beest dood.
forum vervuiling.
Ik heb een poging gewaagd om het topic weer te neutraliserenquote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef Lemmeb het volgende:
De poll in Europese verkiezingen; wat stem jij? is verneukt door ene Zith. Is daar nog wat aan te doen, of is dat een hopeloze zaak?
een nieuwe poll maken iets anders is er niet, die polls worden buiten fok om gemaaktquote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef Lemmeb het volgende:
De poll in Europese verkiezingen; wat stem jij? is verneukt door ene Zith. Is daar nog wat aan te doen, of is dat een hopeloze zaak?
is toch ook al een topic van of loopt die in nwsquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:49 schreef Stupendous76 het volgende:
Ik weet niet of het de moeite waard is voor een nieuw topic, maar nieuws over de JSF op nu.nl
aanschaf jsf op losse schroeven (en de telegrof, zelfde onderwerp)
Er loopt er nog 1tje in NWS inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is toch ook al een topic van of loopt die in nws
dan hoeden we hem daar evenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:51 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Er loopt er nog 1tje in NWS inderdaad
Done.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Fitna2. Een logisch vervolg op Fiitna1?
Dicht aub.
Eentje is wel genoeg.
Idem met de JSFquote:
Ik heb het veranderd in aanbeien, zo goed?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
PVV-aanhang: Peter R. de Vries populairder dan Geert.
Aamhangers.
Is dit normaal hier in POL? Jullie willen toch weer iets van dit subforum maken? Doe hier dan eens wat aan.quote:
is wegquote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is dit normaal hier in POL? Jullie willen toch weer iets van dit subforum maken? Doe hier dan eens wat aan.
Het gaat er w.m.b. ook een beetje om hoe het gebracht wordt. Als je het met een zeer overtuigende onderbouwing en op redelijke manier brengt, zonder het direct als scheldwoord te gebruiken, dan moet je naar mijn mening kunnen suggereren dat iemand een nazi-sympathisant is. Mits dat ook daadwerkelijk zo is, uiteraard! Dat is dus niet meteen al wanneer iemand slechts aangeeft te overwegen op de NVU te stemmen. En ook eenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef Bluesdude het volgende:
nazi-sympathisant is wel toegestaan ?
In het geval van laforest is ie duideliijk een NVU-sympathisant, toch ?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef Lemmeb het volgende:
Dat is dus niet meteen al wanneer iemand slechts aangeeft te overwegen op de NVU te stemmen.
Wat heeft extreemlinks daarmee te maken en wat is hun "zaak" ..?quote:Bovendien snap ik ook niet op wat voor manier het bombarderen van andere users tot neonazi de (extreem-)linksche zaak zou kunnen helpen, maar dat zal dan zeker wel weer aan mij liggen.
Volgens mij niet. Toon dat eerst maar eens aan. 'Overwegen te stemmen op' vind ik iets anders dan 'sympathiseren met'quote:Op woensdag 22 april 2009 20:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In het geval van laforest is ie duideliijk een NVU-sympathisant, toch ?
Toon dat eerst maar eens onomstotelijk aan. Dan kun je daarna altijd nog overgaan tot het plakken van etiketjes op andere users.quote:NVU= nazi...
Nee... dus...quote:.. dus..nazisympathisant is op zijn plaats.
Misschien is hij wel "erg dom", of liever gezegd buitengewoon onwetend.quote:Tenzij hij erg dom is
Waarom moet iedereen meteen een goed verhaal klaar hebben? Omdat jij dat zegt? Gun iedeen de ruimte om zijn of haar eigen mening te vormen.quote:... moet hij weten dat zijn keuze omstreden is en moet hij een goed verhaal klaar hebben.
Ik heb jou ook nog nooit zien ontkennen dat je sympathiseert met de nazi's. Maakt dat jou meteen een "nazi-sympathisant"?quote:Bijv waarin hij zich distantieert van nazisme en neonazisme.. Dat heeft hij niet.. dus hij bouwt zelf aan zijn imago van nazi-sympathisant...
Ziende blind?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Toon dat eerst maar eens aan. 'Overwegen te stemmen op' vind ik iets anders dan 'sympathiseren met'
Ziende blind? Of je wilt gewoon niet toegeven ?quote:Toon dat eerst maar eens onomstotelijk aan. Dan kun je daarna altijd nog overgaan tot het plakken van etiketjes op andere users.
Hoezo meteen.... hoeveel uren zat hij vandaag in die discussie...?quote:Waarom moet iedereen meteen een goed verhaal klaar hebben? Omdat jij dat zegt? Gun iedeen de ruimte om zijn of haar eigen mening te vormen.
Ziende blind geweest de laatste vijf jaar of in het topic van vandaag?quote:Ik heb jou ook nog nooit zien ontkennen dat je sympathiseert met de nazi's. Maakt dat jou meteen een "nazi-sympathisant"?
weet je wat "niet open staan" is?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef Lemmeb het volgende:
Hier ga ik niet verder meer op in. Ik heb m'n zegje gedaan, blijkbaar sta jij nergens meer voor open en heeft het geen enkele zin om met jou serieus in discussie te gaan. De groeten.
je kunt beter een nieuw topic aan maken want een nieuwe O.P. op pagina 3 schiet niet opquote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
Is het mogelijk om de topictitel van dit topic aan te passen op de topic-kick die ik heb gedaan:
Vrije dag ambtenaren / Burgerinitiatief haalbaar?
