Je hebt helemaal gelijk alleen een beetje jammer dat je niet iets beter gelezen hebt en dat "linkse leeghoofd" domweg de bal terugkaatsen is, zoals ik al zei ik gebruik Verluste's eigen woorden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Smijten met "links heeghoofd" is niet sterk. Een vent met ballen zou dat moeten toegeven.
Ik stel slechts vast dat het niet sterk is om (terug) te schelden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk alleen een beetje jammer dat je niet iets beter gelezen hebt en dat "linkse leeghoofd" domweg de bal terugkaatsen is, zoals ik al zei ik gebruik Verluste's eigen woorden.
Ook nogal hypocriet om Verluste gelijk te geven met zijn gescheld en mij, terwijl ik verluste's bewoordingen gebruik, erop aan te vallen![]()
Die vrijheid heb je en ik heb de vrijheid om zijn eigen scheldwoorden tegen hem te gebruiken om aan te tonen dat die user zelf nogal hypocriet bezig is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik stel slechts vast dat het niet sterk is om (terug) te schelden.
Hij is een soort rechte klopkoek, leer ervan zou ik zeggenquote:
Wat een nonsens. Ik heb nooit geroepen dat mensen tegen de muur aan moeten, tenzij die mensen zelf anderen categorisch willen uitsluiten of uitroeien uit de samenleving.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij is een soort rechte klopkoek, leer ervan zou ik zeggen
Is al meerdere malen geprobeerd, hielp het schelden tegengaan in andere topics niet echtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Moet ik een apart scheld topic aan gaan maken
Je staat inderdaad versteld hoe men poogt een topic te verbaggeren, ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
Neem dat topic van EchtGaaf: hoeveel mensen hebben EchtGaaf al niet veroordeeld omdat hij 'het individuele geval Karst T. voor zijn ideologische karretje wil spannen', met allemaal krachtermen daarbij.
sorry hoor maar dit is wel de grootste onzin ooit over dat topic.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je staat inderdaad versteld hoe men poogt een topic te verbaggeren, ja.
Heb ik het nog niet met wat voor gemak men iemand woorden verdraait....
ook jij reageert wel eens driftig wanneer men het niet met je eens is en ook jij maakt doodsverwensingen (ik ga ze nu niet door je notes zoeken maar ik weet dat ik er verwijderd heb)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Ik heb nooit geroepen dat mensen tegen de muur aan moeten, tenzij die mensen zelf anderen categorisch willen uitsluiten of uitroeien uit de samenleving.
Echt belachelijk dat jij mij met hem vergelijkt. Dat mag je pas doen wanneer ik ga oproepen tot een Nacht van de Lange Messen tegen de topmannen.
Maarja, hier is men als het om progressieve ideeën gaat erg snel op de teentjes getrapt. Neem dat topic van EchtGaaf: hoeveel mensen hebben EchtGaaf al niet veroordeeld omdat hij 'het individuele geval Karst T. voor zijn ideologische karretje wil spannen', met allemaal krachtermen daarbij.
Zal ik eens wat zeggen? De 'beschavingsrevolutionairen' doen niet anders hier. Zij grijpen namelijk ook incidenten met buitenlanders aan om hun vooroorlogse ideeën aan de man te brengen. Maar dat wordt hier kennelijk doodnormaal gevonden.
En dan zeg je ook dat je het snapt toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ook jij reageert wel eens driftig wanneer men het niet met je eens is en ook jij maakt doodsverwensingen (ik ga ze nu niet door je notes zoeken maar ik weet dat ik er verwijderd heb)
Dit blijft ondertussen ook gewoon staan terwijl het een bevestiging/herhaling van de verwijderde post is:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan zeg je ook dat je het snapt toch?
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het is niet aan mij, maar eh, er lijkt me hier sprake van landverraad. Daar staat maar 1 straf op...
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ook jij reageert wel eens driftig wanneer men het niet met je eens is en ook jij maakt doodsverwensingen (ik ga ze nu niet door je notes zoeken maar ik weet dat ik er verwijderd heb)
Dit zei ik.quote:Ik heb nooit geroepen dat mensen tegen de muur aan moeten, tenzij die mensen zelf anderen categorisch willen uitsluiten of uitroeien uit de samenleving.
Je hebt mij niet genoemd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:01 schreef Klopkoek het volgende:
Het is gewoon een treurige bedoening hier. Neem nou dat topic over 'waarom zijn Nederlanders brave burgers'. Ik had gehoopt op een zinnige discussie met eventueel zelfs wetenschappelijke bronnen maar nee, in plaats daarvan wordt mijn huis volgescholden en gebeurt er helemaal niets (ik zeg voor de verandering zelfs helemaal niets terug).
Sowieso trekt deze toko teveel dubieuze types aan. Ik hoef alleen al zoalshetis, endoorslecht, fascistmatti, wolffenstein, NLlightning, teknomist, qonmann enz. te noemen om mijn punt duidelijk te maken.
af en toe wel zoek maar eens na in oude FB topicsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan zeg je ook dat je het snapt toch?
Nee dank je, je geloofwaardigheid had je al verspilt bij me. (in NWS FB notabene). Goed dat je het hebt weggehaald hoor, nu nog de overige goedkeurende reacties.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
af en toe wel zoek maar eens na in oude FB topics
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dank je, je geloofwaardigheid had je al verspilt bij me. (in NWS FB notabene). Goed dat je het hebt weggehaald hoor, nu nog de overige goedkeurende reacties.
Noem je dit verantwoording?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar goed waarom ik verantwoording afleg is mij niet helemaal duidelijk, ik ga het zelf in ieder geval niet uitzoeken
Wat is er gelogen aan links heeghoofdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Smijten met "links heeghoofd" is niet sterk. Een vent met ballen zou dat moeten toegeven.
Het gehalte rechtse borreltafelpraat is wel erg hoog hoor tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus jij probeert het in evenwicht te brengen, linkse leeghoofd?
Hoe durf je over niveau te klagen met zo'n reactie
Gebeurde dat nog niet eerder?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Straks moeten we het feedbacktopic nog modereren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |