abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68688176
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Smijten met "links heeghoofd" is niet sterk. Een vent met ballen zou dat moeten toegeven.
Je hebt helemaal gelijk alleen een beetje jammer dat je niet iets beter gelezen hebt en dat "linkse leeghoofd" domweg de bal terugkaatsen is, zoals ik al zei ik gebruik Verluste's eigen woorden.

Ook nogal hypocriet om Verluste gelijk te geven met zijn gescheld en mij, terwijl ik verluste's bewoordingen gebruik, erop aan te vallen

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2009 12:35:34 ]
pi_68688310
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk alleen een beetje jammer dat je niet iets beter gelezen hebt en dat "linkse leeghoofd" domweg de bal terugkaatsen is, zoals ik al zei ik gebruik Verluste's eigen woorden.

Ook nogal hypocriet om Verluste gelijk te geven met zijn gescheld en mij, terwijl ik verluste's bewoordingen gebruik, erop aan te vallen
Ik stel slechts vast dat het niet sterk is om (terug) te schelden.
pi_68688390
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik stel slechts vast dat het niet sterk is om (terug) te schelden.
Die vrijheid heb je en ik heb de vrijheid om zijn eigen scheldwoorden tegen hem te gebruiken om aan te tonen dat die user zelf nogal hypocriet bezig is.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:01:38 #179
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68689093
Het is gewoon een treurige bedoening hier. Neem nou dat topic over 'waarom zijn Nederlanders brave burgers'. Ik had gehoopt op een zinnige discussie met eventueel zelfs wetenschappelijke bronnen maar nee, in plaats daarvan wordt mijn huis volgescholden en gebeurt er helemaal niets (ik zeg voor de verandering zelfs helemaal niets terug).

Sowieso trekt deze toko teveel dubieuze types aan. Ik hoef alleen al zoalshetis, endoorslecht, fascistmatti, wolffenstein, NLlightning, teknomist, qonmann enz. te noemen om mijn punt duidelijk te maken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:03:56 #180
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_68689179
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij is een soort rechte klopkoek, leer ervan zou ik zeggen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:05:38 #181
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_68689238
Moet ik een apart scheld topic aan gaan maken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:15:25 #182
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68689537
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hij is een soort rechte klopkoek, leer ervan zou ik zeggen
Wat een nonsens. Ik heb nooit geroepen dat mensen tegen de muur aan moeten, tenzij die mensen zelf anderen categorisch willen uitsluiten of uitroeien uit de samenleving.

Echt belachelijk dat jij mij met hem vergelijkt. Dat mag je pas doen wanneer ik ga oproepen tot een Nacht van de Lange Messen tegen de topmannen.

Maarja, hier is men als het om progressieve ideeën gaat erg snel op de teentjes getrapt. Neem dat topic van EchtGaaf: hoeveel mensen hebben EchtGaaf al niet veroordeeld omdat hij 'het individuele geval Karst T. voor zijn ideologische karretje wil spannen', met allemaal krachtermen daarbij.

Zal ik eens wat zeggen? De 'beschavingsrevolutionairen' doen niet anders hier. Zij grijpen namelijk ook incidenten met buitenlanders aan om hun vooroorlogse ideeën aan de man te brengen. Maar dat wordt hier kennelijk doodnormaal gevonden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68689775
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Moet ik een apart scheld topic aan gaan maken
Is al meerdere malen geprobeerd, hielp het schelden tegengaan in andere topics niet echt
pi_68690038
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
Neem dat topic van EchtGaaf: hoeveel mensen hebben EchtGaaf al niet veroordeeld omdat hij 'het individuele geval Karst T. voor zijn ideologische karretje wil spannen', met allemaal krachtermen daarbij.
Je staat inderdaad versteld hoe men poogt een topic te verbaggeren, ja.

Heb ik het nog niet met wat voor gemak men iemand woorden verdraait....
pi_68690326
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je staat inderdaad versteld hoe men poogt een topic te verbaggeren, ja.

Heb ik het nog niet met wat voor gemak men iemand woorden verdraait....
sorry hoor maar dit is wel de grootste onzin ooit over dat topic.

Waarom mogen wij het niet walgelijk vinden dat jij dat incident misbruikt voor je eigen standpunten? Daarbij zijn jij, KK en verluste elke keer degenen die vragen over die standpunten negeren om vervolgens hetzelfde verhaaltje weer af te draaien terwijl er door geen van jullie een onderbouwing wordt gegeven waaruit blijkt dat de maatschappij verhardt zou zijn, de enkele pogingen tot onderbouwing zijn elke keer vrij simpel ontkracht en dat zijn nu net de reacties die door jullie als bashen worden bestempeld.

Zeer zwak om op die manier onder een discussie uit te komen.

Heb je in dat topic al meerdere malen gevraagd om de openstaande vragen eens te beantwoorden maar antwoord blijft tot nog toe uit, dus vraag ik het hier nog maar een keer.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:13:03 #186
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_68691649
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat een nonsens. Ik heb nooit geroepen dat mensen tegen de muur aan moeten, tenzij die mensen zelf anderen categorisch willen uitsluiten of uitroeien uit de samenleving.

Echt belachelijk dat jij mij met hem vergelijkt. Dat mag je pas doen wanneer ik ga oproepen tot een Nacht van de Lange Messen tegen de topmannen.

Maarja, hier is men als het om progressieve ideeën gaat erg snel op de teentjes getrapt. Neem dat topic van EchtGaaf: hoeveel mensen hebben EchtGaaf al niet veroordeeld omdat hij 'het individuele geval Karst T. voor zijn ideologische karretje wil spannen', met allemaal krachtermen daarbij.

Zal ik eens wat zeggen? De 'beschavingsrevolutionairen' doen niet anders hier. Zij grijpen namelijk ook incidenten met buitenlanders aan om hun vooroorlogse ideeën aan de man te brengen. Maar dat wordt hier kennelijk doodnormaal gevonden.
ook jij reageert wel eens driftig wanneer men het niet met je eens is en ook jij maakt doodsverwensingen (ik ga ze nu niet door je notes zoeken maar ik weet dat ik er verwijderd heb)
pi_68691820
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ook jij reageert wel eens driftig wanneer men het niet met je eens is en ook jij maakt doodsverwensingen (ik ga ze nu niet door je notes zoeken maar ik weet dat ik er verwijderd heb)
En dan zeg je ook dat je het snapt toch?
Allah Al Watan Al Malik
pi_68692195
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit blijft ondertussen ook gewoon staan terwijl het een bevestiging/herhaling van de verwijderde post is:
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het is niet aan mij, maar eh, er lijkt me hier sprake van landverraad. Daar staat maar 1 straf op...
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Yep, treurig dat het gewist is.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:29:57 #189
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68692307
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

quote:
Ik heb nooit geroepen dat mensen tegen de muur aan moeten, tenzij die mensen zelf anderen categorisch willen uitsluiten of uitroeien uit de samenleving.
Dit zei ik.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_68692582
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:01 schreef Klopkoek het volgende:
Het is gewoon een treurige bedoening hier. Neem nou dat topic over 'waarom zijn Nederlanders brave burgers'. Ik had gehoopt op een zinnige discussie met eventueel zelfs wetenschappelijke bronnen maar nee, in plaats daarvan wordt mijn huis volgescholden en gebeurt er helemaal niets (ik zeg voor de verandering zelfs helemaal niets terug).

Sowieso trekt deze toko teveel dubieuze types aan. Ik hoef alleen al zoalshetis, endoorslecht, fascistmatti, wolffenstein, NLlightning, teknomist, qonmann enz. te noemen om mijn punt duidelijk te maken.
Je hebt mij niet genoemd.

Weer typisch van dat Calimerogedrag van je. Je hebt nogal wereldvreemde standpunten over bepaalde zaken, en je mag dan ook verwachten dat je vreemde/harde reacties terug krijgt. Er is IMHO bijna niemand hier, behalve die halve gare AxisforOil of zo, die zulke vreemde dingen roept.

Kijk, met Monidique of Montov ben ik het ook nooit eens, maar ze hebben vaak wel een punt. Jij hebt vaak gewoon geen punt. Je vraagt om problemen als je roept dat iets fascistisch is, zonder dat je het kunt onderbouwen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:39:31 #191
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_68692713
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

af en toe wel zoek maar eens na in oude FB topics
pi_68692766
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

af en toe wel zoek maar eens na in oude FB topics
Nee dank je, je geloofwaardigheid had je al verspilt bij me. (in NWS FB notabene). Goed dat je het hebt weggehaald hoor, nu nog de overige goedkeurende reacties.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:55:18 #193
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_68693400
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee dank je, je geloofwaardigheid had je al verspilt bij me. (in NWS FB notabene). Goed dat je het hebt weggehaald hoor, nu nog de overige goedkeurende reacties.

Maar goed waarom ik verantwoording afleg is mij niet helemaal duidelijk, ik ga het zelf in ieder geval niet uitzoeken
pi_68693483
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Maar goed waarom ik verantwoording afleg is mij niet helemaal duidelijk, ik ga het zelf in ieder geval niet uitzoeken
Noem je dit verantwoording? Straks ga je het nog een vorm van marteling noemen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_68699474
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Smijten met "links heeghoofd" is niet sterk. Een vent met ballen zou dat moeten toegeven.
Wat is er gelogen aan links heeghoofd
pi_68700800
Straks moeten we het feedbacktopic nog modereren.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_68712696
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dus jij probeert het in evenwicht te brengen, linkse leeghoofd?

Hoe durf je over niveau te klagen met zo'n reactie
Het gehalte rechtse borreltafelpraat is wel erg hoog hoor tegenwoordig.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_68713714
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Straks moeten we het feedbacktopic nog modereren.
Gebeurde dat nog niet eerder?
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:53:54 #199
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:39:18 #200
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')