Het gaat me niet meer zozeer om die vrije dag voor ambtenaren, maar om de erkenning van 5 mei als vrije dag.
veranderdquote:Op donderdag 23 april 2009 23:25 schreef Supersoep het volgende:
Centraal Jsf perikelen 3: Debat JSF met boobie`s
Overvloed aan screenshot spam op pagina 4.
Kijk een naar al die posts van deze user in dat topicquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:31 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het is net GTST met die moslims, oh wacht....alleen ST...
door gesluisd, al ben ik benieuwd of het erg genoeg isquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kijk een naar al die posts van deze user in dat topic
getrol en haatzaaien...
48 uurs banquote:
sarcasme is jou vreemd hij is een vrij rechtse user die dat schreefquote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
Marokkanen en Nederland??
andersom had dit nog geen 1 minuut gestaan.
aangezien ik niet elke user ken is in dit geval sarcasme mij vreemd ja.quote:Op maandag 27 april 2009 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
sarcasme is jou vreemd hij is een vrij rechtse user die dat schreef
jep en de europese verkiezingen brengen daar weinig verandering inquote:Op maandag 4 mei 2009 09:26 schreef Lyrebird het volgende:
Is het weer eens ongebruikelijk rustig op het forum?
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:58 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zo, jij zou van mij als eerste tegen de muur aan mogen.
Het is niet aan mij, maar eh, er lijkt me hier sprake van landverraad. Daar staat maar 1 straf op...quote:
dan nog hoeft het zo niet, hij lijkt veel op kk maar dan rechtsquote:Op maandag 4 mei 2009 15:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het is niet aan mij, maar eh, er lijkt me hier sprake van landverraad. Daar staat maar 1 straf op...
En op deze vierde mei..ik maar denken dat we bevrijd zijn van tirannie en dat de vrijheid van andersdenken nu wel beschermd wordt door de staat.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het is niet aan mij, maar eh, er lijkt me hier sprake van landverraad. Daar staat maar 1 straf op...
Yep, treurig dat het gewist is.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is zijn mening en ik snap wel waarom lighning daar zo op reageert maar dan nog kan dat beter
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Boehoe, kritiek op Nederland hebben is landverraad. Ik heb een leuke voor jullie:quote:
Het is nochthans het soort taal dat ook jij uitslaat. Over 'beschaving' en dat soort geriedel.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
De verbijstering slaat toe vanwege je originaliteit, klop.
Dus jij probeert het in evenwicht te brengen, linkse leeghoofd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Verluste het volgende:
Fok! heeft altijd al teveel rechtse leeghoofden gehad. Het is vaak zinloos om in politiek op topics te reageren zonder door users aangevallen te worden met vooroordelen en insinuaties, die het niveau tot 0 reduceren.
Bashende kleuters, dat zijn ze.
Fok! policy IS BEHOORLIJK KLOTE. DANNY IS EEN SLAPPE VAATDOEK.
Lees het topic waar hij/zij naar refereert eens door, nogal hypocriet om te gaan klagen over bashen en schelden als je daar zelf mee begonnen bent, ik scheld ook niet maar ik gebruik zijn eigen woorden tegen hem.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Lekker door blijven schelden,Chewie. Het zegt alles over jou en zo weinig over die ander.
Jij doet dus nu precies waar jij over klaagt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lees het topic waar hij/zij naar refereert eens door, nogal hypocriet om te gaan klagen over bashen en schelden als je daar zelf mee begonnen bent, ik scheld ook niet maar ik gebruik zijn eigen woorden tegen hem.
Zelfs jij moet daar toch de hypocrisie van in kunnen zien.
Ik klaag dan ook niet, ik reageer op een nogal onzinnige en hypocriete klachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij doet dus nu precies waar jij over klaagt.
Sterk.
Smijten met "links heeghoofd" is niet sterk. Een vent met ballen zou dat moeten toegeven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik klaag dan ook niet, ik reageer op een nogal onzinnige en hypocriete klacht
Je hebt helemaal gelijk alleen een beetje jammer dat je niet iets beter gelezen hebt en dat "linkse leeghoofd" domweg de bal terugkaatsen is, zoals ik al zei ik gebruik Verluste's eigen woorden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Smijten met "links heeghoofd" is niet sterk. Een vent met ballen zou dat moeten toegeven.
Ik stel slechts vast dat het niet sterk is om (terug) te schelden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk alleen een beetje jammer dat je niet iets beter gelezen hebt en dat "linkse leeghoofd" domweg de bal terugkaatsen is, zoals ik al zei ik gebruik Verluste's eigen woorden.
Ook nogal hypocriet om Verluste gelijk te geven met zijn gescheld en mij, terwijl ik verluste's bewoordingen gebruik, erop aan te vallen![]()
Die vrijheid heb je en ik heb de vrijheid om zijn eigen scheldwoorden tegen hem te gebruiken om aan te tonen dat die user zelf nogal hypocriet bezig is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik stel slechts vast dat het niet sterk is om (terug) te schelden.
Hij is een soort rechte klopkoek, leer ervan zou ik zeggenquote:
Wat een nonsens. Ik heb nooit geroepen dat mensen tegen de muur aan moeten, tenzij die mensen zelf anderen categorisch willen uitsluiten of uitroeien uit de samenleving.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij is een soort rechte klopkoek, leer ervan zou ik zeggen
Is al meerdere malen geprobeerd, hielp het schelden tegengaan in andere topics niet echtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Moet ik een apart scheld topic aan gaan maken
Je staat inderdaad versteld hoe men poogt een topic te verbaggeren, ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
Neem dat topic van EchtGaaf: hoeveel mensen hebben EchtGaaf al niet veroordeeld omdat hij 'het individuele geval Karst T. voor zijn ideologische karretje wil spannen', met allemaal krachtermen daarbij.
sorry hoor maar dit is wel de grootste onzin ooit over dat topic.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je staat inderdaad versteld hoe men poogt een topic te verbaggeren, ja.
Heb ik het nog niet met wat voor gemak men iemand woorden verdraait....
ook jij reageert wel eens driftig wanneer men het niet met je eens is en ook jij maakt doodsverwensingen (ik ga ze nu niet door je notes zoeken maar ik weet dat ik er verwijderd heb)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Ik heb nooit geroepen dat mensen tegen de muur aan moeten, tenzij die mensen zelf anderen categorisch willen uitsluiten of uitroeien uit de samenleving.
Echt belachelijk dat jij mij met hem vergelijkt. Dat mag je pas doen wanneer ik ga oproepen tot een Nacht van de Lange Messen tegen de topmannen.
Maarja, hier is men als het om progressieve ideeën gaat erg snel op de teentjes getrapt. Neem dat topic van EchtGaaf: hoeveel mensen hebben EchtGaaf al niet veroordeeld omdat hij 'het individuele geval Karst T. voor zijn ideologische karretje wil spannen', met allemaal krachtermen daarbij.
Zal ik eens wat zeggen? De 'beschavingsrevolutionairen' doen niet anders hier. Zij grijpen namelijk ook incidenten met buitenlanders aan om hun vooroorlogse ideeën aan de man te brengen. Maar dat wordt hier kennelijk doodnormaal gevonden.
En dan zeg je ook dat je het snapt toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ook jij reageert wel eens driftig wanneer men het niet met je eens is en ook jij maakt doodsverwensingen (ik ga ze nu niet door je notes zoeken maar ik weet dat ik er verwijderd heb)
Dit blijft ondertussen ook gewoon staan terwijl het een bevestiging/herhaling van de verwijderde post is:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan zeg je ook dat je het snapt toch?
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ook jij reageert wel eens driftig wanneer men het niet met je eens is en ook jij maakt doodsverwensingen (ik ga ze nu niet door je notes zoeken maar ik weet dat ik er verwijderd heb)
Dit zei ik.quote:Ik heb nooit geroepen dat mensen tegen de muur aan moeten, tenzij die mensen zelf anderen categorisch willen uitsluiten of uitroeien uit de samenleving.
Je hebt mij niet genoemd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:01 schreef Klopkoek het volgende:
Het is gewoon een treurige bedoening hier. Neem nou dat topic over 'waarom zijn Nederlanders brave burgers'. Ik had gehoopt op een zinnige discussie met eventueel zelfs wetenschappelijke bronnen maar nee, in plaats daarvan wordt mijn huis volgescholden en gebeurt er helemaal niets (ik zeg voor de verandering zelfs helemaal niets terug).
Sowieso trekt deze toko teveel dubieuze types aan. Ik hoef alleen al zoalshetis, endoorslecht, fascistmatti, wolffenstein, NLlightning, teknomist, qonmann enz. te noemen om mijn punt duidelijk te maken.
af en toe wel zoek maar eens na in oude FB topicsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan zeg je ook dat je het snapt toch?
Nee dank je, je geloofwaardigheid had je al verspilt bij me. (in NWS FB notabene). Goed dat je het hebt weggehaald hoor, nu nog de overige goedkeurende reacties.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
af en toe wel zoek maar eens na in oude FB topics
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dank je, je geloofwaardigheid had je al verspilt bij me. (in NWS FB notabene). Goed dat je het hebt weggehaald hoor, nu nog de overige goedkeurende reacties.
Noem je dit verantwoording?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar goed waarom ik verantwoording afleg is mij niet helemaal duidelijk, ik ga het zelf in ieder geval niet uitzoeken
Wat is er gelogen aan links heeghoofdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Smijten met "links heeghoofd" is niet sterk. Een vent met ballen zou dat moeten toegeven.
Het gehalte rechtse borreltafelpraat is wel erg hoog hoor tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus jij probeert het in evenwicht te brengen, linkse leeghoofd?
Hoe durf je over niveau te klagen met zo'n reactie
Gebeurde dat nog niet eerder?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Straks moeten we het feedbacktopic nog modereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |