Omdat hij niet in termen van rassen of volkeren denkt maar in termen van exposure en naamsbekendheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Monocultuur het volgende:
Waarom is deze advocaat zo bezig met het aanklagen van Wilders.
Hij is een surinamer, en naar mijn mening geen arabier en/of moslim.
sorry als mijn vraag te ingewikkeld was.quote:
Ja dat moet dan haast wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Iblis het volgende:
[..]
Omdat hij niet in termen van rassen of volkeren denkt maar in termen van exposure en naamsbekendheid.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Monocultuur het volgende:
Geeft niks hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
sorry als mijn vraag te ingewikkeld was.
Eerder de gedachtegang te simplistisch, vermoedelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
sorry als mijn vraag te ingewikkeld was.
Ik koester niet de illusie dat Spong wat dat betreft zo heel veel idealen erop nahoudt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:46 schreef Bluesdude het volgende:
Hoef niet.... hij vindt Wilders een discriminerende lul bijv..
Goeie reden toch
Omdat Moszkowicz Joods is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt natuurlijk ook de vraag stellen waarom een advocaat als Moszkowicz een idioot als Wilders wil verdedigen...
euro, euro bill jooohhw!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt natuurlijk ook de vraag stellen waarom een advocaat als Moszkowicz een idioot als Wilders wil verdedigen...
(maar goed, hij verdedigt wel vaker schurken en schurkenstaten...)
Nee, het Joodsche ras is momenteel al druk met de krijg.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Monocultuur het volgende:
Normaal reageren een persoonlijke aanval uit het niets gaat nergens overquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
(maar goed, hij verdedigt wel vaker schurken en schurkenstaten...)
Ietsje minder mag ook wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Stormfront is die kant op ------------->quote:
Ah, moslimteentjes.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Stormfront is die kant op ------------->
Wees eerlijk man. Wat zijn dat voor tokkie-posts.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, moslimteentjes.![]()
Je ware aard laat je duidelijk zien.
Een gepaste antwoord op je domme stormfront opmerking.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wees eerlijk man. Wat zijn dat voor tokkie-posts.
Dit is een hilarische post. Ik heb zelden zelfoverschatting in zo weinig woorden geïllustreerd zien worden. Ik heb geschaterd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Monocultuur het volgende:
Toen hij zo'n beetje de bedpartner van Fortuyn was hield hij zijn mond als Fortuyn weer eens opperde dat: "als het aan mij ligt, dan komt er geen moslim meer in". Dus dat lijkt me sterk...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoef niet.... hij vindt Wilders een discriminerende lul bijv..
Goeie reden toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |