quote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef -AnneX- het volgende:dus.... Actie: rij wat vaker over Pietverdriet
Kijk, nog 2 volkertjes in de dopquote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef BELASTING het volgende:
Dit wordt em niet hoor.
Zullen we TS eensch doodrijden?
omdat wij geen dieren doodrijden? download een levenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nog 2 volkertjes in de dop
Ach voor 10 euro heb je een nieuwequote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
maar niet in de bebouwde kom! daar lopen huisdieren.
2 doodsbedreigingen in de eerste, wat is het, tien minuten...quote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je ziet meteen wie er op hun teentjes zijn getrapt in dit topic.
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ach voor 10 euro heb je een nieuwe
nee, omdat je vind dat ik voor het posten van dit topic dood moet.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
omdat wij geen dieren doodrijden? download een leven
Ben je nou nog niet plat?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nog 2 volkertjes in de dop
Als roadkill of als roadkiller?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef hubschrauber het volgende:
Zijn fietsers uitgesloten van deelname?
Die kun je vast niet blij maken met een dooie musquote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je ziet meteen wie er op hun teentjes zijn getrapt in dit topic.
Een met diamanten gepimpte schildpad ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die van mij kosten trouwens zo'n 600 per stuk.
Je bent gewoon Darwinistisch bezig, dieren die zo dom zijn om op de weg te komen moeten zich vooral niet voortplanten.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef The_Dean het volgende:
Soms mik ik er doelbewust op.
Als ze zo levensmoe zijn door over te steken als ik er aan kom, dan ik ook de beroerdste niet en help ze een handje.
Duiven mag je best doodrijden.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
laatst een duif die niet op tijd aan de kant wou.
het laat wel een zooi veren achter
nee, siamezen. sealpoints. met stamboom en boekje enzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een met diamanten gepimpte schildpad ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |