quote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef -AnneX- het volgende:dus.... Actie: rij wat vaker over Pietverdriet
Kijk, nog 2 volkertjes in de dopquote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef BELASTING het volgende:
Dit wordt em niet hoor.
Zullen we TS eensch doodrijden?
omdat wij geen dieren doodrijden? download een levenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nog 2 volkertjes in de dop
Ach voor 10 euro heb je een nieuwequote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
maar niet in de bebouwde kom! daar lopen huisdieren.
2 doodsbedreigingen in de eerste, wat is het, tien minuten...quote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je ziet meteen wie er op hun teentjes zijn getrapt in dit topic.
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ach voor 10 euro heb je een nieuwe
nee, omdat je vind dat ik voor het posten van dit topic dood moet.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
omdat wij geen dieren doodrijden? download een leven
Ben je nou nog niet plat?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nog 2 volkertjes in de dop
Als roadkill of als roadkiller?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef hubschrauber het volgende:
Zijn fietsers uitgesloten van deelname?
Die kun je vast niet blij maken met een dooie musquote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je ziet meteen wie er op hun teentjes zijn getrapt in dit topic.
Een met diamanten gepimpte schildpad ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die van mij kosten trouwens zo'n 600 per stuk.
Je bent gewoon Darwinistisch bezig, dieren die zo dom zijn om op de weg te komen moeten zich vooral niet voortplanten.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef The_Dean het volgende:
Soms mik ik er doelbewust op.
Als ze zo levensmoe zijn door over te steken als ik er aan kom, dan ik ook de beroerdste niet en help ze een handje.
Duiven mag je best doodrijden.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
laatst een duif die niet op tijd aan de kant wou.
het laat wel een zooi veren achter
nee, siamezen. sealpoints. met stamboom en boekje enzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een met diamanten gepimpte schildpad ofzo?
Mijn actie heeft nu al succes, hij doet pijn bij de juiste mensen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Duiven mag je best doodrijden.
Maar TS ook.
Lammetje in de wei maakt ook mijn maagje blijquote:Op woensdag 8 april 2009 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, siamezen. sealpoints. met stamboom en boekje enzo.![]()
ze zijn heel erg lief en komen gelukkig nooit op straat, waar mensen ze expres gaan aanrijden. overige ( lees: niet-huisdieren) mogen natuurlijk gewoon op de bumper genomen worden. aangezien deze planeet van de mensen is, en niet van de dieren. dat moge duidelijk zijn. ik bedoel, wat doen dieren voor ons, behalve als voedsel dienen. elk beest wordt trouwens aanhankelijk als je het goed gaat voeren en verzorgen.
ik vind overigens dat je uit menselijk en gezondheids aspect goed moet dieren moet omgaan. dus een goed (lees hier: oorspronkelijk) leven gunnen, natuurlijke omgeving, lekker hun gang laten gaan en dan... pang, klap, strop.
nee!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef dubidub het volgende:
"Ik stop voor koeien en schapen, maar andere dieren kun je van mijn bumper afschrapen"
Ik voorzie een handel in bumperstickers!
dat bedoel ik. het dier gunt ons hun beste smaak als het natuurlijk is.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lammetje in de wei maakt ook mijn maagje blij
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn actie heeft nu al succes, hij doet pijn bij de juiste mensen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Kunnen we niet beter gelijk die dierenactisten doodrijden?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn actie heeft nu al succes, hij doet pijn bij de juiste mensen.
lol. dan heb jij nooit bij de librije gegeten. echte mooie duiven zijn vers en komen uit egypte. de bakermat van de engelse duivenperiode.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. dan heb jij nooit bij de librije gegeten. echte mooie duiven zijn vers en komen uit egypte. de bakermat van de engelse duivenperiode.
weet jij hoe die duiven leven?
vrije uitvlieg en een hoge dikke paal met gaten waar ze telkens onderdak, schaduw, water en eten vinden.
het mooiste van goed duivenvlees is dat het gevogelte is, maar tegelijkertijd erg rood vlees produceert.
ben je vegetariër? rood duivenvlees smaakt als wild en biefstuk door elkaar heen. maar dan moet je het een keer goed proeven. ik ken gelukkig een egyptische vriend die het wel eens klaar heeft gemaakt als stoofschotel. echt te lekker.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef het niet te proberen. Maar fijn als jij het wel lekker vindt hoor.
We hebben het niet over milieufreaks maar over dierbevrijders, macdonaldsruitingooiers en vleesprikkers.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:12 schreef zoalshetis het volgende:
maar ontopic. we moeten idd die milieufreaks duidelijk maken dat je de natuur niet kan helpen. wij zijn de baas.
ik noem dat milieufreaks. zie freaks als diepgelovige mensen die altijd maar met een soort van diepe waas in hun hersenen rondlopen. noem het terroristen wat mij betreft, maar pak ze aan. niet alleen door dit soort acties, maar door lobotomies.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het niet over milieufreaks maar over dierbevrijders, macdonaldsruitingooiers en vleesprikkers.
Mensen die wat geven om de natuur haten de dierbevrijders enorm, want die nertsen vreten hele bossen leeg als ze bevrijd worden.
hangt ervan af hoe je hem raakt. met de schuine bumper op het hoofd of middenrif (beetje stuurmanskunst vereist, tipje van de sluier: niet hard rijden en verstralers aan) heb je weinig of geen schade, maar wel een honderd+ kilo in je achterbak aan heerlijk beest. oh ja, raak alleen de vrouwtjes, die smaken lekker. de beren zijn heel erg vies.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef Reya het volgende:
Zo'n wild zwijn kan nog behoorlijk wat schade aan je auto toebrengen, Piet.
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef dubidub het volgende:
"Ik stop voor koeien en schapen, maar andere dieren kun je van mijn burger afschrapen"
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar zelfbenoemde dierenactisten geweld en terreur als legitiem actiemiddel zien wil ik de volgende actie in het leven roepen. Rij wat vaker een beest dood. Rem niet voor dieren, maak die uitwijk naar rechts om die geile eend tot confit te michelineren.
Net zo lang totdat de dierenactivisten hun terreur afzweren
Heb je een hele week geen beest dood kunnen rijden? Ga naar de eerst beste steakbrader en ga een T-Bone eten van minstens een pond.
Klopt.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef Reya het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het niet over milieufreaks maar over dierbevrijders, macdonaldsruitingooiers en vleesprikkers.
Mensen die wat geven om de natuur haten de dierbevrijders enorm, want die nertsen vreten hele bossen leeg als ze bevrijd worden.
Kijk, nog zo eentje.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef Shivo het volgende:
[..]
Nee hoor. Het effect van het loslaten van nertsen is beperkt. Het effect voor de nertsenboer echter...![]()
En natuurlijk voor alle frusties die zich daar aan menen te moeten ergeren (terwijl het ze geen ene fuck aangaat).
Niet als je auto groot en stevig genoeg is waarmee je ook meteen de mileuhippies hebt.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef Reya het volgende:
Wat mij betreft worden honden juist doodgereden. Die schijten op de stoep, snuffelen in je kruis, lopen voor je voeten, verliezen haren, stinken, enz. Die andere dieren wonen in het bos, daar heb je geen last van. Dieren horen niet in de stad, maar in de natuur.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee!
"ik rem voor katten en honden, maar schapen, geiten, wildzwijnen en korenwolfjes bezorg ik flinke wonden".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |