Omdat hij niet in termen van rassen of volkeren denkt maar in termen van exposure en naamsbekendheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Monocultuur het volgende:
Waarom is deze advocaat zo bezig met het aanklagen van Wilders.
Hij is een surinamer, en naar mijn mening geen arabier en/of moslim.
sorry als mijn vraag te ingewikkeld was.quote:
Ja dat moet dan haast wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Iblis het volgende:
[..]
Omdat hij niet in termen van rassen of volkeren denkt maar in termen van exposure en naamsbekendheid.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Monocultuur het volgende:
Geeft niks hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
sorry als mijn vraag te ingewikkeld was.
Eerder de gedachtegang te simplistisch, vermoedelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
sorry als mijn vraag te ingewikkeld was.
Ik koester niet de illusie dat Spong wat dat betreft zo heel veel idealen erop nahoudt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:46 schreef Bluesdude het volgende:
Hoef niet.... hij vindt Wilders een discriminerende lul bijv..
Goeie reden toch
Omdat Moszkowicz Joods is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt natuurlijk ook de vraag stellen waarom een advocaat als Moszkowicz een idioot als Wilders wil verdedigen...
euro, euro bill jooohhw!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt natuurlijk ook de vraag stellen waarom een advocaat als Moszkowicz een idioot als Wilders wil verdedigen...
(maar goed, hij verdedigt wel vaker schurken en schurkenstaten...)
Nee, het Joodsche ras is momenteel al druk met de krijg.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Monocultuur het volgende:
Normaal reageren een persoonlijke aanval uit het niets gaat nergens overquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
(maar goed, hij verdedigt wel vaker schurken en schurkenstaten...)
Ietsje minder mag ook wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Stormfront is die kant op ------------->quote:
Ah, moslimteentjes.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Stormfront is die kant op ------------->
Wees eerlijk man. Wat zijn dat voor tokkie-posts.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, moslimteentjes.![]()
Je ware aard laat je duidelijk zien.
Een gepaste antwoord op je domme stormfront opmerking.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wees eerlijk man. Wat zijn dat voor tokkie-posts.
Dit is een hilarische post. Ik heb zelden zelfoverschatting in zo weinig woorden geïllustreerd zien worden. Ik heb geschaterd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Monocultuur het volgende:
Toen hij zo'n beetje de bedpartner van Fortuyn was hield hij zijn mond als Fortuyn weer eens opperde dat: "als het aan mij ligt, dan komt er geen moslim meer in". Dus dat lijkt me sterk...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoef niet.... hij vindt Wilders een discriminerende lul bijv..
Goeie reden toch
haha idd zie het nu ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef chauchat het volgende:
[..]
Dit is een hilarische post. Ik heb zelden zelfoverschatting in zo weinig woorden geïllustreerd zien worden. Ik heb geschaterd.
Er is ook een fundamenteel verschil tussen immigratiebeleid en deportaties. Het probleem met Fortuyn was dat zijn aanhang zo verschrikkelijk veel dommer was dan hij dat ze niet meekregen dat hij nog wel een normaal beschavingsniveau in stand wilde houden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef Autodidact het volgende:
Toen hij zo'n beetje de bedpartner van Fortuyn was hield hij zijn mond als Fortuyn weer eens opperde dat: "als het aan mij ligt, dan komt er geen moslim meer in". Dus dat lijkt me sterk...
De fok-tokkie is ook weer online zegquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, moslimteentjes.![]()
Je ware aard laat je duidelijk zien.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De fok-tokkie is ook weer online zeg![]()
Wilders is heel erg gevaarlijk, ik zag hem laatst met een bomgordel in Slotervaart lopen.quote:Ontopic:
Omdat wat Wilders zegt erg gevaarlijk is, ongefundeerde onderbuikgevoelens en dat een beetje populistisch aangedikt.
Ik zit ook niet te wachten op jouw kinderlijk geleuter over tokkies.quote:Waarschijnlijk zit spong daar niet echt op te wachten.
Je hebt wel moeite met Joden, is 't niet?quote:De reden dat Wilders een Joodse advocaat heeft, moge duidelijk zijn.
Spong is druk bezig iemand gearresteerd te krijgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
![]()
Toen de nazi’s de communisten arresteerden heb ik gezwegen;
Ik was immers geen communist.
Toen ze de sociaaldemocraten gevangen zetten heb ik gezwegen;
Ik was immers geen sociaaldemocraat.
Toen ze de syndicalisten kwamen halen heb ik gezwegen;
Ik was immers geen syndicalist.
Toen ze de Joden opsloten heb ik gezwegen;
Ik was immers geen Jood.
Toen ze de katholieken arresteerden heb ik gezwegen;
Ik was immers geen katholiek.
Toen ze mij kwamen halen
...was er niemand meer die nog kon protesteren.
Martin Niemöller
Omdat hij in de media wil scoren, zodat hij weer wat meer goedbetalende criminelen als klant krijgt. En criminelen zijn nu eenmaal opvallend vaak moslim.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Monocultuur het volgende:
Holleeder, van Hout, ........quote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Omdat hij in de media wil scoren, zodat hij weer wat meer goedbetalende criminelen als klant krijgt. En criminelen zijn nu eenmaal opvallend vaak moslim.
Maar waarom wil een joodse advocaat zo'n flapdrol verdedigen?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De fok-tokkie is ook weer online zeg![]()
Ontopic:
Omdat wat Wilders zegt erg gevaarlijk is, ongefundeerde onderbuikgevoelens en dat een beetje populistisch aangedikt. Waarschijnlijk zit spong daar niet echt op te wachten.
De reden dat Wilders een Joodse advocaat heeft, moge duidelijk zijn.
Ja, in de jaren '70 van de vorige eeuw was dat inderdaad nog heel anders.quote:
Noem eens wat namen van topcriminelen uit de jaren '00 van deze eeuw?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, in de jaren '70 van de vorige eeuw was dat inderdaad nog heel anders.
Echt weer zo'n welbekende onderhuidse opmerking van Kees22: jood! Oh natuurlijk, vanwege het geld!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar waarom wil een joodse advocaat zo'n flapdrol verdedigen?
Money honey!
Ik ken eigenlijk alleen de voornamen. Moham(m)ed, A(c)hmed en Rachid kom je opvallend vaak tegen in het criminele milieu.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Noem eens wat namen van topcriminelen uit de jaren '00 van deze eeuw?
Nou noem eens een moslim die door hemis verdedigd?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Omdat hij in de media wil scoren, zodat hij weer wat meer goedbetalende criminelen als klant krijgt. En criminelen zijn nu eenmaal opvallend vaak moslim.
Mohamed. Ken je die niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Nou noem eens een moslim die door hemis verdedigd?
Denk het niet, de gemiddelde relmarokkaan kan hem nog niet voor een half uur betalen....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mohamed. Ken je die niet?
Afijn, geen idee hoeveel moslims hij al verdedigd heeft. Maar het is via dat proces tegen Wilders uiteraard de bedoeling dat het er nog veel meer worden!
Je moet inderdaad per se Arabier en/of Moslim zijn om het volledig met Wilders oneens te zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Monocultuur het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef Jak het volgende:
Waarom is Hennie Huisman gestopt met het presenteren van de playbackshow?
Hij heeft blond haar en naar mijn mening geen bruin haar.
![]()
Waarom haalden ze jou dan op? Wat voor type "untermensch" ben jij dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
![]()
Ik was immers geen Jood.
Toen ze mij kwamen halen
Martin Niemöller
Waar hebje het nu weer over?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
haha idd zie het nu ook.
ik bedoelde, voor zover ik heb kunnen vinden op google etc.
maar goed, als je alles letterlijk leest...
Homo, misschien?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom haalden ze jou dan op? Wat voor type "untermensch" ben jij dan?
Hier stond vroeger dus ergens homo tussen, en zigeuner had ook wel gepast.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
![]()
Ik was immers geen Jood.
Toen ze mij kwamen halen
Martin Niemöller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |