quote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef -AnneX- het volgende:dus.... Actie: rij wat vaker over Pietverdriet
Kijk, nog 2 volkertjes in de dopquote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef BELASTING het volgende:
Dit wordt em niet hoor.
Zullen we TS eensch doodrijden?
omdat wij geen dieren doodrijden? download een levenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nog 2 volkertjes in de dop
Ach voor 10 euro heb je een nieuwequote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
maar niet in de bebouwde kom! daar lopen huisdieren.
2 doodsbedreigingen in de eerste, wat is het, tien minuten...quote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je ziet meteen wie er op hun teentjes zijn getrapt in dit topic.
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ach voor 10 euro heb je een nieuwe
nee, omdat je vind dat ik voor het posten van dit topic dood moet.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
omdat wij geen dieren doodrijden? download een leven
Ben je nou nog niet plat?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Kijk, nog 2 volkertjes in de dop
Als roadkill of als roadkiller?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef hubschrauber het volgende:
Zijn fietsers uitgesloten van deelname?
Die kun je vast niet blij maken met een dooie musquote:Op woensdag 8 april 2009 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je ziet meteen wie er op hun teentjes zijn getrapt in dit topic.
Een met diamanten gepimpte schildpad ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die van mij kosten trouwens zo'n 600 per stuk.
Je bent gewoon Darwinistisch bezig, dieren die zo dom zijn om op de weg te komen moeten zich vooral niet voortplanten.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef The_Dean het volgende:
Soms mik ik er doelbewust op.
Als ze zo levensmoe zijn door over te steken als ik er aan kom, dan ik ook de beroerdste niet en help ze een handje.
Duiven mag je best doodrijden.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
laatst een duif die niet op tijd aan de kant wou.
het laat wel een zooi veren achter
nee, siamezen. sealpoints. met stamboom en boekje enzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een met diamanten gepimpte schildpad ofzo?
Mijn actie heeft nu al succes, hij doet pijn bij de juiste mensen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Duiven mag je best doodrijden.
Maar TS ook.
Lammetje in de wei maakt ook mijn maagje blijquote:Op woensdag 8 april 2009 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, siamezen. sealpoints. met stamboom en boekje enzo.![]()
ze zijn heel erg lief en komen gelukkig nooit op straat, waar mensen ze expres gaan aanrijden. overige ( lees: niet-huisdieren) mogen natuurlijk gewoon op de bumper genomen worden. aangezien deze planeet van de mensen is, en niet van de dieren. dat moge duidelijk zijn. ik bedoel, wat doen dieren voor ons, behalve als voedsel dienen. elk beest wordt trouwens aanhankelijk als je het goed gaat voeren en verzorgen.
ik vind overigens dat je uit menselijk en gezondheids aspect goed moet dieren moet omgaan. dus een goed (lees hier: oorspronkelijk) leven gunnen, natuurlijke omgeving, lekker hun gang laten gaan en dan... pang, klap, strop.
nee!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef dubidub het volgende:
"Ik stop voor koeien en schapen, maar andere dieren kun je van mijn bumper afschrapen"
Ik voorzie een handel in bumperstickers!
dat bedoel ik. het dier gunt ons hun beste smaak als het natuurlijk is.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lammetje in de wei maakt ook mijn maagje blij
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn actie heeft nu al succes, hij doet pijn bij de juiste mensen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Kunnen we niet beter gelijk die dierenactisten doodrijden?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn actie heeft nu al succes, hij doet pijn bij de juiste mensen.
lol. dan heb jij nooit bij de librije gegeten. echte mooie duiven zijn vers en komen uit egypte. de bakermat van de engelse duivenperiode.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. dan heb jij nooit bij de librije gegeten. echte mooie duiven zijn vers en komen uit egypte. de bakermat van de engelse duivenperiode.
weet jij hoe die duiven leven?
vrije uitvlieg en een hoge dikke paal met gaten waar ze telkens onderdak, schaduw, water en eten vinden.
het mooiste van goed duivenvlees is dat het gevogelte is, maar tegelijkertijd erg rood vlees produceert.
ben je vegetariër? rood duivenvlees smaakt als wild en biefstuk door elkaar heen. maar dan moet je het een keer goed proeven. ik ken gelukkig een egyptische vriend die het wel eens klaar heeft gemaakt als stoofschotel. echt te lekker.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef het niet te proberen. Maar fijn als jij het wel lekker vindt hoor.
We hebben het niet over milieufreaks maar over dierbevrijders, macdonaldsruitingooiers en vleesprikkers.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:12 schreef zoalshetis het volgende:
maar ontopic. we moeten idd die milieufreaks duidelijk maken dat je de natuur niet kan helpen. wij zijn de baas.
ik noem dat milieufreaks. zie freaks als diepgelovige mensen die altijd maar met een soort van diepe waas in hun hersenen rondlopen. noem het terroristen wat mij betreft, maar pak ze aan. niet alleen door dit soort acties, maar door lobotomies.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het niet over milieufreaks maar over dierbevrijders, macdonaldsruitingooiers en vleesprikkers.
Mensen die wat geven om de natuur haten de dierbevrijders enorm, want die nertsen vreten hele bossen leeg als ze bevrijd worden.
hangt ervan af hoe je hem raakt. met de schuine bumper op het hoofd of middenrif (beetje stuurmanskunst vereist, tipje van de sluier: niet hard rijden en verstralers aan) heb je weinig of geen schade, maar wel een honderd+ kilo in je achterbak aan heerlijk beest. oh ja, raak alleen de vrouwtjes, die smaken lekker. de beren zijn heel erg vies.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef Reya het volgende:
Zo'n wild zwijn kan nog behoorlijk wat schade aan je auto toebrengen, Piet.
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef dubidub het volgende:
"Ik stop voor koeien en schapen, maar andere dieren kun je van mijn burger afschrapen"
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar zelfbenoemde dierenactisten geweld en terreur als legitiem actiemiddel zien wil ik de volgende actie in het leven roepen. Rij wat vaker een beest dood. Rem niet voor dieren, maak die uitwijk naar rechts om die geile eend tot confit te michelineren.
Net zo lang totdat de dierenactivisten hun terreur afzweren
Heb je een hele week geen beest dood kunnen rijden? Ga naar de eerst beste steakbrader en ga een T-Bone eten van minstens een pond.
Klopt.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef Reya het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben het niet over milieufreaks maar over dierbevrijders, macdonaldsruitingooiers en vleesprikkers.
Mensen die wat geven om de natuur haten de dierbevrijders enorm, want die nertsen vreten hele bossen leeg als ze bevrijd worden.
Kijk, nog zo eentje.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef Shivo het volgende:
[..]
Nee hoor. Het effect van het loslaten van nertsen is beperkt. Het effect voor de nertsenboer echter...![]()
En natuurlijk voor alle frusties die zich daar aan menen te moeten ergeren (terwijl het ze geen ene fuck aangaat).
Niet als je auto groot en stevig genoeg is waarmee je ook meteen de mileuhippies hebt.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef Reya het volgende:
Wat mij betreft worden honden juist doodgereden. Die schijten op de stoep, snuffelen in je kruis, lopen voor je voeten, verliezen haren, stinken, enz. Die andere dieren wonen in het bos, daar heb je geen last van. Dieren horen niet in de stad, maar in de natuur.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee!
"ik rem voor katten en honden, maar schapen, geiten, wildzwijnen en korenwolfjes bezorg ik flinke wonden".
bumper had ik nog begrepen, nu vind ik hem te moeilijk om te begrijpenals ik in een flits keihard langs jouw brikje rij.quote:
Ik zit zelf in vogelwerkgroepen en ik vind mezelf best tof.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk, nog zo eentje.
Ik heb nogal wat contact met vogelwerkgroepen, en die haten jullie.
wat is dat?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik zit zelf in vogelwerkgroepen en ik vind mezelf best tof!
Mensen vreten een bos niet alleen leeg, ze branden het ook nog eens plat. Dat is nog erger dan hetgeen nertsen doen, dus ik neem aan dat je voorstander bent van het beginnen met mensen aangezien je zo bezorgd bent om het bos?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De gemeenschappelijke factor bij extremisten is dat ze een dusdanig geloof hebben in de juistheid van hun eigen ideologie dat alle middelen gerechtvaardigd zijn om die ideologie te verwezenlijken.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik noem dat milieufreaks. zie freaks als diepgelovige mensen die altijd maar met een soort van diepe waas in hun hersenen rondlopen. noem het terroristen wat mij betreft, maar pak ze aan. niet alleen door dit soort acties, maar door lobotomies.
Motor? Ik? Neuhquote:Op donderdag 9 april 2009 00:12 schreef Catch22- het volgende:
als het mij geen schade doet.
maaruh ts, jij bent toch motorrijder? Dan lijkt het me een minder idee om alles ter grootte van een gans of groter kapot te rijden
Veel te stoer voor gaylords, nietwaar?quote:
Motorrijden stoer...quote:Op donderdag 9 april 2009 06:17 schreef Shivo het volgende:
[..]
Veel te stoer voor gaylords, nietwaar?
Zolang die boer van de Nederlandse overheid nertsen mag houden en zich netjes aan de wet houdt, moeten iedereen met zijn fikken van die nertsen afblijven.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef Shivo het volgende:
[..]
Nee hoor. Het effect van het loslaten van nertsen is beperkt. Het effect voor de nertsenboer echter...![]()
En natuurlijk voor alle frusties die zich daar aan menen te moeten ergeren (terwijl het ze geen ene fuck aangaat).
De 'dat is nog altijd erger dan' redenatie in combinatie met de 'wat ik doe is erg, maar wat hunnie doen is erger' redenatie!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef ethiraseth het volgende:
Mensen vreten een bos niet alleen leeg, ze branden het ook nog eens plat. Dat is nog erger dan hetgeen nertsen doen, dus ik neem aan dat je voorstander bent van het beginnen met mensen aangezien je zo bezorgd bent om het bos?
psies. we eten eerst alles op en dan kunnen altijd nog zelfmoordplegen. of we gaan weer naar de volgende planeet.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De 'dat is nog altijd erger dan' redenatie in combinatie met de 'wat ik doe is erg, maar wat hunnie doen is erger' redenatie!![]()
Waarom zo'n 'ik stop met vlees eten om het milieu en de dieren te redden'-druppel op de gloeiende plaat? Waarom niet gewoon collectieve zelfmoord!?
Mij ook niet, maar ik vrees dat deze zomer weer heel veel dieren gaan sneuvelen op mijn bumper en voorruit...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef Elfletterig het volgende:
Sowieso lijkt het doelloos doodrijden van dieren me niet zinvol.
Dierenactivisten vinden geweld een legitiem middel om hun boodschap over te brengen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Een enkeltje onzin tenzij TS er een algemeen anti dierenactivisten draai aan kan geven
Zelfmoord is de enige morele keuze, dus ga je gang, een goede tweede is geen kinderen nemen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De 'dat is nog altijd erger dan' redenatie in combinatie met de 'wat ik doe is erg, maar wat hunnie doen is erger' redenatie!![]()
Waarom zo'n 'ik stop met vlees eten om het milieu en de dieren te redden'-druppel op de gloeiende plaat? Waarom niet gewoon collectieve zelfmoord!?
Over iets wat vaker doodgereden moet worden gesproken..!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Over iets wat vaker doodgereden moet worden gesproken..!Kinderen bedoel je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Over iets wat vaker doodgereden moet worden gesproken..!Heb je die kinderen van dat soort wereldverbeteraars al eens meegemaakt? Het is al een flinke straf zoiets als kind te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik had al bijna geen hoop meer iemand te vinden die het ook begreep. Hey, that's my line!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfmoord is de enige morele keuze, dus ga je gang, een goede tweede is geen kinderen nemen.
Ik heb geen kinderen en ga die niet krijgen, dus ben ik op de lange termijn veel milieuvriendelijker dan fietsende veganisten met kinderen.
En ik begrijp je avatar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:24 schreef charon het volgende:
[..]
Ik had al bijna geen hoop meer iemand te vinden die het ook begreep. Hey, that's my line!
Gewoon het hele gezin natuurlijk. Compleet die genen uitroeien!quote:
Ik denk dat dat soort wereldverpesters (laten we eerlijk zijn...) hun kinderen geweldig vinden. Ouders hebben al snel de neiging om te denken dat hun kinderen geweldig zijn... en daar valt geregeld nuance op aan te brengen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je die kinderen van dat soort wereldverbeteraars al eens meegemaakt? Het is al een flinke straf zoiets als kind te hebben.
Gewoon kinderen in het algemeen, ideale oplossing voor de mileuproblematiek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gewoon het hele gezin natuurlijk. Compleet die genen uitroeien!
Spareribs zijn veelal afvalvlees. Daar sterft geen varken extra om hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik eet me al helemaal suf aan spareribs, dus het nog extra doden van dieren is wat mij betreft niet aan de orde.
Ok dan verander ik de titel even (ik snapte je wel maar het ging nergens over)quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dierenactivisten vinden geweld een legitiem middel om hun boodschap over te brengen.
Daarom zinloos geweld tegen dieren net zo lang tot ze daar mee stoppen, dat is de enige manier die ze begrijpen.
Ik wil wel kinderen, vlees eten en bjjiven leven, ik loop dan ook niet te zeiken over het milieu en dierenrechten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfmoord is de enige morele keuze als je het milieu zo belangrijk vindt om erover te lopen zeiken/ zeuren/ bekritiseren/ zaniken/ zuigen/ veroordelen en actie te voeren, dus ga je gang, een goede tweede is geen kinderen nemen.
Ik heb geen kinderen en ga die niet krijgen, dus ben ik op de lange termijn veel milieuvriendelijker dan fietsende veganisten met kinderen.
Dus je vind ook dat deze mensen keihard moeten worden aangepakt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:20 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij is het altijd moreel fout om auto's in de fik te steken. Maar goed daar mag jij naders over denken zolang je het maar bij denken houdt
Je hebt helemaal gelijk, ik ben een zielig 14 jarig jongetje met puistjes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:00 schreef Shivo het volgende:
Veganisten hebben helemaal geen auto's. En fietsen branden niet zo hard.
Je blijft een beetje doordrammen in de hoop van iemand een gepikeerde reactie te krijgen. Wat niet echt goed lukt. Voorlopig gok ik je dat je zelf ook geen auto hebt en de laatste keer dat je voor een dier hebt moeten remmen zal ook al wel een tijdje geleden zijn. Gaat helemaal nergens over dit.
Mensen die auto's in de fik steken? Ja natuurlijk. Berechten en de schade terug laten betalen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus je vind ook dat deze mensen keihard moeten worden aangepakt?
Prachtige wagen, zou er veel voor willen laten om zo een te hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik vrees dat deze zomer weer heel veel dieren gaan sneuvelen op mijn bumper en voorruit...
Ter toelichting:
[ afbeelding ]
Ik prijs mij gelukkig inmiddels zelf er een te hebben. Moderner, maar het wordt natuurlijk alleen maar beter (en ik heb zelf de 993 nooit echt mooi gevonden, itt de massa overigens).quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
Prachtige wagen, zou er veel voor willen laten om zo een te hebben.
De 993 is er natuurlijk in veel "vormen", die op het plaatje is toch wel een van de mooiste types als je het mij vraagt. Gelukkig wijken de moderne porsches niet extreem af van de voorgaande versies.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik prijs mij gelukkig inmiddels zelf er een te hebben. Moderner, maar het wordt natuurlijk alleen maar beter (en ik heb zelf de 993 nooit echt mooi gevonden, itt de massa overigens).
De advertentie is wel super! M.i. de beste die ze ooit gemaakt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |